Over het restaurant Tekinev

Maak kennis met traditioneel Turks eten in dit gezellige restaurant. Stijlvol en warm ingerichte ruimte waar de attente bediening je graag adviseert. Probeer allerlei kleine hapjes als voorgerecht met verse – en huisgemaakte gerechtjes. Heerlijke hoofdgerechten, royaal geserveerd met allerlei smaakvolle bijgerechten. De tafel staat vol! Genieten van de bovenste plank. Variatie is het toverwoord in de Turkse keuken!

Meer informatie over restaurant Tekinev

• : Parkeerplaats

Maandag en zondag 16.30 - 22.00 uur
Dinsdag t/m zaterdag 16.30 - 23.00 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Tekinev

Andy D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het eten was heerlijk. Gevarieerd en goed gekruid. Medewerkers waren zeer vriendelijk en bediende snel en naar behoren. Daarnaast was de eigenaar in voor een gezellig praatje. Voor ons zeker niet de laatste keer! Een absolute aanrader.
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik plaats normaal nooit een recensie, maar vond het bij dit restaurant echt de moeite waard. Vanavond heerlijk gegeten bij Tekinev. Ondanks dat het een erg rustige zondag was en op het laatst het restaurant verder helemaal leeg was, voelde dit totaal niet ongemakkelijk. Dit voornamelijk omdat de eigenzinnige eigenaar erg gastvrij is, een praatje komt maken en alles doet om het je naar je zin te maken. Een fijne ongedwongen sfeer, het voelt alsof je bij de eigenaar in de huiskamer bent. Dit maakt dat wij ook zeker eens terug willen komen. Wij vonden alle gerechten die we kregen heerlijk. Erg grote porties, dus als je wilt kun je rollend naar huis. Smullen!
LPS .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke, joviale bediening. Ach, eigenlijk weinig toe te voegen aan de eerdere super positieve recensies!
Wijnand R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening. Aangename sfeer!
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wat een gastvrijheid, rust, vriendelijkheid en heerlijk eten. We waren hier al met zijn tweetjes in juli 2016 geweest. In oktober 2017 weer met onze zonen. We zijn er speciaal voor omgereden.
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten met een boeiende eigenaar die met eenkarretje het eten en drinken brengt. Enige kritiekpunt vonden we de muziek. Steeds weer hetzelfde bandje leekhet wel.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ongekende kwaliteit in een gastvrije sfeer.

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door de gastheer. Later bleek deze man van midden veertig de eigenaar te zijn. Toen we plaatsnamen in een knus nisje gelijk een klein praatje gemaakt waardoor we direct het gevoel hadden dat we welkom waren. Ik bestelde een rode wijn (een uitstekende Gran Reserva) en mijn vriend een heerlijk Turk Efes pilsje.
Een uitgebreide kaart maakte de keuze niet makkelijk, gelukkig bood een proeverij van voorgerechten (Meze 1) een uitkomst. Hierbij nog een extra portie Humus besteld (wat overigens een flinke portie was, voor zo weinig geld!) Heerlijk verse gerechten, bereid met liefde en verse ingrediënten. Dit voorspelde veel goeds!
Het hoofdgerecht arriveerde en wij keken onze ogen uit, wat een volle borden! En de bijgerechten moesten zelfs nog komen. Mijn beslissing om eens vegetarisch te gaan eten heeft goed uitgepakt. De verse dolma's (met druivenbladeren uit eigen tuin) smaakten fantastisch en de Su Borek was heerlijk. Mijn vriend compenseerde met de Mixed Grill 2: lamskoteletjes, Shish Kebab, kippendij en Topalak.. Alles heerlijk mals en heel subtiel gekruid. Deze mensen kunnen koken!! (Later vernamen wij dat hij en zijn vrouw in de keuken staan, en dat zoonlief ook af en toe meehelpt, leuk zo'n familiebedrijf, waar zie je dat nog?)

Ruimte voor dessert was er eigenlijk niet, maar toch een portie baklava besteld. Wederom erg smakelijk. Bakje koffie gedaan, praatje gemaakt en toen afscheid genomen met de belofte dat wij hier zeker vaker gaan eten!

Ik kan dit echt aan iedereen aanraden. Ongekende kwaliteit voor te weinig geld.
W. O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ik voelde me bijzonder welkom in het restaurant. Ze hebben alles in het werk gesteld om onze veganistische groepslid een heerlijke en gevarieerde maaltijd voor te zetten.
Lotte L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Hele fijne gastheer, we voelde ons zeer welkom. Het eten was heerlijk! Veel groentes, verse smaakvolle ingrediënten. We gaan zeker nog een keer!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en alles bereid met verse ingrediënten
Elissa H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Dit was de eerste keer dat we bij een Turks restaurant zijn geweest. De amuse van het huis was verrassend lekker; een balletje aardappelpuree met groente en verse kruiden in yoghurt saus. Daarna deelden mijn man en ik Meze 1. De portie was zo groot dat ik dacht dat we 2 porties hebben gekregen. Het borek en geitenkaas waren heerlijk. Als hoofdgeraecht namen we Mixgril 2. Alle vlees was heel mals en perfect gegrild. De gestoofde groenten was lekker net zoals de pilaf. Het salade was vers voorbereid. Al met al HEERLIJK. De gastheer was super vriendelijk en maakte echt praatjes met iedereen. We komen zeker terug!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
In Groningen heb je dit fijne Turkse restaurant . Voor mij leuk om terug te zijn in de stad waar ik heb gestudeerd. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en kregen een plek in de sfeervolle zaak.
Ik nam het 3 gangenmenu: als amuse een stukje brood met tomaat en geitenkaas,vooraf een linzensoep met brood, hoofdgerecht lamsvlees het verschillende groentes met daarbij apart gereserveerd salade, gebakken aardappels, knoflooksaus. Als nagerecht baklava met ijs en cake. Heerlijk gegeten met prima bediening.
L S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijke gerechten, zeer gastvrij, echt een aanrader!
YvonnevtO .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een heerlijke avond! Ben hier samen met een vriendin gaan eten, omdat we toe waren aan iets nieuws. Turks! We zijn ontzettend gastvrij ontvangen en aangezien we ons wilden laten verrassen hebben we de menukeuze overgelaten aan de eigenaar van Tekinev. Het is een 3 gangenmenu geworden met diverse proeverijen. Een Meze van Yagli Börek, Cacik, Humus en Dolmas. Authentiek en vers bereid. Geen moeite werd gespaard en de gerechtjes waren stuk voor stuk fantastisch. Dat belooft wat voor de hoofdgang. Ook daar zag je de liefde in de gerechten terug. Een schenkel, met Shish kebabs van lam & ossenhaas, Topalak (gehakt), diverse bijgerechten van bulgur, rijst, gebakken aardappel met verschillende soorten vers bereide salades. En het nagerecht was ook een klein feestje op je bord. Verse vruchten, met ijs, Irmik Tatlisi (cake) en de bekende Baklava. De kaart is absoluut goed betaalbaar, dus een leuk restaurant voor iedereen om eens te ontdekken. Wij komen zeker terug! Er is zorg besteed aan de inrichting van het restaurant en de gastheer & medewerker verschijnen voldoende aan tafel om te vragen of het naar wens is of dat de lege glazen weer gevuld mogen worden.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten en supervriendelijke bediening!
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, de gerechten zien er erg smaakvol uit en de bediening is erg aardig.
mari V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Voor de zoveelste keer waren wij weer eens bij deze restaurant.
Het eten was een lust voor het oog en werkelijk fantastisch van smaak.
De bediening was zeer attent en uiterst vriendelijk. We hebben genoten van de avond.
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Fijn restaurant. Heerlijk gegeten. Fantastische smaken. Lekker verse gerechten. Vader en dochter zeer vriendelijk. En niet onbelangrijk.......mooie schone frisse toiletten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Michell M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Met acht personen gegeten op woensdag avond.Iedereen had iets anders en het was allemaal lekker. Vriendelijke en vlotte bediening. Mocht ik daar in de buurt nog een keer willen eten dan wordt het weer TEKINEV
Berzan B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Voor een gezellig avondje moet bij Tekinev zijn! Voor heerlijk eten is dit echt het juiste adres !! Waren smaakbelevenissen en smaakexplosies! Gezonde gerechtjes. Voor al de salades en sauzen echt verrukkelijk! Super vriendelijk personeel !