Taverne Meer en Bosch

Heliotrooplaan 5 2555 MA Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Taverne Meer en Bosch

Dineren in sfeervol boerderijrestaurant

Eeuwen geleden een boerderij, nu een sfeervol restaurant met een Franse tuin en gezellig terras. Taverne Meer en Bosch staat bekend om haar prachtige gerechten en heeft een uitgelezen a la carte- en wijnkaart en wisselende menu’s. Met lekker weer kan je onder eeuwenoude bomen in de Franse tuin genieten van een lunch of diner. De locatie is tevens ook erg geschikt voor huwelijken, vergaderingen of borrels.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Taverne Meer en Bosch

Wim D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ontvangst als vanouds je voelt je gelijk zo lekker op je gemak en welkom. Geweldige gerookte zalm (roken ze zelf), heerlijke garnaalkroketjes (maken ze zelf), ontzettend lekker rib stuk. Oh, wat heb ik afgelopen zaterdag weer verschrikkelijk lekker gegeten "en gedronken" in een prettige omgeving en bediend door mensen die al heel veel jaren hun vak verstaan. De reden dat een hapje eten een avond uit wordt. Ik kom gauw weer terug.

Taverne bedankt en tot snel.
gjheeres .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Hier hebben we wel eens een beter driegangenmenu gegeten. De paté met weinig garnituur smaakte prima, maar had een akelige kleur. De eendeborst als hoofdgerecht was goed. Het dessert bestond uit een muesliappelcrumble in een schaaltje, wat ik als ontbijt eet. Er waren maar drie tafels bezet, maar de kaas was op. De koffie was weer prima. De ambiance is voor een familiediner perfect, maar ik ging weg met het gevoel, dat de prijs/ kwaliteit verhouding deze avond niet klopte.
Jaco I.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was zeker niet slecht, maar niets bijzonders; ik had meer verwacht van een restaurant met een 9,2 waardering op iens. Aan de andere kant: de prijs was ook niet erg hoog.

Verder een mooi restaurant, lekker rustig. Uitglijer: de dame met wie ik uit eten was kreeg haar voorgerecht geserveerd nadat ik (hetzelfde) voorgerecht al had gekregen. Geen groot probleem, natuurlijk, maar onverwacht gezien de allure van het restaurant.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Een leuk en toch ook chique restaurant. Je wordt behandeld alsof je de koning en koningin bent. Echt geweldig en het eten is super.
edgar H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Samen met twee zakenpartners gegeten. zelf een heerlijk voorgerecht op basis van ganzenlever. Overigens een start met een amuse huzarensalade. Mijn hoofdgerecht aan tafel gefileerde tong, helemaal top. Beetje jammer dat de groente slechts bestond uit sla met een iets te zware dressing. Het nagerecht gebaseerd op aardbeien, zeer verfijnd van smaak maakte het helemaal af. top!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gegeten in het sfeervolle en nette restaurant. Super vriendelijk en professioneel personeel welke goed de tijd nemen om met trots de gerechten te presenteren. Verrukelijke gerechten, heerlijke wijn en tot slot een zeer smaakvol dessert. Een echte aanrader!!!! Wij komen zeker terug!!!!
Leone K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten, dagschotel bestond uit goed op elkaar afgestemde gerechten. De porties waren perfect. De bediening was vriendelijk, amicaal zonder overdrijving. Een gezellige sfeer. We konden kiezen tussen buiten of binnen alhoewel er binnen gedekt was, wilde men zo voor ons buiten dekken.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Al het goede komt hier samen! Een overzichtelijke en met zorg gekozen kaart van traditionele en heerlijke gerechten, een zeer aangename bediening, die weet wat men serveert of aan tafel bereidt en een mooi gelegen locatie, wat het gevoel van een avondje uit extra ondersteunt. En dat allemaal voor een prijs waar je graag iets extra aan toevoegt, omdat men het dubbel en dwars verdient heeft.
steef F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fijn om eens door wat oudere mensen te worden bediend zonder te formeel te worden. Lekker eten met gepaste afstand voor een fijn gesprek, maar zondermeer prettig contact bij opnemen en uitserveren.

Ja, de kaart is ouderwets te noemen, maar omdat het goed wordt klaar gemaakt is dat misschien juist wel de charme van dit restaurant.

Leuk om nog eens te bezoeken over een poosje.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Omdat dit restaurant hoge ogen scoord op iens, wilde we dat wel eens zelf omdervinden. Het was niet druk op dit rustig gekegen etablissement en we werden vrolijk omtvangen. We kozen het dag menu van 4 gangen en het bijpassende wijn arrangement. We hebben lekker gegeten. De gerechten waaren klassiek op smaak. Het gerecht met de Cocky Saint Jacque was echt veel te zout van smaak. Verder waren de gerechten goed van smaak en op de klassieke wijze bereid. De bediening was vlot en vriendelijk. Al met al een leuke avond gehad die wel goed betaald is geweest. We komen nog wel een keer terug.
johan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
prima
Elisabeth R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We verwachtten een eenvoudige, doch goed beoordeelde eetgelegenheid. De verrassing qua ontvangst, ambiance, service en eten was echter groot. Mooi gelegen in het groen, sfeervol interieur, echt gastvrije service; kannen met ijswater werden steeds bijgevuld, net als de schalen met heerlijk brood met boter. We komen zeker terug!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Werkelijk álles klopt hier, zo bleek gisterenavond ook weer; al mijn vrienden hebben genoten van het super diner, en dat was mede vanwege de bijzonder aangename sfeer. Zelf kom ik hier al bijna 35 jaar, en wat mij betreft blijft dat zo. Hartelijk dank voor alles, en de welgemeende complimenten voor de keuken en de bediening. Chapeau!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Mooi gelegen, was prachtig weer heerlijk in de mooie tuin onder de bomen kunnen genieten van het voortreffelijke 4 gangen menu. Een aanrader. Alls pluspunt zonder te vragen grote kan ijskoud water. Werd regelmatig bij gevuld. Elk restaurant kan dit als voorbeeld dienen. Wij komen hier beslist terug.
Tobias K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten op de prachtige binnenplaats.
A.J.J. Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima ambiance met prettig personeel. Een tegenvaller was de entréé aanzien de kok verzuimd had om van de gerookte zalm de zwarte/bruine stukjes (vel) af te snijden. Dit kan niet in een restaurant met dit prijsnivo naar mijn mening. Heb daar de hele avond/nacht van nageproefd. Erg jammer want het hoofdgerecht en nagerecht (waarbij men voor mijn vrouw bereid bleek om in afwijking van het menu aan haar wensen te voldoen) waren prima. Ook de bediening is zeer prettig: ongedwongen met voldoende afstand.
Nadine R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooi zomeravond in de tuin gehad, wat een heerlijke plek, fantastische service en top gegeten met dank aan de Iens recensies. Anders hadden we dit niet gevonden! Wanneer we weer in Kijkduin verblijven, komen we zeker terug.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goed restaurant. Prima gelegen aan de rand van een mooi park. Goede en voldoende (nu nog gratis) parkeermogelijkheden.
Fia L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goede keuken. Mooie ambiance en vriendelijk en gastvrije ontvangst. Klasse! Voor herhaling vatbaar
B.T. B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Genoten van een mooi pastagerecht met paddenstoelen. Heerlijk meerdere kaassoorten. Een prachtige locatie om heerlijk te genieten en te ontspannen..