Tent 6

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lang
Tonnie60 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
De zonsondergang is overal even mooi, maar als je op een leuk aangekleed terras zit met een prettige atmosfeer, is íe nog mooier. Tent 6 is hip, maar niet pretentieus en heeft een gevarieerde kaart met smakelijke gerechten. Als voorafje de steak tartaar: met lekker garnituur van kappertjes, augurkjes en ui en een mooie dooier. Hoofdgerecht resp. boerderijkip (die lekker sappig is met een mooie korst) en de zeebaars op een lekker ruim groentebed. De creme brulee is zoals ie hoort te zijn: lekkerr zacht met zo'n korstje dat aan je tanden blijft plakken. Een zachte Spaanse huiswijn en een prettige bediening. Als dan de rekening ook nog eens enorm meevalt, kan ik alleen maar zeggen: toptent!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Donderdagavond samen met mijn vriend bij dit restaurant gegeten. We hadden niet gereserveerd maar ze hadden buiten nog een heel klein tafeltje achter in een hoekje. We werden snel geholpen en kozen uiteindelijk allebei voor de proeverij.

Op de eerste plank kregen we drie verschillende gerechtjes en eigenlijk waren ze allemaal heerlijk maar vooral de eend met witlof. Ook de hoofdgerechten waren heerlijk en de entrecote met een heerlijke saus en groene asperges sprong er het meest uit.

Na het voorgerecht vroegen ze of we binnen wouden zitten omdat het buiten erg fris werd. Bediening is vriendelijk alleen alles duurde ontzettend lang vanwege de drukte. Dit gaven ze ook aan maar ik had wel een gratis drankje verwacht, wij moesten ook nog een stuk naar huis reizen maar het duurde wel heel erg lang allemaal.

Ook het dessert was heerlijk maar helaas werd ons geen gedag gezegd toen we vertrokken. Op een rustigere dag zullen wij zeker terugkomen!
Aeoud .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We wilden deze nieuwe strandtent uitproberen maar vonden het te duur voor wat je krijgt. Wat overigens van goede kwaliteit was. Ik miste pit, zelf nam ik de aubergine vooraf maar vond het lauwtjes. Mijn tafelgenoot nam een vissoep. Die had beter gevuld kunnen zijn. Het vlees als hoofdgerecht bavaretti(?) heerlijk mals maar verbaasd waren we over de frietjes. Geen eigengemaakte? het toetje was de bosvruchtentaart, suikervrij, lekker maar wel een klein puntje. Bediening vriendelijk, terras niet bijzonder en wij hadden last van vliegen. Ondanks de goede kwaliteit missen we het strandtentetengevoel, jammer.
BobManon .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteren met 6 man heerlijk gegeten bij Tent 6. Ik herken mij totaal niet in een aantal negatieve reacties hieronder. Wij hadden voor zowel voor, hoofd als het nagerecht voor de "planken" gekozen. Je krijgt dan van alles wat (vlees, vis en vega). Buiten het feit dat dit erg gezellig eet, smaakte het voortreffelijk en kreeg ik echt het idee dat het met zorg was bereid. Binnen vind ik het voor een strandtent er super leuk uitzien en hangt er een ongedwongen sfeer. De mensen die er werken waren zeer vriendelijk. Ik vind Tent 6 echt een aanrader voor iedereen.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Plankje met vrienden gegeten en blij verrast. Heerlijke mix van ingredienten! Bediening was behulpzaam kortom een aanrader!
Dorriereinde .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Aanbevolen door vrienden zijn we ik Tent6 gaan eten, makkelijk te vinden als je het casino aanhoudt. Aan de inrichting is veel zorg besteed, aan alles is gedacht en toch eenvoudig, we voelden ons op ons gemak. Het bedienend personeel is jong, beschaafd en gaven advies zonder opdringerig te zijn. En dan het eten: geweldig! We hebben voor de " plank" gekozen. 3 voor-, 3 hoofd- en 2 nagerechten, vlees, vis en vega, geserveerd op een grote plank. De kok kwam persoonlijk uitleg geven. Hij mag terecht trots zijn. Ook wij zullen Tent6 bij vrienden aanbevelen.
Zeewolf .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Vanavond met wilden we met 6 personen gaan eten.
de bediening was redelijk snel met het serveren van drankjes, maar om de kaart te bemachtigen, hebben we die zelf maar gepakt. De kelner was ons vergeten. Vervolgens de bestelling gedaan en kwam het eten redelijk snel, ongeveer 30 /40 minuten gewacht, dus dat viel mee op deze zonnige/ drukke avond.
De ravioli was koud en weinig, werd opnieuw opgediend door even in de magnetron te stoppen, bah! De tartaar zag er zeker niet smakelijk uit, rauw en koud, kennelijk hoort het zo, maar een grauwe rood/bruine plak met alleen een rauw ei in een halve dop op het bord deed mij niet doen watertanden, ook niet bij degene voor wie deze bestemd was.
Bij de overigen was alleen de patat koud.
Deze werd weggehaald en vervangen voor warme, maar helaas hadden we het eten al op.
Dit hebben we bij de kelner aangegeven, maar er kwam geen excuses uit zijn mond. Gelukkig bij het afrekenen is de ravioli en patat niet in rekening gebracht.
Ondanks dit, zullen wij hier nooit meer gaan eten.
Frederick G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Superlekkere locatie op gelijke hoogte met het strand. Ruim open opgezet terras met een grote speelbox vol speelgoed (schepjes etc).
We komen hier vaker en graag ('s ochtends), maar eigenlijk het grootste minpunt qua eten is eigenlijk drinken; de koffie. De koffie is gewoon niet lekker. Niet sterk genoeg en geen goede bonen.

We komen hier zeker terug, maar hebben de stille hoop dat de koffie dan is verbeterd.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Op een prachtige zondag even lunchen op het strand. Tent 6 is ruim opgezet en er zijn glazen schermen om uit de wind buiten te zitten. Helaas staat er muziek aan op het terras. Eerst een kermende jongeman en daarna afgezaagde jaren zestig muziek. Niet fijn en niet nodig op het strand. Het eten was redelijk al vind ik een (niet zo vers) zoet brioche broodje niet lekker bij een hartige hamburger. Later kwam er een meneer plaatjes draaien, Randy Crawford en andere belegen muziek. Nou ja. Het was prachtig weer, maar de volgende keer gaan we ergens anders naartoe.
Rodepet .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Met 11 volwassenen en 4 kinderen aan een lange tafel op het terras gezeten. Heerlijk uitzicht. Speelmogelijkheden voor de kinderen. Vlotte en vriendelijke bediening. Helaas het eten was de prijs niet waard. Er werd ons voorgesteld: gerechten van de menukaart of een plank met diverse gerechten.we kozen voor het laatste. Dat hield in : een grote eierdop met vissoep, grof gesneden broodstukken (niet vers smakend) met aangeklede zalm (vrij droog) of geitenkaas of Spaanse ham (voor ieder 2 stukken). Verder ieder een garnalen kroket en 2 bakjes ravioli per plank ( twee planken op elf volwassen). En dat voor €17,50 p.p.!! Overleg met de floormanagers, die ons zeker wilden aanhoren, leverde een reductie van € 3 p.p. op. Geaccepteerd. Maar daarmee was het katerige gevoel niet verdwenen. Heel, heel jammer!!
Car88 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wij zijn begonnen met een lekkere borrel met kaasstengels en bitterballen. Dit was helemaal prima en werd ook snel geserveerd. Daarna hebben wij er wat gegeten. Ik heb de hamburger met frietjes genomen, deze was heel erg lekker, het vlees was van goede kwaliteit. Als toetjes kregen wij een grote plank met een combinatie van alle toetjes van de kaart. Dit hadden ze heel erg leuk aangepakt. Persoonlijk vond ik vooral de citroentaart heel erg lekker, dit is zeker een aanrader! Het personeel is heel erg leuk, vlot en vriendelijk. Ook verkopen ze huisgemaakte limonade in verschillende smaken, dit is voor een niet alcoholdrinker zoals ik erg prettig! Ik zou hier zeker nog een keer naartoe gaan!
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Fijne plek, mooie tent, top voor kinderen en lekker eten.... Maar de service! Als je niets met gasten hebt, niet weet hoe het werkt doe het dan gewoon niet, begin er niet aan. Eten (bij lange na!) niet tegelijk uit serveren en dan geen sorry of smakelijk eten zeggen. Constant zelf alles moeten vragen en dan geïrriteerde opmerkingen krijgen. Ik ben echt niet lastig maar doe dit alsjeblieft omdat je het leuk vind, niet om je tijd uit zitten of dat je het anders ook niet weet. Vraag mij af of ze dit kunnen handelen als het een keer echt druk wordt. Paar keer geweest nu en dit was steeds terugkerend. Jammer want het eten is echt wel goed, ook voor de kids!
Opama .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Voor een redelijke prijs beter gegeten dan je in eenvoudige strandtent verwacht: zowel de zeebaarsfilets als de vrij grote dorade waren prima bereid, met voldoende "entourage". Vooraf lekkere kalfslendeplakjes op een bedje van...en een gravadlax zalm, mocht wel wat meer gekruid, als enige minpuntje. Betaalbare aardige Picpoul en probleemloos gratis karaf water. Vriendelijke bediening op deze zeer rustige avond.
Voor herhaling vatbaar.
MarleenE .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Wij bestelden een Caesar salade. Er zat in verhouding te veel saus bij. De artisjokken maakten het nog zouter. De kinderen kregen een kroket met grote stukken spek of ham erin. Dit smaakte niet goed.
Bij het afrekenen klopte er niets van de bon. Daar stonden andere prijzen op dan op het menu.
De tafel waar we aan zaten was te hoog in verhouding met de stoelen en veel te breed.
Al met al geen geslaagde setting die avond!
LP16 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Wat een heerlijke plek is Tent6! Een echte aanrader. Ik heb er de laatste keer met kids gegeten, mijn complimenten over de super snelle service. Het eten stond binnen no time op tafel, betaalbare maaltijden voor kinderen en ook erg leuk dat je zelf je salade kan samenstellen.

Er staat een leuk speeltoestel voor kinderen en heel relaxed dat de strandtent direct aan het strand zit, waardoor de kinderen lekker in het zand kunnen spelen als je op het terras zit en je ze makkelijk in de gaten kan houden. Vriendelijk personeel, wij vroegen om een parasol voor de kinderen en dit werd gelijk geregeld.

Tip: de koffie kan beter. De Latte Macciato die ik kreeg was geen volwaardige Latte Macciato.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Prachtige locatie natuurlijk met zo'n uitzicht op zee! Maar ook de inrichting is heel gezellig. Modern, maar niet te veel uit de VT wonen stijl gelukkig!! Ongedwongen en ruim.
Leuke kaart met vis vlees en pasta, maar ook salades die je helemaal zelf kunt samen laten stellen. Top!
Prettige bediening, die de tijd voor je neemt!! Wij komen hier zeker terug!
Jossmul .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Tent 6 is pas een paar weken geleden geopend, de sfeer is gelijk bij binnenkomst geweldig,
hele gezellige huiskamerinrichting met veel planten en bloemen en andere leuke details.
maar het belangrijkste is natuurlijk het eten in dit strandrestaurant, alles wat uit de keuken komt is heel erg goed voor een redelijke prijs, bediening is heel vriendelijk en correct, kortom een aanwinst voor het Zandvoortse strand, wij gaan hier vaker komen