Over het restaurant Taverna De Griek

De kruidige Griekse keuken

Laat je verleiden door de rijke, kruidige smaken van de Griekse keuken. Geen gedoe op je bord, maar gewoon heel erg goed bereid eten. Kruidig gegrild vlees, perfect gebakken vis en de lekkerste groenten. De lieve, attente bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en schenkt met liefde nog een ouzo voor je in.

Meer informatie over restaurant Taverna De Griek

Cita V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Leon E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten was heerlijk, iets meer contact opzoeken met tafels is wel wenselijk.
Eli B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Lazos de eigenaar is een erg aardige man die de Griekse sfeer goed weet te treffen. Ik ben vooral gek op de verzamelde voorgerechten die, al geland waar je van houdt, echt superlekker zijn. .!
Mari D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heel sfeervol ontzettend lekker gegeten . Griekse mezzes maakte er voor iedereen weer een extra feestje vav. Gewoon top!
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Prima. Héérlijke gehaktballetjes met tomatensaus en er veel brood heel fijn!
Vlees was super bereid. Zelfs voor ons genoeg
André D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Op aanraden van mijn vriendin van Zaandam naar Hilversum om bij de Griek te gaan eten, ik heb veel restaurants van binnen gezien, dit is een van de pareltjes die je tegenkomt. We kozen voor het Grieks menu en dit was geweldig!, zeer vers en goed, vlees en vis door elkaar, plankjes met Metzes, we hebben 3 rondes gehad, geen plek meer voor een Bakhlava (niet van supermarkt maar zelf gemaakt, jammer!) Ik geef de Griek net geen 10, waarom? Mythos biertje hoort er altijd bij, heb er een gehad omdat er niet meer was, je hoort dit altijd voldoende op voorraad te hebben, dit is het enige minpuntje, voor de rest fantastisch!
Els D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was goed van smaak, mwt een redelijkwe prijas-kwaliteitverhouding.
De porties leken wat kleiner dan eerder.
De bediening was vriendelijk.
De ambiance was redelijk. De inrichting wat sleets.
Helaas zaten naast een zeer luidrichting gezelschap.
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima zaak met perfecte porties, prijs is ook netjes en bediening was snel en eigenlijk ook niets op aan te merken.
Cor O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Grieks eten van hoogstaande kwaliteit gaan zeker terug.
Mari D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Afgelopen weekend onbeperkt mezes gegeten. Mooie selectie waarbij de porties niet overdreven groot zijn zodat je veel kanproeven .Goede prijs kwaliteit verhouding maakt het voor mij een aanraden
Mika V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten, smaakvol. Porties goede hoeveelheid. Vriendelijke bediening!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Wij kunnen niet anders zeggen!! De prijs-/kwaliteitsverhouding is prima. Algemeen: wel jammer dat de "authentieke" Griek in Nederland zich aanpast aan het "westerse" vraag en aanbod "spel". Een souvlaki moet o.i. Grieks zijn en blijven.
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eten was geweldig
Luc K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eerste bezoek bij Taverna, was zeer goed bevallen. De mix van verschillende hapjes als hoofdgerecht is zeer aan te bevelen!
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gisteravond met de familie genoten bij Taverna De Griek in Hilversum. We waren er redelijk vroeg op een zaterdagavond en vonden het toch al verrassend druk. Later begrepen we dat reserveren eigenlijk altijd wel zinvol is. Geen wonder: de sfeer en het eten zijn ronduit fantastisch!

Service is vriendelijk, de Griekse eigenaar nam ruim de tijd om met mijn oude moeder (89) nog even haar beste Grieks te oefenen. Ze is tientallen keren in zijn land geweest en vond oprecht de Paidakia (lamskotelletjes) de lekkerste die ze óóit gegeten heeft - en dat wil wat zeggen.

De prijs/kwaliteit verhouding was wat ons betreft ook al klassiek Grieks - prima in orde: zeker niet te duur voor fantastisch lekker eten. En ook al zo'n aangename verrassing: de "huis" Rezina (de goedkoopste op de kaart) was ook mild en rond van smaak! We hebben er oprecht van genoten en komen zéker nog een keer terug!
Eric Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Kom hier regelmatig , blijft een topper!
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eten was erg lekker, de huiswijn was echt Griekse wijn. De bediening was wat vlak.
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heel lekker gegeten!Mooie kleine gerechtjes als je voor allyoucaneat kiest.
Chris T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijke Griekse tapas gegeten. Niet eens zelf uitgezocht, maar door de kok. Lekkere Griekse witte wijn erbij. Helemaal prima.
Roswitha P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Aanrader: "de Ellinko Trapezi" diverse kleine hapjes; vis en vlees.