Tenno Garden

Vrijdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

6,8
Miquimi .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Na de sobere ingang en trap gepasseerd te zijn volgde een vriendelijke en enthousiaste ontvangst.
Met een groupon all you can eat sushi gegeten. We hebben er heel goed gegeten.
Vriendelijke en vlotte bediening (liepen veelvuldig langs) en het eten was echt heel goed en kwam met goede regelmaat. Heerlijke sushi, maar ook de andere garnalen en thaise gerechten zijn een aanrader. En als toetje niet 1 bolletje ijs maar een smakelijk ijs en vruchtenbuffet.
We komen hier zeker terug.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteren sushi gegeten, je mag 5 ronden 5 x 1 gerecht bestellen. Duurde allemaal heel erg lang. Je mag er maar 2,5 uur over doen! Zujn niet verder dan ronde 3 gekomen vanwege de trage bediening, erg ongemotiveerd!
Dineetjes .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
overheerlijk eten,geserveerd door vriendelijk en enthousiast personeel.
hier is niets op aan te merken,zeker niet als je de prijs-kwaliteit-verhouding in aanmerking neemt.
absolute aanrader!
Rdam1973 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gegeten bij Yoku Kitchen, wat een onderdeel lijkt te zijn van Tenno garden. All you can eat sushi, eten is erg lekker. Bediening deels heel vriendelijk, anderszijds weinig gemotiveerd : " Ken de kaart niet en het eten is niet mijn ding". De eigenaar/bedrijfsleider(?) loopt met een ongeintresseerd gezicht en duwt je nog net niet opzij om een gerecht neer te zetten als hij niet een snoepje pakt bij het dessert buffet. De kaart is erg onprofessioneel, een A4 -tje met 1 x 1 cm foto's zonder verdere uitleg. Als je de naam of meer info wilt hebben moet je de bestellijst erbij pakken. Interieur en exterieur zou best een update kunnen gebruiken. Deugdelijk maar weinig uitnodigend.

Afsluitend: goed eten, matige bediening in verouderd interieur.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Tenno Garden is overgenomen en heet tegenwoordig Yuko. Principe is nu "all you can eat" Bijzonder is dat er behalve Chninees/ Indische en Japanse gerecten ook (uitstekende) Thaise gerechten op de kaart staan. De 5x5 gerechten gaat echt niemand lukken; de gerechten zijn ruim bemeten en van goede kwaliteit. Ook ruime keuze. De chef de partie zorgt als vanouds voor een prettige bediening. Het interieur kan inmiddels wel een opfrisser gebruiken. Geen reden om bij een van de populaire Japanse restaurants in de rij te gaan staan. Je kunt hier een prima maaltijd genieten.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Gisteren hier geweest. Altijd weer bijzonder, die heel steile trap, met een traplift, dat wel. De inrichting is verder heel standaard. We hebben a la carte gegeten. De soep szechuan bestond uit wat warme sojasaus, wat tabasco , en willekeurige groenten en wat stukjes vlees. Het hoofdgerecht had een saus die wel heel sterk op de soep leek... verder viel daar weinig op aan te merken. Omdat er wat tijd over was ook nog een bananasplit genomen, ijs wat niet zelf gemaakt smaakte, chocoladesaus die uit een flesje leek te komen en vermoedelijke spuitbusslagroom. De bediening was deels onhandig (vragen aan een vrouw van 80 of ze al 65 is?) en deels overijverig: vele malen vragen of het smaakt terwijl ik met volle mond zit.
Kortom: het moet heel veel beter
Waterbies .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Als voorbereiding op de wedstrijd Feyenoord -PEC Zwolle, heb ik hier gisterenavond samen met mijn zoon gegeten.
De ambiance is niet heel bijzonder voor een chinees restaurant; gewoon standaard.
De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Bij binnenkomst wordt je jas keurig in een kast gehangen (dus gevrijwaard van luchtjes) en krijg je een nummertje om hem later weer op te halen.
Gisteren gekozen voor Babi pangang spek en Peking eend met oestersaus. De kwaliteit van deze standaard gerechten was top. Babi pangang was lekker knapperig en goed op smaak met saus apart. De Peking eend was goed mals, met een krokant korstje.
De bediening was lekker vlot...eten werd op tijd geserveerd.
Na afloop kopje koffie en thee en rekening gevraagd die erg mee viel.
Vervolgens rustig naar De Kuip gewandeld met een zeer tevreden gevoel.
Ik hoop niet dat andere Feyenoord aanhangers mijn "geheime" eetadres ontdekken.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Gisteren hier geweest, wel een beetje noodgedwongen want uit eten gaan in IJsselmonde is geen sinecure. Na de trap te hebben beklommen vonden we een standaard Chinese inrichting. De kaart is ten opzichte van een paar jaar geleden fors aangepast, met name kleiner geworden. Dat is niet altijd een achteruitgang, nu ook niet. Want de kwaliteit van het eten is gestegen. Daar ik niets heb met het veel voor weinig idee van buffetten en all you can eat concepten hebben we gewoon vande kaart gegeten. Ik een lekkere, pittige Szechuan Soep, en daarna een gerecht met varkensvlees en pepersaus ( Malaah ...) Moeders een babi pangang, die verbazend goed was: geen verkoold vlees, maar lekker sappig. De bediening was formeel; maar we betrapten de kelner ook wel op een grapje.
Kortom, als je dan toch in IJsselmonde bent, of all places, dan is Tennoh Garden best wel een aardige place to be
Woumar .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Na nette recensies en gehoord te hebben dat het lekker eten hier is vanavond hier gaan wokken.
We moesten bij binnenkomst 10 min wachten voordat we geholpen werden om met de traplift(stoeltjeslift) naar boven te gaan. We hadden in ons gezelschap ( 3pers) 1 pers, die slecht ter been is.
We hebben voor wokken all incl. gekozen dit houd in dat dit incl drankjes en dessert is.
We moesten 25.90 pp betalen. Prijskwaliteit-verhouding slecht.
weinig keus in gerechten. Gebakken banaan was bijna vloeibaar en zeer vet.
Om drinken moest je steeds vragen, om ijs moet je vragen. Want als dessert kan je kiezen uit druiven, stukjes perzik en stukjes meloen. Wanneer je om ijs vraagt dan krijg je maar 1 klein bolletje.
Tijdens het wokken werd er door bediening gevraagd of we al klaar waren.
Per ongeluk werd het bestek meegenomen bij het afhalen van de borden. Daarom om nieuw bestek gevraagd, het moet nu nog gebracht worden.
Onvriendelijke benadering, je moet overal om vragen, zoals drinken, stok brood, hoe het concept werkt bij hun etc.
In vergelijking met andere wokrestaurant is de prijs kwaliteit en service verhouding slecht.
Wanneer je all in kiest en in buffetvorm dan moet jezelf ijs en drinken kunnen pakken.
Geen aanrader !
Aat D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Onbeperkt wokken, grillen of van het buffet eten is hier het thema.
Na het bestijgen van een enorm stijle trap, waar men wel voor slecht ter been zijnde klanten een stoeltjes lift had geinstalleerd kwamen werden wij vriendelijk ontvangen, naar onze plaatsen begeleid en werden de bestellingen wat we wilden dinken opgenomen.
Het restaurant is ( uiteraard) in Chinese stijl ingericht en was erg schoon. Geen papieren- maar degelijke stoffen servetten.
Het buffet bestaat uit de meest populaire Chinees-Indische gerechten zoals o.a. Babi Pangang, Beef Rendang, Kip Sate,Nasi, Bami en Mihoen Goreng.Er was een kleine selectie sushi en 2 soorten dim sum. Er was een grill buffet met diverse vis- en vlees soorten o.a. slibtong, garnalen , biefstukjes etc. en een wokbuffet met diverse soorten verse groenten bv verschillende soorten paddestoelen, bok shoi, bosuitjes en er waren garnalen, rundvlees- en varkensvlees stukjes. Er was een keus uit 5 soorten sausen waarin kon worden gewokt.
Het nagerecht was wat teleurstellend en bestond slechts uit wat lychees, mandarijntjes, perziken en een gemengde vruchten salade en daarbij stond een spuitbus slagroom. Wat ijs hierbij zou m.i. niet hebben misstaan en zou het dessert tegen niet al te veel kosten wat "op pimpen".
Al met al een prima mooi ogend restaurant met lekker vers eten met een grote variatie en met een uitstekende en efficiente bediening

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
15 februari weer wezen eten met een grote groep. Gezellige tafel die door de opstelling uit de drukte van het restaurant stond maar wel gezellig dicht bij de buffets. Er is nieuwe eigenaar en veel ander personeel maar de sfeer is hetzelfde gebleven. Helaas worden de visjes van de grillplaat niet meer gefileerd zoals vroeger maar ach dat kan je zelf ook doen. Leuke dessert verrassing voor de jarigen en zelfs een cadeau! Al met al nog steeds de moeite waard
Pammie41 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Met drie personen hier afgelopen vrijdag gegeten, zeer vriendelijke bediening, gebruik gemaakt van het onbeperkt wokken en buffetgebeuren...ruime keus en steeds opnieuw aangevuld, een beetje teleurgesteld omdat er geen sushi was maar de kok kwam als verrassing een heel bordje speciaal voor mij gemaakte sushi aan tafel brengen...Helemaal leuk!
Jammer is de best hoge trap naar boven maar voor mensen slecht ter been is er een stoeltjeslift en na het eten werd de oudste van ons gezelschap keurig naar beneden begeleid...
Zeer tevreden over de bediening en erg lekker gegeten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Wij zijn regelmatige wokkers bij Tenno Garden. Interieur beetje belegen. Ontvangst hartelijk, jas wordt aangepakt, vriendelijk welkomstwoord. Voldoende keuze van verse, ook duurdere, ingredienten nu bv. coquilles. De kok is een gezellige en vriendelijke vakman. Prima prijs- kwaliteit verhouding.
Rob .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Vandaag 1-11-2012 samen we eten bij Tenno Garden.
Geen super zaak maar eten was goed te doen. We zijn hier via Groupon gekomen. personeel is vriendelijk. nadeel WC zijn beneden. De zaak heeft een voorziening voor mensen die slecht te been zijn. Want het restaurant zit boven en is te bereiken via een trap of een stoeltjes lift. Voor ons was er geen ijs. Dat was alleen in het weekend. Al met al hebben wij lekker gegeten.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2012
Kom al jarenlang enkele keren per jaar bij Tenno Garden. In het begin was er nog niet de mogelijkheid om te wokken, maar toen was het 50/50 Chinees en Japans. Het Japanse deel is bijna volledig naar de achtergrond verdrongen door het wokdeel. Bij de beoordeling hink ik op 2 gedachten. In het begin van de "woktijd" was de keuze van ingredienten ongekend. Ik ben bij verschillende wokrestaurants wezen eten, maar de keuze bij Tenno Garden werd nooit geëvenaard. Die tijd is jammer genoeg voorbij. Om de prijzen op een gelijk niveau te houden is kennelijk besloten om de keuze van ingredienten langzaamaan te beperken. De kwaliteit van het wokken en de grill is echter door de jaren heen goed gebleven met een enkele negatieve uitschieter op het moment dat er een keer een nieuwe kok was.
De bediening is altijd vriendelijk en correct. Interieur is gedateerd, maar dit hoort ook wel een beetje bij een chinees restaurant vind ik.
Waterbies .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Zaterdag 29 september met z'n tweetjes hier gegeten.
Gekozen voor a la carte. Ambiance is niet zo heel bijzonder, gewoon chinees. Klein nadeel is de matige ventilatie, waardoor de wok lucht een beetje overheerst. Het eten was prima. Heerlijk gegeten.
En de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Last but not least; de prijzen zijn ook erg vriendelijk.
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Via groupon hier gegeten, hadden een wokgroupon. Is niets op aan te merken voldoende keuze is gewoon 1 in een dozijn, niets meer en niets minder. Service daarintegen erg vriendelijk je hoef maar wat te vragen en ze staan er klaar voor. Echt voor een snelle wok.
Iboww .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Via groupon zijn we hier wezen eten, het is echt een lokale Chinees en de decor was niet om aan te zien! Heel typisch ouderwets chinees. Er was niet veel keuze met het buffet maar het eten zelf was gewoon OKÉ.

Het was niks bijzonders dus veel hoef je er niet van te verwachten. Personeel niet echt super vriendelijk m.u.v. de kok die achter de grill-plaat stond die deed zeker zijn best om de mensen te vermaken! Dikke duim voor de kok.