Taverne Wingbergermolen

Meer informatie over restaurant Taverne Wingbergermolen

• Huisdieren welkom , Terras
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
locatie is prima - het zonnetje werkte mee. Ik was er rond 1700 en het was niet druk. ik heb heb menu besteld. de tomatensoep werd geserveerd met stokbrood. De soep werd heet geserveerd maar was na even wachten goed op smaak. het limburg september stoofvlees met frites werden ook heet geserveerd. Erbij was een fruitig salade plus een kommetje compote. het stoofvlees was op zich goed maar het geheel was een beetje en kon wat meer zuur en kruiden gebruiken. het kopje koffie was prime met 3 chocolaatjes. Voor 22 Euro op zich een goede deal.
Franck H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vanavond bij wingbergermolen gegeten. Prachtige plek. Mijn eten was goed dat van mijn vrouw matig. Onze drankjes waren ook prima glas cava en een biertje. Lieve bediening. Echter we vroegen om een karaf kraanwater en wat mayonaise bij de frietjes. Toen We af rekenden stond er tot onze grote verbazing 2 euro voor het kraanwater en 1 euro voor een zakje frietsaus op de rekening. Dit kan echt niet en meld het dan op zijn minst van tevoren. Dit is geen nette manier om met je gasten om te gaan.
Dore .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Leuke gelegenheid, lekkere witte huiswijn, eten was prima: soep als voorgerecht, zelf had ik lam, partner nam salade, alles was goed bereid en ruim voldoende. We hadden daarna geen behoefte meer aan een dessert, maar de koffie was ook lekker. Aardige bediening, als we weer in de buurt zijn, gaan we zeker weer hier langs. Aanrader
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
mooi gelegen locatie, warme knusse uitstraling. leuke gastvrije dame. het eten was eenvoudig maar gewoon zoals het hoort. menu genomen . vooraf mosterdsoep. tja... gewoon lekker op smaak. hoofdgerecht was echt heerlijk. stoofpotje met salade en frietjes. soms kan de eenvoud het beste zijn en dat was dit ook. smaakvolle, goed gevuld stoofpotje. leuk detail het schaaltje appelmoes erbij. flinke schaal met diverse soorten sla met lekkere garnituur erin. ik was onder de indruk. na een koffie met chocolade... prijs kwaliteit , in mijn ogen doen ze zichzelf tekort. chapeau
Harrypl .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding ;gezellige sfeer met een goede kok in de keuken .
Restaurant waar je vaker voor een schappelijke prijs goed kunt eten
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk gegeten en goede bediening, snel en zeer vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader. Leuke sfeer.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vanavond Maishoentje met mangosaus gegeten. Dit was overheerlijk. Dochter zalm met spinaziepasta gegeten. Ook overheerlijk. Daarbij een heerlijk wijntje en de avond is geslaagd! De Wingbergermolen een echte aanrader!
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Afgelopen zondag hier gegeten. Carpaccio als voorgerecht was lekker. Vers stokbrood met kruidenboter is altijd lekker voor erbij. Hoofdgerecht had ik het rundvleesstoofpotje en mijn tafelgenoot de kip. Allebei van goede kwaliteit en erg lekker. Inclusief alle bijgerechten. Toetje konden we niet meer op. Absoluut voor herhaling vatbaar. Leuk decor en uniek setting.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. Mijn man salade Nicoise met tonijn van een geweldige kwaliteit! Perfect rosé gebakken. Heerlijke verse ingrediënten. Ikzelf schnitzel met zigeunersaus. Klinkt misschien simpel maar het was een zigeunersaus om U tegen te zeggen en de schnitzel was heerlijk mals. En als vaste gast alvast mogen voorproeven van nagerecht dat waarschijnlijk op zomerkaart komt te staan.
FJH V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Na een flinke wandeling sprak de aanbeveling 'Erwtensoep!' op het bord ons wel aan. Die viel echter nogal tegen: erg dun en waterig en in plaats van rookworst dreven er een paar weke stukjes knakworst in... Ook het piepkleine stukje brood erbij was erg karig. Kortom: de snert is elders een stuk beter! Jammer hoor!
Marleendijkman .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Erg goed. Het eten, de bediening, de ambiance. Informeel en sfeervol. We zijn nog een keer terugegaan voor de wijn en het warme chocoladetaartje.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
De eerste gelegenheid in limburg waar wij op onze korte herftstvakantie hebben gegeten. Als dit een indicatie is voor het niveau dan verheugen qij ona al op de volgende avonden. Na een hartelijke ontvangst een heerlijke salade met warme kaas gegeten. Hoofdgerecht hertebiefstuk voor mijn vrouw en biefstukje voor mijzelf. Niets op aan te merken, smaakte prima.
Het dessert was voor mij eigenlijk te veel, maar wel gewoon lekker.
Prima huiswijnen overigens.
Gewoon een hele leuke avond en een goed restaurant.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Onze jaarlijkse fietstour van 5 dagen door Z.Limburg werd geopend in de Wingbergermolen, net buiten Epen in het dal. We kozen beide voor de salade Wingbergermolen met forel, warme Valdieukaas en mooie zgn. sjink, de Limburgse naam voor ham, afgeleid uit het Duits: schinken. Daarbij kwam voor elk een puntzak frites, uitgestald op een bord met mayonaise. Glas witte huiswijn erbij maakte het tot een smakelijk geheel en een redelijke prijs.

De bediening door een charmante Limburgse mocht er zijn. Ook het interieur in de gewelven met een bar sprak ons zeker aan. De locatie is zonder meer top en niet te missen als je de weg neemt van Epen naar Vaals.
Bomanz .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Verrassend Prima gegeten in deze taveerne. Snelle en zeer vriendelijke bediening. De beste entrecote tot nu toe .groenten zien er erg vers uit .
Probeer ook het brood met kruidenboter vooraf. Itt andere zaken een verrassend italiaans achtig broodje.
Kom er snel weer.
Athevandijk .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Om half 6 in de middag konden we al uitgereid dineren- fijn als je als ouders na een wandeltocht met een hongerig kind op stap bent.
Binnen brandden twee houtkachels en lette het attente personeel goed op de momenten waarop wij toe waren aan een volgend drankje of een volgende gang. Het is een mooi pand (een hoeve?) waar al rondkijkend steeds wel wat nieuws te zien is, sfeervol en rustig.
We aten vooraf mosterdsoep waarin de mosterd echt goed naar voren kwam, en brood met kruidenboter. Daarna heerlijke rose biefstukjes met saus van gecarameliseerde sjalotjes, een stoofvleespotje, en voor het kind een half haantje. Alles verfijnd van smaak. Uiteindelijk rekenden we- met zeven drankjes- nog geen 70 euro af. Jammer dat we zo ver weg wonen, anders zouden we er regelmatig terugkomen!
Paulsparidans .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Met een groep van 16 man gisteren hier geweest. Wat een heerlijk plekje in een heerlijke omgeving. Het eten was uitstekend, zelden heb ik zo'n lekker entrecote op. Het feit dat ze erg veel speciaalbieren op de tap hebben en koffie van Blanche Dael uit Maastricht hebben, spreekt boekdelen. Kwaliteit ten top.
Service was uitstekend. Groepen zijn niet altijd eenvoudig, maar de uiterst vriendelijke serveerster dacht met ons mee en zorgde zelfs voor een voordelige maaltijd door een speciaal menu samen te stellen. Erg gezellig en lekker dus.
Margriet112 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Gisteren heerlijk gegeten bij de wingbergermolen. Lekker met een paar meiden op het terras gezeten en genoten van het zomerse weer en de prachtige omgeving. Jonge mensen in de bediening en alles liep relaxed ondanks de drukte. Ook het eten was heerlijk en een goeie prijs kwaliteit verhouding. Het karafje water: eindeloze discussie.. 2 euro een reële prijs!

Hier komen we zeker nog een keer terug!

Groetjes Margriet
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Voor het eerst hier gelunched op het recent geopende terras. Gewoon goed. Wel prijzig.

Tip: € 2,- voor een karafje kraanwater snel van de kaart halen.
Marcel99 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Mooie locatie, Genoten van het visgerecht. Lekker op smaak. Mijn vrouw had een maaltijdsalade, wat ze ook erg lekker vond.
Prijs- kwaliteitverhouding prima in orde!