Taverne Meer en Bosch

Heliotrooplaan 5 2555 MA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Taverne Meer en Bosch

Dineren in sfeervol boerderijrestaurant

Eeuwen geleden een boerderij, nu een sfeervol restaurant met een Franse tuin en gezellig terras. Taverne Meer en Bosch staat bekend om haar prachtige gerechten en heeft een uitgelezen a la carte- en wijnkaart en wisselende menu’s. Met lekker weer kan je onder eeuwenoude bomen in de Franse tuin genieten van een lunch of diner. De locatie is tevens ook erg geschikt voor huwelijken, vergaderingen of borrels.

Glas champagne

9,2
9,1
steef F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fijn om eens door wat oudere mensen te worden bediend zonder te formeel te worden. Lekker eten met gepaste afstand voor een fijn gesprek, maar zondermeer prettig contact bij opnemen en uitserveren.

Ja, de kaart is ouderwets te noemen, maar omdat het goed wordt klaar gemaakt is dat misschien juist wel de charme van dit restaurant.

Leuk om nog eens te bezoeken over een poosje.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Omdat dit restaurant hoge ogen scoord op iens, wilde we dat wel eens zelf omdervinden. Het was niet druk op dit rustig gekegen etablissement en we werden vrolijk omtvangen. We kozen het dag menu van 4 gangen en het bijpassende wijn arrangement. We hebben lekker gegeten. De gerechten waaren klassiek op smaak. Het gerecht met de Cocky Saint Jacque was echt veel te zout van smaak. Verder waren de gerechten goed van smaak en op de klassieke wijze bereid. De bediening was vlot en vriendelijk. Al met al een leuke avond gehad die wel goed betaald is geweest. We komen nog wel een keer terug.
johan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
prima
Elisabeth R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We verwachtten een eenvoudige, doch goed beoordeelde eetgelegenheid. De verrassing qua ontvangst, ambiance, service en eten was echter groot. Mooi gelegen in het groen, sfeervol interieur, echt gastvrije service; kannen met ijswater werden steeds bijgevuld, net als de schalen met heerlijk brood met boter. We komen zeker terug!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Werkelijk álles klopt hier, zo bleek gisterenavond ook weer; al mijn vrienden hebben genoten van het super diner, en dat was mede vanwege de bijzonder aangename sfeer. Zelf kom ik hier al bijna 35 jaar, en wat mij betreft blijft dat zo. Hartelijk dank voor alles, en de welgemeende complimenten voor de keuken en de bediening. Chapeau!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Mooi gelegen, was prachtig weer heerlijk in de mooie tuin onder de bomen kunnen genieten van het voortreffelijke 4 gangen menu. Een aanrader. Alls pluspunt zonder te vragen grote kan ijskoud water. Werd regelmatig bij gevuld. Elk restaurant kan dit als voorbeeld dienen. Wij komen hier beslist terug.
Tobias K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten op de prachtige binnenplaats.
A.J.J. Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima ambiance met prettig personeel. Een tegenvaller was de entréé aanzien de kok verzuimd had om van de gerookte zalm de zwarte/bruine stukjes (vel) af te snijden. Dit kan niet in een restaurant met dit prijsnivo naar mijn mening. Heb daar de hele avond/nacht van nageproefd. Erg jammer want het hoofdgerecht en nagerecht (waarbij men voor mijn vrouw bereid bleek om in afwijking van het menu aan haar wensen te voldoen) waren prima. Ook de bediening is zeer prettig: ongedwongen met voldoende afstand.
Nadine G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooi zomeravond in de tuin gehad, wat een heerlijke plek, fantastische service en top gegeten met dank aan de Iens recensies. Anders hadden we dit niet gevonden! Wanneer we weer in Kijkduin verblijven, komen we zeker terug.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goed restaurant. Prima gelegen aan de rand van een mooi park. Goede en voldoende (nu nog gratis) parkeermogelijkheden.
Fia L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goede keuken. Mooie ambiance en vriendelijk en gastvrije ontvangst. Klasse! Voor herhaling vatbaar
B.T. B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Genoten van een mooi pastagerecht met paddenstoelen. Heerlijk meerdere kaassoorten. Een prachtige locatie om heerlijk te genieten en te ontspannen..
De tafel van A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Aanrader voor bijzondere gelegenheid was wel wat donker voor mensen met een visuele handicap
Vliegdek D.
Uitstekend restaurant. Heerlijk en rustig kunnen eten.
Ingrid Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prachtig gelegen restaurant, ouderwets gezellig, zeer attente en relaxte bediening, echt vakmensen
E.R. V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Ontvangst zeer hartelijk. Ambiance uitstekend; Diner voortreffelijk
Laurent B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Juiste ambiance op een mooi locatie
edgar V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
prima gegeten!
Wilbur R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heb heerlijk gegeten. Was al een hele tijd niet geweest aangezien het voor mij een eind rijden is en de heerlijke wijnen die op de kaart staan problemen kunnen geven. Oplossing : Bob geregeld. Ga samen met een Bob er weer snel naar toe.
Carel C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Alles was uitstekend in orde. Alleen de muziekkeuze was de onze niet echt, maar dat zou wel heel bijzonder zijn als dat overeen was gekomen.
Het eten was bij alle gangen perfekt klaargemaakt, goed warm opgediend, niet te veel, niet te weinig. Rustige correcte bediening. We komen terug!
Thies D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Erg lekker, zeer de moeite waard, goede service.