Tea Time

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tea Time

pals P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
twee weken geleden geweest op een zondag voor lunch we wilden broodjes, was ook toegezegd door bediening maar kregen driekantjes sandwiches genaamd. Erg aan de prijs, niet erg lekker. Bij afrekening bleek tot mijn verbazing dat ik 2,5 euro moest betalen voor een karaf water. Kortom een teleurstellende ervaring
Gaatjeniksaan W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Voor een verjaardag gingen wij naar Tea Time. De villa en de omgeving waren prachtig, maar de prijs, het eten en de bediening het tegenovergestelde...
De prijs was heel hoog vergeleken met wat je kreeg. Het eten was niet lekker. De sandwiches bevatten bijvoorbeeld stukjes appel. De scones en de gebakjes waren bovendien oud. Toen wij hier iets van zeiden tegen de eigenaar, werd dat keihard ontkend. Wij hopen dat Tea Time hier iets aan gaat doen.
Chrissy J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij komen er af en toe voor een Fairy Tea. Bediening is snel, attent, heel vriendelijk en in stijl gekleed. Thee & lekkernijen zijn heerlijk, niets op aan te merken. Sommige ruimten zijn rustiger en sfeervoller (bijvoorbeeld de zitkamer) dan andere (bijvoorbeeld de serre), goed dat smaken verschillen :) Na de thee rondstruinen in de mooie omgeving. Vergeet ook niet te kijken in het leuke bijbehorende Engelse winkeltje.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Geweldig Restaurant! De inrichting lijkt inderdaad veel op vergelijkbare restaurants in Engeland. De High Tea is klassieker, niet de flauwekul die zoveel z.g. High Tea restaurants tegenwoordig verkopen. Bediening van hoog niveau. Erg vriendelijke dames. Zeer aan te bevelen!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Waarschijnlijk last van kerststress vandaag.
Eigenaar niet al te vriendelijk, bediening hield ook niets over. Haastig en streng.
Ook moeten betalen voor een zieke die niet mee kon.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij hadden een seasonal high tea geboekt.
De locatie is geweldig en geheel in Engelse stijl, goede bediening in speciale kleding, de high tea overheerlijk en niet te zwaar. Verhouding hartig/zoet was
prima.
We waanden ons in Downtown Abbey.
zeer de moeite waard.
Heel klein minpuntje was dat de rekening € 2 duurder bleek te zijn dan aangegeven op de website.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Het is en blijft een genot om op zijn tijd hier een high tea te doen. Nig nooit ergens anders zulke lekkere tea's gehad als bij deze gastronomisch perfecte gastheer. De eigenaar is op een leuke manier aanwezig en verstaat zijn vak goed. Je voelt je welkom en de Engelse sfeer proef je snel terug. De bediening ziet wr geweldig uit en is heel attent en geen verzoekje is te gek. Het eten kan ik kort over zijn, top! Dit was de eerste keer voor mij op de huidige locatie en ga er zeker nog vaker komen. Wel mis ik het knusse sfeertje van de vorige locatie. Maar dat is gewoon omdat ik van kleinschalig en kneuterig houd. Desalnietemin blijven ze me elke keer verassen. Wat een feestje daar.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Samen met vriendin high tea gedaan hier, wij hadden ons vergist in de tijd waardoor we 20 minuutjes te laat waren. We werden hier verwijtend op aangesproken en meteen duidelijk gemaakt dat de tafel na ons wel weer gereserveerd was. Dit gaf een heel ongemakkelijk en gehaast gevoel, zeer ongastvrij in onze ogen. De high tea was wel erg lekker. Lekkere broodjes, scones en thee. Maar de service nogal te wensen over. Er werd niet gevraagd of we nieuwe thee wilden, we moesten elke keer ons best doen om bediening bij onze tafel te krijgen. Ook zat er een haar op een sandwich, toen we dit aangaven werden we raar aangekeken en er kwam ook helemaal geen excuus. Het gebouw is erg mooi, maar wij zaten helaas in de grote zaal waar het zo vol zat dat we elkaar niet meer konden verstaan zonder te schreeuwen. Het was echt heel lawaaiig. Al met al vonden wij het heel duur voor de slechte service en lawaaiige ruimte waar wij zaten.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
In een fantastisch oud Engels decor in een bijna Engels landhuis met bediening in Engelse stijl een lekkere high tea gedaan met de hele familie. Een lekkere hartige taart vooraf, vele heerlijke theesoorten en een plateau met broodjes en zoetigheden. De sandwiches vielen wat tegen, maar de scones en zoetigheden waren heerlijk.
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Sfeervolle omgeving en stijlvol pand. De bediening is vriendelijk en voorkomend, het eten is er heerlijk naar verhouding niet duur!
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Vandaag een heerlijke hightea gehad bij Tea Time. Heerlijke gerechten, zout en hartig. Zeer attente bediening. Prachtig landhuis
: mooie ambiance. Buiten regende en waaide het hard, een uitgelezen dag voor een gezellige, warme hightea. Complimenten!
JNJPO .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Vandaag bij toeval hier terecht gekomen. We werden niet teleurgesteld! Heerlijke sandwiches en een prima Jasmijn thee. Op het terras was het prima zitten in ruime stoelen. De cadeaushop leverde een fraaie pimpelmees mok op. De ontvangst en de bediening was uitstekend. We komen hier zeker terug.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Gisteren met vriendinnen het theerestaurant bezocht. Het was prachtig weer, zodat we buiten op het terras konden zitten. De omgeving is schitterend.
Bediening kon iets beter, we zaten wat lang op een tweede pot thee te wachten.
De quiche was voortreffelijk , de sandwiches waren heerlijk.
Een groot minpunt was dat het kraanwater € 2.50 was.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Omdat mijn man en ik dit jaar beiden 50 zijn geworden kregen we van vrienden een Bongo high tea bon. We kozen voor Teatime in Echten. Eenmaal aangekomen vergaapten wij ons aan de prachtige villa. Wat een werk was hier verricht! Onze jassen werden aangenomen en we konden plaatsnemen. Omdat er een recensie stond over een uitgeklede hightea waren we enigszins afwachtend. Maar toen de etagere op tafel kwam waren we meteen om. Het zag er heerlijk uit. Diverse super verse sandwiches, scones ( oh, lukten ze bij mij thuis maar zo goed) met clotted cream, diverse koekjes en thee. Het was meer dan genoeg en allemaal even lekker.
Een kaart kost ongeveer 35 euro. Een high tea van Teatime kost 42 euro ( twee personen). Je kunt dan van de eigenaren niet verwachten dat het exact dezelfde hightea wordt. Dan moeten ze er op toe leggen en dat kan volgens mijn niet de bedoeling zijn. Wij hebben in ieder geval genoten van het eten, de entourage en het lieve personeel. Het is het terugkomen waard!
En de kaarsjes ruiken heerlijk!! Leuk winkeltje.