Taverna La Vaca

Meer informatie over restaurant Taverna La Vaca

Jouw recensie over het restaurant Taverna La Vaca

Frank S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Klein gezellig restaturant met kleine gerechtjes. Gezellig terras in de gezellige Koestraat. Lekker eten, wel aan de weinige kant. En dito wijn.
Leuke vlotte bediening. Prima adres.
Gert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk restaurant, waar je graag bij binnen loopt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer smaakvol eten met meer dan genoeg keus! En heerlijke wijnen voor erbij.
elly G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Toevallig hier beland. Sfeervol klein restaurantje. Vlotte bediening.
We hebben lekker gegeten. Porties wel aan de kleine kant voor wat we hebben betaald.
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heel lekker gegeten in dit restaurantje . Samen met 4 vrienden op de bonnefooi gaan uit eten. Heel gezellige locatie, erg knus. Gekozen voor het verassingsmenu dat bestond uit 4 gangen. Voorgerecht waren koude tapas hapjes waarvan ik persoonlijk het vlees en brood erg lekker vond. Het tussengerecht bestond uit scampi's, zeebaars en inktvis. De inktvis vond ik niet zo geweldig, maar dat komt meer dat ik er niet zo van hou. Hierna de hoofdgerechten. Risotto (overheerlijk), lamsvlees, kip piri piri, en iets van een souvlaki stok. Verse groentjes en asperges. Teveel om op te noemen. Nagerecht was ook weer super Pastel de Belem (net zo lekker als origineel) en chocolade taartje en eigen gemaakte vanille parfait. Zeer lekker gegeten. Beetje veel dat wel. Maar je krijgt dan ook echt waar voor je geld. De kok kwam nog even toelichting geven. Ook super leuk. Geen kritische noten? Jawel maar die
zijn feitelijk verwaarloosbaar. De
stoelen zitten niet ech comfortabel voor een lange zit. En het was best krap, waardoor ik regelmatig een arm of een rug van een passant tegen me aan kreeg. Maar zoals gezegd: verwaarloosbaar. We zullen snel nog eens terug komen.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk geluncht. Sfeervol, verrassend, vers, goede kruiden. Lekkere hapjes, wijn en heel goed bereid! Goede kruiden. Aanrader.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit en gezellige sfeer. Leuk om gerechten te delen zodat je veel verschillende gerechtjes kunt proeven. Genoten en zeker voor herhaling vatbaar!
Bart Y.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Eten in een leuke setting! Lekker buiten kunnen eten op het terras in een gezellig straatje. Wij hadden een surprise-menu met verrassende gerechten en een heerlijke wijn. Prijs-kwaliteit verhouding erg goed.
John L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Laat ik eerst even uitleggen hoe ik beoordeel
Aangezien wij zelf een restaurant uitbaten zal ik een collega waar ik minder goed of slecht gegeten heb geen slechte punten geven maar laat het er dan maar bij dat ik geen recensie schrijf.
Vandaag voor de lunch hier en daar wat gekeken en binnengelopen bij La Vaca
We bestelden een 3 gangen lunch, en was het wat ???
Jazeker , simpele maar heerlijke voorgerechten , goede ham, rundcarpaccio en een vitello tonnato zoals hij moet zijn.
Het hoofdgerecht was heel kort gebakken tonijn ( god zij dank wist de eigenaresse hoe je dit moest doen, mooi rosé van binnen) mooie lamscarretjes , heerlijke aardappeltjes met een mooie aioli , garnalen van de plaat , en nog wat lekkerheden
Een dessertje waar de oma van de eigenaresse debet aan was sloot de lunch af
Goed glas wijn ( diversen geproefd), enthousiaste en kundige bediening dus ....Prima tent
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015

Heerlijk gegeten
Prima tapas restaurant
Enige nadeel is dat de wijn heel erg duur is
23,50 is de goedkoopste wijn die normaal inkoop hoogstens 6 euro is
Dat is een flink minpunt,verder alles goed
Smulaap .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
We hadden het geluk dat er nog een tafeltje voor 2 vrij was in dit gezellige eetcafé.
Als voorgerecht beiden een Vitello Tonato genomen: niets bijzonders, gewoon lekker en voor een eetcafé prima. Als hoofdgerecht hadden we een zeebaars op een bedje van spinazie. Helaas zat deze vol met graten en was het ook erg vet.
Aardappeltjes uit de oven waren prima, maar daar kan je weinig aan verpesten.

De sfeer is supergezellig en personeel vriendelijk. Om die reden zouden we toch terug komen, maar dan bestellen we wel wat anders.

Ankeanke .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wij hebben gekozen voor het verassingsmenu van € 30pp. Dit is het geld zeker niet waard! Begonnen met brood, bonen, seranoham, hierna witvis (te lang gebakken) en gamba's, gevolgd door kleine stukjes lam en klein stukje entrecote voor 2(!) en het toetje ieder een hapje ijs met slagroom. Dit menu was te weinig voor 2 personen en het geld zeker niet waard. De bediening was wel heel vriendelijk maar vroeg wel erg vaak om drinken bij te schenken. Ook kregen wij het gevoel weggekeken te worden toen de zaak vol was en wij bijna klaar waren zodat nieuwe gasten op onze plek konden zitten. Wij komen hier niet terug.
Hidde W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Goed eten is iets wat hier altijd te verwachtten is, vanavond weer bewezen eten was zeer goed, en zoals altijd lekkere wijnen bij het eten. Zaak was strak, personeel was attent en lekker gegeten, wat wil je nog meer?

Zeker een aanrader!
Hidde W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Mijn vriendin en ik eten hier regelmatig, helaas viel het gisteren tegen vergeleken met vorige keren dat we hier zijn geweest. Het eten was prima maar niks speciaals en er waren genoeg dingen wat ik persoonlijk anders zou hebben gedaan.

Meestal is taverna altijd goed en kost niet veel maar gister viel de kwaliteit helaas een beetje tegen. Volgende keer beter!
Beppy V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Supergezellig tentje, waar we lekker gegeten hebben. Het straatje is zoals in een zuidelijk vakantieland. Prima formule, zo eet je niet te veel. Jammer dat de vongole er niet meer was. Ik kom zeker terug!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Het was voor een zondagavond heerlijk druk. Goed gegeten. Alleen jammer dat er geen huiswijn op de kaart staat.
Bediening liet deze keer wat te wensen over. Drukte kunnen ze niet goed aan.
Ook jammer dat iedereen brood kreeg en wij werden waarschijnlijk vergeten.
Mosselen overheerlijk.
Zit nog verbetering in het reilen en zeilen van de zaak. Verder gewoon goed eten en gevarieerd.
Menukaart word ook iedere keer aangepast met de zgn 10 geboden.
Evelien .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Gezellig straatje om buiten te eten. Carpaccio en lamsburger zeker een aanrader, ongeveer 5 a 6 gerechten is genoeg voor met zijn 2. Pasta aglio e olio die slaat helaas nergens, weinig smaak. Weinig communicatie tussen de bediening zelf. Maar zal hier zeker terug komen.
foodandfit .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Lekkere gerechten, hebben vaak wel uitleg nodig. Ben er nu twee keer geweest en ga zeker terug, maar zoek me dan wel de minste drukke avond uit waarschijnlijk. Alles is klein en dicht bij elkaar, als het te druk is wil je snel eten en afronden, dat is jammer.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Gistermiddag voor een lunch naar La Vaca. Op aanraden van andere personen eens gaan kijken. Het is een kleine zaak, waar je als het vol is erg krap zit. Heeft zo z'n charmes, maar kan ook vervelend zijn. Kleine tafeltjes, weinig ruimte om lekker te zitten. Ze hebben lekkere wijnen, goed geserveerd. Kleine kaart (soms moeilijk te begrijpen), maar wel lekker. Wat op de kaart staat krijg je ook, geen extra bijgerechtjes. Smaakvol, leuk opgemaakt. Prima lunch!
flamenco .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Eten: Menu van de Chef 30 euro p.p. Geen aanrader, is het absoluut niet waard. Vleesplankje was redelijk goed. We waren met 4 volwassen en kregen 3 sneden brood. (dus extra gevraagd). Visschotel: 4 gambas (zwartgeblakerd) 1 stukje Tonijn en 1 stukje witte vis. Net genoeg voor ieder 1 hap. Vleesschotel, alles zwart geblakerd (absoluut niet lekker). Het dessert was een lachertje; ook voor ieder 1 hap. Decor kan ik niets over zeggen. We zaten in een nis (Soort muurkast, zonder deur). Afschuwelijk, men kreeg daar engtevrees. Gelukkig zijn wij 2 vrouwen slank en konden we de tafeltjes naar ons toe schuiven, anders hadden de mannen er niet tussen gekund.
En dat alles incl. drinken ( 4 glazen wijn, 2 flessen water en 4 frisdrank) voor 160 euro. Geen aanrader dus. Wij gaan nooit meer terug.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Gisteravond bij La Vaca voor de 2e maal gaan eten. 1e keer na opening bleek een welkome verrassing met originele gerechten v goede kwaliteit. 4-5 maanden later, bleek gisteravond, is de kaart aangepast met erg veel vlees. We gaan voor het lam en risotto. Het lam is zo groot en vettig dat het geen lam kan zijn, de risotto papperig en nat. Uit beide blijkt dat er gekozen is geworden voor producten na de openingsmaanden. De vergeten vis en de hoeveelheid wachtende mensen tussen de jassen maken het af, we vragen gelijk de rekening. Erg jammer, had een welkome toevoeging aan de Maastrichtse betere restaurants kunnen zijn.