Tel Aviv

Damlaan 43 2265 AL Leidschendam Nederland Kaart
31-703203812

Meer informatie over restaurant Tel Aviv

• Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ik heb hier eten online besteld en laten bezorgen. Het eten is prima, maar dat is dan ook de enige reden dat ik hier bestel. De bezorger belt nooit aan Maar staat voor het raam naar binnen te kijken, heel onbeleefd. Verder rekenen ze kosten voor het bezorgen, terwijl er in de folder staat dat het binnen de gemeente gratis is. Ze rekenen ook kosten om via ideal te betalen, terwijl dit toch juist voor de veiligheid van de bezorger is lijkt mij. Ik denk dat het de laatste keer was. (decor moet minimaal een 6 zijn, maar weet niet hoe het er uitziet )
Olav .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Vanavond heb ik twee turkse pizza's afgehaald bij tel aviv, 1 met kaas en 1 gezond. De turkse pizza wordt echter matig belegd, weinig tomaat, komkommer en sla. Bij de turkse pizza met kaas hadden we gevraagd om extra sambal wat niet is gelukt... ook komt het personeel onvriendelijk over en wordt er bij de bereiding van de pizza's op minder dan 1 meter afstand gerookt, niet door de persoon die het bereidt maar wel door iemand anders die in de zaak aanwezig was. De prijs kwaliteit verhouding is hier niet in orde en de kans is klein dat ik hier nog terug kom.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Vaste plek om een goede Turkse pizza te halen, met echt lamsvlees, en dat proef je. Gezellige medewerkers die een babbeltje maken terwijl je staat te wachten op je pizza, die zo is gemaakt. Blijven zitten om te eten gebeurt hier niet, behalve na het stappen. Desondanks goede kwaliteit van het eten, maar niet restaurant waardig.
Remmerswaal .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Restaurant zit in het historische centrum van Leidschendam en het is eigenlijk een afhaal shoarmazaak. De kwaliteit van het vlees alsook de knoflooksaus is uitstekend.

Als restaurant komt het duidelijk te kort, ondergeschikt aan de afhaal en dat merk je.

Vanwege het goede eten blijf ik hier terugkomen maar enkel om af te halen.