Ten to Three Bakery (Aert van Nesstraat)

Aert van Nesstraat 24 3012 CA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ten to Three Bakery (Aert van Nesstraat)

• : Parkeerplaats

Maandag 12:00 - 18:00
Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 18:00

Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Na heerlijk in de stad geslenterd te hebben is dit de ideale plek om even bij te komen. Je waant je in een soort van zoet poppenhuisje, met overheerlijke cupcakes en lekkernijen, zeer aardig personeel en heerlijke thee/koffie. Wel kleine bezetting, dus reserveren is bijna een must!! Toptent!
Joël S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Overheerlijke cupcakes. Personeel is ook heel erg aardig en het decor is zo zoet als de treats wat je daar binnenkrijgt. Het enige wat ik erg vond is dat mijn maag en portomonnee te klein waren om alles te proberen.
Justthatpancake .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Ik ben hier een aantal keer geweest. Ik cupcakes te halen en om ze gewoon daar op te eten. Ook een high tea gedaan. Heeeerlijke cupcakes!!
Ga zo door!
N J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Afgelopen weekend met een vriendin een hapje gegeten. Hoewel de gehele entourage gezellig is, is de service en het eten niet om over naar huis te schrijven. Samen gekozen voor een panini, erg standaard en de cheddar samen met de tonijn is misschien niet helemaal een goede combinatie. Na onze lunch wilde we graag nog iets aan zoetigheid! Inmiddels mij in alle mogelijkheden gewend om oogcontact te maken, te wenken om ook maar iets van aandacht te krijgen en nog iets te bestellen, hebben wij een uur lang met lege borden en lege glazen voor onze neus gezeten! Uiteindelijk hebben wij nog een scone besteld met cream en jam, deze was prima! Jammer dat ik daarbij ipv mijn bestelde latte machiatto een cappuccino geserveerd kreeg! Maar had eerlijk geen zin meer om daar ook nog iets van te zeggen. Ik kom hier niet meer terug, jammer.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Een niet al te positieve ervaring met deze zaak. Het begon al dat het een kwartier duurde voor de bediening kwam om te vragen wat we wilden drinken. Vervolgens kreeg een van de vriendinnen nog de verkeerde thee ook. Beetje jammer. Vervolgens hadden we 9 verschillende mini cupcakes besteld. Deze waren vrij droog en de genoemde smaken kwamen niet in elke cake duidelijk terug. De botercreme hoort smeuïg te zijn en was gewoon hard geworden.
Het interieur daarentegen vond ik wel echt te gek. Echt een theekransjes interieur met veel zoete kleuren. Ik heb de rekening betaald en vond die vrij aan de hoge kant voor de kwaliteit wat we kregen. Geen aanrader helaas, ondanks dat het er zo gezellig uit ziet.
Dimerdi .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Vandaag voor de 1e keer cupcakes hier gehaald, alleen waren ze echter allemaal ontzettend droog en waren wij zeer teleurgesteld.

Wanneer je een lekkere cupcake wilt, kun je deze zaak beter overslaan.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Zondag 8 december met een vriendin hier een high tea genuttigd. De winkel ziet er gezellig uit, heel knus. Maar de stoeltjes waar wij op zaten zijn niet comfortabel, klein en laag. De high tea wordt geserveerd met 1 zakje thee, een aantal (kleine) sandwiches, een erg lekkere scone, een lolly van chocolade met een cakevulling, en 2 hele kleine cupcakes. Mijn conclusie is leuk om een keertje gedaan te hebben omdat de zaak er zo leuk en gezellig uitziet. Maar ik vind prijs/kwaliteit verhouding van de high tea iets te hoog.
Voor een high tea ga ik niet meer terug maar voor een kop koffie met een cupcake is het een leuke zaakje om binnen te lopen.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Ik kom hier af en toe een cupcake eten of afhalen. De kwaliteit is een beetje wisselend en soms zijn bepaalde producten uitverkocht. De aankleding van de zaak vind ik ontzettend leuk en vrolijk. De cupcakes zijn erg leuk om kado te doen omdat de verpakking er super leuk uit ziet.
Sar-la .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Erg lekker gegeten (broodje met zalm en roomkaas). Warme chocolademelk. En ook een keertje bananen muffin geprobeerd. Een enorm gezellig zaakje zo leuk ingericht echt wat voor meiden. Leuke bediening. Alles ziet er netjes uit. Je kunt ook leuke boekjes lezen die daar liggen. Je kunt het ook meenemen en dan word het leuk in een doosje gedaan en mooi tasje. Mocht je in de stad zijn zeker de moeite waard!
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Geweldig zaakje, ik heb hier niet gegeten maar haal regelmatig een cupcake of twee af hier. Ze zijn fantastisch lekker. De dames achter de counter lijken soms wat suf, maar in elk geval altijd vriendelijk.
De cupcakes zijn echt masterlijk, mijn favoriet is de zoute karamel, hmmmmm
En de doosjes om je cupcakes te vervoeren zijn ook adorable!
VdHoek12 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Er is bijna geen voorraad, zelfs niet als je 's ochtends langskomt. En wat wij kregen, was niet vers en doordat het zo droog was kon je de smaken ook niet van elkaar onderscheiden. Zelfs mijn eigen muffins zijn beter. En de energie bij de bediening; die was er ook even niet. Teleurstellend
Tealover .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Voor een groep van 10 personen voor een feestje een tafel gereserveerd en doorgesproken wat de bedoeling was. De persoon aan de telefoon was heel vriendelijk. Bij aankomst 5 minuten voor de gereserveerde tijd( de gasten kwamen uit heel Nederland) bleek onze tafel bezet door een groep die zelf op een andere tafel zat te wachten. Bij navraag kreeg ik de opmerking maar het is ook geen 2 uur! De andere groep bleef gewoon zitten ook al hadden we uitgelegd dat wij die tafel al weken geleden hadden gereserveerd. Tafel was pas ver na 2 uur beschikbaar daardoor. Slechte ontvangst en meteen een domper als je met 2 negentig jarigen aankomt die moeten blijven staan of in een hoekje gaan zitten. Eenmaal aan tafel was de bediening erg vriendelijk en het eten lekker. Jammer alleen dat ze gebarsten kopjes neerzetten en dat de akoestiek zo slecht is. Door het lawaai kon je elkaar bijna niet verstaan. Niet de sfeer van een echte tearoom. Ik zou hier niet meer met een grote groep komen en zeker niet op zaterdag. De leiding moet nog veel leren over gastvrijheid en hoe je mensen ontvangt. Als je met een grote party komt mag je wel "ontvangen" worden. Het bedienend personeel was ook niet op de hoogte van de telefonisch gemaakte afspraken. Wilden nog muffins bestellen bij de high tea, Die waren uitverkocht, Even later lagen ze wel op een schaal bij de balie. Ze wisten niet dat ze die nog in de oven hadden!De inrichting is leuk. De kaart heeft leuke gerechten.
Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Met een groepje vriendinnen hier een afternoon tea geprobeerd. De aankleding van het restaurantje is schattig en gebaseerd op de verhalen van Alice in Wonderland.

De tea is voornamelijk gebaseerd rondom de cupcakes die Ten to Three ook los verkoopt. De keuze in cupcakes was ruim en de smaak prima. De tea werd verder afgemaakt met een verse scone en sandwiches.

De bediening was attent.

Al met al een aanrader voor een tea.
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Ten To Three, wat een heerlijke zaak is het toch.
Super lekkere cupcakes & het personeel is ook altijd vriendelijk.
De high-tea's zien er ook altijd goed uit & voor een prikkie.
Wie wil dat nou niet?
Als je het aan mij vraagt een echte aanrader al ben je in Rotterdam te vinden.
Bezoekje is het zeker waard.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Over smaak valt niet te twisten wordt er wel eens gezegd. In dat geval vind ik de smaak van de cupcakes bij deze zaak erg tegenvallen. De topping is bij alle suikerachtig en daardoor saai, de cake kan ook veel lekkerder. De cupcakes zien er wel mooi opgemaakt uit en de uitstraling van de zaak is ook top.
Cherelloo .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
Leuk zaakje in het centrum van Rotterdam. Ik heb hier heerlijke cupcakes gegeten en ik raad ook iedereen aan de tosti's te proberen!
Kasper G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Ondanks dat het druk was werden we vriendelijk en snel geholpen. Bovendien waren de cupcakes erg lekker. Vooral de salted caramel is van harte aan te raden!
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Decor is erg leuk, ziet er erg schattig en was ook de reden waarom het mij aantrok. Ik had met mijn vriendin muntthee besteld maar deze was niet vers en was gewoon een theezakje. Erg teleurstellend. Wij moesten heel lang wachten tot wij geholpen werden en werden totaal genegeerd, we moesten uiteindelijk zelf roepen. Bediening was niet geïnteresseerd en had geen plezier in haar werk. Bij het afrekenen wisten ze niet eens meer wat wij besteld hadden, terwijl wij de enige personen waren die er nog zaten... Het decor is aantrekkelijk en uitnodigend maar de werkelijke ervaring is zeer teleurstellend en met name als het gaat om de bediening.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2012
Ondanks de razendenthousiaste teksten van hunzelf, op hun eigen site, vind ik de cupcakes niet spectaculair. Ze zijn lekker en zien er leuk uit. Maar eerlijk gezegd; ze springen er niet uit qua smaak. De tosti met kaas, kip en koriander was erg smakelijk. De bediening moesten we steeds zelf roepen, die zagen ons niet zitten ondanks dat het niet druk was. De dame straalde ook niet echt uit dat ze er zin in had. Jammer. De entourage is geweldig. Suikerzoet, precies wat je verwacht van zo'n stek. Zelfs het toilet is in stijl. Heel leuk gedaan. Mooi servies ook, goed die details waar op gelet was.