Tax

Groenmarkt 12 4201 EE Gorinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Tax

Welkom bij Grandcafe TAX in Gorinchem. Van oud belastingkantoor omgetoverd tot een trendy en sfeervol grandcafe. Laat u verrassen door diverse vlees-, vis- en vega gerechten of door het drie- of viergangen verrassingsmenu van onze chef. Ook voor de allerkleinste heeft Grandcafe TAX een speciaal kindermenu.

Gezellig borrelen met uw vrienden? Geniet van de uitgebreide fingerfood kaart. Grandcafe TAX maakt uw uitje compleet. Een heerlijke cappuccino met gebak op ons terras inde zon. Heerlijk lunchen of s'avonds dineren met een mooi glas wijn of gewoon aan de bar genieten van een ice cold biertje en sfeervolle muziek. Zien we u snel?

Meer informatie over restaurant Tax

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Tax

martin V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening, gezellig
Eddy K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Bediening attent maar opgenomen drankjes waren soms terug bij de bar vergeten. Drink van het huis bleek nadien toch op de rekening te staan....dat is dan een beetje jammer.
Netty V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
De wachttijd op het voorgerecht was lang voor het uit geserveerd werd, ruim 1 uur zitten wachten. Hoofd en na gerecht verliep goed.
De bediening was in onze beleving niet gestructureerd.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Vandaag bij Tax geluncht. Er stonden nog kopjes op de 2 persoonstafel waaraan wij gingen zitten. Na 5 minuten waren deze nog niet opgeruimd terwijl er iemand van de bediening bij de deur om zich heen stond te kijken. Opgestaan en aan de enige lege 4 persoonstafel gaan zitten met z'n tweeën. 10 minuten gewacht tot er iemand naar ons toe kwam om drinken op te nemen (nadat wij hem zelf hadden gevraagd). Na 20 minuten kwam eindelijk het drinken. Direct doorgegeven wat wij wilden eten. Beide de clubsandwiches. Na ruim een half uur gewacht te hebben kregen wij dit. Het beleg is heerlijk maar het brood heeft weinig kwaliteit. Bij 1 van ons was daarnaast het brood ook helemaal zacht geworden i.p.v. dat het lekker knapperig is. De ober uitgelegd wat het probleem was..ik kreeg een nieuwe en dit keer zou het er sneller zijn. idd binnen een kwartier was de nieuwe clubsandwiches er. De kok kwam het brengen en bood zijn excuses niet aan. Hij zette het op tafel en liep weg. Hij had er duidelijk de pest over in... (dit was ook te zien aan het karige beleg op de clubsandwiches. Waar het bij de eerste x rijk belegd was er nu nauwelijks vlees te bespeuren. De ober kwam wel zijn excuses geven en vroeg of het nu smaakte. Ik toch maar weer eerlijk mijn mening gegeven.. Hij gaf aan het weer mee te willen nemen en het aan de keuken terug te geven. Ik heb het maar zo gelaten. Overigens de tweede keer ook 20 minuten op de drankjes moeten wachten. Jammer! Het restaurant ziet er ontzettend leuk uit..en gezien de vele recensies en goede beoordelingen zal het er (gelukkig) meestal een stuk beter zijn.
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
piet L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Bediening was erg aardig, alleen de gerechten lieten zowel bij ons als bij overige gasten erg lang op zich wachten. Voor ons was het niet erg, waren een avondje uit maar onze buurtafels ergerde zich er behoorlijk aan.
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Hele leuke complete avond. Alleen enige stoorzender was de vervelende "tocht" koude lucht door t pand.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We gingen voor de mossels die er helaas niet meer waren. Gekozen voor het Chefs keuzenmenu (keuze uit 3 of 4 gangen)
Dit was heerlijk en perfect! Een heerlijke Amuse, een perfect voorgerecht, een geweldig hoofdgerecht en een prima dessert.
Genoten!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima eten voor prima prijs. Verwacht geen hoogstandjes. Borden zien er er verzorgd uit en je kan merken dat er aandacht aan wordt besteed in de keuken. De knoflookschuim bij de rauwe tonijn was echter een mindere combinatie maar verder prima voorgerecht . Als hoofdgerecht biefstuk. Rood gevraagd .. meer medium gekregen. Smaak was goed prima stukje vlees. Bediening echter minder. Niet alert en geen aansturing van een leidinggevende. Gemiste kans, als de bediening wat professioneler zou zijn en echt de aandacht op de gasten weet te houden zou het overall meer waardering krijgen.
Laurens K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Weer Heerlijk gegeten.!
Piek Belly vooraf was erg lekker
Eendenborst lekker mals
Kaasplankje na was wellicht wat veel,
Maar erg lekker!
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
gewoon goed,
Arie67 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij werden aan 2 van de hoge tafels gezet, maar gelukkig bleken de stoelen prima te zitten, met goede rugleuningen. Mandje brood werd snel gebracht, net als de drankjes. De kaart is niet heel uitgebreid, maar wat er op tafel komt is super lekker en goed bereid. Aanrader om nog eens naartoe te gaan.
Remko en Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Onze trouwreceptie was waanzinnig goed geregeld, alle gasten inclusief wijzelf waren laaiend enthousiast. Echt TOP!!!!!!
E.M.E. M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Nagerecht hangop met bramen thuis nagemaakt, rest van de familie ook weer genoten Vriendelijke bediening. Komen nog eens eten. Gr. Emmy Meerkerk
Laurens K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Alles tiptop verzorgd.
Het verrassingsmenu genomen.
Amuse van tonijn was heerlijk.
Zalm met saus van knolselderij ook super.
Hoofdgerecht eendeborst was ook uit de kunst.
Als dessert hangop met fruit was ook lekker.
Al met al heerlijk!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gisteren asperges met ham gegeten met daarbij een mooie pinot blanc. Prettige bediening en heel goed bereide asperges. Top was de pancake met fruit.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
De gerechten op de kaart zijn goed maar de vraag is of je die ooit zult ontvangen. Al diverse malen hier geweest (je blijft proberen..) maar een bestelling opnemen heeft helaas voor de bediening geen prioriteit. Een simpele tosti kost al 7,50 euro, voor dat geld verwacht je een betere service. De inrichting is hip, in de avond gaat de muziek wat harder en wordt het meer een loungebar.
Knus I.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wat een geweldig restaurant is Tax en wat een goede sfeer hangt er in deze mooie zaak. Lekker rustige, achtergrond muziek. Goede verlichting.
We hebben er met zijn 5en gegeten.
We werden geholpen door een vriendelijke, blonde mevrouw in de bediening. Wij hebben met haar een heerlijke wijn uitgekozen en alles werd door haar netjes opgediend en voorzien van uitleg.
We hebben ons laten verrassen door het 4 gangen menu. Eten was voortreffelijk.
We voelden ons zeer welkom en kijken terug op een zeer geslaagde avond.

Gr

T1993 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gister lekker op het terras gezeten bij TAX met vrienden. Was erg gezellig. Leuke enthousiaste bedieningen, doen ook leuk een praatje met je! Drankjes kregen we lekker op tijd en en we konden ook snel bestellen. Eten was erg lekker. Ik zelf had de krokant gebakken Iberico op. Is zeker een aanrader!! Ook een bakje aardappeltjes en groenten er bij besteld. Mooie Schoone zaak, leuke bediening, top eten! Zeker een aanrader om een keer naar toe te gaan!!