Teazone

• ...

Meer informatie over restaurant Teazone

Mila D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Twee keer een geweldige high tea gehad bij Teazone. Heerlijke zoete en hartige hapjes, worden mooi en verrassend geserveerd. Lekkere bijzondere theetje en ontzettend vriendlijk personeel!
Bernou L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Je hebt het goevoel dat... Je in ieder geval niet in Maastricht bent! Wat een heelijk plekje is dit. Weg van de drukte van de binnenstad, hoewel je daar wel gewoon bent. Een hele relaxte sfeer en je wordt altijd warm ontvangen door meneer en mevrouw en de altijd lieve (en zachte) hond. De zelfgemaakte taarten en koeken zijn werkelijk verrukkelijk! Elke keer weer. De koffie is heerlijk en zo ook de talloze soorten thee! Dit is toch wel een pareltje van Maastricht! Chapeau!
Bart I.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Ik kreeg het gevoel als of je in het oosten was. Mooi interieur. De high tea was lekker en de presentatie was prachtig. Een bijzondere plek.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Op de laatste dag van het jaar 'high tea' in Teazone. Wij waren zeer tevreden: over de thee (zeven zware theepotten vol, met steeds weer verschillende thee; de champagne-thee sprong er uit!), over de begeleidende hartige en zoete 'hapjes', over de vriendelijke en attente bediening en over de sfeervolle inrichting. Het tempo lag niet hoog, maar dat werkte heerlijk 'onthaastend'. Eén opmerking (omdat het altijd beter kan): in zwarte kopjes en met beperkt licht is de kleur van de thee niet te zien; dat is jammer, want de kleur van thee is net zo interessant als de kleur van wijn! High tea kan op veel plaatsen in Maastricht. Uit onze waardering blijkt dat wij het niet beter hebben ervaren!
CIndy M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Super gezellige tearoom waar je heerlijke bijzondere zelfgebakken taart kunt eten. Ontelbaar veel soorten thee en de eigenaars zijn heel aardig, bescheiden en attent. High tea is ook een aanrader (reserveren). Al vaak geweest en altijd even lekker!
Mandy G.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Leuke zaak, veel keuze uit speciale theesoorten! Aanrader zijn de scones met room.

De lunchroom fungeert ook meteen als winkeltje voor leuke interieur hebbedingetjes