Tavenu

31-206386016

Meer informatie over restaurant Tavenu

ATroost .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Viskoekjes smaakten door overdosis koriander naar zeepsop en de pangsit was zurig en muf en te heet (zelf Indo, ben wel wat gewend). Saté ayam was ok, pindasaus had een vreemde bijsmaak en was te dik. Kabeljauw was lekker, met lekkere groente en mooie rijst.
Bediening was heel vriendelijk en na een slow start erg attent.
Ik zou hier zelf niet nog eens gaan eten.
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De nieuwe kaart beviel ons matig. WIJ kwamen niet voor Indisch eten, maar een alternatief was er niet. Voor Goed Indisch eten zijn er veel betere restaurants. Hopelijk is er snel weer een normale kaart.
J B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij komen ier al een aantal jaren maar. het eten was goed maar wordt minder dan voorheen. jammer.
de bedieningisvriendelijken goed.
Puck R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant Tavenu. Samen met mijn vriend hadden wij de sate en indonesische ribs besteld, wat zeker aanraders zijn! Ook goede wijnen worden er geserveerd. Zeker een geslaagde avond! Komen snel weer terug!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Kleine maar orginele kaart, waar leuke aziatische gerechten en zalige toetjes op staan.
Singapore1978 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voor het eerst de nieuwe kaart van Tavenu geprobeerd. Voordien altijd tevreden geweest met de gerechten. Deze keer was een teleurstelling. De kipsaté smaakte zuur. Volgens de kok hoorde dat zo. Daarom ook geen voorstel voor een ander gerecht. Het meisje van de bediening was wel heel vriendelijk maar liet ons gewoon betalen voor iets dat naar mijn mening ver beneden de maat was. Dus als je lekker Aziatisch wilt eten, ga dan niet naar Tavenu. Er zijn in Amsterdam veel andere goede alternatieven.
Immanuel_himmel .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Super vriendelijk personeel en heerlije vegetarische gerechten voor een zeer betaalbare prijs. Kortom een geweldige plek om eerst heerlijk te eten en te drinken voor de film begint!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gemakkelijk om te combineren met bioscoop. Niet om uitgebreid te tafelen. Eetcafe met snelle bediening.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
we hebben de lams-saté en de oosterse mosselen gegeten, mooie delicate smaken, goede wijn en aardige bediening, een echte aanrader om voor of na de film te gaan eten!
Fschling .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Weer een nieuw jasje voor de oude Movies Wild Kitchen, al zij het dan uitsluitend in het menu. Het decor en de bediening zijn hetzelfde gebleven.
Het menu is aziatisch geinspireerd, voornamelijk indonesisch, zonder de obligate nasi.
Het is erg lekker klaargemaakt. Lekker veel groenten.
De porties zijn nogal klein en koolhydraten moeten er apart bijbesteld worden (dus rijst of frietjes). Dat is jammer, met name voor mijn man die diabeet is en écht iets van koolhydraten bij het eten moet hebben.
De kaart is niet heel uitgebreid dus -als frequentie bezoeker van de Movies en dit restaurant- hoop ik wel dat ze met enige regelmaat de kaart verversen anders ben je wel snel uitgekeken.
De bediening is als vanouds dus vriendelijk en behulpzaam.
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Mijn vrouw had 'vis van de markt in citroensaus'. Dat viel haar tegen want de saus was niet van citroen. Het enige citroenachtige was een stuk limoen. De hele dis was niets bijzonders. Toen was er Lemon Cheesecake. Hier zat ook geen citroen smaak aan. Mijn vrouw hoeft hier niet meer te komen. Zelf had ik Indonesische gerechten gekozen en ik was tevreden. Minder tevreden was ik over de tafel. Door een balk midden onderin kon ik mijn benen niet kwijt. De bediening was niet onvriendelijk maar we moesten steeds moeite doen om aandacht te krijgen.
Vroeger kwamen we hier vaak maar dat zal nu niet zo vaak meer gebeuren.
S.e.oostveenstryker .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
wij vonden het helemaal top. Het eten was heerlijk. De bediening ontzettend lief en geduldig en ik kom al jaren bij the Movies en het restaurant en voel me er thuis. Het is zooo gezellig.
Devlas .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
In onze favoriete bioscoop komen we al tientallen jaren en ook het restaurant wisten we altijd al te vinden. Hele fijne bediening, die rekening houdt met het begin van de film na de maaltijd. De huidige menukaart biedt genoeg keuze uit vlees, vis en plantaardig, al zou er iets meer van het laatste op mogen. De gerechten met een Indische oorsprong smaakten ons net zo goed als die bij de beste warungs en Indische restaurants waar we over de jaren kwamen. De koffie is ook uitstekend, al zou rietsuiker in plaats van die scherpe witte de smaak zeer ten goede komen. Eten bij Tavenu en daarna een film kijken in het filmtheater is voor ons echt een fijn avondje uit. Een aanrader.
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Goed restaurant met als basis 4 a 5 Indonesië gerechten. Zeer smaakvol en nette bediening.
Prijs kwaliteit en bediening is OK !
Kvanrensch .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We hebben heel lekker gegeten. Mooi restaurant en bioscoop gezellige sfeer, de bediening was super goed. Kortom een leuke avond uit!
Egbertbroers .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Bediening was gezellig, lief zelfs. En softshell krab waar Ron Blauw ook z'n vingers bij aflikt!!
Heerlijk gegeten dus na een filmpje....
D.f.dijkstra .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Verrassend lekker eten en vriendelijke bediening. Jammer dat de verdere aankleding gelijk is gebleven aan vorige keuken. Is beetje oubollig en zou iets meer kleur mogen hebben.
Stefanschoorl .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijke zachte spareribs en gezellig dat je het eten kan delen, dat scheelt ook bij het kiezen uit het menu! Aardige bediening en goed geregeld i.c.m. naar de film gaan.
Varvara .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
lekker gegeten. goede service. Zoals andere reviewers al hadden geschreven weinig rijstblokjes bij de sate en geen rijst bij de GadoGado. Moet je apart bestellen voor 3,50. Er is geen gewone rijst op het menu alleen Nasi Uduk. Wel lekker, maar some wil je gewoon wat witte rijst of rijstblokjes erbij. Alles zou makkelijk te delen zijn, maar ik zie niet in waarom dat zo speciaal is. Je kan je eten natuurlijk altijd wel delen. Maar al met al goed lekker gegeten .
Schotborgh.deweerd .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijke Aziatische keuken. Groente van de Gado Gado is lekker bijt-gaar. Portie is voldoende groot.
Attent personeel. Goed te combineren met filmbezoek. Wordt qua vlotheid service goed rekening mee gehouden.