Tavenu

31-206386016

Meer informatie over restaurant Tavenu

Claudia E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Sfeervol restaurant, zeer vriendelijke medewerkers, beperkte kaart, voorgerecht was goed, hoofdgerecht was redelijk. Ik zou er weer gaan eten.
Jan Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijke bediening, goed eten. Prijs wel wat aan de hoge kant. Lekkere gerechten zonder eindeloze kaart. Aandachtspunt is de wat rommelige bedieningssystematiek. Maar de sympathieke houding van deze mensen maakt een hoop goed.
Pat H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten en aardige bediening De inruchting is oud maar dat hoort zo bij het pand Als het moden was zou dat niet kloppen
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vroeger had The Movies een Frans restaurant; tegenwoordig is het Oosters. De keuze van gerechten is wel een stuk kleiner geworden. De kwaliteit van het eten is aardig; de prijs-kwaliteit-verhouding goed. De viskoekjes (voorgerecht) waren erg vet, maar de mosselen waren heerlijk. Mijn tafelgenoot at pangsit (goed) en saté (prima), maar de rijst bij de saté was lauw, bijna koud. Groente heb ik niet gezien.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
lekker eten in goede ambiance. Leuk in combinatie met film. Oosterse keuken is prima, bediening vriendelijk. Hoofdgerecht duurde beetje lang.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Pas op, het eten is heel erg pittig, je moet er maar van houden. Ik vond de milde gerechten al heel erg pittig !! Iets te ...
ATroost .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Viskoekjes smaakten door overdosis koriander naar zeepsop en de pangsit was zurig en muf en te heet (zelf Indo, ben wel wat gewend). Saté ayam was ok, pindasaus had een vreemde bijsmaak en was te dik. Kabeljauw was lekker, met lekkere groente en mooie rijst.
Bediening was heel vriendelijk en na een slow start erg attent.
Ik zou hier zelf niet nog eens gaan eten.
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De nieuwe kaart beviel ons matig. WIJ kwamen niet voor Indisch eten, maar een alternatief was er niet. Voor Goed Indisch eten zijn er veel betere restaurants. Hopelijk is er snel weer een normale kaart.
J B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij komen ier al een aantal jaren maar. het eten was goed maar wordt minder dan voorheen. jammer.
de bedieningisvriendelijken goed.
Puck R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant Tavenu. Samen met mijn vriend hadden wij de sate en indonesische ribs besteld, wat zeker aanraders zijn! Ook goede wijnen worden er geserveerd. Zeker een geslaagde avond! Komen snel weer terug!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Kleine maar orginele kaart, waar leuke aziatische gerechten en zalige toetjes op staan.
Singapore1978 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voor het eerst de nieuwe kaart van Tavenu geprobeerd. Voordien altijd tevreden geweest met de gerechten. Deze keer was een teleurstelling. De kipsaté smaakte zuur. Volgens de kok hoorde dat zo. Daarom ook geen voorstel voor een ander gerecht. Het meisje van de bediening was wel heel vriendelijk maar liet ons gewoon betalen voor iets dat naar mijn mening ver beneden de maat was. Dus als je lekker Aziatisch wilt eten, ga dan niet naar Tavenu. Er zijn in Amsterdam veel andere goede alternatieven.
immanuel_himmel .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Super vriendelijk personeel en heerlije vegetarische gerechten voor een zeer betaalbare prijs. Kortom een geweldige plek om eerst heerlijk te eten en te drinken voor de film begint!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gemakkelijk om te combineren met bioscoop. Niet om uitgebreid te tafelen. Eetcafe met snelle bediening.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
we hebben de lams-saté en de oosterse mosselen gegeten, mooie delicate smaken, goede wijn en aardige bediening, een echte aanrader om voor of na de film te gaan eten!
Fschling .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Weer een nieuw jasje voor de oude Movies Wild Kitchen, al zij het dan uitsluitend in het menu. Het decor en de bediening zijn hetzelfde gebleven.
Het menu is aziatisch geinspireerd, voornamelijk indonesisch, zonder de obligate nasi.
Het is erg lekker klaargemaakt. Lekker veel groenten.
De porties zijn nogal klein en koolhydraten moeten er apart bijbesteld worden (dus rijst of frietjes). Dat is jammer, met name voor mijn man die diabeet is en écht iets van koolhydraten bij het eten moet hebben.
De kaart is niet heel uitgebreid dus -als frequentie bezoeker van de Movies en dit restaurant- hoop ik wel dat ze met enige regelmaat de kaart verversen anders ben je wel snel uitgekeken.
De bediening is als vanouds dus vriendelijk en behulpzaam.
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Mijn vrouw had 'vis van de markt in citroensaus'. Dat viel haar tegen want de saus was niet van citroen. Het enige citroenachtige was een stuk limoen. De hele dis was niets bijzonders. Toen was er Lemon Cheesecake. Hier zat ook geen citroen smaak aan. Mijn vrouw hoeft hier niet meer te komen. Zelf had ik Indonesische gerechten gekozen en ik was tevreden. Minder tevreden was ik over de tafel. Door een balk midden onderin kon ik mijn benen niet kwijt. De bediening was niet onvriendelijk maar we moesten steeds moeite doen om aandacht te krijgen.
Vroeger kwamen we hier vaak maar dat zal nu niet zo vaak meer gebeuren.
s.e.oostveenstryker .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
wij vonden het helemaal top. Het eten was heerlijk. De bediening ontzettend lief en geduldig en ik kom al jaren bij the Movies en het restaurant en voel me er thuis. Het is zooo gezellig.
devlas .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
In onze favoriete bioscoop komen we al tientallen jaren en ook het restaurant wisten we altijd al te vinden. Hele fijne bediening, die rekening houdt met het begin van de film na de maaltijd. De huidige menukaart biedt genoeg keuze uit vlees, vis en plantaardig, al zou er iets meer van het laatste op mogen. De gerechten met een Indische oorsprong smaakten ons net zo goed als die bij de beste warungs en Indische restaurants waar we over de jaren kwamen. De koffie is ook uitstekend, al zou rietsuiker in plaats van die scherpe witte de smaak zeer ten goede komen. Eten bij Tavenu en daarna een film kijken in het filmtheater is voor ons echt een fijn avondje uit. Een aanrader.
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Goed restaurant met als basis 4 a 5 Indonesië gerechten. Zeer smaakvol en nette bediening.
Prijs kwaliteit en bediening is OK !