Tawazo

Overtoom 503II 1054 LH Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Tawazo

Pakistaanse keuken in balans

Authentiek Pakistaanse restaurants- in Amsterdam zijn ze op één hand te tellen. Tawazo betekent balans in het Urdu en ze staan hier dan ook voor de perfecte balans in vertrouwen, kwaliteit en eetplezier. Benieuwd wat een Bhaji pori of Tarka daal is? Naast de menukaart is dagelijks ook het buffet geopend en eet je voor een vast bedrag alles wat je wilt!

Meer informatie over restaurant Tawazo

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Met een "all-you-can-eat-"deal (ter waarde van 20 euro) hier gegeten. Tot mijn verbazing bleek ter plekke ineens dat we een buffetdeal (ter waarde van 15 euro) hadden. Dat maakte niet uit, het was nog steeds goedkoop. Het buffet viel lichtjes tegen. Veel vlees, iets te weinig vegetarisch en we hebben zeker groenten gemist. De soep was lekker. Mijn vrouw houdt niet van pittig, doch er zat helaas in ieder gerecht een pepertje (of meer). Dochterlief zei dat men probeert af te wijken van de gemiddelde Indiase keuken. Dat is m.i. nauwelijks gelukt. Bij het buffet zaten ook (gegrilde?) kippenpoten. Ik moet eerlijk bekennen die nog nooit in een Indiaas restaurant te hebben gehad. Overigens vond ook ik het personeel vriendelijk en voorkomend. Het interieur was vrij sober, doch smaakvol, evenals de muziek. Ik weet echter niet of wij hier nog eens komen.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ontzettend lekker eten (buffet), voor een zeer vriendelijke prijs en lieve mensen in bediening en keuken. Ideale tent voor zowel carnivoren als vegetariërs.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk eten (buffet) voor een zeer schappelijke prijs. Lieve bediening en inderdaad... bijna jammer dat het niet drukker is. Wij komen in ieder geval zeker terug.
Hermkolk .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ben er net geweest. Bijna jammer dat het er niet drukker is, ze doen erg hun best. Het buffet is in alle opzichten uitermate smakelijk, mooie variatie. De Mango Lassie was ook een mooie begeleider bij het eten. Het geheel afgesloten met Pakistaanse thee. Erg lekker.
jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wel een knus restaurantje. Buffet gedaan, en daar worden een aantal gerechten geplaatst uit een lijst op de site. Wel verassende gerechten/smaken. Personeel probeert je het naar wens te maken.

Tips: een halletje zou voor minder kou in de zaak zorgen. Eten merk je pas dat het achteraf erg zout is. Het toilet wat behoorlijk onder handen genomen, maar dat lijkt me meer aan de gasten te liggen. Ruim lege borden af.
P P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Vriendelijk gastvrije bediening. Zaak op zich leuk en verzorgd maar niet luxe. Eten was zonder meer smakelijk. Buffet niet vreselijk uitgebreid maar zeker voldoende. Aantal gerechten hadden wel iets warmer gekund. Geen alcohol in deze zaak.
Al met al heerlijk gegeten.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Heerlijke en eerlijke verse gerechten. Prettig concept het open buffet. Attente en vriendelijke bediening. Leuke stek zo op de Overtoom. Aanrader voor zo wel de pittige als de milde liefhebber.
Manj M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Tawazo. Er is een ruime keuze aan (vegetarische) curry's, en ook vlees en kip gerechten. Dit alles wordt geserveerd met super goede langkorrel rijst en desgewenst kan ook naan brood worden besteld.
Als voorgerecht is er soep en raita, en ook het dessert kheer staat al op het buffet.
Alles was even heerlijk en smakelijk en vers bereidt. Moeder en dochter staan samen in de keuken en beiden zoons doen de bediening, en zijn zeer voorkomend.
Wij gaan hier absoluut snel weer heen want de prijs/kwaliteit verhouding is heel erg goed! Wij hebben genoten
chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Op uitnodiging van een vriend, ben ik bij tawazo gaan eten, krijg te horen van mijn vriend dat het onbeperkt eten, voor €14,99, ben niet echt onder de indruk geweest van de interieur schaby en ongezellig, gedekt tafels dus een buffet, de eten flauw en ondermaats, lamb korma droog temperatuur klopt ook niet, de mix van groente over gekookt, helaas geen aanrader ben teleurgesteld
maarten H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Gister bij Tawazo gegeten met vrienden, Erg gezellige sfeer. Wij hadden voor het onbeperkt buffet gekozen, echt een aanrader, zeer smakelijk allemaal. Ik kom hier zeker nog eens terug.