Tax

Meer informatie over restaurant Tax

7,1
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
De gerechten op de kaart zijn goed maar de vraag is of je die ooit zult ontvangen. Al diverse malen hier geweest (je blijft proberen..) maar een bestelling opnemen heeft helaas voor de bediening geen prioriteit. Een simpele tosti kost al 7,50 euro, voor dat geld verwacht je een betere service. De inrichting is hip, in de avond gaat de muziek wat harder en wordt het meer een loungebar.
Knus I.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wat een geweldig restaurant is Tax en wat een goede sfeer hangt er in deze mooie zaak. Lekker rustige, achtergrond muziek. Goede verlichting.
We hebben er met zijn 5en gegeten.
We werden geholpen door een vriendelijke, blonde mevrouw in de bediening. Wij hebben met haar een heerlijke wijn uitgekozen en alles werd door haar netjes opgediend en voorzien van uitleg.
We hebben ons laten verrassen door het 4 gangen menu. Eten was voortreffelijk.
We voelden ons zeer welkom en kijken terug op een zeer geslaagde avond.

Gr

T1993 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gister lekker op het terras gezeten bij TAX met vrienden. Was erg gezellig. Leuke enthousiaste bedieningen, doen ook leuk een praatje met je! Drankjes kregen we lekker op tijd en en we konden ook snel bestellen. Eten was erg lekker. Ik zelf had de krokant gebakken Iberico op. Is zeker een aanrader!! Ook een bakje aardappeltjes en groenten er bij besteld. Mooie Schoone zaak, leuke bediening, top eten! Zeker een aanrader om een keer naar toe te gaan!!
Kevin1110 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
6 gangen fingerfood menu gekozen bij Grand Cafe Tax. Goed gevarieerd en lekker ! Iemand in mijn gezelschap eet alleen vis, dit was geen probleem. Bediening was vlot en enthousiast. Zeker de moeite waard !
Moderato .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Wat jammer, leuke zaak, erg aardig (scholieren) zwarte brigade. o.m Broodje makreel besteld (€ 8,5). Leuk opgemaakt bord met frisse salade, piccalily, maar daartussen slechts harde randjes en een macht aan graat. Het was duidelijk: restjes pepermakreel uit een pakkie en erg over de hill. Maar hoe gaat dat: ik zat in aangenaam gezelschap, druk aan het praten en te laat ontdekte ik dat er totaal geen sprake was van makreel. Personeel reageerde adequaat, maar geen kok(kin) die even aan tafel wilde komen om 't uit te leggen. In één woord schandalig. Wel kregen we ieder een kopje koffie als troost. Maar dat een kok zoiets uit zijn keuken durft te laten komen....On-be-gri-jpe-lijk.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Afgelopen week bij Tax gegeten.Als voorgerecht een heerlijke Flammkuchen.Een voortreffelijke keus om dit op de kaart te zetten.Als hoofdgerecht hebben we kip genomen.Deze was bijzonder goed van smaak.Daarbij was de bediening vriendelijk en attent.Bij deze gerechten een goed smakende Sauvignon Blanc gedronken.
Claus P.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Voor 4 personen 6 gangen fingerfood besteld. 2 personeelsleden bijzonder onvriendelijk (lees: chagrijnig). Fles wijn besteld en alleen de fles water brengen. Hapjes waren echt niet bijzonder en wij hadden na afloop echt niet genoeg gegeten. Na het eten zou je je toch kunnen voorstellen dat men komt vragen of je dessert of koffie wilt. Na 20 minuten wachten (de zaak was half gevuld) dan maar gewoon zelf naar de bar gelopen om af te rekenen (155 euro). Laatste keer geweest. Geen Tax meer voor ons!
Simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Op zaterdagavond weer eens neergestreken in Gorinchem . We gingen voor een saté van varkenshaas en een vissalade . De bediening was druk met elkaar en helaas niet met de gasten ( zo jammer ) de gerechten werden gebracht zonder de gevraagde mayonaise en saus voor bij de vis . Saté was smakkeloos droog en koud . Na ruim 10 min kwam er iemand van de bediening de zaak in lopen . De reactie was pffff ik neem t mee terug naar de keuken . Geen excuus of wat vervelend kan ik u een drankje van t huis aan bieden . ( zo jammer want t plezier van samen eten was ook direct weg . Na een kleine 10 min kreeg ik mijn. Bord terug met verse warme frieten saté en garnituur . Saté was goed warm maar bleef smakeloos . Er werd geen aandacht meer aan ons besteed gemiste kans . Het dessert hebben we ergens anders genomen . Tax leuke mooie zaak leuke kaart . Bediening zorgt niet voor t wauw effect wat je hier eigenlijk wel verwacht . Salade vis was netjes goeie portie .
Serendipit .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Omdat afgelopen vrijdag met een grotere groep zouden komen werd geadviseerd een 3 gangen verrassingsmenu te kiezen voor € 29,95 p.p. Keuze per voorgerecht was wel of je vis of vlees wilde. We kregen eerst een lekkere starter van een toastje met carpaccio en truffelolie. Deze viel bij ons allen in de smaak! Vervolgens kregen we couscous met kip en een schaaltje met sinaasappel/rozenwater/granaatappel/munt nou werkelijk dit vond ik zó bijzonder lekker en ik niet alleen! Vervolgens vis met spinazie, frietjes salade groente. En een verrassend royaal en bijzonder lekker nagerecht. Wow, wat een verrassing. Zelden zo lekker en vooral apart gegeten. Later zag ik niet alles terug op de menukaart dus is de kok lekker los kunnen gaan bij deze verrassing en dat vind ik fantastisch gelukt! Ik zou graag nog eens terug komen alleen al voor de couscous!
Complimenten aan deze veraassend smaakvolle tent!
Peetje65 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
We hadden het verrassingsmenu van de chef, ook hier frietjes bijbetalen. Ook hamburger besteld.
Eten smaakte niet dagvers, vis (heilbot) zompig en vet, ook groenten te gaar, lag in een ongedefinieerd schuimsausje.
Broodje van de hamburger taai, hamburger leek niet vers.
Dessert fantasieloos (bolletje ijs en chocolademousse).
Na klacht kregen we koffie/thee van het huis, dat was netjes.
Verder was het water 5,5 euro per fles.
Al met al was de prijs/kwaliteit verhouding erg slecht, wij komen hier dan ook niet meer.
Thodaan 8.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Gelunched bij Tax. Erg leuke, sfeervolle inrichting en dito achtergrondmuziek.
Vriendelijk geholpen door serveerster en broodje carpaccio besteld.
Werd vrij snel bediend en bijzonder lekker, smaakvol en rijkelijk belegd brood. Verrassende ingrediënten en elke hapje smaakte voortreffelijk. Denk het lekkerste broodje carpaccio tot nu toe. Heerlijk! Daar komen we zeker nog vaker voor terug.
Wel benieuwd naar wat Tax nog meer te bieden heeft.
Theo138 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Afgelopen vrijdag bezocht en voelde ons al welkom toen we nog in de deuropening stonden. Wat een warm welkom met een grote mooie glimlach die de hele avond op het gezicht van de gastvrouw bleef. Wijnkaart biedt voldoende keuze en de Door ons gekozen Pinot Grigio wat een erg smaakvol droog wijntje met als surpriseact een klein zoetje. De menukaart bood voldoende keuze en was erg gevarieerd. Beide gekozen gerechten bevielen ons uitstekend en een eervolle vermelding voor de kippendijtjes met risotto. Al door de gastvrouw bestempeld als meest populaire hoofdgerecht en dat was volkomen terecht, wat een traktatie voor de smaakpapillen. Eten bij Tax was echt een feestje en eigenlijk alleen jammer dat het niet in onze woonplaats staat.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Deze week met enkele vrienden bij Tax gegeten.Het menu van de chef was voortreffelijk.De bediening was erg attent en vriendelijk.Voor herhaling vatbaar!
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Vanavond voor de eerste keer bij Tax geweest, het is er zeer sfeervol en modern ingericht. De bediening was heel vriendelijk en niet opdringerig. Achtergrondmuziek niet overheersend. Het eten was perfect, we hadden het menu van de chef. Ik kan echt niets negatiefs bedenken. Dikke pluim!
C D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
We hadden de volgende 2 lunchgerechten besteld: uitsmijter en Tax broodjesbox. De uitsmijter was te hard gebakken en te rijkelijk belegd waardoor het ei in het niet viel. Daarbij misten we een stukje service, oa de vragen: wat voor brood wil je en wil je de kaas mee gebakken hebben. Ook de broodjesbox viel qua prijs/kwaliteitverhouding tegen. Het waren eenvoudige broodjes, die ik thuis beter klaar maak. We misten ook garnituur.
Jhaas .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Hadden gereserveerd gelukkig, en kregen een leuke en ruime tafel. Er was genoeg om uit te kiezen op de kaart, veel verschillende gerechten en ook wijnen. Toch kozen we allemaal voor het verrassingsmenu. Lekker vers bruin brood met boter werd vrijwel meteen geserveerd nadat we onze drankjes hadden. Alles was zeer smakelijk! Bediening was erg vriendelijk en vlot! Komen beslist terug.
Steef B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
ik ben vanavond bij tax geweest ik had een tafel gereserveerd bij het raam helaas was dat niet doorgegeven we namen het verrassings menu (menu du chef)
het voorgerecht was prima toen verwachtte we het tussendoortje helaas toen kwam het hoofdgerecht dat zag er goed uit toen verwachtte we de salade en friet na 10 minuten navraag gedaan helaas dat zat niet bij dit hoofdgerecht nog nooit zo iets meegemaakt het vlees was heerlijk
toen gevraagd na het tussendoortje dat was vergeten dus alsnog gekregen het nagerecht was ook heerlijk alles bij elkaar geen geslaagde avond ik denk ook niet dat dit voor herhaling vatbaar is steef bergakker
shrimpie23 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Zaterdagmiddag hier wezen lunchen. We komen hier vaker omdat de saté in het verleden heerlijk was: malse ossenhaas, geen ordinaire dikke satesaus maar een mooie dunne saus, verse cassave kroepoek en lekkere dikke frieten.

Helaas lijkt deze kwaliteit tot het verleden te behoren. De laatste keren was de saus vervangen voor dikke satésaus (uit een emmer?), ordinaire frieten en de kroepoek was weggelaten. Tevens is de witte huiswijn niet heel lekker.

Jammer, Tax leek zo'n leuke tent en heeft een gezellige sfeer. Het lijkt of ze op hun kwaliteit bezuinigen nu de Tax bekend is.
MHoog74 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Heerlijke avond bij Tax gehad. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. De bediening is erg attent en behulpzaam en neemt de tijd voor hun gasten. Op aanraden van de bediening voor het verrassingsmenu van de chef gegaan. Bijzondere combinaties, mooi opgemaakt, die heerlijk smaakten. Met recht een verrassing van de chef. Fijne ambiance en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. We kijken uit naar ons volgende bezoek aan Tax.
Anjadw .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Zaterdag geluncht, waren hier nog niet eerder geweest. Wat een leuke tent! Enthousiaste en vlotte serveerster, die ondanks het volle terras de tijd nam ons de kaart toe te lichten, want er is genoeg om uit te kiezen! Uiteindelijk voor de tapasboxen gegaan. Erg leuk! Mooi gepresenteerd, we hebben heerlijk gegeten. Het is voor ons niet om de hoek, maar als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.