Tax

Groenmarkt 12 4201 EE Gorinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Tax

Welkom bij Grandcafe TAX in Gorinchem. Van oud belastingkantoor omgetoverd tot een trendy en sfeervol grandcafe. Laat u verrassen door diverse vlees-, vis- en vega gerechten of door het drie- of viergangen verrassingsmenu van onze chef. Ook voor de allerkleinste heeft Grandcafe TAX een speciaal kindermenu.

Gezellig borrelen met uw vrienden? Geniet van de uitgebreide fingerfood kaart. Grandcafe TAX maakt uw uitje compleet. Een heerlijke cappuccino met gebak op ons terras inde zon. Heerlijk lunchen of s'avonds dineren met een mooi glas wijn of gewoon aan de bar genieten van een ice cold biertje en sfeervolle muziek. Zien we u snel?

Meer informatie over restaurant Tax

Jouw recensie over het restaurant Tax

Ger G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Genoeglijke avond. Vriendelijke, behulpzame bediening.
O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Het systeem waarmee de bestellingen worden opgenomen en waarmee uiteindelijk wordt afgerekend zou wat efficiënter kunnen, maar dat doet niets af aan het feit dat dit een uitstekend restaurant is met een leuke, gevarieerde en kaart, goed eten en vriendelijk personeel.
E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Jammer dat het personeel onderbezet was waardoor de service beneden de maat was. Extreem lange wachttijden voordat je je bestelling krijgt.
Jaap L.
We hebben heerlijk gegeten
Complimenten aan de kok
H.W. D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Op het eten was niets aan te merken. Heerlijke gerechtjes. Een genot voor 't oog en tong ......
De attentheid m.b.t. de service zou nog wat aangescherpt kunnen worden.
Letitia B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Goede prijs - kwaliteit verhouding! Fijn overdekt terras, waar overigens niet gerookt mag worden. Vriendelijke bediening.
M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten met collega’s in de serre op een warme voorjaarsavond. Prima eten, goede en vriendelijke bediening! Parkeergelegenheid voldoende in de omgeving.
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Ontzettend genoten van wederom een fijne avond met vrienden bij TAX . We komen zeker weer langs. Met name het ontvangst en bediening was uitstekend !
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Uiterst trage bediening (nadat twee meisjes gezegd hebben dat ze zullen komen hebben we de derde maar hardop geroepen of we iets mochten bestellen - en ja hoor: ze kwam!) - en dat terwijl het helemaal niet druk was: de helft van de tafeltjes was leeg. Ze liepen alleen met z'n 3en om elkaar heen te draaien en te klessen. Het broodje zalm en de Club Sandwich waren beide wat smakeloos. Je zit er leuk, buiten in de zon.
Maar de mayonaise kwam pas nadat de frietjes al op waren.....
Ric V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lange wachttijden die volgens diversen recenties werden genoemd, zijn mogelijk opgelost. Zeker geen lange wachttijd en ook niet om ons heen. Vriendelijk personeel. Enige opmerking wijn (zeker als je de huiswijn niet neemt) is vrij duur. En een verouderde website, geen verrassings menu meer.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Het duurde allemaal een beetje lang, maar zaten heerlijk buiten, hadden geen haast, dus was niet echt een probleem
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Leuke plek om met
Vrienden af te spreken prima eten. Voor een goede prijs.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Jullie personeel is heel aardig en behulpzaam. Laat dat duidelijk zijn! Maar het teleurstellende zat hem wat mij betreft in twee dingen. De extra frietjes die we bestelden plus het water kwamen niet en tegen de tijd dat we ons bord leeg hadden dachten we: laat maar en hebben we het personeel er niet meer op geattendeerd. De 'nabestelling' stond overigens wel op de rekening!. En dan: op de eerste pagina van uw menukaart staat dat men kan informeren naar een vegetarisch gerecht. Dat heb ik gedaan omdat ik een jaartje geleden of zo daar zeer tevreden over was. Nu werd er een bord met overigens heerlijke groenten geserveerd, maar een vleesvervanger heb ik niet gezien. Alleen wat frietjes erbij vond ik wat karig en zeker gezien de prijs vind ik dat niet in een juiste balans. Dus...helaas, deze maal vonden wij het niet een groot succes. En omdat u zelf naar mijn mening vraagt geef ik hem vrijmoedig :) Vriendelijke groet, Anne
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
prima eten..trage bediening..
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Gekozen voor het verrassingsmenu. Dat raden we iedereen aan. Inrichting zag er gezellig uit en het personeel zeer vriendelijk.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Goed eten, fijne ambiance.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Erg lekker verrassingsmenu gegeten!!
Ard S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, het verassingmenu was helemaal top. De bediening was matig ( onderbezet? ) waardoor je lang moest wachten op je drinken, verder was het rommelig maar dit komt omdat de serre nog niet af is.
Else L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Na een klein misverstand dat direct keurig werd opgelost hebben wij hier met 4 personen meer dan geweldig gegeten. Verrassingsmenu. De sfeer is heel gezellig ; absoluut niet opdringerig wat helaas ook nogal eens voorkomt.
We komen beslist gauw terug!