Taverne Alexandros

Brinklaan 132 7311 JE Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Taverne Alexandros

Samen delen in Apeldoorn

In Griekenland is het gebruikelijk om samen met vrienden en families mezedes te delen. Een meze is een klein gerechtje, dat in combinatie met andere mezedes wordt gegeten. Samen deel je verschillende gerechtjes op kleine schalen om vervolgens de hele avond te lachen en te praten. Beleef de echte levendige sfeer waar de Grieken om bekend staan in Apeldoorn!

Meer informatie over restaurant Taverne Alexandros

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lang
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wiebe O.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was niet al te druk. De gerechten werden heel creatief opgediend en de kwaliteit was goed.
De ontvangst door het personeel was hartelijk en heel geïnteresseerd.
De wachttijd voor de gangen was kort en dat vonden wij heel prettig
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Slechte ervaring! Wij waren met 6 personen. Ondanks reservering geen tafel vrij. Moesten een half uur wachten zonder drinken. Na weer een uur wachten voorgerecht. Na 2uur wachten nog steeds geen hoofdgerecht, kregen steeds verkeerde schotels wat voor andere tafels was bestemd. Zijn om half 10 gaan afrekenen en ergens anders gegeten. Kregen als excuus een fles wijn en een tegoedbon van 45euro waar we echt niet op zaten te wachten. Hier komen wij nooit meer!
Anieta S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Als je zoveel gasten in je restaurant ontvangt, moet je ook voldoende personeel in de bediening hebben. Tip: organiseer het geheel beter. Er leek weinig systeem in te zitten, met als gevolg vele boze gasten. En nooit doen: de collega's de schuld geven van geuite klachten.
Tina H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Duurde lang tot we drinken hadden, eerste drankjes niet ontvangen . Na half uur iemand aan gesproken die de bestelling op nam (voor en hoofdgerecht) voor het drinken. Daarna lang gewacht op het voorrecht. Stokbrood met kruidenboter, heerlijk! Echter heeft dit onze tafel niet bereikt en kregen we meteen het hoofdgerecht. Eten was lauw en de kip zat geen smaak aan. Waren er via veiling en bon was door hun bij aankomst ingenomen en later bij betaling konden ze die niet meer vinden. Personeel is chaotisch en beste man was niet heel aardig tegen z'n personeel terwijl hun het beter deden.
TheodeMan .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima ontvangst.
Konden met de AH/iens actie gewoon kiezen van de kaart.
3 gangenmenu's (schotels) genomen en het was zeer goed alhoewel we eigenlijk wel iets meer vlees gewend bij een grieks restaurant, wij gewoon gemiddelde eters.
Dessert (ijs) was ook minimaal.
Ambiance uitstekend.
Personeel uitstekend en niet te opdringerig.. af en toe ff een grapje.
Eten uitstekend.
Komen hier graag nog eens terug.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Na het vermelden van de diner for 2 bon.
Konden we kiezen uit ieder 6 gerechtjes van de mesdes kaart.
Daar ging de onbeperkt tapas heen.
Hier na werd er in razend tempo 12 gerechten op tafel gegooid.
Alles ging zo snel dat er iet tegen te eten viel.
Waren nog niet aan bordje 3 begonnen of alles stond er al.
Waardoor de warme gerechten al afgekoeld waren toen we er aan toe waren.
Dat was wel jammer.
Ook gezien het feit dat ze een dief van eigen portemonnee zijn
Als je de gerechten rustiger uit serveerd zijn mensen eerder geneigd bij te bestellen omdat het eten tussen door dan zakt en de eetlust meer opgewekt blijft. En er automatisch meer drankjes besteld worden.
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vanavond hier voor het eerste wezen eten,
Werd ontzettend gezellig ontvangen .
Vriendelijke bediening die je een plekje aanweest.
Bij een drankje de kaart aangeboden ,rustig de tijd er voor kunnen
Nemen.
Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht waren in een woord fantastisch .voelden ons meteen thuis.advies van de wijnkaart waren prima en zeker de dessertwijn .zo moet een avondje uit eten zijn,jullie zien ons zeker terug en nog bedankt voor de super avond.
Groetjes piet en jolanda krekel
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg slecht gegeten, met uitzondering van de baklava
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Echt lekker gegeten met de AH actie.
Netjes geholpen, was goed druk, dus ja, dan moet je soms even wachten.....maar de gerechten waren stuk voor stuk top.
Ga er gerust nog een keer terug!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
vanavond 11 november 2016 heerlijk met ons gezin(6 pers) hier gegeten. Wij waren net terug van een week Athene en wilden zo onze Griekse week afsluiten. Dat is dan ook helemaal gelukt; de gerechten waren mooi opgediend en smaakten goed. De entourage en daarbij passende Griekse muziek hebben bijgedragen aan deze sfeervolle avond. Daarbij konden wij met de AH/boekjes van de kaart je eigen 3/gangen menu samenstellen.
Allard S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Dit kon niet beter,fantastisch eten,alles doet warm aan,de ontvangst was ook perfect.
met z.n vieren waren wij ,en wij allen waren zeer tevreden.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De man die ons ontving was de eigenaar waarschijnlijk, want hij was behoorlijk vol van zichzelf. Totaal geen antennes voor andermans gevoelens. Liep er rond als een trotse pauw en toen we vroegen of onze dochter een aangepast menu mocht omdat ze niet zo'n grote eter is, moesten we dat maar gewoon bestellen en liet ze maar staan wat ze niet op kon. Het ging mij niet eens om het geld, maar omdat het zonde is van zo'n groot stuk vlees.
Sporter77 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een gezellig sfeervol restaurant, ook geschikt voor families die kleine kinderen bij zich hebben. Service van het personeel is geweldig. Personeel is erg vriendelijk.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij zijn hier geweest op vrijdag 28 oktober 2016.
We werden vriendelijk ontvangen en gelijk naar een 2 persoons tafeltje begeleid. Er werd ons de actie uitgelegd, fijn dat we zelf a la carte konden kiezen. We kregen snel onze eerste drankjes, maar al gauw daarna ging het mis. We kregen 1 voorgerecht wat we niet besteld hadden. De biefstuk was nog rauw van binnen. De kokinisto, er zaten helemaal geen bonen in. Het dessert was goed, maar niet bijzonder. We hebben verder niets meer gedronken, onze bestellingen kwamen maar niet. We hebben heel lang op ons eten moeten wachten. Complete chaos met de bediening, geen structuur, als we de verantwoordelijke hierover vertelde, werd hier niets mee gedaan. Veel klanten klaagden over de slechte service. Er stonden op onze rekening drankjes die we helemaal niet besteld hadden en drankjes die we niet gekregen hebben. We kregen geen uitleg over het 2de menu gratis?? Ik moet helaas zeggen dat ik hier niet meer terug kom. Wat een relaxte avond had moeten worden, werd het eerder een ergernis! Heel jammer hoor.
Henk_tH .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Veel te druk op zaterdagavond in het restaurant. Daar hoort dan lang wachten bij.
Teveel fouten bij opname menu. Rekening klopte niet.
Voor ons zijn dit aandraven in dit restaurant.
Wendy R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer teleurgesteld en ontevreden het restaurant verlaten. Zeer onvriendelijke en opdringerige bediening, die je als klant niet in je waarde laten. Je van te voren niet op hun regels van de AH actie wijzen en daar behoorlijke ophef over maken. Verkeerde bestellingen opnemen omdat ze niet betrokken zijn bij de klant en de wens van de klant. Het eten wordt opgediend en net als je je mes erin wil zetten, wordt het zo weg gehaald en bij een andere tafel neergezet. De wachttijden op zowel drinken als het gerecht zijn erg lang. Nogmaals drankjes opnemen gaat oer persoon en niet oer tafel. Waardoor je vaak met lege glazen zit. De autoritaire manier van de bediening voelt erg vervelend en dat betekent dat wij hier echt nooit meer teruggaan. Jammer.....ik had een leuke en gezellige avond verwacht. Ik zou stoppen als ik AH was om hun in deze actie mee te nemen.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, kregen gauw ons eerste drankje maar onze verdere bestellingen kwamen maar niet. We waren al aan ons dessert toe en nog steeds geen drankjes. We hebben het hele hoofdgerecht en dessert geen drinken gehad. Toen ik de verantwoordelijke dit vertelde werd er nog niks mee gedaan. Geen structuur in de bediening, complete chaos, veel klanten klaagden hierover. Klanten kregen eten wat ze helemaal niet besteld hebben. Wij ook trouwens. Ik kom hier niet meer terug! wat een relaxte avond zou worden, werd het zeker niet.
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben hier a la carte gegeten van de AH actie, 2e diner gratis. Ontvangst: we werden aangekeken maar niemand die naar ons toe kwam lopen. Werden aan een te krap tafeltje gezet, naast ons was een 4-pers.tafeltje leeg. We vroegen of we daar mochten zitten maar kregen van de dame te horen, nee want 'als' er mensen met 4 binnen kwamen was dat tafeltje daarvoor! Raar wij hadden gereserveerd, dat is het risico wanneer je niet gereserveerd, dat er geen plek is?! We bestelde een fles wijn van de kaart, maar die was er niet meer. Kan gebeuren. We wilde beginnen met een stokbroodje kruidenboter maar de kruidenboter was op! Oké, mag ook met tzatziki, dat kon. We hebben heerlijk voorgerechten gehad. Ik had een kipsouvlaki met gyros besteld. Toen het gerecht kwam zat er geen gyros bij er werd me vluchtig gezegd dat de gyros op was en dat ik een extra kipsouvlaki had gekregen. Oké.....?! Had fijn geweest wanneer dat bij bestellen wordt gezegd, ik had juist zin in die gyros! Het hoofdgerecht was heerlijk!! Mijn man bestelde een toetje, Alexandros Royale, ijs met verse vruchten, slagroom en likeur, toen het kwam waren ze de likeur vergeten en er was geen slagroom....we gokte nu zelf maar toen we de bediening riepen en vroeg of de slagroom op was....ze moest er zelf om lachen, die was idd op, hij had een extra bolletje ijs gekregen, de likeur kwam nog wel. Op de rekening is voor de tzatziki die wij ook goed vonden bij het stokbrood omdat de kruidenboter op was, ook die prijs berekend, was een euro duurder dan kruidenboter. Detail, niks van gezegd maar niet echt service! Al met al...heerlijk gegeten maar de service en de inkoop laat wel wat te wensen over. En nee het restaurant zat niet vol, was door de weeks en wij waren om een normale tijd daar.
Manon_driessen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hadden via de AH restaurant-actie gereserveerd bij Alexandros.
Bij binnenkomst werden we ontvangen op een rommelige manier, geen uitleg over de actie wat we mochten kiezen en we werden door 3 verschillende mensen geholpen.
Een pluspunt was dat we alles van de kaart mochten kiezen en het goedkoopste voor- , hoofd-, en nagerecht gratis kregen. Echter, de bediening (met kauwgum in de mond) moest nog een boel leren.
Nadat we de bestelling hadden doorgegeven, kregen we een halfuur na die tijd de kaart opnieuw om een keuze te maken. Toen we aangaven dat we al besteld hadden bleek er iets mis te zijn gegaan. Om ons heen ging er meer mis zagen we toen. We kregen uiteindelijk na 50 minuten ons voorgerecht. Het was erg lekker, maar wel erg weinig. 3 champignons gevuld met kaas voor €7,50 is geen goede prijs-hoeveelheid verhouding.
Na weer erg lang te hebben gewacht kregen we het hoofdgerecht; dit was heerlijk. Goede kwaliteit, lekker warm.
Het toetje was prima, maar niks bijzonders.
Alexandros is een tentje waar je lekker kunt eten maar waar nog veel verbeterd kan worden op gebied van service. Er is totaal geen structuur en er worden veel fouten gemaakt.