Taverna de Griek

Heuvelring 33 5038 CJ Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Taverna de Griek

Onmiskenbaar Griekenland

Muurschilderingen, blauw en wit, massieve pilaren. We zijn in Griekenland! Dit restaurant wordt gerund door twee broers en kennen de Griekse keuken als geen ander. Een uitgebreide kaart vol tapas, gyros, stifado en ga zo maar door zal je smaakpapillen verbluffen. Lekker centraal gelegen dus maak je op voor een avondje uit.

Meer informatie over restaurant Taverna de Griek

• Af te huren , Terras
6,4
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Tijdens de Tilburgse kermis hier gegeten. Vanwege de kermis was er slechts een beperkt menu.
We kozen voor de kermisschotel, een mixed grill met diverse soorten vlees, tzaziki en salade.

De tzaziki bevat zoveel knoflook dat dit de volgende dag nog te proeven is. Mijn tafelgenoot vond de mixed grill redelijk, zelf vond ik de smaken vlak. De portie was aan de kleine kant.

De bediening was vriendelijk.

De rekening bedroeg 35 euro, iets teveel voor het gebodene.
MarcoJason .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vriendelijk ontvangen met een heerlijke Ouzo. Vooraf een lekkere Tzatziki (met te weinig brood maar dat werd op verzoek netjes aangevuld). Hoofdgerecht een mixed grill en Moussaka. De Moussaka was goed en smaakvol, maar de mixed grill was echter een zware tegenvaller. Totaal smaakloos vlees, om het toch enigzins smaak te geven opgegeten met de gekruide rijst en Tzatziki.
Jammer dat keuken het vlees zo smaakloos op tafel zet.
Bediening overigens zeer vriendelijk.
Na-dine .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Lekker en vers gegeten: moussaka en gyros. De salade bij de gyros was vers en de frietjes waren knapperig en warm. Een glaasje ouzo van het huis gekregen bij binnenkomst en de bediening was vrolijk, gastvrij en hartelijk zonder opdringerig te zijn of te storen. Zeker de bediening maakte het bezoek heel goed. Het was er vrij rustig, wat ik onbegrijpelijk vind.