TAYTU

31-206633963

Meer informatie over restaurant TAYTU

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant TAYTU

myratermeulen .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten! Vis en kip in pittige saus,veel groenten. En samousas vooraf. Het is gezellig,bediening is goed en ons hele gezelschap zat te genieten.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Een leuk restaurant , ruim met een mooie entresol en een frisse ethiopische uit straling. Het samen delen van een grote schaal met allerlei verschillende gerechten heeft echt zijn charme en een unieke beleving. Er zijn verschillende koude , warme , en vegetarische gerechten, je eet dit met een soort pannenkoek. Echt leuk en gezellig.
Rosalie B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Al vaker bij Taytu gegeten en het blijft een leuk en lekker restaurant om terug te komen. De bediening is elke keer een jonge vrouw in d'r eentje, waardoor het soms wat langer wachten is. Het eten is echter zo lekker en goed betaalbaar dat het niet zo erg is.
Ruth T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gezellig, lekker eten, betaalbaar, goede locatie
Atze V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten uit een grote schaal voor 4 personen. Ethiopisch is weer eens wat anders qua smaak. De serveerster was super beleefd, maar vergat wel 2x een drankje te bezorgen.
Laetitia W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk relaxedte manier van eten, met zijn vieren van zo’n grote schaal. Verbroedert, toch een heel andere sfeer als ieder met zijn eigen bord en eigen keuze.
Wij hadden de vegetarische variant, heerlijk en heel ruim voldoende.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Erg lekker, niet duur en een goede sfeer met leuke muziek. Op ons verzoek werd er zonder problemen vegetarisch en veganistisch eten gemaakt. Het enige aandachtspuntje is dat er maar één keer is gevraagd of we iets wilden drinken en dat was bij binnenkomst, de rest van de avond moesten we er steeds zelf om vragen. Maar we komen zeker nog eens terug!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Toen we binnen kwamen konden we gelijk op een plek gaan zitten. Nadat we boven zijn gaan zitten kwam de bediening langs en vroeg ons vriendelijk wat we wilden eten en drinken. Dit hebben we beiden direct besteld en al vrij snel kregen we het gerecht voorgeschoteld.

Echter, Hierna hebben we de bediening bijna niet meer gezien. Na een half uur niemand bij onze tafel te hebben gezien ben ik zelf naar beneden gegaan om extra drinken en brood te bestellen om het eten op te kunnen eten. Dit kwam vervolgens pas na 10 minuten en zonder brood, dit was vergeten.

15 minuten later zijn we zelf maar weg gegaan. Het eten was koud geworden en er was niemand in de buurt om het aan te melden. Beneden heb ik dit aangekaart en kreeg te horen dat er een persoon op de 30 mensen stond en het druk was. Alhoewel ik begrijp dat het lastig is om 30 mensen in je eentje te serveren zou dat niet het probleem van de gasten moeten zijn.

Jammer! Want het eten was heerlijk en het is een leuke tent. ik had er dan ook graag langer van genoten.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Leuke bediening, maar beetje traag.
normanhas .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We hebben gegeten en eten was in overvloed en uitgebreid. De bediening was snel en vriendelijk en konden vel uitleg geven over het eten
ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten via Groupon! Super fijne services, goede service met leuke uitleg! De wat zuurdere pannenkoek gaat heerlijk met de kruidige gerechtjes. Erg lekker, het Kokos- en bananenbier!
Mahan S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Geweldige service. Zeker een aanrader
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
We zijn hier met z'n tweeën geweest met Groupon. Geweldig gegeten. Heerlijk gekruid eten met uitstekende smaken. Met je handen eten is ook een leuke ervaring (let op: de pannenkoek waar je het eten mee 'opschept' is zuur, dit hoort zo). 100% aanrader!

Tip voor het restaurant: geef klanten na het eten een warme, vochtige doek, zoals veel Chinese restaurants. Dat zou de ervaring helemaal top maken.
Riekje V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De ontvangst en het eten waren prima in ore, alleen was het op zaterdagavond gezellig druk, waar men in de bediening geen rekening mee leek te hebben gehouden. Het wachten duurde een beetje lang. Het personeel was wel enorm vriendelijk en gastvrij!
Liz M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
we hadden via Groupon dit als cadeau gekregen., maar zullen niet meer terug keren. Smaakpallet van deze proeverij was door de zure smaak van de "pannekoek", waar alles op lag, een beetje verzuurd.
mink B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Fantastisch dat eten met je handen.
Zeer smaakvol eten.
Tjard B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Mooie nieuwe ambiance, sfeervol. Alleen door de weeks om 20.30 was het zeer rustig. Restaurant ligt net iets uit de loop langs de Amstel, en dat is jammer want het is een pareltje. Ben je met een groep en je hebt niet gereserveerd kom dan vooral dan meteen naar dit sfeervolle restaurant. Beneden Ethiopische banken, stoelen en tafels. Boven meer westerse stijl Wij hebben beneden gezeten. Uitstekend voor ons tweeen, alle aandacht voor elkaar en directe bediening. We hebben de eerste twee schotels besteld (1.allerlei vlees en 2.vegetarisch), Lekker met je handen eten, maar moesten een derde achterlaten omdat we echt vol zaten.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Er is een mogelijkheid om een koffieceremonie te bestellen (een uur van te voren). Wij hebben dat niet gedaan maar niettemin konden we een op Ethiopische manier gemaakt kopje koffie krijgen. De bonen worden vers geroosterd en gemalen.
myratermeulen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlik gegeten gisteravond.Het Parool,Hiske Versprille,heeft gelijk met haar goeie recensie.
Vooraf sambusas, lekker knapperig met fijne groenten erin.Daarna de special en kifto.. De Ethiopische kruiden zijn zo smaakvol en alles is vers. Inrichting heel gezellig,als je beneden zit voelt t als een huiskamer.Zeker als de koffieceremonie start met de geur van versgebrande koffiebonen!
Bediening was goed en erg vriendelijk.
Kortom een enorme aanrader.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was heerlijk! Lekkere Ethiopische rode wijn. Eigengebrande koffie van t huis gekregen aan het eind. Leuke en lekkere ervaring.