Tennessee Steakhouse

Markt 76 8331 HK Steenwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tennessee Steakhouse

Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Lekker broodje warm vlees gegeten hier. Personeel was zeer vriendelijk en alert. En de zon scheen, dus het was goed toeven op het terras.
Gemmabourgondisch .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gisteravond in Tennessee gegeten....dit zullen we niet snel vergeten!!! Wat een slechte kwaliteit eten. Te zout, niet voldoende warm. Was de kok ervan door??? Jammer dat er op zo'n mooie plek in Steenwijk, zo'n slecht eten geserveerd wordt. Prijs / kwaliteitverhouding was dan ook totaal zoek.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Heerlijk gegeten, goede service. Als hoofdgerecht een tournedos gegeten welke goed warm en echt medium was! De spareribs waren ook erg goed, en heerlijk gaar. Zeker een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Eten is prima, vooral heel geschikt voor gezinnen: hartelijk, gezellig, met leuke verrassingen bij het toetje. Ontvangst altijd hartelijk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Ik voel me nergens zo thuis, als in het Tennessee Steakhuis! Eten in overvloed en oh zo goed. De lage cijfers die worden gegeven kunnen mij niet schelen, want ik vind het steakhouse aan te bevelen!!
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Paar weken terug bij dit zeer slechte restaurant gegeten. Ruim uur zitten wachten op eten. Dan verwacht je ook wel wat. We hadden de mix grill. Ronduit slecht, de varkenshaas en kipfilet waren gort droog. Ook bij ons werd er niet gevraagd of het eten naar wens was. Bij afrekenen hoorden wij bij andere klanten dezelfde klacht. Wij gaven het dus ook meteen aan. Enige wat terug kwam was jammer. Nooit meer hierheen!
Janpeter11 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
afgelopen zaterdag hier gegeten, alles wat er op tafel kwam was gewoon goed en op temperatuur zoals het hoort. vooraf kipwings die goed gaar waren en padestoelen. hoofdgerecht met mooie stukken vlees en naar wens gegaard, ook de bijgerechten waren voldoende. desert een sorbet met vers fruit.
vriendelijke bediening en een positieve sfeer, van de aankleding moet je houden.
Iriens .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Afgelopen zondag de lunch gebruikt bij dit steakhouse.
Het duurde meer dan een half uur voordat de wraps kwamen.
Het eten was lauw. Saai smakende plofkip en slechte kwaliteit gehakt. Brood werd erbij geserveerd, vreemd bij wraps. Wel bijna 10 euro voor zo'n hap.
Men vroeg niet of het naar wens was. Dus vertrokken zonder fooi achter te laten. Jammer.