Taverna Nikos

Dorpsstraat 71 5731 JG Mierlo Nederland Kaart

Over restaurant Taverna Nikos

Authentiek Grieks in Mierlo

Voor authentieke Griekse gerechten kan je terecht bij het charmante restaurant Taverna Nikos in Mierlo. Wanneer je het restaurant binnenkomt, voel je direct de gezellige Griekse sfeer. Hier serveren ze Griekse grill- en pan gerechten, ovenschotels en vis- en vegetarische gerechten. Voor live-muziek en kookworkshops ben je hier ook aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Taverna Nikos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gezellig gegeten met eerlijke smaken en goede en gemoedelijke bediening.

Voorgerecht inktvisringen was stevig van struktuur en had smaak. Bladerdeeg met feta en spinazie ok zoals je verwacht. Voorgerechten waren niet echt groot maar voldoende als lekkere appetizer.

Saladebuffet leek beperkt qua mogelijkheden, maar alle salades (oa kool, aardappel, tomaat-feta en bonen) waren vers en smaakvol. Als vleesliefhebber heb ik hier deze keer redelijk wat van gesnoept.

Van de vleesgerechten was de heel malse kipfilet echt bijzonder geslaagd, de souflaki en bifteki waren ook mooi mals en in balans gekruid. Giros was wat gewoontjes.

Bediening was erg vriendelijk en attent, bestel voor wijnliefhebbers wellicht liever een fles ipv de iets zurige en drogende huiswijn.

Al met al een gezellige avond met lekker eten.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We vonden de proeverij, het verrassingsmenu, een aanrader! Lekkere kleine Griekse gerechtjes.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Gisteren heb ik hier samen met mijn vrouw gegeten. Omdat ik van Grieks eten hou heb ik al aardig wat Griekse restaurants in deze regio bezocht. Deze taverne is wat betreft eten echt een van de betere. In geen tijden zo lekker Grieks gegeten. Behalve thuis dan :). Het decor is gemiddeld. Ik heb mooiere Griekse restaurants gezien maar ook veel ongezeligere. Hier was het qua aankleding ergens er tussenin. Ze hebben leuke acties op dit moment. Voor een tientje naar de Griek. Ook staat er een proeverij op het menu. Daar moeten we een keer voor terug. We waren laat en zo een proeverij duurt wat langer. De bediening is gezellig spontaan. Alles bij elkaar zeker een aanrader als je van goed Grieks eten houdt.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten, 3 hadden Nikos schotel en elk stuk vlees was met zorg klaargemaakt en smaakte voortreffelijk. Ikzelf had geitenkaas met spek als vooraf en zalm als hoofd en dat was heerlijk. Ook de saladebar was vers bereid en smaakte prima. De bediening is ook voortreffelijk, vriendelijk en behulpzaam. Mochten we ooit weer in de buurt zijn dan komen we zeer zeker terug
Jeanet S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
We hadden een 7 gangen verrassingsmenu gekozen en dat was uitstekend. Goed van smaak, divers en niet te snel achter elkaar gebracht zodat je rustig kon genieten. De bediening was ook uitstekend en we zaten lekker buiten.
Ka57 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vakantie en dan heerlijk eten voor een zeer redelijke prijs. De eigenaresse heeft gewoon alles tot ver in detail voor elkaar. Bediening zeer correct en attent en gemakkelijk toegankelijk en weten wat ze serveren. Een geurende en smakelijke witte droge huiswijn, die alle gerechten aan kon. Grieks watertje en dan als voorgerecht een echte Griekse salade met een bijzondere dressing. De Calamaras waren er met deeg en zonder dat korstje.
Geserveerd op een prachtig mooi glazenbord met verse salade en smakelijke gekleurde rijst, gekookt met paprika en pepertjes? Mijn partner genoot van vegetarische schotel, die geweldig smaakte. We hebben wat aan elkaar uitgewisseld omdat het zo lekker was. Als het weer is neem het achte terras met de schilderingen. Wij waanden ons in het gastvrije Griekenland. Dit bedrijf heeft de cijfers verdient.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, lekker gekruid en gewoon goed voor elkaar. Prima saladebar met echt lekkere feta kaas en bij binnenkomst vriendelijk een ouzo! Was de eerste keer maar zeker niet de laatste!
HedwigP .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Zeer uitgebreide glutenvrije kaart, bediening is heel gastvrij en attent. Kom hier regelmatig en de kwaliteit van het eten is zeer goed: veel keuze, gevarieerde griekse gerechten en de eigenaresse is heel goed op de hoogte van glutenvrij eten. Alle lof voor dit vriendelijke, psrsoonlijke en kleinschalige griekse restaurant
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Zaterdagavond hebben wij met een groep vrienden hier heerlijk gegeten. Een extra pluspunt voor de glutenvrij kaart. Dat maakt het voor mij als coeliakie patiënt net iets makkelijker en leuker om uit eten te gaan. Daarnaast viel ons de goede en vriendelijke bediening op. Dit restaurant komt op onze favorietenlijstje.
BertJansen .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Prima gegeten, niet heel bijzonder, maar prijs/kwaliteit verhouding is in orde. Pluspuntje voor het saladebuffet.

Attente bediening, stukken beter dan in veel andere restaurants.

Aankleding van de zaak is in orde, alleen niet echt sfeervol. Wat minder licht zou helpen. Minpuntje waren de stoelen, die zitten niet lekker.
Jorg .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Zaterdag met 15 personen Mezedestafel gehad. Allemaal kleine hapjes en net zoveel als je op kunt. Het restaurant zat vol, maar wij kregen alle 15 genoeg op tafel om rustig door te kunnen eten en het personeel is zo vriendelijk maar ook heel alert. De eigenaresse kwam even langs of alles oké was. Hier gaan we terug waarschijnlijk met Kerst want dat schijnt heel speciaal te zijn.