Tay-Wah

Meer informatie over restaurant Tay-Wah

Voordelig
Danny R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vlammen.... Maar dan niet in de positieve zin... Alle andere keren lekker eten gehaald en nu... Kip met zwarte bonen saus met veelste veel zwarte peper ( uitgeschoten ? Nieuwe kok ? Wie zal het zeggen... ). Hoop dat het volgende keer weer goed 'nassen' is !
To be continued...
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Typisch een afhaler. Al zo'n 20 jaar levert deze familie perfecte kwaliteit chinees-surinaams eten. De Surinaamse gebakken nasi met moksi meti is een absolute favoriet. Ook de pitjel, peking duck etc. zijn prima. Qua prijzen uiterst schappelijk. Ter plekke eten kan maar het is een eethuis à la eten bij de toko, niks mis mee maar niet "uit"eten.
Piefje .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Vriendelijke mensen. Van de buitenkant een niet-opvallend zaakje. Van binnen ziet het er een beetje slecht onderhouden uit. We hebben afgehaald van de Surinaamse kaart. Een beetje wantrouwend omdat we al heel wat gewend zijn qua Surinaams eten en dit is duidelijk een echt Chineze zaak. Maar wat een heerlijk eten!!! Om je vingers erbij af te likken! Voor herhaling vatbaar dus.
Denofzo H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Sinds jaren bevalt alles op de kaart zeer goed, een enorm goede prijs-kwaliteit verhouding. De mensen in de bediening en de keuken communiceren erg goed met elkaar, zodat de klant zo goed geholpen wordt. Hele lieve mensen. Aanrader om er eten te halen, houd u van pittig neem dan gerust extra 'pikante uien' mee. Alles vers, weekends is het topdrukte. Een aanrader is om van te voren de bestelling door te bellen. Omdat alles vers wordt bereid, geldt: op is op!
Daarom komen mijn vrouw en ik graag vroeg in de middag.
Hulde aan het personeel van Tay-Wah!

Tot de volgende keer
Danny R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Het lekkerste afhaal eten haal je hier.
Omdat dit een beetje te kort is als recensie het volgende: Je kan bij Tay Wah ook eten, het restaurant gedeelte is een beetje sober maar dat doet niet af aan de lekkerste gerechten: probeer zeer zeker de kip in zwarte bonen saus of de tjauw min met moksi meti.
De service is top, de mensen zijn sympathiek en je ontvangt je bestelling snel !
We halen regelmatig bij Tay Wah en waren een beetje onthand tijdens de kleine verbouwing laatst maar gelukkig is de zaak weer open !