Tent 6

Boulevard Paulus Loot 2042 Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Tent 6

Zon, zee en zomer: het is precies het gevoel dat je krijgt als je deze strandtent binnenloopt. Lekker licht, lekker zomers en vooral héél gezellig. Alles wat je hier op je bord krijgt lijkt zó door een Mediterrane kok te zijn gemaakt! De zon straalt op je bord en de smaaksensaties zijn ongekend. Ben je een vroege vogel? Probeer dan eens een ontbijtje met verse smoothies & sappen. Een goed begin van een actieve strandwandeling! Kom je na afloop terug voor een verrassende lunch!

Meer informatie over restaurant Tent 6

Maandag t/m zondag 09:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Tent 6

Marja L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Onverwacht gaan eten: vissoep, heerlijk met flinke stukken vis! Smaak was heerlijk, soep mag iets dikker. Leuk opgediend! Ravioli met geitenkaas, Gamba’s allemaal even heerlijk. Locatie is gezellig, basic ingericht. En de bediening is echt TOP! Je voelt je welkom en ze doen erg hun best om het je naar de zin te maken! We gaan vaker komen!
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We zijn "per ongeluk" terecht gekomen bij Tent 6, nimmer eerder geweest maar deze eigenaar/eigenaresse heeft het aangaande sfeer & interieur begrepen!

De bediening is vlot & vriendelijk. De sfeer die er hangt is zeer goed. Er komt een divers maar wel net publiek; men houd rekening met elkaar. Wij zaten bijv. in een loungehoek en een ander stel vroeg eerst of ze op de andere bank mochten zitten, een huilend kind in de (leuke) speeltuin werd niet vanaf ouders toegeschreeuwd maar men ging echt naar kind toe.

Erg leuke details in het interieur, erg proper! Persoonlijk vonden we de borrelplank iets aan de prijzige kant, mede omdat we maar 2 uurtjes verbleven. Echter; goede plank!

Muziek was top, humor onder het personeel ook erg fijn om mee te maken!

Nu nog een keer terug voor de oesters op zondag!
Complimenten aan het personeel van Tent 6!
Wouter P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Een half bewolkte dag, na dagen van overweldigend zomerweer. De massa’s zijn thuisgebleven en Zandvoort is weer bereikbaar. Een goede gelegenheid om te gaan eten bij Tent 6. Het menu “Proeverij van de plank om te delen” wordt op lange, mooi opgemaakte houten serveerborden aan de gasten gepresenteerd en biedt een keur aan gerechten. Vandaag springt wat mij betreft het voorgerecht scheermessen met zeekraal eruit. Wat een goede keuze wat een pure smaak! Maar ook de diamanthaas, de dorade en de verfijnde groenten die de verschillende gerechten omlijsten zijn met zorg bereid. Laat het slechte weer maar komen deze zomer.
Jim B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Kom hier nu al drie jaar en altijd top zelfs bij grote drukte weten ze toch weer de kwaliteit en service te geven zoals t hoort en de sfeer is altijd zalig toptent!!6!!!
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Fantastisch feest gevierd ter ere van 90e verjaardag Oma met familie vanaf 7 jaar oud. We mochten Tentje 6 gebruiken, een leuke zaal met mooi uitzicht op zee. Eerst thee met taart, heel veel stukjes van drie soorten huisgemaakte taarten op een lange houten plank. Vooral de cheesecake was heerlijk! Wat later avondeten waarbij de meeste mensen van onze groep meededen met Proeverij op grote houten planken. Geweldig! Eerst planken met drie voorgerechten: tartaar van makreel, stukjes vlees met heerlijke pompoen en dun brood met grote stukken avocado. Erg leuk om samen te delen, de een neemt wat meer van de vis en de ander wat meer vegetarisch of vlees. Daarna het hoofdgerecht uiteraard ook op lange planken, met vegetarische lasangne, pittige parelhoen (die wel wat erg zout was) en perfect gegaarde kabeljauw met ontzettend lekkere zoete aardappels en tomaten. Toen ook nog een paar planken met citroentaart en glaasjes panna cotta als toetjes. Het geheel van de fantastische locatie en het uitmuntende eten maakte het tot een grandioos feest. Veel dank aan Kim en de andere mensen van Tent(je)6!
AnneRoos .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Wederom een top avond gehad in deze fijnste Tent van Zandvoort. Heerlijke vissoep en een fantastische steak tartaar, mooie wijnkaart en goede koffie.
Pieter O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Oester voor 1 euro per stuk, top!!
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wij komen hier graag vanwege de ontspannen sfeer en leuke mensen. Vandaag was er chaos, vele gerechten waren op, evenals de 'beroemde' oesters. Als toppunt een eigenaar die flink tegen zijn bediening/vrouw schreeuwde (in bijzijn van zijn gasten) Wij zijn stomverbaast vóór het diner weer weggegaan.
AnneRoos .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Hele fijne tent met goed en eerlijk eten, top BBQ gehad???? ondanks het mindere weer ging het gewoon allemaal door en werdt het een dag om niet snel te vergeten
Timo S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Gezellig leuk feestje gehad. Leuk ook dat er een DJ de muziek verzorgde.
Rolf P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Proeverij gaf een gebalanceerde combinatie van gerechten. Ruime porties en aantrekkelijk gepresenteerd. Vriendelijke en vlotte bediening. Komen zeker een keer terug.
Sing S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk geluncht, veel variatie aan lekkere vegetarische gerechten, super! Natuurlijk mooi uitzicht en makkelijk bereikbaar. Bediening was goed en erg vriendelijk! Hier komen wij zeker nog een keer terug!
Guido N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Attente bediening, keuken goed, presentatie redelijk. Prima sfeer.
Inspecteur78 H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Tent6 is ook weer een strand tent voor de niet kritische consument. Het eten is standaard, niet bijzonder en weinig keus. De wijntjes zijn ook hier fors aan de prijs en dat voor de ambiance van een startende ondernemer. Men neemt het prijsniveau van de buren over en onderscheidt zich niet in menu keuze of prijs niveau. Deze ondernemerd met horeca ervaring gaan er van uit zo komen toch en zeuren toch niet. Ik vond dat het veel beter kon.
Tonnie60 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
De zonsondergang is overal even mooi, maar als je op een leuk aangekleed terras zit met een prettige atmosfeer, is íe nog mooier. Tent 6 is hip, maar niet pretentieus en heeft een gevarieerde kaart met smakelijke gerechten. Als voorafje de steak tartaar: met lekker garnituur van kappertjes, augurkjes en ui en een mooie dooier. Hoofdgerecht resp. boerderijkip (die lekker sappig is met een mooie korst) en de zeebaars op een lekker ruim groentebed. De creme brulee is zoals ie hoort te zijn: lekkerr zacht met zo'n korstje dat aan je tanden blijft plakken. Een zachte Spaanse huiswijn en een prettige bediening. Als dan de rekening ook nog eens enorm meevalt, kan ik alleen maar zeggen: toptent!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Donderdagavond samen met mijn vriend bij dit restaurant gegeten. We hadden niet gereserveerd maar ze hadden buiten nog een heel klein tafeltje achter in een hoekje. We werden snel geholpen en kozen uiteindelijk allebei voor de proeverij.

Op de eerste plank kregen we drie verschillende gerechtjes en eigenlijk waren ze allemaal heerlijk maar vooral de eend met witlof. Ook de hoofdgerechten waren heerlijk en de entrecote met een heerlijke saus en groene asperges sprong er het meest uit.

Na het voorgerecht vroegen ze of we binnen wouden zitten omdat het buiten erg fris werd. Bediening is vriendelijk alleen alles duurde ontzettend lang vanwege de drukte. Dit gaven ze ook aan maar ik had wel een gratis drankje verwacht, wij moesten ook nog een stuk naar huis reizen maar het duurde wel heel erg lang allemaal.

Ook het dessert was heerlijk maar helaas werd ons geen gedag gezegd toen we vertrokken. Op een rustigere dag zullen wij zeker terugkomen!
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We wilden deze nieuwe strandtent uitproberen maar vonden het te duur voor wat je krijgt. Wat overigens van goede kwaliteit was. Ik miste pit, zelf nam ik de aubergine vooraf maar vond het lauwtjes. Mijn tafelgenoot nam een vissoep. Die had beter gevuld kunnen zijn. Het vlees als hoofdgerecht bavaretti(?) heerlijk mals maar verbaasd waren we over de frietjes. Geen eigengemaakte? het toetje was de bosvruchtentaart, suikervrij, lekker maar wel een klein puntje. Bediening vriendelijk, terras niet bijzonder en wij hadden last van vliegen. Ondanks de goede kwaliteit missen we het strandtentetengevoel, jammer.
BobManon .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren met 6 man heerlijk gegeten bij Tent 6. Ik herken mij totaal niet in een aantal negatieve reacties hieronder. Wij hadden voor zowel voor, hoofd als het nagerecht voor de "planken" gekozen. Je krijgt dan van alles wat (vlees, vis en vega). Buiten het feit dat dit erg gezellig eet, smaakte het voortreffelijk en kreeg ik echt het idee dat het met zorg was bereid. Binnen vind ik het voor een strandtent er super leuk uitzien en hangt er een ongedwongen sfeer. De mensen die er werken waren zeer vriendelijk. Ik vind Tent 6 echt een aanrader voor iedereen.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Plankje met vrienden gegeten en blij verrast. Heerlijke mix van ingredienten! Bediening was behulpzaam kortom een aanrader!
Dorriereinde .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Aanbevolen door vrienden zijn we ik Tent6 gaan eten, makkelijk te vinden als je het casino aanhoudt. Aan de inrichting is veel zorg besteed, aan alles is gedacht en toch eenvoudig, we voelden ons op ons gemak. Het bedienend personeel is jong, beschaafd en gaven advies zonder opdringerig te zijn. En dan het eten: geweldig! We hebben voor de " plank" gekozen. 3 voor-, 3 hoofd- en 2 nagerechten, vlees, vis en vega, geserveerd op een grote plank. De kok kwam persoonlijk uitleg geven. Hij mag terecht trots zijn. Ook wij zullen Tent6 bij vrienden aanbevelen.