Tearoom Petrus en Paulus

Oude Kerkstraat 11 4524 CT Sluis Nederland Kaart

Over restaurant Tearoom Petrus en Paulus

Mooie dingen laat je zien

De broers Peter en Paul openden in 1978 hun eerste restaurant slash tearoom in Hulst. En nu hebben ze ook een lunch- en tearoom in Sluis. De mooie verse producten liggen uitgestald in de etalage en buiten op de houten kar, en binnen is een vijvertje. Geniet van pannenkoeken, smoothies, wafels maar ook broodjes. Let op: vrijdags gesloten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Tearoom Petrus en Paulus

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 09:00 - 18:00
- Ontbijt vanaf 09:00
Vrijdag gesloten
Zaterdag en zondag 09:00 - 18:00
- Ontbijt vanaf 09:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Buikje-vol .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Hebben heerlijk gegeten we kozen een wafel met verse aardbeien het was een geweldiggggg de bediening is ook heel alert en snel en dan die vriendelijke meneer achter de kassa die met iedereen een praatje maakt het is een droom om zo ontvangen te worden!!!!! wat een top zaak en zooooo goedkoop ga zo door.
Wat fijn om te horen! Heel erg bedankt voor je positieve recensie! Met vriendelijke groet,

Hopelijk tot ziens!
Liefhebberr .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Wat een wafels hebben ze hier. Geweldig met vers fruit, ijs en slagroom. Je kijkt je ogen uit en komt smaakpuppilen tekort. Sfeer is wat minder, komt te gejaagd over, maar de kwaliteit maakt veel goed. Uiteindelijk gaat het om het eten. En dat is top....
Langs deze weg willen we je bedanken voor de positieve recensie! Om even op het puntje gejaagde sfeer terug te komen: het moment waarop u komt of geweest ben is natuurlijk een moment opname en het kan wel eens op een druk moment gejaagd overkomen... Maar goed toch iets om in de gaten te houden!

Met vriendelijke groet,

Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Heerlijke pannekoeken en wafels hier gegeten. Heel veel keus. Werd ons aangeraden door een voorbijganger. Vriendelijke bediening. Andere gerechten zagen er ook erg goed verzorgd en smakelijk uit. Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Langs deze weg willen wij u bedanken voor de positieve recensie!
Leuk om te horen!

Met vriendelijke groet,

Johan S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
de geserveerde gerechten zijn Ok maar wel goed aan de prijs.
Veel gerechten (met bijv. fruit) staan op de kaart vermeld met dagprijs. Let op: dit kan duur worden.
Ik begrijp dat een lunchroom omzet wil draaien maar het is storend om zowat buiten gekeken te worden als je klaar bent met eten. Ik zag ook mensen in de wachtrij die alvast een menukaart in handen gedrukt kregen. Vanuit de zaak gezien effiecient maar gastvrij?
Arthurkout .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
De allerbeste wafels die ik ooit gegeten heb. Vers fruit, ijs en slagroom. Super. Let op dagprijs. Uitstekende variaties voor elk wat wils. Geen rustigesfeer
Induna .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Beste wafels ooit, van hoge kwaliteit met ruime portie zeer vers fruit. Een aanrader (maar let wel op de prijs)!
Bediening is wat je verwacht in deze tearoom, snel, efficient en vriendelijk. Service aan de kassa mocht wat vriendelijker.