Taverne de Leeuw van Vlaanderen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 10:00 - 21:30
Dinsdag & Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 10:00 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Harrypl .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
zeer goede kok ;voortreffelijk wild gegeten (fazant).Ook de andere gerechten waren prima verzorgd en erg lekker.
De gastvrouw is een zeer charmante dame die goed inspeelt op haar klanten en hun wensen .
DIKKE PLUIM;wij komen zeker terug om andere gerechten uit te proberen
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Tijdens een wandeling met een vriend de lunch gebruikt op dit fraaie plekje nabij een kerk in Gulpen.
Wat een warm welkom door de charmante en vriendelijke Maxi!
Prima warm broodje: Chili bun "rood duivelke”, pittig broodje met kip, paprika en hete uien.
De Limburgse wijn, een auxerrois van Wijngaardsberg was werkelijk erg lekker. Helaas op weinig plekken Limburgse wijn op de kaart gezien maar dus wel hier!
De inrichting was prima in orde, fraai gelegen op een hoek, eenvoudig, wel wat veel spiegels.
Aanrader!
150ots .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Op basis van de goede recensies op de Iens site, een tafel voor 2 geboekt. We waren niet teleurgesteld. Plezierige ontvangst en bediening. Mooi gekookte heerlijke gerechten, ook het groente garnituur!
We aten bouillabaise en een salade met Coburg ham vooraf en hoofdgerecht kalfswang met appelstroop en een steak. Leuk is dat de kaart een aantal ongewone gerechten liet zien. Het is een taverne en dat klopt ook. Eenvoudige inrichting die meer aan een cafe dan aan een restaurant doet denken. De kwaliteit van het eten maakt het meer dan goed. Als de frieten ook zelfgemaakt zouden zijn......
Annemarieh .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk gegeten op het terras bij de Leeuw, op de mooiste dag van het jaar (tot nu toe). We hadden het mei-menu: vooraf rillette van gambas met lekker vers brood, als hoofdgerecht heerlijk mals kalsvlees in portsaus met groenten en asperges en toe verrukkelijke gemarineerde aardbeien met vanille-ijs en slagroom. Niet te ingewikkeld maar vol smaak. En dat voor 24 euro 50. Ga! Proef! Geniet!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wat een top gastvrijheid en service. Verder heel lekker eten en onze kinderen willen absoluut terug net als wij. Aanrader!!
Genieteningulpen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Taverne De Leeuw van Vlaanderen in Gulpen. Op ons verzoek een visgerecht te maken, serveerde chef kok Tom een prachtige compositie van rode mul, heilbot en zeewolf met verse Limburgse asperges en een verrukkelijke saus. Het toonde mooi en smaakte buitengewoon goed. De bediening onder leiding van gastvrouw Maxi is hartelijk, service gericht en voorkomend. Hier binnen komen voelt als thuiskomen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Afgelopen vrijdagavond weer eens uitstekend gegeten bij de Leeuw van Vlaanderen. De eerste asperges op Vlaamse wijze, uitstekend bereid door kok Tom. Begeleid door een tweetal uitstekende Belgische biertjes. Vriendelijke service door gastvrouw Maxi. Prima restaurant.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Sedert anderhalf jaar exploiteren Tom en Maxi de Leeuw.
Supereten in een eetcafe-achtige omgeving. Garnalenkroketten om je vingers bij af te likken, culinaire boule de liege, zelfgemaakte videekes enzovoorts. Je kunt proeven dat Tom in een sterrentent heeft gewerkt! Gecombineerd met de warme gastvrijheid van Maxi en het prettige prijspeil een absolute aanrader.
Ze hebben voor ons een speciaal diner samengesteld voor een groep. Fantastisch!
De Taverne is een van de te ontdekken geheimen van Gulpen.