Ten to Three Bakery (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 24 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ten to Three Bakery (Aert van Nesstraat)

• : Parkeerplaats

Maandag 12:00 - 18:00
Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 18:00

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Ten to Three Bakery (Aert van Nesstraat)

Amber D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gister geweest en vind het erg uiteraard gaan, broodje stelt niets voor, cupcake meegenomen voor thuis waren droog.personeel zaten met z'n 3en buiten te roken, terwijl er gewoon mensen in de zaak zitten! Slecht!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Na heerlijk in de stad geslenterd te hebben is dit de ideale plek om even bij te komen. Je waant je in een soort van zoet poppenhuisje, met overheerlijke cupcakes en lekkernijen, zeer aardig personeel en heerlijke thee/koffie. Wel kleine bezetting, dus reserveren is bijna een must!! Toptent!
Joël S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Overheerlijke cupcakes. Personeel is ook heel erg aardig en het decor is zo zoet als de treats wat je daar binnenkrijgt. Het enige wat ik erg vond is dat mijn maag en portomonnee te klein waren om alles te proberen.
N J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Afgelopen weekend met een vriendin een hapje gegeten. Hoewel de gehele entourage gezellig is, is de service en het eten niet om over naar huis te schrijven. Samen gekozen voor een panini, erg standaard en de cheddar samen met de tonijn is misschien niet helemaal een goede combinatie. Na onze lunch wilde we graag nog iets aan zoetigheid! Inmiddels mij in alle mogelijkheden gewend om oogcontact te maken, te wenken om ook maar iets van aandacht te krijgen en nog iets te bestellen, hebben wij een uur lang met lege borden en lege glazen voor onze neus gezeten! Uiteindelijk hebben wij nog een scone besteld met cream en jam, deze was prima! Jammer dat ik daarbij ipv mijn bestelde latte machiatto een cappuccino geserveerd kreeg! Maar had eerlijk geen zin meer om daar ook nog iets van te zeggen. Ik kom hier niet meer terug, jammer.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Een niet al te positieve ervaring met deze zaak. Het begon al dat het een kwartier duurde voor de bediening kwam om te vragen wat we wilden drinken. Vervolgens kreeg een van de vriendinnen nog de verkeerde thee ook. Beetje jammer. Vervolgens hadden we 9 verschillende mini cupcakes besteld. Deze waren vrij droog en de genoemde smaken kwamen niet in elke cake duidelijk terug. De botercreme hoort smeuïg te zijn en was gewoon hard geworden.
Het interieur daarentegen vond ik wel echt te gek. Echt een theekransjes interieur met veel zoete kleuren. Ik heb de rekening betaald en vond die vrij aan de hoge kant voor de kwaliteit wat we kregen. Geen aanrader helaas, ondanks dat het er zo gezellig uit ziet.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Ik kom hier af en toe een cupcake eten of afhalen. De kwaliteit is een beetje wisselend en soms zijn bepaalde producten uitverkocht. De aankleding van de zaak vind ik ontzettend leuk en vrolijk. De cupcakes zijn erg leuk om kado te doen omdat de verpakking er super leuk uit ziet.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Geweldig zaakje, ik heb hier niet gegeten maar haal regelmatig een cupcake of twee af hier. Ze zijn fantastisch lekker. De dames achter de counter lijken soms wat suf, maar in elk geval altijd vriendelijk.
De cupcakes zijn echt masterlijk, mijn favoriet is de zoute karamel, hmmmmm
En de doosjes om je cupcakes te vervoeren zijn ook adorable!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Over smaak valt niet te twisten wordt er wel eens gezegd. In dat geval vind ik de smaak van de cupcakes bij deze zaak erg tegenvallen. De topping is bij alle suikerachtig en daardoor saai, de cake kan ook veel lekkerder. De cupcakes zien er wel mooi opgemaakt uit en de uitstraling van de zaak is ook top.
Kasper G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Ondanks dat het druk was werden we vriendelijk en snel geholpen. Bovendien waren de cupcakes erg lekker. Vooral de salted caramel is van harte aan te raden!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2012
Ondanks de razendenthousiaste teksten van hunzelf, op hun eigen site, vind ik de cupcakes niet spectaculair. Ze zijn lekker en zien er leuk uit. Maar eerlijk gezegd; ze springen er niet uit qua smaak. De tosti met kaas, kip en koriander was erg smakelijk. De bediening moesten we steeds zelf roepen, die zagen ons niet zitten ondanks dat het niet druk was. De dame straalde ook niet echt uit dat ze er zin in had. Jammer. De entourage is geweldig. Suikerzoet, precies wat je verwacht van zo'n stek. Zelfs het toilet is in stijl. Heel leuk gedaan. Mooi servies ook, goed die details waar op gelet was.