Tawazo

Overtoom 503II 1054 LH Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant Tawazo

Pakistaanse keuken in balans

Authentiek Pakistaanse restaurants- in Amsterdam zijn ze op één hand te tellen. Tawazo betekent balans in het Urdu en ze staan hier dan ook voor de perfecte balans in vertrouwen, kwaliteit en eetplezier. Benieuwd wat een Bhaji pori of Tarka daal is? Naast de menukaart is dagelijks ook het buffet geopend en eet je voor een vast bedrag alles wat je wilt!

Meer informatie over restaurant Tawazo

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00
6,7
Voordelig
P P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Vriendelijk gastvrije bediening. Zaak op zich leuk en verzorgd maar niet luxe. Eten was zonder meer smakelijk. Buffet niet vreselijk uitgebreid maar zeker voldoende. Aantal gerechten hadden wel iets warmer gekund. Geen alcohol in deze zaak.
Al met al heerlijk gegeten.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Heerlijke en eerlijke verse gerechten. Prettig concept het open buffet. Attente en vriendelijke bediening. Leuke stek zo op de Overtoom. Aanrader voor zo wel de pittige als de milde liefhebber.
Manj M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Tawazo. Er is een ruime keuze aan (vegetarische) curry's, en ook vlees en kip gerechten. Dit alles wordt geserveerd met super goede langkorrel rijst en desgewenst kan ook naan brood worden besteld.
Als voorgerecht is er soep en raita, en ook het dessert kheer staat al op het buffet.
Alles was even heerlijk en smakelijk en vers bereidt. Moeder en dochter staan samen in de keuken en beiden zoons doen de bediening, en zijn zeer voorkomend.
Wij gaan hier absoluut snel weer heen want de prijs/kwaliteit verhouding is heel erg goed! Wij hebben genoten
Chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Op uitnodiging van een vriend, ben ik bij tawazo gaan eten, krijg te horen van mijn vriend dat het onbeperkt eten, voor €14,99, ben niet echt onder de indruk geweest van de interieur schaby en ongezellig, gedekt tafels dus een buffet, de eten flauw en ondermaats, lamb korma droog temperatuur klopt ook niet, de mix van groente over gekookt, helaas geen aanrader ben teleurgesteld
Robert175h .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Gister bij Tawazo gegeten met vrienden, Erg gezellige sfeer. Wij hadden voor het onbeperkt buffet gekozen, echt een aanrader, zeer smakelijk allemaal. Ik kom hier zeker nog eens terug.