TAYTU

Meer informatie over restaurant TAYTU

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was heerlijk! Lekkere Ethiopische rode wijn. Eigengebrande koffie van t huis gekregen aan het eind. Leuke en lekkere ervaring.
Anne-Ruth W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Geweldige plek, gezellige inrichting, lekker, gevarieerd menu, ontzettend aardige mensen!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Nu voor de tweede keer en weer hadden we een uiterst vriendelijke ontvangst en service. Het restaurant is ruim en heeft een heel bijzondere zachtmoedige sfeer met goed eten voor een schappelijke prijs.
Anne1961 B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Lekker en komt authentiek over. Eten met behulp van een pannenkoek, die eventueel wordt aangevuld als het op is. Met een Groupon bon ook heel betaalbaar. Ethiopische rode wijn is erg lekker. Vriendelijke bediening en informele sfeer.
SinneMorien .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Afgelopen vrijdag met vrienden hier gegeten. Zonder te reserveren, maar de volgende keer doe ik dit wel want het restaurant zat (met ons) vol. De bediening was creatief om ons toch een goede plek te geven.
We kregen een mandje met ethiopisch brood wat nog een beetje warm was, heerlijk. En kleine vegetarische samosa's. Heerlijke vegetarische injera gegeten. Veel gevarieerde smaakjes en structuren. Alles smaakte echt super vers! Ook een visgerechtje geproeft wat ook erg lekker was. De ethipische wijn was verrassend lekker. Leuk om geproefd te hebben. Afgesloten met ethiopische koffie met popcorn, zoals het hoort. Een heel geslaagd bezoek! Wat fijn om een goed Ethiopisch restaurant in de buurt te hebben. Zeker tot de volgende keer! (P.S.: Je kan ook afhalen)
Frauke D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Omdat wij al jaren smullen van het ethiopisch eten, waren we wel nieuwsgierig hoe het bij Taytu zou smaken. Erg leuk vonden wij de banken beneden, ze nodigen uit om lang te blijven hangen en onder het genot van een Afrikaans biertje de dag te bespreken. Bediening is vriendelijk, had in de loop van de avond wel erg veel te doen in haar eentje en was niet echt snel. We hebben de Taytu special genomen, waar 3 vleesgerechten en 8 vegetarische gerechten op een grote schaal geserveerd worden. De vleesgerechten waren extreem zout en smaakten een beetje naar maggi/smaakversterker. De groenten waren lekker, maar we misten de wow-factor. We weten nog niet of we nog een keer terugkomen, het restaurant wat hiervoor gevestigd was, heeft de lat toch wel erg hoog gelegd.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Lekker eten en een leuke meid in de bediening met veel kennes over het menu en de geschiedenis van Ethiopië! Zeker een aanrader
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Menu is verrassend en gerechten hebben intense smaken. Erg lekker!
Service is traag doordat er maar 1 iemand in de bediening staat.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Lang leven de kortingsbonnen zodat je voor weinig geld iets nieuws kunt proberen.
Eten op zich niet slecht alleen doordat de pannenkoek waarmee je het eten moet eten zo zuur was proefde je de smaak van alles niet. Helaas was het zure te overheersend.
Voor wat ik betaald heb klaag ik dan ook niet, vond het alleen jammer waardoor ik niet zo snel weer terug zal gaan.
myratermeulen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Taytu. Negede's kookkunst is onovertroffen.
We hebben de special en de visschotel besteld rn de Ethiopische Rift Valley wijn erbij gedronken. Koffie ceremonie zoals dat gebruikrlijk is in Ethiopie. Gezellig was het ook!
Erna I.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ik was hier gisteren wezen eten.
Het was goed. Mooie zaak
Wij waren er vroeg. Het meisje van de bediening was erg aardig.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Super lekker gegeten! Lekker gevarieerd eten in een leuke knusse gezellige ambiance! Om hier lekker met vrienden familie lekker te genieten van de Ethiopische keuken top!!
ML L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lekker gegeten in charmant Ethiopisch restaurant. Ik ga graag naar een Ethiopisch restaurant, mijn vriend had nog niet eerder deze keuken uitgeprobeerd. Het gerecht wat hij besteld had viel minder in de smaak, gewoon een verkeerde keuze van de kaart, mijn gerecht vonden we allebei wel erg lekker. Voorgerecht was ook lekker. Desserts zaten er niet in, want we moesten op tijd in carré zijn.
jazzprincess_no9 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Een leuk tentje zonder poespas, niet de meest romantische belichting. Vriendelijke bediening en vooral: heeeeerlijk eten!
sanhinha .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Lekker eten, fijne bediening. Een prima plek om rustig met vrienden of familie uit eten te gaan. Ik ben hier vaak geweest en het is altijd een goede ervaring geweest.
Puck S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heerlijk gegeten en super goede sfeer! Leuke Ethiopische muziek en het personeel was erg vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Zeker een aanrader :)
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Verrassend goed gegeten. Pannenkoek van zuurdesem met 10 kleine gerechtjes (vlees, groente en Ethiopische kaas). Vooral het lamsvlees was erg lekker.
Met zorg bereid en smaken in goede harmonie.
Op het eind kregen we koffie op traditionele wijze gemaakt. Heerlijk.
Bediening niet echt attentvol, maar het eten en leuke ambiance maakte alles goed.
Jet Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Vegetarische specialiteit - een schaal vol heerlijks!
Uiterst vriendelijke service.
Soms een beetje lang wachten, maar dat is dan ook het enige minpuntje. Goed om te onthaasten.
Zegikniet .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Bij Taytu met een grote groep vrienden (>25) wezen eten! Ik was hier al vaste klant sinds jaren en dat zal ook na deze avond niet veranderen. Veel Amsterdamse Ethiopiërs weten het restaurant ook te vinden, altijd een goed teken.. Het typisch Ethiopisch eten is divers en zeer goed op smaak, en de uitleg van het eveneens Ethiopische personeel is uitstekend! De bediening straalt Ethiopische gastvrijheid uit en is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een gezellig, lekker en betaalbaar restaurant voor een echte Ethiopische smaak ervaring!
tejodv .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wederom weer heerlijk gegeten. Met de hand en injira als bestek lekker smikkelen. De eerste ervaring was enkele maanden geleden bij de vorige eigenaar van het restaurant. Het is flink opgeknapt en met succes. Het is mooi en verzorgd aangekleed. De bediening was zeer vriendelijk. Helaas was het Meta bier op maar het Mongozo palm bier was ook lekker. Een aanrader.