Teds All day Brunch

31-203627396

Meer informatie over restaurant Teds All day Brunch

Dieuwke D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Lekkere cocktails, knus terrasje, vriendelijke bediening: prima brunchtentje voor de zondagmiddag! Het was heerlijk weer en (daarom) helaas geen plek op het terras. ookal hadden we gereserveerd. Aangegeven bij het personeel dat we graag buiten zouden zitten zodra mogelijk. Dit werd in de gaten gehouden en al snel konden we verplaatsen, erg fijn.
Noor W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Vandaag hier geluncht met de eggs benedict en de english style breakfast. De eggs benedict waren echt ontzettend lekker waarnaast de english style breakfast een beetje wegviel, niet erg bijzonder. De cappuccino misde de schuimlaag volledig en bij de espresso macchatio zat ook een teug melk ipv schuim. De bediening kon best wat oprechter geinteresseerd doen maar het interieur zag er gezellig uit. Al met al zou ik hier alleen maar terug komen voor de heerlijke eggs benedict.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Teds ziet er leuk uit en 1 meisje(rode trui) deed haar best de rest was allemaal
On aardig of niet in de mood... We waren later op de dag dus misschien zaten ze er doorheen? Maar op ons kwam dit over als typisch Amsterdams slechte bediening met arrogantie.
Eten was niks bijzonders wat wij hadden en bij de buren zag het er ook niet top
Uit. Als je iets maakt maak er dan iets moois en lekkers van! Jammer want had er meer van verwacht. Ziet we verder wel
Leuk uit!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Het leukste aan Teds is de locatie: aan een groene, rustige straat met een terras voor de deur. De bediening is vriendelijk maar een beetje chaotisch. De lunch vond ik tegenvallen. De pompoensoep was zeer dik, bijna een zalf, en de smaak was niet thuis te brengen. Als ik geblinddoekt had moeten proeven was ik waarschijnlijk nooit op pompoensoep gekomen. Verder had ik de sandwich ruben met warme pastrami, zuurkool, augurk en Teds rubensaus wat dat ook moge zijn. De smaak was oké maar voor de acht en een halve euro die de sandwich kostte, vond ik 'm tegenvallen.
Pien11 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
De locatie is super, goed terras buiten en binnen kun je echt lekker zitten zonder op elkaars lip te zitten. Fijn dat er een grote waterkan met muntwater staat waaruit je zelf zoveel je wilt kunt tappen. De lunchgerechten vonden we tegenvallen. Ik had me verheugd op de Eggs Benedict, maar de gepocheerde eieren waren koud en de Hollandaise saus ook (gevolg: een gestolde klodder saus). Gaf de indruk dat alles een poos geleden bereid was. De salade die we besteld hadden, kwam zonder kippedijen, terwijl dat juist het hoofdingredient was. Dat werd opgelost, maar toch slordig. Meer aandacht voor de details zou ik zeggen, en dan kom ik zeker vaker.
Renee O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Heerlijke Paasbrunch gehad bij TEDS. Een heerlijke boterham Triple Omega met twee gepocheerde eieren, gerookte zalm en avocado. Het was ontzettend druk, waardoor wij vonden dat twee man in de keuken wat weinig was. En dat klopte ook. Voor dit vrij 'simpele' broodje hebben wij bijna 30 minuten gewacht. Ondanks dat we iets langer moesten wachten, hebben wij wel heerlijk gegeten en is het een absolute aanrader!
BvO .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ted's verdient alle lof! Al vanaf het binnenkomen in het fan-tas-tische interieur (wel Amsterdams hipster, maar met overal grapjes in verweven zoals een bord met 'why be moody when you can shake yo booty!' en 'eat diamonds for breakfast and shine all day'. Een goed begin van de dag.
Daarnaast was het personeel ontzettend leuk en gaf goede aanraders. Als leuke bonus ook nog prima prijzen voor een hipster tentje.
Ook vind ik het super dat ze allerlei soorten koffies maken en je hier ook (zonder bijbetalen!!) soyamelk of amandelmelk kan bestellen. Ik had de french toast (oke, klein puntje van kritiek; mocht wat meer banaan op) en mijn vriendin de philly steak welke allebei perfect waren klaargemaakt. Normaal ben ik van de nieuwe dingen uitproberen, maar ga hier zeker een vast stekkie van maken.
Laurensdejong .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Teds is een kleine en gezellige zaak! Hier kan je heerlijk brunchen of lekker een koo koffie drinken! De bediening is vriendelijk en goed! Heerlijke plek om op een regenachtige zondag de hele dag te zitten!
Arja75 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Super leuke zaak. Lekker basic maar met
Oog voor details. Kleine maar wel lekkere menukaart. Uiteraard een eitje geprobeerd en die was echt goed gebakken. Kan soms wel eens lastig zijn.

De sapjes en koffie waren allebei erg lekker. De jongen in de keuken was zo vrolijk dat hij me op deze maandag een kick start van de dag heeft gegeven. De dames in de bediening ook erg aardig en snel.
Food L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Gisteren heerlijk gebruncht in dit leuke tentje in oud west. Prima kaart, heerlijke meatballs op brood en norwegian eggs benedict op een croissant. Het was vol maar de service was prima en vriendelijk. Wij komen zeker terug!
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Ik had hier eigenlijk veel meer van verwacht, vond de kaart vrij klein.
Had echt meer brunch-achtige gerechtjes verwacht.
Kon niet echt iets van smoothies vinden bv. Vorige week werd me door een hele hippe vogel aangeraden te reserveren "want het is hier ...hot-hot-hot...and booming."
Nou, dat viel wel mee vandaag. gelukkig maar want de tafels staan heel dicht op elkaar.
We kozen voor een cocktail mimosa, die was heerlijk. Verder oeuf benedict, met ham en hollandaise sauce op een lekkere croissant. De club sandwich was huge en gewoon goed.
Verder kozen we voor de banana pancakes en de French toast die leek gemaakt te zijn van dat schuimrubberen bimbo brood wat je weleens in buitenlandse supermarkten ziet.
Was een lekker zoet gerechtje, met ahornsiroop, miste alleen iets van boter e/o creme fraiche erbij...maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Martijn1902 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Ted's is een leuke nieuwe tent voor de buurt maar hebben wat opstart problemen. Op dagen dat het volzit (za en zo rond lunchtijd) kan het 10 minuten duren voordat je begroet wordt door het personeel waarna het vervolgens nog 3 kwartier kan duren voordat je bestelling er is. Typische Amsterdamse 'hippe' tent waarbij je bijna bij elkaar op schoot zit omdat de ruimte eigenlijk veel te klein is voor het aantal tafeltjes. Eten is gewoon ok, vriendelijkheid van de bediening valt vooral doordat ze zo druk zijn erg tegen en 2 van de 2 keer is het me overkomen dat ze mn bestelling vergeten waren.

Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Teds is een leuke hotspot voor onbijt, brunch, een borreltje of koffie. De inrichting is modern en leuk en de kaart biedt een mooi aanbod van heerlijke dingen. De Eggs Benedict op croissant was top, de naked burger was heerlijk en de cocktails ook erg fijn!! De bediening echter is heel jong en onervaren. Ze zijn aardig maar vergeten delen van de bestelling, zijn wat traag en wat onhandig. Geen onaardige bediening zoals je het ook wel in Amsterdam tegen komt, maar wat meer pit zou niet misstaan.