Taverne Wingbergermolen

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Taverne Wingbergermolen

Erik-Simon1960 B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Taverne Wingbergermolen is geweldig, als vegetariër heb je keus uit 3 gerechten, voor een restaurant is dit al veel.
Wij kozen de Val Dieu kaas uit de oven geserveerd met brood en een salade, een kleine eenvoudige maaltijd, maar overheerlijk,
De locatie is mooi, je zit heerlijk op het terras aan het riviertje.
Een hele leuke belevenis, vriendelijke dame en heer in de bediening en heerlijk wijn.
Deze tent is werkelijk top.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Een heerlijk diner gehad! Een lekkere salade met scampi’s, goed op
Smaak.
Heerlijke wijn,
Goed uitzicht op het water en uitstekende bediening. Kortom een echte aanrader!
marle H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Geweldige avond gehad!
Het eten was erg lekker. Wij hadden verschillende gerechten besteld maar alles was stuk voor stuk erg smaakvol. De bediening was ook erg vriendelijk. Wij komen hier zeer zeker nog vaak terug. Voor een gezellige avond met heerlijk eten is dit zeer zeker een aanrader.
Anne-Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Ee bestelden voor twee personen
sliptong, als nagerecht huisgemaakte appeltaart en ijs. De wijn: Cabernet Sauvignon.
De tongetjes waren vettig klaargemaakt, smakeloos, de wokgroenten troosteloos. Frites ok, appeltaart nattig.
Geen gezellig-uit-eten ervaring.
Sofie P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Top avond gehad bij taverne Wingbergermolen. Eten was voortreffelijk, vlotte en vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer. Geen culinaire gerechten maar wel heerlijk en vol van smaak. Ook het terras langs de geul is zeker de moeite waard. Wij komen zeker terug!
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het eten was zeer teleurstellend. De bediening was ook niet goed. Wij komen hier nooit meer terug. Ik had wel beter verwacht.
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ik ben vorig weekend met mijn kleinkinderen naar Limburg geweest. De eerste avond zijn we gaan uiteten bij de Wingbergermolen. We zaten gezellig bij de houtkachel en hebben genoten van de gebakken sliptongen, de gegrilde ribjes en de flammkuchen. Gewoon eerlijk eten met lekkere salade en warme groenten. Als we in de buurt zijn gaan we zeker nog eens terug.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Onbegrijpelijk dat dit restaurant zo hoog scoort. 'Liefdeloos' is wat mij betreft de meest treffende omschrijving voor het eten bij de Wingbergermolen. De kalfswangetjes zijn niet ontdaan van vlies, vet of zenen, de puree smaakt alsof hij uit een pakje komt, het brood is droog en bij de slappe diepvriespatat komen plastic zakjes Remia Frietsaus. De rundercarpaccio is verstopt onder een berg bladslasnippers en pesto ontbreekt. Wie van lekker en een beetje authentiek eten houdt moet hier echt niet zijn!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
locatie is prima - het zonnetje werkte mee. Ik was er rond 1700 en het was niet druk. ik heb heb menu besteld. de tomatensoep werd geserveerd met stokbrood. De soep werd heet geserveerd maar was na even wachten goed op smaak. het limburg september stoofvlees met frites werden ook heet geserveerd. Erbij was een fruitig salade plus een kommetje compote. het stoofvlees was op zich goed maar het geheel was een beetje en kon wat meer zuur en kruiden gebruiken. het kopje koffie was prime met 3 chocolaatjes. Voor 22 Euro op zich een goede deal.
Franck H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vanavond bij wingbergermolen gegeten. Prachtige plek. Mijn eten was goed dat van mijn vrouw matig. Onze drankjes waren ook prima glas cava en een biertje. Lieve bediening. Echter we vroegen om een karaf kraanwater en wat mayonaise bij de frietjes. Toen We af rekenden stond er tot onze grote verbazing 2 euro voor het kraanwater en 1 euro voor een zakje frietsaus op de rekening. Dit kan echt niet en meld het dan op zijn minst van tevoren. Dit is geen nette manier om met je gasten om te gaan.
Dore .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Leuke gelegenheid, lekkere witte huiswijn, eten was prima: soep als voorgerecht, zelf had ik lam, partner nam salade, alles was goed bereid en ruim voldoende. We hadden daarna geen behoefte meer aan een dessert, maar de koffie was ook lekker. Aardige bediening, als we weer in de buurt zijn, gaan we zeker weer hier langs. Aanrader
Js T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
mooi gelegen locatie, warme knusse uitstraling. leuke gastvrije dame. het eten was eenvoudig maar gewoon zoals het hoort. menu genomen . vooraf mosterdsoep. tja... gewoon lekker op smaak. hoofdgerecht was echt heerlijk. stoofpotje met salade en frietjes. soms kan de eenvoud het beste zijn en dat was dit ook. smaakvolle, goed gevuld stoofpotje. leuk detail het schaaltje appelmoes erbij. flinke schaal met diverse soorten sla met lekkere garnituur erin. ik was onder de indruk. na een koffie met chocolade... prijs kwaliteit , in mijn ogen doen ze zichzelf tekort. chapeau
Harrypl .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding ;gezellige sfeer met een goede kok in de keuken .
Restaurant waar je vaker voor een schappelijke prijs goed kunt eten
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk gegeten en goede bediening, snel en zeer vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader. Leuke sfeer.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vanavond Maishoentje met mangosaus gegeten. Dit was overheerlijk. Dochter zalm met spinaziepasta gegeten. Ook overheerlijk. Daarbij een heerlijk wijntje en de avond is geslaagd! De Wingbergermolen een echte aanrader!
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Afgelopen zondag hier gegeten. Carpaccio als voorgerecht was lekker. Vers stokbrood met kruidenboter is altijd lekker voor erbij. Hoofdgerecht had ik het rundvleesstoofpotje en mijn tafelgenoot de kip. Allebei van goede kwaliteit en erg lekker. Inclusief alle bijgerechten. Toetje konden we niet meer op. Absoluut voor herhaling vatbaar. Leuk decor en uniek setting.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. Mijn man salade Nicoise met tonijn van een geweldige kwaliteit! Perfect rosé gebakken. Heerlijke verse ingrediënten. Ikzelf schnitzel met zigeunersaus. Klinkt misschien simpel maar het was een zigeunersaus om U tegen te zeggen en de schnitzel was heerlijk mals. En als vaste gast alvast mogen voorproeven van nagerecht dat waarschijnlijk op zomerkaart komt te staan.
marleendijkman .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Erg goed. Het eten, de bediening, de ambiance. Informeel en sfeervol. We zijn nog een keer terugegaan voor de wijn en het warme chocoladetaartje.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
De eerste gelegenheid in limburg waar wij op onze korte herftstvakantie hebben gegeten. Als dit een indicatie is voor het niveau dan verheugen qij ona al op de volgende avonden. Na een hartelijke ontvangst een heerlijke salade met warme kaas gegeten. Hoofdgerecht hertebiefstuk voor mijn vrouw en biefstukje voor mijzelf. Niets op aan te merken, smaakte prima.
Het dessert was voor mij eigenlijk te veel, maar wel gewoon lekker.
Prima huiswijnen overigens.
Gewoon een hele leuke avond en een goed restaurant.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Onze jaarlijkse fietstour van 5 dagen door Z.Limburg werd geopend in de Wingbergermolen, net buiten Epen in het dal. We kozen beide voor de salade Wingbergermolen met forel, warme Valdieukaas en mooie zgn. sjink, de Limburgse naam voor ham, afgeleid uit het Duits: schinken. Daarbij kwam voor elk een puntzak frites, uitgestald op een bord met mayonaise. Glas witte huiswijn erbij maakte het tot een smakelijk geheel en een redelijke prijs.

De bediening door een charmante Limburgse mocht er zijn. Ook het interieur in de gewelven met een bar sprak ons zeker aan. De locatie is zonder meer top en niet te missen als je de weg neemt van Epen naar Vaals.