Tennessee

Oranjelaan 15 3843 AA Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tennessee

Ria K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met zijn viertjes hier vandaag wezen eten na een leuk dagje Dolfinarium.
Bediening is meer dan vriendelijk. Het eten is meer dan ok, erg goed zelfs. Porties zijn royaal te noemen. Niet verwacht, we hadden kleine porties verwacht maar het was ruim voldoende.
Een heel klein minpuntje was dat we door wel 4 of 5 verschillende mensen geholpen werden. Het zou fijn zijn geweest als dat beperkt werd tot maar 1-2 personen.

Leuke sfeer, toepasselijke aankleding.
Zeker de moeite waard om te gaan eten hier.
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Steakhouse met dito inrichting, het eten was niet bijzonder.

Als voorgerecht namen we de geitenkaas. Een prima keuze.
De mixed grill was ruim bedeeld, helaas was de rumpsteak bij beide personen doorbakken ondanks dat we medium besteld hadden. Jammer. Na dit gemeld te hebben kregen we een nieuwe.
De spareribs met honing-sinaasappelsaus viel goed van het bot af. Helaas vond ik de smaak wat minder, het leek of de marinade er boven op zat "geplakt".
De salade bar was prima gevarieerd.
Foodlove27 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Een 100% Steakhouse, kaart wat je van een Steakhouse kan verwachten. Lekker druk, maar door de gecreëerde hoekjes niet storend. Gezellig donker/knus. Vooraf plate voor 2 pers. Goed. (Wel veel gefrituurde hapjes, en ham met meloen, smaakte goed) hoofd ; de speciaal gerijpte entrecote, (h as D medium rare besteld en was ook perfect gegaard! ) en de spareribs, (volgens mijn man een van de beste die hij heeft gegeten! ) we waren nog een beetje sceptisch in het begin aangezien ons werd verteld dat de grill kapot was en alles in pannen bereid moest worden, dat dit enige tijd in beslag kon nemen, maar hier hebben wij niks van gemerkt! Complimenten! En dat terwijl het mega vol zat! We hadden geen plek meer voor een dessert! Al met al: top!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Ik ben dol op spareribs. Ik zal ze echter niet gauw ergens bestellen, omdat dat vaak resulteert in een deceptie. Niet dat er doorgaans iets schort aan het product of de bereidingswijze, nee, over het algemeen zijn ze best wel 'weg te krijgen'. Het zit 'm meer in het feit dat ik wat spareribs betreft de lat erg hoog heb liggen. Ik weet hoe lekker spareribs kúnnen zijn en dat weet ik al sinds ik ze voor de eerste keer bij Steakhouse Tennessee nuttigde. En mocht ik dat even niet meer weten, dan is het dus weer tijd om naar Harderwijk af te reizen. Varkensribben van hoge kwaliteit, voortreffelijk gemarineerd en zó goed gegaard dat het vlees bijkans spontaan van het bot valt! Tennessee is trouwens niet alléén maar spareribs, de menukaart is (met 13 voor- en 30 hoofdgerechten) zelfs best wel uitgebreid, maar mijn favoriet is en blijft toch wel de 'Spareribs Tennessee' met honing-sinaasappelsaus. Zijn de porties doorgaans al uiterst royaal, de echte veelvraat kan zich op donderdag helemaal uitleven met het 'All you can eat'-concept. Als maagvuller een ferme portie Cajun aardappeltjes en voor de broodnodige vitamientjes een royale saladebar. Tennessee ademt de sfeer van een countrybar / saloon. Veel gratis parkeerruimte op de openbare weg vóór en de eigen parkeerplaats achter het pand. De vlotte meiden van de bediening lijken stuk voor stuk te zijn geselecteerd op vriendelijkheid én uiterlijk.
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ten eerste: de zaak is sfeervol ingericht. Groot, dat wel, maar door de knusse inrichting merk je er vrij weinig van. Alle cliches wat betreft amerikaanse steaks/wildwest/diners hangen hier aan de muur.
De kaart is uitgebreid en na enige tijd hebben wij onze keuze gemaakt. De bediening is alert en heel vriendelijk. Uiensoep vooraf was lekker zoet. De tacochips met kaas en guacamole was veel... Maar verslavend lekker. Als hoofdgerecht kozen wij de befaamde spareribs. De portie was meer dan voldoende en de ribs waren zo gaar dat ze van het bot afvielen. De kruiden op de ribs vonden we wat drogig en niet echt uitgesproken qua smaak. De bijgeleverde friet / fried potatoes waren droog.
Het nagerecht was heerlijk. Volgende keer komen we terug om een steak te proberen!
Moniek O.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Erg lekker gegeten met mijn familie, de sfeer was gezellig en ook het eten was van goede kwaliteit. We hebben wel enige tijd moeten wachten op ons eten. Ook werd er om de haverklap gevraagd of we nog wat moesten drinken en nog niet in zijn geheel opgedronken drankjes werden weggehaald. Dit gebeurde steeds door verschillende leden van het bedieningspersoneel, misschien moet de communicatie hierover beter op elkaar afgestemd worden. Dit is waarom ik de service een 6 geef.
Aux99 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Personeel is alert en de Dry meat is echt een aanrader! Zeker de moeite waard om een keer naa toe te gaan als je in de buurt bent
Rudolft .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De spareribs van de Tennessee zijn de lekkerste die ik tot nu toe gehad heb, ook de hoeveelheid is meer dan genoeg. Daarnaast is het erg leuk dat de sfeer helemaal doorgetrokken is in het Amerikaanse thema. Ik ben hier nu meerdere malen geweest en altijd is het eten heerlijk, ook de bezorgservice is een aanrader.
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Na een teleurstellend kertsdiner weer eens hier gegeten. we hebben 2 koude voorgerechten gekregen. hiervoor werd niets gecompenseerd, zelfs geen excuses.
echt teleurstellend, zoals men hier met de gasten omgaat.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Na een lange drukke dag even een hapje eten, dit is een vrij groot restaurant met een uitgebreide menukaart en ik denk ook dat het daar aan schort, het eten is het niet helemaal het is allemaal een beetje gewoontjes. Dus als je een niet veel tijd hebt is b best een leuk restaurantje. maar als je de tijd hebt kijk even wat verder.
Guus M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
2e paasdag, gezellig met de kids uit eten, gereserveerd voor 8 personen. Daar aangekomen stond onze tafel al klaar. In tegenstelling tot de gebruikelijke volle kaart troffen we een hele beperkte, waar niet iedereen een keuze kon vinden naar zijn of haar smaak. De kaart was aangepast, omdat het druk zou worden. Hier was ons tijdens de reservering niets van verteld, anders waren we ergens anders gaan eten, erg jammer. Vervolgens hebben een aantal mensen spare ribs besteld in verschillende smaken, we verwachten dan dat deze in verschillende marinades gegrild worden, maar niets is mider waar, iedereen kreeg een schaaltje met zijn gekozen saus erbij. Erg jammer. Ik ga hier niet meer eten.
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Qua sfeer en inrichting een echt steakhouse. Als voorgerecht mosterdsoep die lekker was, een flauwe carpaccio en simpele gefrituurde champignons. Geen hoogstandjes. Hoofdgerechten, de spare-ribs, de Sirloin Steak, de Tennessee Vega en de NY Striploin waren goed qua smaak. Bijgerechten wat simpel, net zoals de saladebar. Alle kleine bijzaken zoals extra slagroom en mayonaise worden in rekening gebracht. Personeel is vriendelijk en attent. De Irish coffee mag deze naam absoluut niet dragen, flauw,klein glas, amper whisky en spuitslagroom. Schaam jullie. Voor even een makkelijke hap ok, maar geen topzaak.
Arnout .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Tot 3 jaar terug hier een aantal keren gegeten tot volle tevredenheid.
Nu afgelopen zaterdagavond hier weer eens aangeschoven, maar helaas wat een achteruitgang.
Carpaccio smakeloos, en leek rechtstreek uit de koeling te komen, de porties van de mixed grill ook gereduceerd tot vrij kleine stukjes, overigens wel heerlijk van smaak.
Volgens de kaart horen hier gebakken aardappeltjes bij, maar als je als extra friet besteld, dan ligt dit op je bord bij het vlees en zie je geen aardappeltjes.terwijl je toch extra betaald voor de frietjes.
De inrichting is gezellig, dat maakt veel goed, puur kijkend naar het eten, teleurstellend.
Koelma .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Zo af en toe hebben we zin in spareribs en we hoorden dat het hier goed zou zijn. Nou dat is een understatement. Het is een leuk steakhouse en de spareribs zijn denk ik de beste die ik sinds jaren heb gegeten. Goede portie en het vlees valt gewoon van het bot. Als je een keer zin hebt in lekker kluiven is dit een echte aanrader!
SW87 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
In 1 woord, fantastisch. Als je komt voor het eten, is het er super! Spareribs zijn er altijd mals, goed gekruid en overheerlijk! Ben hier samen met partner wezen eten, en met personeelsuitjes, het maakt niet uit of het voor 2 man is, of voor 20 man, het blijft lekker! Een absolute aanrader is de Steak, en dan wel de grote, want van deze blijf je eten. Personeel is vriendelijk, vlot en gezellig, altijd in voor een grapje aan de tafel (erg belangrijk met een man of 20) Decor is grappig maar niet supermooi, kentekenplaten uit Amerika en wat grote versiersels.
Adjesworld .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Het bot valt vanzelf al van de sparerib af. De spareribs zijn goed gekruid en heel mals. Het interieur is er saloon/Western ingericht, sfeer is er goed.