Taverne de Grenssteen (Drielandenpunt)

Viergrenzenweg 97 6291 BM Vaals Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Taverne de Grenssteen (Drielandenpunt)

J R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij waren vandaag de Vaalserberg opgewandeld en daar krijg je best trek van!
Er zijn op de top diverse horeca gelegenheden maar de Grenssteen leek ons de beste en uiteindelijk was dat een prima keuze. Op het grote terras heb je zicht op een labyrint, althans op de buitenkant daarvan en vele ouders hebben hun kroost daarin losgelaten en genieten zelf van een versnapering.
Al dagen verheugden we ons op een “plankje” dus we waren er snel uit: het werd de “drie landenpunt plank”. Wat we kregen overtrof onze stoutste verwachtingen: vier soorten vlees waaronder paté met cranberry compote, vier soorten kaas (o.a. grottenkaas en Val Dieu) en nog allerlei andere heerlijkheden. Waarlijk een aanrader! Heerlijk biertje d’r bij en diverse soorten brood, daar wordt een mens blij van. Genoeg energie opgedaan om de afdaling in te zetten!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Uitstekend gelunched in deze mooie zaak. We zij erg goed en vriendelijk geholpen. De hamburger was een absolute aanrader.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Geluncht bij mooi weer op het terras. Bediening is erg onervaren en ongeïnteresseerd. Je moet vooraf betalen en maar afwachten wat je krijgt. In de omgeving stinkt het naar oud fritesvet