Taverne Paulus

Meer informatie over restaurant Taverne Paulus

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Leuk restaurantje om effe net wat lekkerder te eten. Eten is goed, concept op de muur aardig. Ook volle bak. Velen dienen te wachten aan de bar. Iet wat jonge serveerder. Je bier wordt direct getipt na bestelling, maar blijft tot drie keer toe op de hoek van de bar opwarmen totdat iemand het bezorgd. Het verschrompelde schuim wordt dan gecorrigeerd door het in een nieuw glas te schenken. Als je er iets van zegt wordt het doorgegeven... Gevolg is dat je verder genegeerd wordt. Leuke tent, maar betaal liever iets meer voor je personeel, dan geven wij meer uit.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Twee keer hier aangelegd, de eerste keer (15/3) voor koffie.Wij hadden een bepaalde indruk gekregen en zijn hier de dag daarna gaan eten.We bestelden rib-eye , vergezeld van een witte wijn voor mijn partner en voor mij een Leckere Paulus. Wij bestelden daarna ieder een ander dessert. Als afsluiter koffie en thee. De bediening was vriendelijk.
Men heeft een mooie bierkaart , een goede koffie , maar het theegebeuren is ook hier een soort stiefkind.Bij bestelling een korte opsomming van een kleine keus uit supermark-thee , geen presentatie op tafel van een doos van een goed merk , mijn partner is een liefhebster van thee en dan valt dit tegen.Wij zijn hier binnengestapt met een te hoge verwachting.
Dorisperiolavrijsen .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Gezellig en knus, dat is het hier zeker! Meerdere malen binnen geweest en gezellig vertoefd. Het personeel weet van aanpakken en gaat gezellig met de gasten om. Het eten is van goede kwaliteit en er is een ruim aanbod van drank.
Franzen-Whyte .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Wat een leuk eetgelegenheid om spontaan even binnen te wandelen. Fijne biertjes, knus openhaard. En wat verassend goed eten!! Een Chef-kok (maar ook een Sous-chef) kan een zaak maken of breken. En dat kan ik weten want mijn man is Chef-kok van een goedlopende zaak in het centrum van Den Haag. De chefs staan in de Taverne met zijn twee in een kleine keuken nette open en schone keuken eten te koken. Terwijl het binnenstroomt van bezoekers. De zaak is binnen een klein uurtje gezellig vol. Het eten is uitstekend goed!
Vers brood met huisgemaakte tapenade en aioli. Genoeg variaties in bieren en zij leveren ze ook allemaal (want we hebben meegemaakt dat het wel op een kaart kan staan maar het nog niet hoeft te betekenen dat een zaak dit ook in huis heeft). Hoofdegerecht gegrilde zeebaars fantastisch mals met verse gevarieerde seizoensgroenten, goed gegaarde gepofte aardappel met verse tuinkruidsaus, zelfs de friet wordt perfect gebakken, de bijbehorende verse kleurige salade met dressing paste perfect. Alles was gewoonweg goed!
Ik heb niet eerder een recensie geschreven, ik ben zeer kritisch, kieskeurig en heel verwend qua eten. Absolute aanrader om bij de Taverne te eten mits deze Chef en Sous voor jullie mogen koken! Klasse jongens!
Jammer dat wij ver van jullie vandaan wonen, wij komen zeker nog eens terug!
Chamers99 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Hier wezen eten met mijn vriendin en dochter. vooraf lekker brood met smeersels en nacho's.
Daarna de gebakken tarbotjes en spare ribs. Het eten was snel klaar en grote porties.
Goede prijs/kwaliteits verhouding, gezellige sfeer.
Srh90 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Afgelopen zaterdag heb ik met zijn tweeën een hapje gegeten bij de Paulus in hilvarenbeek. Ik was er al ooit geweest en had daar goede herinneringen aan overgehouden. Vooraf hebben we een borrelbordje met een lekker speciaalbiertje op waarna we naar binnen verhuist zijn om daar een hoofdgerecht te eten. Het bruine interieur met de openhaard zorgen voor een erg gezellig sfeer met een mooie bar in het midden waar ook aan gegeten kan worden.

Als eerste viel op dat de kaart maar weinig gerechten bevat. Helemaal geen probleem want de gerechten die er op staan mogen er zijn. Daarnaast hebben ze nog een aantal gerechten die dagelijks wisselen. Onze keuzen was gevallen op het duo van duif, met truffelrisotto en paddestoelen en daarnaast de runderribeye van de barbecue met gegrilde groente en gepofte aardappel. Beide gerechten zagen er goed uit en smaakte top. Hoewel de hoeveelheid groente minimaal was, was de runderribeye (tip van de dag) was erg goed! 250 gram ontzettend mals vlees, goed gekruid en op smaak en perfect gegrild. Aanrader op deze vast op de kaart te zetten! Het duo van duif smaakte ook erg goed en hoewel er wat teveel risotto op het bord lag was de bijpassende saus erg lekker. Na een kopje koffie zijn we zeer enthousiast en voldaan naar huis gegaan!

Tip: reserveren is niet mogelijk, wie het eerst komt, wie het eerste eet. Kom voor half 7;)