Taverna De Griek

Havenstraat 18 1211 KL Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Taverna De Griek

De kruidige Griekse keuken

Laat je verleiden door de rijke, kruidige smaken van de Griekse keuken. Geen gedoe op je bord, maar gewoon heel erg goed bereid eten. Kruidig gegrild vlees, perfect gebakken vis en de lekkerste groenten. De lieve, attente bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en schenkt met liefde nog een ouzo voor je in.

Meer informatie over restaurant Taverna De Griek

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gondameurs .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
mar56 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Super lekker gegeten in dit restaurant. Gezellige sfeer compleet met open haardvuur. We hadden het tapas menu gekozen. Kleine gerechtjes die er stuk voor stuk verzorgd en vers uitzagen en ook heel erg lekker waren. De bediening was buitengewoon aardig. Een echte aanrader!
Frenco .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gezellig restaurant, je ziet direct dat het een familiebedrijf is waarbij iedereen goed werkt. Wij hadden allemaal voor de Tapas gekozen en waren aangenaam verrast, ondanks de grootte van de kaart waren werkelijk alle gerechten heerlijk. Ik ga hier binnenkort weer eten!
hans M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
gemoedelijke sfeer. Aardige mensen .
Eten gevarieerd en van goede kwaliteit.
I.v.m de bezetting van alle tafels. was het wel rumoerig.
Prijs kwaliteit zeer goed.
Kristel G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een heerlijk eten! Wij hebben onbeperkt Griekse Tapas gegeten. De tapas zagen er feestelijk en heerlijk uit. De portie verdeling per keer was ruim voldoende! Verder wil ik complimenteren dat ze heerlijke wijnen schenken die precies aansluiten om de smaak van het eten nog lekkerder te maken. De gezelligheid in het restaurant is super! Heerlijk informeel Ik heb genoten van een avondje Griekenland in Hilversum. Bedankt! Tot snel! Greetz Kristel
Kristel G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer goede kwaliteit en klein maar netjes bijna luxe restaurant met normale prijzen
Porties mogen iets groter maar ach
Ik ben zeer kritisch maar dit restaurant is erg goed
Wel reserveren want je bent niet de enigen die ze weet te vinden
Voedselkenner K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ik kom hier al jaren omdat het eten super is. Het vlees, vis en inkvis en salade en peulvruchten en desserts allemaal super. Vaak kom ik voor de Mezzedes, oftewel de vele kleine gerechten die je kunt eten. Dat is juist het mooie, want dan kan je alle smaken proeven. Nogmaals. Niks anders dan lof. top!
Joke E.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Hier moet je gegeten hebben! Heerlijke gerechten en gezellige bediening.
Suzanne T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Hier moet je zijn als Grieks eten voor jou meer is dan alleen gyros en tzatziki. Je proeft dat alles met liefde voor goed eten klaargemaakt is. Prima sfeer en opgewekte, attente bediening, ondanks de zaterdagavonddrukte. Wij komen hier al jaren en hopen dit ook nog jaren te mogen blijven doen.
Florence D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Leuke sfeer, smaakvolle gerechten (grote porties : de ene vindt het een + de ander een - :)).
Wij hebben genoten van malse vlees : ossenhaas, souvlaki van kip, gyros. Helemaal naar wens.
pirobello .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
overheerlijk eten. Als wij er heen gaan worden wij altijd ontzettend blij. Het vlees is ontzettend goed gedaan en de gerechten en toetjes overheerlijk.

De sfeer is lekker en de mama en bediening leuke mensen. De restaurant is netjes verzorgt en de kleurenpalette is warm en gezellig.

Al met al ben ik zeer te vreden en kan ik ieder aanraden om te gaan eten
lindelaan K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
De prijsverhouding is uitstekend. We gingen voor een tapas menu. Heerlijk! Behalve de chagerijnige eigenaar was alles goed in verhouding. Wij raden de eigenaar een communicatie cursus voor beginners aan.
De ober maakte veel goed.
Margio1980 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Taverna de Griek is een geweldig goed restaurant. De sfeer is goed en knus, en vooral het eten is echt helemaal top. Vooral de Mezedes is mijn favoriet (keuze uit allerlei kleine gerechten). Overheerlijk en echt divers. Ik raad deze restaurant iedereen aan. Ik heb veel prijzigere resturants gehad die veel minder lekker eten serveren. Daarom de prijs kwaliteit verhouding is het beste wat je kunt krijgen naar mijn kritische mening.
Z.E. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gebruik gemaakt van het Tapas-menu a 22,95. Prijs-kwaliteitverhouding bij dit menu is heel goed en het aanbod is echt uitgebreid. Service was minder, de mannelijke ober en de vermoedelijke eigenaar waren communicatief zwak en oogden chagrijnig. Af en toe kwam de kokkin het eten brengen en die was weer wel heel vriendelijk. Al met al een aanrader wat betreft het eten, maar naar de houding van het bedienende personeel moet kritisch gekeken worden.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Verrassingsmenu is heerlijk met van alles wat. Vlees, groente en salade. Goed en in een rustig tempo opgediend. De entourage is mooi.
anniekvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijke avond gehad hier. Nog niet heel bekend met het échte Griekse eten maar als het is zoals hier dan sign me up for a holiday! Het ene gerechtje nog lekkerder dan de andere. Bediening was super en de sfeer relaxed. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Nieuwste ontdekking en aanrader: gemarineerde ansjovis!?!
wvbuu .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Het eten was erg lekker tot aan het toetje daar zat plastic in van de ijsbak bij het aangeven werd er alleen gezegd dat kan gebeuren verder niets erg jammer hoe daar op werd gereageerd.
m.boer58 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten ( grieksetafel ). Het personeel was aardig. Prijs kwaliteit prima. Uitgebreide keuze. Wij gaan hier zeker nog terug en raden het zeker aan
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
We hadden giros en hermes schotel. Zeer ruime porties. Ik vond echter het vlees (met name de giros) erg flauw van smaak, mijn vrouw vond het wel lekker. De rijst was plakkerig en ook erg flauw van smaak. Al met al niet wat we gewend zijn van een Grieks restaurant. Liever minder frietjes er bij en meer aandacht voor de smaak. Tzatziki wel goed van smaak. Gaan waarschijnlijk niet meer bestellen.