Tax

Groenmarkt 12 4201 EE Gorinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Tax

Welkom bij Grandcafe TAX in Gorinchem. Van oud belastingkantoor omgetoverd tot een trendy en sfeervol grandcafe. Laat u verrassen door diverse vlees-, vis- en vega gerechten of door het drie- of viergangen verrassingsmenu van onze chef. Ook voor de allerkleinste heeft Grandcafe TAX een speciaal kindermenu.

Gezellig borrelen met uw vrienden? Geniet van de uitgebreide fingerfood kaart. Grandcafe TAX maakt uw uitje compleet. Een heerlijke cappuccino met gebak op ons terras inde zon. Heerlijk lunchen of s'avonds dineren met een mooi glas wijn of gewoon aan de bar genieten van een ice cold biertje en sfeervolle muziek. Zien we u snel?

Meer informatie over restaurant Tax

Jouw recensie over het restaurant Tax

Roy D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Goed gegeten, informele sfeer, goede wijn. Wachttijd op eten was precies goed. Niet te snel, niet te langzaam. Zeker voor herhaling vatbaar.

Tips: iets meer oog voor detail, zijn best wat kleine dingetjes stuk/scheef/verouderd. Meestal binnen een paar minuten gemaakt of vervangen.
Josha P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk stoofvlees gegeten! Goede service.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
Lina M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We waren iets over zessen binnen. Mochten een tafel kiezen en de drankjes werden meteen opgenomen. Ook de vraag of we wat brood wilden. Dat doorgegeven zou de serveerster terugkomen met de kaart. Die kwam maar niet. Pas een half uur later de kaart gekregen, maar intussen hadden we op internet al het menu bekeken. Meteen hoofdgerechten besteld. Half uur later nog steeds geen eten. Inmiddels al een uur binnen en alleen een hoofdgerecht besteld. Zelf moeten vragen waar het blijft. Nagevraagd en het zou nog 5 minuten duren. Tafeltje na ons zijn een half uur later binnengekomen en hadden eerder hun eten. Uiteindelijk na anderhalf uur ons hoofdgerecht. We hebben het opgegeten en zijn weggegaan. Heel jammer en nooit meer terug voor diner.
Michelle J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Altijd heerlijk eten met een gezellige sfeer en uiterst vriendelijk personeel.
Deze keer was het waarschijnlijk druk of onderbezetting, de menukaart liet op zich wachten, de broodjes kwamen samen met het voorgerecht en de frietjes kwamen toen we het hoofdgerecht al op hadden. Daar moesten we dan ook zelf om vragen. Verder heerlijk!
INA D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was weer top!
G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Locatie en inrichting is prima.
Kaart geeft voldoende keuze.
Prijs/kwaliteit in redelijke verhouding.
Jammer dat er een grote berg mayonaise op de schaal met frites lag, zonder dit vooraf te vragen.
Helaas was geen van de eters hierin geïnteresseerd.
Personeel is vriendelijk, maar weet verder heel weinig van de gerechten.
Samengevat, zeker de moeite waard om te bezoeken.
H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
kwaliteit van de gerechten: brood met smeersels goed, hoofdgerecht hete borden (waar we voor werden gewaarschuwd) maar bijna koude groente garnering en niet echt heel warm vlees, smaak was goed.
ontvangst en service: na wat zoeken naar een tafeltje een goed plekje gevonden en bij het aangeven van de vorige opmerking werd ons gelijk een kopje koffie van het huis aangeboden en excuses gemaakt.
wachttijd: bij de hoofdmaaltijd hebben we erg lang op het bij passende wijntje moeten wachten, jammer.
dit alles hebben we ook gemeld aan de bediening.
Edward P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Vandaag onze verloving hier gevierd! Onze tafel stond al klaar. Wijn, cava en de openbaard stond aan. Wat is het toch fijn om hier gast te zijn ????
Sebastiaan L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuk concept (fingerfood verrassingsmenu, aanrader). Prijs was relatief wat hoger, maar ook zeker goede kwaliteit! Bediening uitmuntend. Zeer vriendelijk personeel. We gaan hier zeker weer terug!
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Gezellige omgeving en heerlijk eten wat net wat specialer is dan 'standaard' menukaarten. Verder goede bedieding, alleen soms kan het wat langer duren voordat je gerechten krijgt. Algemeen heel lekker en gezellig eten!
H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
leuk ontvangen, prima uitleg over de wijn die lekker was, lekker gegeten. kortom een aanrader. gaan we nog eens eten. alleen jammer dat je recensie honderdtwintig tekens lang moet zijn. goed is gewoon goed.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Met 6 personen heerlijk in de serre gezeten. Gezellige sfeer en leuk personeel dat zorgde voor net een beetje extra aandacht en interesse. We hebben alle 6 genoten van de Iberico. Wat een voortreffelijk vleesgerecht en de diverse groenten hadden precies de goede bite. Eensgezind kozen we voor de tiramiso met limoncello als nagerecht. Een aanrader! Wij komen beslist terug. Een klein minpuntje: Jammer dat de extra gevraagde patatjes op de rekening stonden.
Ger G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Genoeglijke avond. Vriendelijke, behulpzame bediening.
O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Het systeem waarmee de bestellingen worden opgenomen en waarmee uiteindelijk wordt afgerekend zou wat efficiënter kunnen, maar dat doet niets af aan het feit dat dit een uitstekend restaurant is met een leuke, gevarieerde en kaart, goed eten en vriendelijk personeel.
E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Jammer dat het personeel onderbezet was waardoor de service beneden de maat was. Extreem lange wachttijden voordat je je bestelling krijgt.
Jaap L.
We hebben heerlijk gegeten
Complimenten aan de kok
H.W. D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Op het eten was niets aan te merken. Heerlijke gerechtjes. Een genot voor 't oog en tong ......
De attentheid m.b.t. de service zou nog wat aangescherpt kunnen worden.
Letitia B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Goede prijs - kwaliteit verhouding! Fijn overdekt terras, waar overigens niet gerookt mag worden. Vriendelijke bediening.