Taverne 't Koetshoes

Meer informatie over restaurant Taverne 't Koetshoes

Jouw recensie over het restaurant Taverne 't Koetshoes

Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Op de laatste warme nazomerdag 's avonds hier gegeten op het terras onder een grote parasol. Dat gaf wat rust aangezien er onweer op komst was.
Vriendelijke ontvangst door jongemannen en een gewaardeerde muziekkeuze.
Het gebouw, de ligging in het bos, de inrichting, dat alles droeg bij aan een bijzondere sfeer. Lekker rustig was het er (naseizoen) en er was keuze uit fraaie bieren. Het eten: varkenssaté met frieten en salade was oké, goed te doen maar de satésaus zou wat meer smaak, wat meer pit mogen hebben en het vlees was aan de weke kant. Frieten prima en de salade niet opvallend.
Nog een bier gedronken in de mooie binnenzaal en toen op pad door het pikdonker woud. Leuke ervaring.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Mooie locatie in het bos, prachtig terras. Zeker voor kinderen een mooie en grote speeltuin. Voordeel is dat de speeltuin afgesloten is en één ingang vanaf het terras zichtbaar is. Het eten smaakte ook prima!

Enige verbeterpunt is dat de bediening rond 18 uur alle spullen op de lege tafeltjes gaat opruimen terwijl er nog veel mensen zijn.
Testkok .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Midden in het bossen van Valkenburg ligt dit oude koetshuis. Wij hebben onder de bomen gelunched op het terras.
De lunchkaart is eenvoudig: broodjes, tosti, salade. Wij namen een boterham met kroketten. Het eten kwam snel en was lekker.
Personeel vriendelijk en vooral een leuk plekje om even te zitten.
wimwielkens .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Geweldige locatie aan het Geulpad bij Valkenburg.
Hondjes zijn welkom, en de 'tosti Koetshoes' is een echte aanrader, broodje onder de grill met ham en kaas en kruiden overbakken. Ook de tomatensoep is altijd erg lekker. Wij komen hier geregeld.