Tearoom The Wallstreet Tea-Rose

Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Antonisz D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Een behoorlijk vol terras, met nog een tafeltje vrij bij The Wallstreet Tea Rose.
Om ons heen grote potten thee en etagères vol met taartjes en andere zoete lekkernijen.
Wij beperken ons tot een Mc Cartney’s Salad met vegetarische pie en een sandwich tonijnsalade.
De bestelde Spa rood blijkt inderdaad Spa te zijn in plaats van een koolzuurhoudend ander watertje.
Mooie locatie, zowel binnen als buiten met smaak ingericht. De bediening was een beetje afzijdig en beetje angstig leek wel.
Of het om hulptroepen met minder ervaring ging die zaterdags worden ingezet werd niet duidelijk.
Wel duidelijk is dat de lunch prima heeft gesmaakt en wij bij ons volgende bezoek aan de zoetigheid gaan.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Verrassend, toevallig langs gelopen. Eenmaal binnen,gastvrij verwelkomt. De menukaart laat snel zien dat ze veel thee hebben, leuk!! Lunchkaart ziet er goed uit. Veel authentieke gerechten uit Engeland, Schotland en Wales. Het smaakte ons prima en de prijs was goed. Mochten we Deventer nog eens aandoen , dan komen we zeker terug.
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
De fish and chips, die als authentiek staat aangeprijst, komt rechtstreeks uit de vriezer. Dit wordt achteraf ook door het personeel bevestigd. De vis heeft de vorm van een supermarkt lekkerbekje. Erg teleurstellend. Zo slecht dat wel het hebben laten staan.

Jammer dat wel dit zo hebben moeten ervaren want de locatie is super. Je waant je zo in Zuid Engeland.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
wie van engels eten houd is het een aanrader als je er binnen komt doe je een stap terug in de tijd we zijn er verschillende keren geweest het eten was er altijd lekker het engelsontbijt is een aanrader heggis is ook lekker maar dat is heel persoonlijk

Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Laat ik voorop stellen dat de zaak in een mooie straat ligt en er verder prima uitziet, echter is de high tea voor mij flink tegengevallen, en ik zal uitleggen waarom. Om te beginnen de hartige hapjes in blader deeg, deze waren te koud en hadden een slappe vochtige bodem, welke uit elkaar vielen toen ik deze van de etagère probeerde te pakken, de sandwiches waren ook te koud en waren duidelijk gemaakt van goedkoop slap structuurloos fabrieks- brood, verder waren ze karig belegd met zalm en ham, op naar de grootste deceptie de scones, deze hadden een koude kern en de clotted cream was veel te koud en had een ietwat karn-achtige smaak, wat mij verder opviel was condens op de chocolade taart, dit allemaal in combinatie met een te mechanische – geroutineerde service, net niet geïnteresseerd in de klant met een karige uitleg van de high tea, voor mij persoonlijk niet de moeite waard hier nogmaals voor om te reizen.
Toetje Van De Week .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Leuke gezellige tearoom/lunchtoom. Veel keuze uit thee en uitgebreide lunchkaart. Ook high teas verkrijgbaar maar wij hebben heerlijk geluncht. Zeker een aanrader.
Beccamv5 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Met mijn zus die al 25 jaar in Schotland woont onze moeder getrakteerd op een Cream Tea. We hebben genoten! Gezellige Schotse sfeer (NIET Engels.. ahum.) Scones waren perfect, de clotted cream om je vingers bij af te likken. Heel veel heerlijke thee om uit te kiezen. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam, zelfs een foto van ons drietjes maken voor de prachtige toonbank deden ze met plezier. Ik woon al 12 jaar in Deventer en kan niet geloven dat ik hier nog nooit eerder ben geweest! Nu dat ik het ontdekt heb, kom ik zeker vaker! (Want voor de prijs hoef je het niet te laten.)
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Super leuk tentje in een leuk hofje, helemaal in engelse stijl wat je terug ziet in de kleding van de bediening, de entourage en de gerechten. We hebben heerlijk gegeten, al was heet maar een sandwich als lunch, mmm! Een lekkere pot thee erbij die we met z'n tweeën helemaal leeg hadden.
Evajade .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
Al met al een heerlijke Afternoon Tea gehad in Tea Rose. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam en de ambiance gezellig. Een aanrader om eens langs te gaan.
Josvandermolen .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
De lekkerste High Tea in de mooiste stad. De hele sfeer van Deventer maakt de stad tot een aangenaam verblijf. In verscheidene restaurants hebben wij een High Tea gedaan. De Walstreet Tea Rose steekt met kop en schouders boven de rest uit. We waren met z'n vieren. Hebben gekozen voor de Tea for Two en 2x de chef's choice. Uitstekende keuze van de chef. Alle gerechten waren goed tot bijzonder heerlijk. Alleen de scones waren aan de droge kant (vandaar net geen 10!) De bediening was goed, al moest je soms wat te lang wachten op bijvoorbeeld een simpele 7-up. De entourage is ook bijzonder. In een engelse stijl opgetrokken met een goede keur aan mooie whisky's. Wij werden in een bijzaaltje geplaatst, voordeel: veel rustiger dan in de grote zaal of op het terras, nadeel minder sfeervol.

Kortom een regelrechte aanrader!
Carline00 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Ik ben hier een klein maandje geleden geweest en ik heb hartstikke genoten van de wallstreet tea rose.

Samen met een vriendin heb ik een tea for two besteld en we hebben niet heel lang hoeven wachten of we kregen het eten al. Het eten beviel ook hartstikke goed, lekkere pancakes en crumpits, leuk geserveerd en opgemaakt en erg gevarieerd! Het was heel erg lekker en we hebben niks te klagen gehad!

De werknemers waren erg enthousiast en vriendelijk en toen we niet alles opkregen mochten we de rest gewoon mee naar huis nemen.

Het is er sfeervol, de bediening is goed en het eten is er lekker! Het enige minpuntje is dat het wel lastig te vinden is omdat je ergens achter de vrouwengevangenis moet zijn. maar verder dan dat alleen maar lof! Ik kom hier zeker weer terug!
OnsTolhuis .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Ik was hier al diverse malen geweest en altijd heel lekker gegeten. De laatste keer had ik chicken en mushroom pie. Deze was niet krokant. Ik heb hierover een opmerking gemaakt maar daar werd door de bediening niet op gereageerd. Het leek wel of de pie in de magnetron was opgewarmd ipv in de oven.Toch wel jammer want het was altijd zo lekker. Ik heb alles heel snel opgegeten (behalve de pie) en zeer teleurgesteld het restaurant verlaten. Ook werd niet aangeboden dat ik minder zou betalen. Dat was toch wel betere service geweest.
Testkonijn .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Wat een leuke sfeer als je binnenkomt. Wij hebben genoten van de classic tea wat een verrassing die crumpets erg lekker. We konden het niet helemaal op maar konden wat we overhadden gewoon meenemen en ook de taart. Erg fijn. Kom zeker weer.
Man1987 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Wij hebben helaas ook een teleurstellende ervaring met The Wallstreet tea rose.

Ik heb een Irish coffee en een chocoladetaart besteld. Degene met wie ik was een thee met een witte chocoladetaart.

Mijn "irish "coffee smaakte helemaal nergens naar en was ronduit ranzig. een soort mislukte espresso, daar leek het op.
De chocoladetaart was ook niet echt lekker. Het was het gewoon net niet. Het was duidelijk niet vers genoeg om aan een klant aan te bieden!. De boel was droog en korstig.

Bovendien werd ik uitermate onprettig verrast bij het zien van de rekening. De Irish coffee bleek 6,00!! te moeten kosten. Echt schandalig natuurlijk. Oplichtersprijzen!

Ik kom er iig niet meer. Voor diegenen die het toch aandurven, neem het advies van anderen ter harte en bestel alleen een thee en eventueel een taartje.
Bobje .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Na een paar jaar weer eens terug bij de Wallstreet Tearose voor een high tea. Moet zeggen dat het er niet op vooruit is gegaan. Mijn man had de Wallstreet Special en ik de Country tea (hartig). Wat gelijk opviel was dat de sandwiches als boterham uitzag, dus met korsten. Dit etende merkte je de foute combinatie: zachte vulling met harde korst. Dit laatste toen v.d. sandwiches afgesneden. Wat ons beiden verder opviel was dat de garnering(sla,wortelreepjes, plakjes komkommer) uitgedroogd was. Duidelijk ver van tevoren klaargemaakt, wat denkbaar is gezien de drukbezette zaak op deze zaterdagmiddag, maar een onverzorgde indruk geeft voor iets waar we ons op verheugd hadden. Qua smaak was het OK. Er is altijd wel iets wat die een lekkerder vindt dan de ander. De hartige pie was verrukkelijk en cheddarcheese was weer niet mijn ding. Conclusie: Het eten zelf is goed, thee aanbod groot maar presentatie is onverzorgd, jammer.
Miriam1 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Ik kom al jaren bij de wall street tearose en vind het concept en de kaart leuk. Helaas moeten constateren dat de kwaliteit van het eten en de bediening niet super is. Gegeten met tafelgenoot: 1 clubsandwich kip en 1 geiten quiche met een kleine salade.
De clubsandwich vond de tafelgenoot wel lekker: maar was eigenlijk alleen 2 sneetjes brood met een paar plakjes kip en groenvoer. Dit is dus een dubbele boterham en niet een clubsandwich. De geitenquiche was lauw van smaak, vrij plat en erg droog. De geitenkaas vulling was zo weinig zodat die niet te proeven viel. Verder zat er kraak nog smaak aan de quiche en dat wil wat zeggen voor iemand die aan het eten nooit zout toevoegt. De salade bestond uit wat blaadjes sla met geraspte wortel en komkommer en tomaat : niet bijzonder, met in een apart kannetje de thousand island dressing. Verder waren er een kuipje boter bij geserveerd met 4 getoaste stukken bruin volkoren brood. De combinatie van brood met de quiche is een bijzondere. De quiche past niet op het brood en zou al zelf zo machtig moeten zijn zodat je er niet nog eens apart brood bij eet. Bijna 10,- euro voor de quiche is voor de kwaliteit die we kregen niet in verhouding. De bediening was niet erg attent. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was. Wij komen hier niet meer terug.