Taverne Meer en Bosch

Heliotrooplaan 5 2555 MA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Taverne Meer en Bosch

Dineren in sfeervol boerderijrestaurant

Eeuwen geleden een boerderij, nu een sfeervol restaurant met een Franse tuin en gezellig terras. Taverne Meer en Bosch staat bekend om haar prachtige gerechten en heeft een uitgelezen a la carte- en wijnkaart en wisselende menu’s. Met lekker weer kan je onder eeuwenoude bomen in de Franse tuin genieten van een lunch of diner. De locatie is tevens ook erg geschikt voor huwelijken, vergaderingen of borrels.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Taverne Meer en Bosch

tonmijnders M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Alles was top,het overtrof de verwachting,hier komen we zeer zeker terug.
De sfeer en het contact met de bedienning maakte de avond onvergetelijk.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Hier wordt uit de kunst gekookt, misschien wat klassiek maar van een zeer zeer hoog niveau. De ambiance werkt daaraan mee, alsmede het vakmanschap van de bediening. Ze durven hier de finishing touch van de bereiding aan tafel uit te voeren.
Briozeiler .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gezien de recensies waren de verwachtingen hoog gespannen. Het viel echter een beetje tegen. Het interieur is ronduit oubollig, en dat geldt eigenlijk ook voor de gerechten. Op zich is de smaak prima, maar zeker niet verrassend. De carpaccio was prima, de bonbon van zalm was te scherp met teveel wasabi mayonaise, de aardappelpuree en zuurkool als bijgerecht waren eigenlijk best fantasieloos en de fazant was behoorlijk goed van smaak, lekkere jus, maar zeker geen topper. Voor een gemiddelde 9,2 had ik absoluut meer verwacht op dit prijsniveau.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Staat al jaren op onze ‘vaste lijst’. Rustieke omgeving, je kunt elkaar gewoon verstaan, sfeervol, prima personeel met verstand van zaken. Een aanrader dus!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Rustieke omgeving, zalige gerechten, je kunt elkaar gewoon verstaan, prima personeel met humor en verstand van zaken. Staaf al jaren op onze lijst als ‘ja, die boeken we wederom in’. Vaste klant dus.
Benno G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Een nog onbekend restaurant voor ons maar een zeer aangename verrassing en avond. Prettige bediening met aandacht voor details. Genoten van de fazant voor 2 en een bijpassende beaujolais 2014. Aanrader!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Rustige en gezellige omgeving (haardvuur!), vriendelijke en superprofessionele bediening. Heerlijke wijn en eten! Wij komen zeker terug!!!!
Joke Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Sfeervol restaurant met uitstekende maaltijden.
Een prima, zeer uitgebreide wijnkaart. We misten de hele goede Argentijnse wijnen.
Plezierige bediening.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
het eten was in zijn totaal geweldig de stroganoff aan tafel bereid en crepe Suzette en de paddenstoelen soep overheerlijk de bediening relaxend en gezellig voor herhaling vatbaar echt aan te bevelen
VMJ B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, alles prima in orde en lekker. Alleen het kaasdessert hadden wij graag wat klassieker gezien, liever wat verschillende stukjes dan één paté!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ontvangst als vanouds je voelt je gelijk zo lekker op je gemak en welkom. Geweldige gerookte zalm (roken ze zelf), heerlijke garnaalkroketjes (maken ze zelf), ontzettend lekker rib stuk. Oh, wat heb ik afgelopen zaterdag weer verschrikkelijk lekker gegeten "en gedronken" in een prettige omgeving en bediend door mensen die al heel veel jaren hun vak verstaan. De reden dat een hapje eten een avond uit wordt. Ik kom gauw weer terug.

Taverne bedankt en tot snel.
gjheeres .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Hier hebben we wel eens een beter driegangenmenu gegeten. De paté met weinig garnituur smaakte prima, maar had een akelige kleur. De eendeborst als hoofdgerecht was goed. Het dessert bestond uit een muesliappelcrumble in een schaaltje, wat ik als ontbijt eet. Er waren maar drie tafels bezet, maar de kaas was op. De koffie was weer prima. De ambiance is voor een familiediner perfect, maar ik ging weg met het gevoel, dat de prijs/ kwaliteit verhouding deze avond niet klopte.
Jaco I.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was zeker niet slecht, maar niets bijzonders; ik had meer verwacht van een restaurant met een 9,2 waardering op iens. Aan de andere kant: de prijs was ook niet erg hoog.

Verder een mooi restaurant, lekker rustig. Uitglijer: de dame met wie ik uit eten was kreeg haar voorgerecht geserveerd nadat ik (hetzelfde) voorgerecht al had gekregen. Geen groot probleem, natuurlijk, maar onverwacht gezien de allure van het restaurant.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Een leuk en toch ook chique restaurant. Je wordt behandeld alsof je de koning en koningin bent. Echt geweldig en het eten is super.
edgar H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Samen met twee zakenpartners gegeten. zelf een heerlijk voorgerecht op basis van ganzenlever. Overigens een start met een amuse huzarensalade. Mijn hoofdgerecht aan tafel gefileerde tong, helemaal top. Beetje jammer dat de groente slechts bestond uit sla met een iets te zware dressing. Het nagerecht gebaseerd op aardbeien, zeer verfijnd van smaak maakte het helemaal af. top!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gegeten in het sfeervolle en nette restaurant. Super vriendelijk en professioneel personeel welke goed de tijd nemen om met trots de gerechten te presenteren. Verrukelijke gerechten, heerlijke wijn en tot slot een zeer smaakvol dessert. Een echte aanrader!!!! Wij komen zeker terug!!!!
Leone K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten, dagschotel bestond uit goed op elkaar afgestemde gerechten. De porties waren perfect. De bediening was vriendelijk, amicaal zonder overdrijving. Een gezellige sfeer. We konden kiezen tussen buiten of binnen alhoewel er binnen gedekt was, wilde men zo voor ons buiten dekken.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Al het goede komt hier samen! Een overzichtelijke en met zorg gekozen kaart van traditionele en heerlijke gerechten, een zeer aangename bediening, die weet wat men serveert of aan tafel bereidt en een mooi gelegen locatie, wat het gevoel van een avondje uit extra ondersteunt. En dat allemaal voor een prijs waar je graag iets extra aan toevoegt, omdat men het dubbel en dwars verdient heeft.
steef F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fijn om eens door wat oudere mensen te worden bediend zonder te formeel te worden. Lekker eten met gepaste afstand voor een fijn gesprek, maar zondermeer prettig contact bij opnemen en uitserveren.

Ja, de kaart is ouderwets te noemen, maar omdat het goed wordt klaar gemaakt is dat misschien juist wel de charme van dit restaurant.

Leuk om nog eens te bezoeken over een poosje.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Omdat dit restaurant hoge ogen scoord op iens, wilde we dat wel eens zelf omdervinden. Het was niet druk op dit rustig gekegen etablissement en we werden vrolijk omtvangen. We kozen het dag menu van 4 gangen en het bijpassende wijn arrangement. We hebben lekker gegeten. De gerechten waaren klassiek op smaak. Het gerecht met de Cocky Saint Jacque was echt veel te zout van smaak. Verder waren de gerechten goed van smaak en op de klassieke wijze bereid. De bediening was vlot en vriendelijk. Al met al een leuke avond gehad die wel goed betaald is geweest. We komen nog wel een keer terug.