Te Koop in Tilburg,-

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
Voordelig
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Op een donderdagavond (i.v.m. verjaardag) gegeten bij Te Koop in Tilburg. Restaurant is gelegen in een woonwijk (gratis parkeren) en heeft een prettige, huiskamer-achtige sfeer. Wij voelden ons er onmiddellijk thuis. Prettige jonge bediening, vriendelijk en to the point. Kwaliteit van het eten was absoluut bovengemiddeld goed. Zowel de smaak als het uiterlijk van de gerechten was van hoog niveau. Hoeveelheden waren prima voor gemiddelde eters. Verrassende combinaties die goed uitpakten. Prijs - kwaliteit verhouding tenslotte was goed; wij waren voor 4 personen (allen voorgerecht, hoofdgerecht, 3 nagerechten en diverse drankjes) 167 euro kwijt. Op zich geen gering bedrag, maar gezien de kwaliteit van het gebodene zeer zeker te rechtvaardigen.
Kortom: aanrader voor iedereen die in Tilburg top-kwaliteit eten zoekt in een rustige ambiance.
Wgoris .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zeer goed verzorgde keuken, zonder noemenswaardige verrassingen.
De verhouding prijs - kwaliteit kan beter: € 32,50 voor een gemiddeld 3-gangen menu was te stevig geprijsd. Uitstekende en ontspannen bediening. En over het interieur kan je van mening verschillen. Een airco-installatie op warme dagen zou geen overbodige luxe zijn.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Prima gegeten! Coquilles vooraf en de vis van de dag als hoofdgerecht (kabeljauw). Fijne porties en mooi opgemaakte borden. Goede bediening en ongedwongen sfeer. Om terug te komen!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een mager zeventje voor het eten, een gedeelte van het lamsrack was nog rauw. De wat magere salade als hoofdgerecht werd na een opmerking op een spontane manier volwaardig gemaakt door het personeel.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Te koop in Tilburg. Eerst "Aan tafel". Het is wel beter geworden. Longhaas (onglet) gegeten. Die verschijnt nog niet veel op de restaurantkaarten en dat is volledig onterecht. Of het stukje vlees (wat in België "beenhouwersbiefstuk" wordt genoemd omdat de vakman het voor zichzelf achterhoudt) ook het meest geschikt is om tartaar van te snijden? Ik weet het niet. Het was toch smakelijk maar dat kwam vooral door de perfecte kruidensla. Geen tussengerecht, want ganzenlever. Er staat vermeldt "verantwoorde" ganzenlever. Ik kan het echter niet meer wegkrijgen sinds ik in de Perigord zelf op een farm heb mogen aanschouwen hoe een gans gevoederd wordt. Ik ben op de hoogte van de nieuwe methodes maar ik vind het voor mezelf beter dit gerecht in het vervolg te laten staan. Hoofd vis, Zeebaars, dik in orde. Heerlijke risotto.
Koffie na. Van mijn tafelgenoot heb ik nog stiekem van de bisque geproefd, beetje zout vond ik en van de vegetarische strudel. Die was verrassend lekker.
Leuk adres, leuke buurt ook. En daarna nog een afzakkertje bij café Zomerlust.
Rémy L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Heel erg lekker gegeten! Een ruime keuze van gerechten! Mooi opgemaakte borden en zeer verfijnde smaken. Gezellige huiskamer sfeer en vlotte bediening met oog voor hun gasten!
Vietje65 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
We zijn afgegaan op de recensies die op Iens staan. We zijn absoluut niet teleurgesteld. Prijs kwaliteit is perfect. Heerlijke tonijn op als voorgerecht en de varkenswang als hoofdgerecht. Borden zijn schitterend opgemaakt en het smaakt zoals het eruit ziet.
Echt de moeite waard als je eens in de buurt bent.
De bediening is ook vriendelijk en correct. Zij komen regelmatig kijken of alles naar wens is. Prima
MarlyTil .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Mijn favoriete restaurant in Tilburg! Ik heb hier nu al 3x super lekker gegeten. Het eten geeft je het idee dat je in een duur top restaurant zit, alleen de prijs is beter ;) De borden zijn prachtig opgemaakt. Hoofdgerecht rond de 17 euro,voorgerecht rond de 9 euro, echt helemaal niks van te zeggen gekeken naar de top kwaliteit van het eten. Van binnen ook erg leuk ingericht (vrijwel alles is er te koop) en vriendelijk personeel.
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Wij komen hier al 10 jaar en inmiddels was dit de eerste keer dat we er aten nu het Te Koop heet. Ik moet zeggen dat het eten er op vooruit is gegaan. Lekker gegeten en vriendelijke bediening, met aandacht voor onze twee kleine kids.
Marcel013 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Een restaurant gelegen in de Armhoefse akkers wat zeker de moeite waard is om een keer te bezoeken. We waren met 3 man en alle drie waren we positief verrast. Het is niet alleen de opmaak van de borden, die mooi is. De gerechten zijn stuk voor stuk, erg lekker. Als voorgerecht de rouleau van vitello tonato. Mooie opmaak maar een nog betere smaak. Als hoofdgerecht kalfswangen met couquilles wederom een aanrader. Prijs kwalitieit is meer dan goed te noemen.
Mijw .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Gezellig en lekker gegeten. Simpele gerechten die heerlijk smaakten en een goede service. De inrichting is gezellig en "te koop". Ook voor een zoutarm of -vrij dieet kun je hier goed terecht.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Steeds weer heerlijk eten! Werken veel met biologische producten. Hoe meer aandacht daarvoor, hoe vaker we zullen komen :). Nu weer goed gegeten, ze weten van redelijk eenvoudige gerechten prachtige gerechten te maken en ze verliezen hun gast geen seconde uit het oog. Blijft een restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding!
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Gezellige sfeer, goede bediending en heerlijk eten! Vooral de prijs-/kwaliteit verhouding in dit restaurant vind ik een grote plus! Gaan we zeker vaker heen!
Milo1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Top restaurant in Tilburg, prijs kwaliteit er goed. Verrassend voor een restaurant in een woonwijk.
Ga elke week uit eten, maar was deze week erg verrast met dit restaurant , voor ons zeker niet de laatste keer. Ga zo door. Opbouwende kritiek doe iets meer met jullie naam te te promoten.
Lindapearljam .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben. Mooie gerechten, echt plaatjes op je bord. Als voorgerecht de rouleau en garnalen als hoofd de varkenswang en kalfsoester. Heerlijk! Ook lekker vers garnituur. Desserts waren ook top! Zeker nog een keer terug!
Lout D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Het was lekker rustig. Veel mensen op kermis in Tilburg. Eenvoudig, maar goed gegeten. Biefstuk en slibtongetjes. Prima in orde. Lekkere groentehapjes.
Jocelyn C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
I went here for dinner last night (by word of mouth) and I was really impressed! The food was delicious - plating was mooi and our waitress was super friendly and attentive. The chefs were very personal too! If I would recommend any restaurant in Tilburg it would most likely be Te Koop. Hope you take my suggest and go here!
TjeuP .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Vandaag weer erg lekker gegeten bij Te Koop in Tilburg.
Vooraf heerlijk huisgemaakte garnaalkroketten op met een verfijnde citroenmayonaise. Het bord was ook uitstekend opgemaakt.
Als hoofdgerecht koos ik de op de huid gebakken zeebaars, met truffelpuree, fijngesneden boontjes, cantharellen. Een plaatje en erg lekker.
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Héérlijk gegeten bij "Te koop in Tilburg".
Mooie gerechten, geen grote hoeveelheden, wel smaak. Geserveerd als "schilderijtjes".
Vriendelijk en oplettend personeel. Licht interieur, met aandacht ingericht.
Een aanrader!
De_Saaf .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Prima gegeten bij Te Koop! Goede bediening, gezellige sfeer en uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Quiche en zeebaars waren heerlijk. En als je wilt kun je er nog een mooie tafel kopen ook. Echt een aanrader.