Taverna Nikos

Dorpsstraat 71 5731 JG Mierlo Nederland Kaart

Over het restaurant Taverna Nikos

Authentiek Grieks in Mierlo

Voor authentieke Griekse gerechten kan je terecht bij het charmante restaurant Taverna Nikos in Mierlo. Wanneer je het restaurant binnenkomt, voel je direct de gezellige Griekse sfeer. Hier serveren ze Griekse grill- en pan gerechten, ovenschotels en vis- en vegetarische gerechten. Voor live-muziek en kookworkshops ben je hier ook aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Taverna Nikos

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Taverna Nikos

Marga0011 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. Dolmadakia en inktvisringen heerlijk als voorgerecht. Stifado met vlees was anderrs én heel smaakvol. Zelf heb ik genoten van de gyros. Alles samen met de droge witte huiswijn en een zeer prettige bediening maakten de avond compleet en goed.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Voor tien piek naar de Griek.
Goede actie van Nikos, voor tien euro een mooi hoofdgerecht met smaakvolle giros en een lekker gekruide en malse souflaki of bifteki. Uiteraard met friet, rijst en tzaziki.

Helaas was vandaag er geen saladebuffet wat wij fijner vinden ivm de keuze die er is (en je hebt vast lekker wat te peuzelen), maar kregen we een los schaaltje salade bij het hoofdgerecht.

Prijs kwaliteit is met hier prima en de bediening vriendelijk.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gezellig gegeten met eerlijke smaken en goede en gemoedelijke bediening.

Voorgerecht inktvisringen was stevig van struktuur en had smaak. Bladerdeeg met feta en spinazie ok zoals je verwacht. Voorgerechten waren niet echt groot maar voldoende als lekkere appetizer.

Saladebuffet leek beperkt qua mogelijkheden, maar alle salades (oa kool, aardappel, tomaat-feta en bonen) waren vers en smaakvol. Als vleesliefhebber heb ik hier deze keer redelijk wat van gesnoept.

Van de vleesgerechten was de heel malse kipfilet echt bijzonder geslaagd, de souflaki en bifteki waren ook mooi mals en in balans gekruid. Giros was wat gewoontjes.

Bediening was erg vriendelijk en attent, bestel voor wijnliefhebbers wellicht liever een fles ipv de iets zurige en drogende huiswijn.

Al met al een gezellige avond met lekker eten.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten. We vonden de proeverij, het verrassingsmenu, een aanrader! Lekkere kleine Griekse gerechtjes.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Gisteren heb ik hier samen met mijn vrouw gegeten. Omdat ik van Grieks eten hou heb ik al aardig wat Griekse restaurants in deze regio bezocht. Deze taverne is wat betreft eten echt een van de betere. In geen tijden zo lekker Grieks gegeten. Behalve thuis dan :). Het decor is gemiddeld. Ik heb mooiere Griekse restaurants gezien maar ook veel ongezeligere. Hier was het qua aankleding ergens er tussenin. Ze hebben leuke acties op dit moment. Voor een tientje naar de Griek. Ook staat er een proeverij op het menu. Daar moeten we een keer voor terug. We waren laat en zo een proeverij duurt wat langer. De bediening is gezellig spontaan. Alles bij elkaar zeker een aanrader als je van goed Grieks eten houdt.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten, 3 hadden Nikos schotel en elk stuk vlees was met zorg klaargemaakt en smaakte voortreffelijk. Ikzelf had geitenkaas met spek als vooraf en zalm als hoofd en dat was heerlijk. Ook de saladebar was vers bereid en smaakte prima. De bediening is ook voortreffelijk, vriendelijk en behulpzaam. Mochten we ooit weer in de buurt zijn dan komen we zeer zeker terug
Jeanet S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
We hadden een 7 gangen verrassingsmenu gekozen en dat was uitstekend. Goed van smaak, divers en niet te snel achter elkaar gebracht zodat je rustig kon genieten. De bediening was ook uitstekend en we zaten lekker buiten.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vakantie en dan heerlijk eten voor een zeer redelijke prijs. De eigenaresse heeft gewoon alles tot ver in detail voor elkaar. Bediening zeer correct en attent en gemakkelijk toegankelijk en weten wat ze serveren. Een geurende en smakelijke witte droge huiswijn, die alle gerechten aan kon. Grieks watertje en dan als voorgerecht een echte Griekse salade met een bijzondere dressing. De Calamaras waren er met deeg en zonder dat korstje.
Geserveerd op een prachtig mooi glazenbord met verse salade en smakelijke gekleurde rijst, gekookt met paprika en pepertjes? Mijn partner genoot van vegetarische schotel, die geweldig smaakte. We hebben wat aan elkaar uitgewisseld omdat het zo lekker was. Als het weer is neem het achte terras met de schilderingen. Wij waanden ons in het gastvrije Griekenland. Dit bedrijf heeft de cijfers verdient.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, lekker gekruid en gewoon goed voor elkaar. Prima saladebar met echt lekkere feta kaas en bij binnenkomst vriendelijk een ouzo! Was de eerste keer maar zeker niet de laatste!