Tebrugge

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 16:00
Zondag Gesloten

Ekdoml .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Hebben onlangs een catering besteld bij Tebrugge dat was al heerlijk en goed verzorgt, nu dachten we laten we eens gaan lunchen bij Tebrugge, lekker boven gezeten op het dakterras en een goede verrassende lunch gehad. Het broodje trippel lam was heeeerlijk om voor terug te komen. Mijn tafel gezelschap had de hamburger deze was verrassend lekker met een hele mooie frisse salade van appel, augurk en wortel tussen het broodje met een goede hamburger. Wij komen zeker weer.
Peterslot .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Zeer goed om te lunchen! Verse broodjes, zeer goede kwaliteit en als je het met de prijs vergelijkt is benaderd het wat mij betreft haast een 10.
Stdasapa .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Onlangs een catering van Tebrugge gehad bij de roeivereniging de Hanze. Dit was ook erg goed net zoals de lekkere lunch aan de aweg. We hadden een vooraf een pompoensoep die erg lekker romig was met apart de room en pijnboompitten. Als hoofdgerecht een Italiaans buffet met ossobuco aardappelpuree met tijm en gegrilde groentes. En vegetarische lasagne werd er extra bij geserveerd voor de gene die geen vlees eten en Italiaans grand buffet als nagerecht was en goede afsluiter. We waande ons qua smaken weer een beetje op vakantie in Italië.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
De beste broodjeszaak van Groningen wat ons betreft. De kaart is erg gevarieerd en biedt meer dan alleen broodjes.
Tebrugge heeft altijd vlotte en vriendelijke medewerkers. De service is snel en goed.
Tot slot is de locatie top. Handig gelegen aan de rand van de binnenstad.
Kies voor een leuke plek een tafel boven of op het dakterras.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Al jaren qua eten en drinken de beste broodjeszaak van Groningen. Tegenover het stripmuseum en dus wat uit de looprichting Westerhaven-Binnenstad, gelegen, waardoor veel te weinig mensen het kennen. Echt formidabele broodjes, soepen en sapjes. Alles altijd vers en werkelijk alles huisgemaakt. Bediening uitzonderlijk vriendelijk en attent. Decor ruim voldoende maar niet meer dan dat, want wat rumoerig qua akoestiek en door de diepte wat tochtig als de deur open gaat. Boven zitten is prettiger.

Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Met uitzicht over de Westerhaven kun je hier een lekker broodje en een soepje eten. Het restaurantje is smal, maar boven is nog een ruimte. De akoestiek is vreselijk slecht, zodanig dat je als er een groep binnenkomt (zoals ons overkwam) elkaar niet meer kunt verstaan en met suizende oren naar buiten vlucht. Bediening is aardig en vlot. Sinaasappelsap was bitter omdat het ver vantevoren was geperst.
Pier-nl .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
We komen hier zo nu en dan lunchen. De lunch is altijd lekker. Er wordt veel aandacht besteed aan de combinaties en smaken. De kwaliteit ligt boven dat van andere zaken.

De zaak is vrij diep. Het komt wat druk over doordat mensen naar de balie achter in de zaak lopen. Het ligt lekker dicht bij het centrum, net iets van de looproute af.