Taverna De Griek

Havenstraat 18 1211 KL Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Taverna De Griek

De kruidige Griekse keuken

Laat je verleiden door de rijke, kruidige smaken van de Griekse keuken. Geen gedoe op je bord, maar gewoon heel erg goed bereid eten. Kruidig gegrild vlees, perfect gebakken vis en de lekkerste groenten. De lieve, attente bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en schenkt met liefde nog een ouzo voor je in.

Meer informatie over restaurant Taverna De Griek

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Kristel G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een heerlijk eten! Wij hebben onbeperkt Griekse Tapas gegeten. De tapas zagen er feestelijk en heerlijk uit. De portie verdeling per keer was ruim voldoende! Verder wil ik complimenteren dat ze heerlijke wijnen schenken die precies aansluiten om de smaak van het eten nog lekkerder te maken. De gezelligheid in het restaurant is super! Heerlijk informeel Ik heb genoten van een avondje Griekenland in Hilversum. Bedankt! Tot snel! Greetz Kristel
Kristel G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer goede kwaliteit en klein maar netjes bijna luxe restaurant met normale prijzen
Porties mogen iets groter maar ach
Ik ben zeer kritisch maar dit restaurant is erg goed
Wel reserveren want je bent niet de enigen die ze weet te vinden
Voedselkenner K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ik kom hier al jaren omdat het eten super is. Het vlees, vis en inkvis en salade en peulvruchten en desserts allemaal super. Vaak kom ik voor de Mezzedes, oftewel de vele kleine gerechten die je kunt eten. Dat is juist het mooie, want dan kan je alle smaken proeven. Nogmaals. Niks anders dan lof. top!
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Hier moet je gegeten hebben! Heerlijke gerechten en gezellige bediening.
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Hier moet je zijn als Grieks eten voor jou meer is dan alleen gyros en tzatziki. Je proeft dat alles met liefde voor goed eten klaargemaakt is. Prima sfeer en opgewekte, attente bediening, ondanks de zaterdagavonddrukte. Wij komen hier al jaren en hopen dit ook nog jaren te mogen blijven doen.
Florence D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Leuke sfeer, smaakvolle gerechten (grote porties : de ene vindt het een + de ander een - :)).
Wij hebben genoten van malse vlees : ossenhaas, souvlaki van kip, gyros. Helemaal naar wens.
Pirobello .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
overheerlijk eten. Als wij er heen gaan worden wij altijd ontzettend blij. Het vlees is ontzettend goed gedaan en de gerechten en toetjes overheerlijk.

De sfeer is lekker en de mama en bediening leuke mensen. De restaurant is netjes verzorgt en de kleurenpalette is warm en gezellig.

Al met al ben ik zeer te vreden en kan ik ieder aanraden om te gaan eten
Lindelaan .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
De prijsverhouding is uitstekend. We gingen voor een tapas menu. Heerlijk! Behalve de chagerijnige eigenaar was alles goed in verhouding. Wij raden de eigenaar een communicatie cursus voor beginners aan.
De ober maakte veel goed.
Margio1980 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Taverna de Griek is een geweldig goed restaurant. De sfeer is goed en knus, en vooral het eten is echt helemaal top. Vooral de Mezedes is mijn favoriet (keuze uit allerlei kleine gerechten). Overheerlijk en echt divers. Ik raad deze restaurant iedereen aan. Ik heb veel prijzigere resturants gehad die veel minder lekker eten serveren. Daarom de prijs kwaliteit verhouding is het beste wat je kunt krijgen naar mijn kritische mening.
Zeger V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gebruik gemaakt van het Tapas-menu a 22,95. Prijs-kwaliteitverhouding bij dit menu is heel goed en het aanbod is echt uitgebreid. Service was minder, de mannelijke ober en de vermoedelijke eigenaar waren communicatief zwak en oogden chagrijnig. Af en toe kwam de kokkin het eten brengen en die was weer wel heel vriendelijk. Al met al een aanrader wat betreft het eten, maar naar de houding van het bedienende personeel moet kritisch gekeken worden.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Verrassingsmenu is heerlijk met van alles wat. Vlees, groente en salade. Goed en in een rustig tempo opgediend. De entourage is mooi.
Anniekvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijke avond gehad hier. Nog niet heel bekend met het échte Griekse eten maar als het is zoals hier dan sign me up for a holiday! Het ene gerechtje nog lekkerder dan de andere. Bediening was super en de sfeer relaxed. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Nieuwste ontdekking en aanrader: gemarineerde ansjovis!?!
Wvbuu .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Het eten was erg lekker tot aan het toetje daar zat plastic in van de ijsbak bij het aangeven werd er alleen gezegd dat kan gebeuren verder niets erg jammer hoe daar op werd gereageerd.
M.boer58 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten ( grieksetafel ). Het personeel was aardig. Prijs kwaliteit prima. Uitgebreide keuze. Wij gaan hier zeker nog terug en raden het zeker aan
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
We hadden giros en hermes schotel. Zeer ruime porties. Ik vond echter het vlees (met name de giros) erg flauw van smaak, mijn vrouw vond het wel lekker. De rijst was plakkerig en ook erg flauw van smaak. Al met al niet wat we gewend zijn van een Grieks restaurant. Liever minder frietjes er bij en meer aandacht voor de smaak. Tzatziki wel goed van smaak. Gaan waarschijnlijk niet meer bestellen.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Een hele leuke tent, met een zeer intieme sfeer. Vooral de open haard zorgt voor dit plaatje. Was met twee vrienden eten waarbij wij kozen voor mezedes menu onbeperkt eten.
De hapjes waren heerlijk en goed van kwaliteit.Vooral de gefrituurde ansjovis is echt een aanrader. En niet te vergeten de heerlijke Griekse harde kaas uit de oven. De bediening was snel en super vriendelijk. De Baklava was wel wat gewoon en leek uit de vriezer te komen. De chocoladetaart was echter super. zeker voor herhaling vatbaar en niet duur.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Een etentje met het gezin (een kleuter en peuter) voor een feestelijke gelegenheid. Het decor is warm en kent prettige Griekse accenten zonder in (extreme) kitsch te vervallen: ook wel eens prettig. De ontvangst was wat koeltjes, maar de latere bediening was prima in orde en goedlachs. Wachttijden - zeker met twee kinderen - waren zeer acceptabel. De gerechten waren prima in balans en goed, smaakvol bereidt. Ook de kindermenu's spraken erg aan, al is een totaal gebrek aan groente misschien weer té kindvriendelijk. Hulde ook dat de frites niet vooraf gezouten waren; daar kunnen meer restaurants een voorbeeld aan nemen!

Net als bij eerdere recensies vond ik de rijst met wat verdwaalde groenten niet echt passend. Het presenteert niet leuk en voegde ook niet veel toe. Dat was ook het enige dat niet op ging en dat zegt dan weer genoeg. De prijs-kwaliteitverhouding is meer dan uitstekend voor dit restaurant!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Bij Taverna de Griek kom je echt in de informele sfeer van een taverna terecht. Op het decor valt verder niets op te merken.nHet was best druk voor een woensdagavond. Personeel was vriendelijk maar je merkte wel duidelijk verschil in de omgang met voor hen bekende gasten.
Het belangrijkste blijft natuurlijk de gerechten. Wij waren enigszins teleurgesteld en voldoet niet geheel aan ons referentiekader. Vlees zou hoger op smaak mogen, de gyros wat minder vet. De geserveerde rijst was ook niet wat wij gewend zijn, witte flauwe rijst met wat doperwten en een stukje sperzieboon.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het was druk op zondagavond. De haard was aan. Dat gaf een gezellige sfeer. Kleine mikpunten:
- er was een stel met twee kleine kinderen die op een bank in het restaurant, waar wij uitzicht op hadden, die kinderen gingen verschonen. Dat kan echt niet en daar had iets over gezegd moeten worden.
- het eten was erg lekker, maar we misten een lekkere Griekse salade of zo erbij. Het was een beetje kaal: vlees en frieten/rijst.
- ondanks het groot aantal medewerkers duurde het lang voordat onze tafel werd afgeruimd toen we klaar waren. Uiteindelijk is het bestelde kopje koffie niet meer gebracht.
Mijn kinderen en ik gaven dit restaurant een 7,5.