Tea Room Gumbleton´s

Meer informatie over restaurant Tea Room Gumbleton´s

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Meike S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij hebben met 7 meiden de 'gewone' high tea gedaan. Twee van de meiden kregen een lactosevrije high tea, de hapjes leken op wat de rest geserveerd kreeg. Dit was erg leuk! De high tea was echt heeeeerlijk!
De inrichting is engels, erg passend bij de sfeer van de high tea. Het personeel is super vriendelijk! Veel van ons vonden het de beste high tea, waar zij tot dan toe geweest waren. Echt een aanrader!!

Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vandaag een babyshower gevierd bij Gumbleton. In de groep waren twee mensen met lactose intolerantie en hier werd zeer goed op ingespeeld! Alle hapjes waren ook in lactosevrije versie gemaakt. Daarnaast was alles zeer vers en super lekker! Echte aanrader!
AllyMcRassie .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wat een leuk tentje. Het heeft een gezellige ambiance. We hadden gereserveerd voor een high tea via de Bongo cadeaukaart. Bij de reservering had ik aangegeven wat we echt niet lekker vinden en hier hadden ze keurig rekening mee gehouden. We kregen vier gangen, twee hartige en twee zoete. De thee was steeds een verrassing, maar lekker. De hartige gerechten waren heerlijk en vers, vooral het soepje was erg lekker! Ook de zoete gerechten waren lekker. Porties waren ruim voldoende. We konden rustig eten, de gangen werden niet vlot achter elkaar geserveerd. Bediening was vriendelijk.
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Een sympathieke en gastvrije ontvangst. Bij het bekijken van de lunchkaart en de soorten thee, werd er al geïnformeerd of er speciale dieetwensen zijn. Wij kozen niet voor de high-tea maar voor de maaltijden die daar los van staan en ik moet zeggen, geweldig lekker gegeten. Een koffiedrinker die dus vaker terug gaat komen in deze tearoom :)

C. B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Hier meegenomen door een vriendin die hier vaker komt. Leuke, uitgebreide high tea opgemaakt uit verrassende smaakcombinaties. Weer eens iets anders dan de standaard high tea hapjes. Ruime keuze uit lekkere thee. Het decor is voor mijn smaak wat druk, maar wel gezellig. Als de tent vol zit is het net een kippenhok, daar moet je tegen kunnen. Overall eeb geslaagde ervaring.
Banda .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Heel gezellig en lekkere high tea gedaan, je moet er wel even de tijd voor uittrekken want alles wordt in vier gangen opgedeeld en alles smaakte heerlijk. Vers en fijne losse theeën erbij. De bediening was heel vriendelijk en neemt ook de tijd om van alles uit te leggen. Wij gaan hier zeker nog eens terug. Je kunt hier trouwens ook lekker lunchen of gewoon wat lekkers kiezen van de kaart.
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Heerlijk hapjes .zeer goede nette uitleg. Heel aardig personeel.lekker thee .heerlijke middag gehad .komt zeker een herhaling
Paulien H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Elk jaar op mijn verjaardag ga ik high tea'en bij Gumbleton's en zo nu en dan tussendoor. Ik heb voor het eerst kennisgemaakt met de traditionele high tea (buiten Engeland) bij Gumbleton's en dit blijkt een niet te overtreffen high tea te zijn.
De ontvangst is erg sympathiek en de sfeer gemoedelijk en cosy. Er wordt bij het telefonsich reserveren al gevraagd naar speciale dieetwensen en ook aan tafel wordt de vraag nog eens herhaald. De uitleg over de thee en high tea ronden wordt steevast van tevoren duidelijk gegeven.
Als de thee op is of niet lekker gevonden wordt, geef je dat aan door de deksel van de theepot omgedraaid neer te leggen. Er volgt dan snel een nieuwe pot thee met een nieuw smaakje. Bij elke nieuw pot volgt toelichting over de thee.
De hapjes worden in verschillende ronden uitgeserveerd. Bij een gewone high tea is de eerste ronde een schaal met hartige/warme hapjes, gevolgd door een schaal sanwiches. Hierna komen de scones met cream / marmelade en jam en als laatste een schaal zoetigheden zoals chocola, stukjes taart en koek.
De high tea is qua hoeveelheid en smaak voortreffelijk. Ik kan Gumbleton's bij iedereen aanbevelen.
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Wij zijn vroeger een aantal keren bij Gumbleton in Enkhuizen geweest. Geweldig was dat. Alles vers en zelfgemaakt en veel en lekker. Beter heb ik het nooit meer gehad.

Nadat Gumbleton is overgenomen en naar Hoorn is verhuisd waren wij er niet meer geweest.
Maar toen werd het Moederdag en zei mijn dochter we gaan naar de "nieuwe" Gumbleton.
We hadden ons er een mooie voorstelling van gemaakt en hadden er veel zin in.

Toen wij binnenkwamen viel meteen op dat het niet vol zat, terwijl het maar een klein zaakje is en het nota bene Moederdag was en een High Tea toch echt iets voor Moederdag is.

De bediening was prima, de mensen waren erg aardig. Ook het theelokaaltje zag er leuk uit.

We hadden de meest uitgebreide High Tea waar mijn dochter maar liefst € 28,75 per persoon voor moest neertellen. Maar dan heb je ook wat, denk je.

Vroeger mocht je de thee zelf kiezen, dat was nu niet meer zo waardoor wij en aantal keren thee hadden die we niet zo lekker vonden. Dat is jammer en het is toch een kleine moeite om mensen uit een lijstje te laten kiezen?

Het eten viel echter erg tegen. Alles zou zelfgemaakt zijn maar naar ons idee was het eerder zelf gevuld en zelf opgewarmd.
De (koek) bakjes leken kant en klaar zoals je ze bij bv. de Sligro kopen kan en daar zat dan bv zelfgemaakte (hopen we) salade in.
De hoeveelheden vielen ook erg tegen.

Omdat je erg lang moest wachten tussen de gangen door ging je uiteindelijk redelijk gevuld de deur uit. Voldaan waren we niet.

Normaliter hoefden we dan 's avonds niet meer te eten. Maar omdat het eten al behoorlijk was verwerkt voor je daar weg gaat heb je 's avonds toch weer honger.

Al met al vonden we het erg tegenvallen voor de prijs die je betaald, zeker als je het vergelijkt met de oude Gumbleton's.

Wij komen hier niet meer terug.
Riska D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Wat een ontzettend gezellige plek. Heerlijk om een uitgebreide high tea te doen op zondag. De hapjes waren echt super lekker en ontzettend veel. Er wordt ook goed rekening gehouden met vegetariërs, en de thee (of de koffie) blijft maar vloeien. Het personeel is ontzettend vriendelijk en let ook goed op dat er nog thee is, en het interieur is ontzettend leuk huiselijk met allemaal gekke theepotjes.De thee ( en lekkere lemoncurd) wordt ook daar verkocht voor als je het thuis nog eens dunnetjes wil overdoen. kortom, een topper !
Aanschuifstudent .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
De tearoom straalt een wat rustieke atmosfeer uit. Op de houten lambrisering staat een groot aantal verschillende theepotten in alle soorten en maten.
We werden vriendelijk verwelkomd en kregen een grote pot met thee aangeboden waarna al spoedig de eerste schaal met hartige lekkernijen werd gebracht o.a een kleine smakelijke muffin, een met hammousse gevuld soesje en een kleine welsh rarebit.
Op de volgende schaal bevonden zich mooie sandwiches van dun gesneden brood met een vulling van eiersalade, rundvlees en tonijn.
Daarna kwamen de vers gebakken, nog warme, scones met een grote klont echte Devonshire clotted cream en aardbeienjam.
Tot slot waren er verschillende soorten echte Engelse cake,
Bij elke schotel werd een andere thee gebracht die uitstekend paste bij de gerechten.
Het was duidelijk dat alle gerechten met zorg waren bereid. De hoeveelheden waren precies goed en daardoor kregen we niet het gevoel dat we “stuffed”waren toe we weer huiswaarts keerden
De bediening was boven alle lof verheven. Bij elke gang werd uitgebreid verteld waaruit elk gerecht bestond.
Voor een prima “down to earth” high tea is dit restaurant een aanrader.

PierraG .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Mijn favoriete tea-room voor high tea's. Het is hier altijd goed en heel erg lekker. Alles wordt keurig uitgelegd door de meiden van het personeel. De gangen worden elke keer keurig uitgeserveerd en uitgebreid verteld wat welk hapje is. De thee's passen altijd goed bij de hapjes. Een echte aanrader! Hier krijg je een high tea zoals het moet!