Teernstra

Meer informatie over restaurant Teernstra

• Catering , Per boot te bereiken , Terras
Ddijk .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Afgelopen week gegeten bij Teernstra. De prijs-kwaliteitverhouding van Teernstra vind ik erg goed. Het voorgerecht was goed op smaak gebracht en het hoofdgerecht de varkensprocureur was heerlijk mals. Als nagerecht een van de vele specialbiertjes geproefd die erg fijn was. Mijn gezelschap kreeg mooi dessert als nagerecht. De bediening was erg vriendelijk en de aankleding is wat je van een eetcafe mag verwachten. Kortom erg tevreden.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Voor de lunch neergestreken als laatste stop na een frieslandvakantie. Leuke vlotte bediening, gezellig terras(je). Brood met beenham en mosterdsaus was heerlijk en als toetje Baileysijs en Friese Duumkesijs in één coupe, dat is écht een aanrader. Restaurant ziet er gezellig uit, links bruin café- rechts een klein beetje strakker het restaurant.
À. T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Door de positieve recensies zijn we hier gaan eten, maar het viel ons een beetje tegen. Het eten was gewoon smakeloos, veel leek niet vers gemaakt. Ook de bijgerechten zijn erg klassiek / fantasieloos (worteltjes met doperwten, bloemkool) en te veel kaneel in de rabarber. De verse friet was lekker, maar de gebakken aardappels te doorbakken. Kortom, het voldeed niet helemaal aan onze verwachting, hoewel de bediening wel erg vriendelijk was en ook de sfeer voor kinderen leuk is.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Heerlijk gegeten hier, met ongelofelijk lekkere biefstuk! Zelfs 4 soorten groeten met 2 bijgerechten en 2 aardappelgerechten erbij, wouw! Allemaal heerlijk! Gezellige gemoedelijke bediening en gemoedelijk interieur. Nu waren we verdwaald in Balk, volgende keer weten we waar we heen willen in Balk: Teernstra!
Buiske .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Onze familie uit Canada wilde ons verrassen met een etentje bij Teernstra. Wat hebben we hier van genoten! Het eten was hier heel lekker. De spareribs, hun specialiteit, zoals in de munukaart aangegeven was, was echt verrukkelijk, en wat veel!
We kregen 3 verschillende groenten, en gebakken aardappels, friet enz. We kregen overal ruim voldoende van. Was er een schaaltje groent, of gebakken aardappels, of friet leeg, dan werd dit vlot aangevuld. De koffie, en het nagerecht was ook overheerlijk. Ook de bediening was erg vriendelijk!