Taverne de Grenssteen (Drielandenpunt)

Viergrenzenweg 97 6291 BM Vaals Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Taverne de Grenssteen (Drielandenpunt)

Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Taverne de Grenssteen (Drielandenpunt)

L. L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Op zondag naar drielandenpunt, leuk uitje naar Limburg, waar koffie met vlaai bijhoort. Helaas niet in Taverene De Grenssteen, daar was om 13:00 uur de vlaai al op. Dan om 14:30 uur lekker pannenkoeken eten, maar helaas deze waren ook op en bleek dat ze niet vers werden gebakken, maar opgewarmd. Personeel erg gehaast, andere gasten gingen weg na lang wachten wegens niet kunnen bestellen.
J R.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij waren vandaag de Vaalserberg opgewandeld en daar krijg je best trek van!
Er zijn op de top diverse horeca gelegenheden maar de Grenssteen leek ons de beste en uiteindelijk was dat een prima keuze. Op het grote terras heb je zicht op een labyrint, althans op de buitenkant daarvan en vele ouders hebben hun kroost daarin losgelaten en genieten zelf van een versnapering.
Al dagen verheugden we ons op een “plankje” dus we waren er snel uit: het werd de “drie landenpunt plank”. Wat we kregen overtrof onze stoutste verwachtingen: vier soorten vlees waaronder paté met cranberry compote, vier soorten kaas (o.a. grottenkaas en Val Dieu) en nog allerlei andere heerlijkheden. Waarlijk een aanrader! Heerlijk biertje d’r bij en diverse soorten brood, daar wordt een mens blij van. Genoeg energie opgedaan om de afdaling in te zetten!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Uitstekend gelunched in deze mooie zaak. We zij erg goed en vriendelijk geholpen. De hamburger was een absolute aanrader.