Tax

Groenmarkt 12 4201 EE Gorinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tax

Jouw recensie over het restaurant Tax

Femke S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We gingen voor de mossels die er helaas niet meer waren. Gekozen voor het Chefs keuzenmenu (keuze uit 3 of 4 gangen)
Dit was heerlijk en perfect! Een heerlijke Amuse, een perfect voorgerecht, een geweldig hoofdgerecht en een prima dessert.
Genoten!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima eten voor prima prijs. Verwacht geen hoogstandjes. Borden zien er er verzorgd uit en je kan merken dat er aandacht aan wordt besteed in de keuken. De knoflookschuim bij de rauwe tonijn was echter een mindere combinatie maar verder prima voorgerecht . Als hoofdgerecht biefstuk. Rood gevraagd .. meer medium gekregen. Smaak was goed prima stukje vlees. Bediening echter minder. Niet alert en geen aansturing van een leidinggevende. Gemiste kans, als de bediening wat professioneler zou zijn en echt de aandacht op de gasten weet te houden zou het overall meer waardering krijgen.
Laurens K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Weer Heerlijk gegeten.!
Piek Belly vooraf was erg lekker
Eendenborst lekker mals
Kaasplankje na was wellicht wat veel,
Maar erg lekker!
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
gewoon goed,
Arie67 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij werden aan 2 van de hoge tafels gezet, maar gelukkig bleken de stoelen prima te zitten, met goede rugleuningen. Mandje brood werd snel gebracht, net als de drankjes. De kaart is niet heel uitgebreid, maar wat er op tafel komt is super lekker en goed bereid. Aanrader om nog eens naartoe te gaan.
Remko en Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Onze trouwreceptie was waanzinnig goed geregeld, alle gasten inclusief wijzelf waren laaiend enthousiast. Echt TOP!!!!!!
E.M.E. M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Nagerecht hangop met bramen thuis nagemaakt, rest van de familie ook weer genoten Vriendelijke bediening. Komen nog eens eten. Gr. Emmy Meerkerk
Laurens K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Alles tiptop verzorgd.
Het verrassingsmenu genomen.
Amuse van tonijn was heerlijk.
Zalm met saus van knolselderij ook super.
Hoofdgerecht eendeborst was ook uit de kunst.
Als dessert hangop met fruit was ook lekker.
Al met al heerlijk!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Gisteren asperges met ham gegeten met daarbij een mooie pinot blanc. Prettige bediening en heel goed bereide asperges. Top was de pancake met fruit.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
De gerechten op de kaart zijn goed maar de vraag is of je die ooit zult ontvangen. Al diverse malen hier geweest (je blijft proberen..) maar een bestelling opnemen heeft helaas voor de bediening geen prioriteit. Een simpele tosti kost al 7,50 euro, voor dat geld verwacht je een betere service. De inrichting is hip, in de avond gaat de muziek wat harder en wordt het meer een loungebar.
Knus I.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wat een geweldig restaurant is Tax en wat een goede sfeer hangt er in deze mooie zaak. Lekker rustige, achtergrond muziek. Goede verlichting.
We hebben er met zijn 5en gegeten.
We werden geholpen door een vriendelijke, blonde mevrouw in de bediening. Wij hebben met haar een heerlijke wijn uitgekozen en alles werd door haar netjes opgediend en voorzien van uitleg.
We hebben ons laten verrassen door het 4 gangen menu. Eten was voortreffelijk.
We voelden ons zeer welkom en kijken terug op een zeer geslaagde avond.

Gr

T1993 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gister lekker op het terras gezeten bij TAX met vrienden. Was erg gezellig. Leuke enthousiaste bedieningen, doen ook leuk een praatje met je! Drankjes kregen we lekker op tijd en en we konden ook snel bestellen. Eten was erg lekker. Ik zelf had de krokant gebakken Iberico op. Is zeker een aanrader!! Ook een bakje aardappeltjes en groenten er bij besteld. Mooie Schoone zaak, leuke bediening, top eten! Zeker een aanrader om een keer naar toe te gaan!!
Kevin1110 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
6 gangen fingerfood menu gekozen bij Grand Cafe Tax. Goed gevarieerd en lekker ! Iemand in mijn gezelschap eet alleen vis, dit was geen probleem. Bediening was vlot en enthousiast. Zeker de moeite waard !
moderato .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Wat jammer, leuke zaak, erg aardig (scholieren) zwarte brigade. o.m Broodje makreel besteld (€ 8,5). Leuk opgemaakt bord met frisse salade, piccalily, maar daartussen slechts harde randjes en een macht aan graat. Het was duidelijk: restjes pepermakreel uit een pakkie en erg over de hill. Maar hoe gaat dat: ik zat in aangenaam gezelschap, druk aan het praten en te laat ontdekte ik dat er totaal geen sprake was van makreel. Personeel reageerde adequaat, maar geen kok(kin) die even aan tafel wilde komen om 't uit te leggen. In één woord schandalig. Wel kregen we ieder een kopje koffie als troost. Maar dat een kok zoiets uit zijn keuken durft te laten komen....On-be-gri-jpe-lijk.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Afgelopen week bij Tax gegeten.Als voorgerecht een heerlijke Flammkuchen.Een voortreffelijke keus om dit op de kaart te zetten.Als hoofdgerecht hebben we kip genomen.Deze was bijzonder goed van smaak.Daarbij was de bediening vriendelijk en attent.Bij deze gerechten een goed smakende Sauvignon Blanc gedronken.
Daniëla M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Voor 4 personen 6 gangen fingerfood besteld. 2 personeelsleden bijzonder onvriendelijk (lees: chagrijnig). Fles wijn besteld en alleen de fles water brengen. Hapjes waren echt niet bijzonder en wij hadden na afloop echt niet genoeg gegeten. Na het eten zou je je toch kunnen voorstellen dat men komt vragen of je dessert of koffie wilt. Na 20 minuten wachten (de zaak was half gevuld) dan maar gewoon zelf naar de bar gelopen om af te rekenen (155 euro). Laatste keer geweest. Geen Tax meer voor ons!
simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Op zaterdagavond weer eens neergestreken in Gorinchem . We gingen voor een saté van varkenshaas en een vissalade . De bediening was druk met elkaar en helaas niet met de gasten ( zo jammer ) de gerechten werden gebracht zonder de gevraagde mayonaise en saus voor bij de vis . Saté was smakkeloos droog en koud . Na ruim 10 min kwam er iemand van de bediening de zaak in lopen . De reactie was pffff ik neem t mee terug naar de keuken . Geen excuus of wat vervelend kan ik u een drankje van t huis aan bieden . ( zo jammer want t plezier van samen eten was ook direct weg . Na een kleine 10 min kreeg ik mijn. Bord terug met verse warme frieten saté en garnituur . Saté was goed warm maar bleef smakeloos . Er werd geen aandacht meer aan ons besteed gemiste kans . Het dessert hebben we ergens anders genomen . Tax leuke mooie zaak leuke kaart . Bediening zorgt niet voor t wauw effect wat je hier eigenlijk wel verwacht . Salade vis was netjes goeie portie .
Serendipit .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Omdat afgelopen vrijdag met een grotere groep zouden komen werd geadviseerd een 3 gangen verrassingsmenu te kiezen voor € 29,95 p.p. Keuze per voorgerecht was wel of je vis of vlees wilde. We kregen eerst een lekkere starter van een toastje met carpaccio en truffelolie. Deze viel bij ons allen in de smaak! Vervolgens kregen we couscous met kip en een schaaltje met sinaasappel/rozenwater/granaatappel/munt nou werkelijk dit vond ik zó bijzonder lekker en ik niet alleen! Vervolgens vis met spinazie, frietjes salade groente. En een verrassend royaal en bijzonder lekker nagerecht. Wow, wat een verrassing. Zelden zo lekker en vooral apart gegeten. Later zag ik niet alles terug op de menukaart dus is de kok lekker los kunnen gaan bij deze verrassing en dat vind ik fantastisch gelukt! Ik zou graag nog eens terug komen alleen al voor de couscous!
Complimenten aan deze veraassend smaakvolle tent!