Tazzina

31-203304649

Meer informatie over restaurant Tazzina

Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Onlangs een broodje gegeten en daarbij een lekkere cappucinno gedronken. Het broodje was rijkelijk belegd met heerlijke pastrami.
Behalve van een goede lunch is het op het hoekje van de Brouwersgracht in hartje Jordaan ook nog genieten van het uitzicht: dit is een van leukste plekken van buurt. Ook de bediening is vriendelijk en attent. Het interieur is eenvoudig, maar gezellig. Aanrader.
Toledo .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Onlangs gezellig gezeten bij Tazzina.
Heerlijk gezellig hoekpandje in de Jordaan aan de Brouwersgracht.
Een lekkere espresso machiato genomen waarna mijn oog viel op de taarten.
Na bestelling bij de leuke en beleefde bediening is de ervaring van de Lemon Crush Cheesecake zeker een terugkeer naar deze leuke locatie waard.
Het broodje van de maand was een italiaanse bol met handgemaakte eier-truffelsalade.
Zag er heerlijk uit maar na de Lemon Crush kon er niets meer bij.
Al met al een prettige ervaring en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Mooie locatie op de hoek van de gracht. Lekker buiten zitten met mooi weer, goede koffie en oké broodjes. De dames zijn wel vriendelijk in de bediening maar op een of andere manier vergeten ze altijd de aanbieding aan te slaan als je bij de kassa bent. Let dus wel goed op. Op het raam staat namelijk groot dat to go koffie 1,50 is maar als je er niet om vraagt dan wordt iets anders aangeslagen.
Happer89 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Het personeel weet hoe ze lekkere koffie moeten zetten. Behalve de bijzonder lekkere latte macchiato zijn ook de broodjes aan te raden, al zijn ze misschien iets aan de dure kant. Broodje met gorgonzola, lekker uit de oven. Kleine tafeltjes en stoelen, maar wat wil je in zo'n kleine zaak. Nadeel dus dat het snel vol zit, maar als je geluk hebt prima te vertoeven!
Mdiepenmaat .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Afgelopen week hier terecht gekomen tijdens een stadswandeling door Amsterdam. Wat een heerlijke verrassing! Een goed gevuld broodje (Caprese) vergezeld door heerlijke echte Italiaans aandoende cappuccino en espresso. De bediening is jong, maar erg vriendelijk en spontaan. Een aanrader op de Brouwersgracht!
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
dit eetcafe is oke, de broodjes zijn te duur voor wat je ervoor terug krijgt, qua beleg prima en lekker alleen zijn de broodjes klein en zeker geen italiaanse bollen maar gewoon harde bolletjes die je in iedere supermarkt kan kopen. wat mij betreft kan er zo 2 euro van af.

de locatie is erg klein maar dat maakt het misschien wel gezellig als je zn 2en bent.
het personeel is vriendelijk maar lijkt onervaren, en een beetje chaotisch te werk te gaan.

Julian1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Sinds lange tijd weer in Tazzina geweest. Ik heb weer erg lekker gegeten; het broodje prostitutie met gorgonzola uit de oven is een aanrader! Ook de cappuccino smaakt erg goed. Jammer dat ik niet meer in Amsterdam woon, anders zou ik hier vaker mijn koffie komen halen.
WillemII .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Bij een matig broodje van 7 euro plus drankje geen (kraan)water willen geven lijkt me een goede reden om nooit meer terug te gaan.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
locatie brouwersgracht, jong, lief maar zeer onervaren en onprofessioneel personeel. je krijgt de verkeerde drankjes, onvolledige bestellingen. ze kletsen de hele tijd terwijl er ondertussen tafels opgeruimd kunnen worden en mensen al aanschuiven. kortom niet echt een doorschakel mentaliteit. de koffie is prima , het eten is okee, de lokatie ook echt superklein en krap maar wel mooi uitzicht op de gracht!
Sarah- .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
Het filiaal aan de Bilderdijk heeft een leuke binnenplaats waar aan picknicktafels gegeten kan worden. Ben er laatst voor de lunch geweest. Het broodje met pancetta en geitenkaas was redelijk ok maar voor de prijs had ik iets meer verwacht. Simpel belegd en niet erg speciaal. Een orange jus besteld die alleen uit een fles kwam, helaas niet vers geperst. Het personeel was vriendelijk maar een beetje traag. De binnenplaats is met mooi weer een leuke locatie voor een drankje maar voor het eten kom ik niet meer terug.
Qnora .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
De koffie is zeer goed, maar de bediening laat veel te wensen over. De jonge meisjes achter de bar zijn meestal lief en behulpzaam, maar de eigenaresse is heel erg bot en onaardig tegen haar klanten en vindt het prima om ze weg te jagen. 'Prima, dan komt u hier toch nooit meer!' was haar reactie toen ze werd aangesproken op haar beleid om géén kraanwater te schenken voor haar klanten, die al erg veel betalen voor alles omdat de prijzen erg hoog zijn. Ze was niet bang om luidkeels een verhitte discussie aan te gaan op het terras. De locatie is prachtig, maar door de onvriendelijkheid zal je me daar nooit meer terugzien.

Kort: geen laptops toegestaan, geen kraanwater (of weinig), onvriendelijk, duur, mooie locatie.