Meer informatie over restaurant Taverne Lambieck

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hier op zaterdag 18 juni met drie personen gegeten. Wat een rust, wat een uitstraling en wat familiaire gastheer en gastvrouw. Vanaf het eerste moment dat je binnen bent, voel je dat je welkom bent in de huiselijk sfeer die wordt geschapen.
Gastheer komt gezellig bij je aan tafel zitten en ligt het concept uit. Uiteraard kies je dan een soort verrassingsmenu, dat door de gastheer/kok wordt klaar gemaakt.
Voor ons was dat een tonijn-carpaccio met een verrukkelijke dressing van o.a. forel met mozzarella. Om je vingers bij af te likken. Daarna een mooie bospaddenstoelensoep en als hoofdgerecht verrukkelijke lamsbiefstukjes. Zo boter zacht. Een mes had je bijna niet nodig.
En dat alles op zo'n plezierige wijze bediend, dat je hier eigenlijk wel iedere dag wil eten, maar ja: het is een beetje ver.
Ja en het water is gewoon uit de kraan en wordt geserveerd als een normale zaak.
Bij het afrekenen blijkt dat je hier niet met een pinpas of creditcard kan betalen. Geen probleem, je maakt gewoon de volgende dag het geld over. Over vertrouwen gesproken.
Een plek waar ik zeker terug zou willen komen als het niet zo ver was.
Strandwal2 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Lekker gegeten bij Lambieck. Een ontspannen en informele sfeer waarbij de kok aan tafel aanschuift om de mogelijkheden met je door te nemen. uiteraard kozen wij voor het verrassingsmenu. Uitschieters voor mij waren het champignon/ pastinaak soepje (zeer fijne champignonsmaak en de zeebaars (op een bedje van kort gewokte groenten) met een smakelijke langoustinesaus. Discussie op de weg terug ging over de parfait ( was deze nu zelf gemaakt of niet??) Al met al een fijne avond met een gastvrouw en kok die hun huiskamerformule leven. Zeker voor herhaling vatbaar
Hans en Clasien
Jason S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Voortreffelijk gegeten! Er is geen menu, de chef (eigenaar) kwam persoonlijk aan tafel vertellen wat er mogelijk was. Wij gingen voor de verrassing maar gaven aan wel graag wild te willen eten. We hebben 3 gangen gegeten en ieder gerecht was werkelijk heerlijk. Het eten wordt met aandacht en liefde bereid en dat proef je. Echt een cadeautje om zo lekker te kunnen eten.
Dalton329 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wat lust je wel, niet, verrassen, of toch een beetje sturen? Jack weet met passie te koken en te vertellen over zijn gerechten.
Vooraf heerlijke carpaccio met bijzondere dressing en huisgemaakt zuurdesem brood.
Heldere bouillon en pastinaak/paddenstoelen soep waren het vervolg.
Op de huid gebakken kabeljauwfilet.
En het toetje was verrukkelijk: ijs met vijgen.
Mijn man dronk er heerlijke wijnen bij.
Enig minpuntje: geen sinaasappelsap versgeperst.

Maar voor de rest: Geweldig!
Bert1958 L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Jack en Nicole zijn mensen die het hun gasten graag naar de zin maken. Zij hebben er lol in en dat geeft een gemoedelijke sfeer in de taverne. Jack komt aan tafel vertellen wat hij je kan voorschotelen; bijna alles is mogelijk. Wij hebben ons laten verrassen en dat beviel goed. Een heerlijk viergangendiner met vlees en vis, bestaande uit veel streekproducten. Bij het afrekenen bleek dat pinnen niet mogelijk was, maar geen probleem voor Nicole want je mag achteraf het geld gewoon overmaken. Super! Nicole en Jack bedankt voor de fijne avond.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Zeer gezellige taverne met leuke huiselijke inrichting.
Het verrassingsmenu was heerlijk.
De kinderen konden in de keuken gaan kijken en meedenken over wat ze wilden eten.
Zeer vriendelijke eigenaar/kok en eigenaresse/serveerster.
Het is wel wat hoger geprijsd (m.n. 15 euro voor hoofdgerechtje en ijsje p.p. voor de kids vonden we wat veel), maar je krijgt dan wel vers en biologische eten.
EJM .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Drie jaar geleden hier al eens genoten van het eten en de sfeer.Tijdens ons recente weekendje in Eys ( vakantiewoning De Pendiel ) reserveerden wij natuurlijk weer een tafel bij deze taverne .Weer heerlijk gegeten bij Jack en Nicole.Sfeervol huiskamer restaurant met lokale,verse, biologische producten.Kortom: weer een smaakbeleving.Geen menukaart maar wel Jack die aan tafel komt om de mogelijkheden te bespreken.Natuurlijk zeiden we : verras ons maar.We hebben genoten van het eten en de gastvrijheid.Geen pin mogelijkheid (ook geen automaat in het dorpje) maar een waard die zijn gasten vertrouwen schenkt: je mag de rekening zelfs overmaken.Waar maak je dit nog mee? Kortom: aan aanrader deze taverne!
Margriet C.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014

Gisteravond het restaurant voor het eerst, en zeker niet voor het laatst, bezocht . Wij waren onder de indruk van de charmante eenvoud en warmte van de eigenaars.

Het eten was voortreffelijk bereid en Jack houdt heel goed rekening met de eventuele wensen van zijn gasten, Nicole is een voortreffelijke gastvrouw met oog voor detail.
Qua klantvriendelijkheid en eten scoren jullie hoog en wij vinden jullie dan ook een pareltje in het zuiden in dat mooie dorpje Eys.

Wij zullen jullie dan ook zeker aanbevelen en verheugen ons al op het volgende bezoek!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Het leuke en het leukste van dit restaurant is dat je geen menukaart heb. Ze hebben verse producten uit de regio en de kok komt aan tafel vertellen wat hij in huis heeft of je laat je verassen. (dat laatste is natuurlijk het leukst) Het was Enorm lekker, nog niet eerder zo'n lekker stukje vlees gehad. . De service is ook goed, ze hebben een goede sfeer en ondanks dat ze alles met z'n tweetjes doen gaat het eraan toe alsof ze alle tijd hebben. echt super!!
Wij komen zeker terug!
Sjuul V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Elk jaar ga ik er een keertje eten. Het idee, de versheid van de gerechten en het oprechte persoonlijke karakter: alles klopt! Aanrader in het Heuvelland!!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Lekker gegeten en gedronken! Vooral het hoofdgerecht, een combinatie van hert en zwijn, was heerlijk. Sfeer is huislijk en gezellig met een vriendelijke en persoonlijk bediening.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Gemoedelijke lokatie en geen menukaart. De chef kwam aan tafel vertellen wat erop dat moment op het menu stond. Uiteindelijk gekozen voor het verrassingsmenu. In mijn geval heerlijke vlees gerechten, maar voor de anderen combinaties van vlees en vis. Heerlijk klaargemaakt.
Echter voor het verrassingsmenu aan de dure kant.
Maar ik kom nog zeker een keer terug.
Sedsed .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Voortreffelijk gastvrij restaurant. Met zorg bereid en met zorg ontvangen. Kinderen mochten zelf in de keuken uitkiezen wat ze wenste te eten.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Wij hebben er heerlijk gegeten in het gemoedelijke, sfeervolle restaurant. Hier wordt met passie gekookt. Eerlijke - biologische- gerechten, goede wijn. Een aanrader!
Sweetspeed .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Leuke zaak, vriendelijke bediening.
Kwaliteit van de gebruikte produkten staat buiten elke discussie. jack zou wel wat meer durf mogen tonen, smaakt allemaal net een beetje te braaf voor mijn gevoel.
Hayley D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
We stumbled across this "little" restaurant on our last night in Limburg, and we're glad we did! Run by husband and wife, eating at Lambieck is like having a dinner party in your own dining room. There is no menu - all food is cooked to order based on dietry requirements and preferences using locally sourced produced. The restaurant feels homely, and the prices are very reasonable. The food was delicious, the service brilliant and the sheer friendliness of Jack and Nicole make the whole experience memorable. We'll be back!
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Lambieck is een bijzonder restaurant. Wij gaan er regelmatig eten vanwege de gastvrijheid van Nicole en Jack. Je voelt je hier thuis in een erg leuk en Limburgs restaurant. Alle producten komen uit de streek zelf en wat je ziet is wat je eet. Voor mij blijft dit 1 van mijn favoriete restaurants in het heuvelland.