Tavenu

Peggy A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
lekker eten voorafgaand aan film. ze houden rekening met de aanvangstijd van de film, erg fijn! aziatische keuken is authentiek. lekkere gerechten!
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Erg lekker gegeten, 'bekende' gerechten maar dan met een Aziatische touch. Aan alles is te merken dat de gerechten met aandacht en passie worden gemaakt! Ook ruime keuze aan open wijnen voor een scherpe prijs. Aanrader!
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zowaar de Aziatische keuken in een bioscooprestaurant. Leuk om deze naam terug te laten komen.Was de allereerste naam van de bioscoop. Kleine kaart maar prima kwaliteit.
Rendang goed doorgegaard, maar ook de sate met prima saus en de mosselen jawel deden het prima.De bioscoopkaartjes werden aan tafel gebracht en er werd voor de combi eten en film nog eens een korting verleend. Kpnen zeker gauw weer terug.
Wil, Janine en Luuk
Zon13 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We komen al jaren bij de Movies maar nu voor het eerst bij Tavenu. Een verrassend leuke kaart en heeeerlijke gerechten. Best grote porties. Bediening is erg goed, kortom voor herhaling vatbaar. Hopelijk wisselen de gerechten per seizoen.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij vinden het jammer dat de kaart zo klein is en dat het niet regelmatig vernieuwd wordt. Dat weerhoudt ons om er vaker te eten.
fenneke1 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, verrassend lekker zelfs. Rilette van eend was topper. Aardige bediening en net op tijd voor de film klaar. We komen terug!
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Was even verrast door het menu. Maar ook verrast door de smaak en kwaliteit. Bravo!! Zal ook zeker vaker komen.
Mijn gezelschap maakte voor het eerst kennis met jullie kookkunst onder hen een met opleiding hotelschool. En echt wel iets van kookkunst weet. Ook hij was verrast en zal de keuken aanbevelen. Dankjewel.
UnoDue .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De service was heel goed en prettig!! Wij hoefden niet lang op ons eten te wachten.

Het diner was verrukkelijk: pangsit, gado gado en zwarte rijstpudding. Het nagerecht was echt een verrassing!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ik eet hier graag in combinatie met film. Erg lekker, persoonlijke bediening. Ik verhuis naar Arnhem, maar voor een avondje Tavenu en Movies kom ik graag nog eens naar Amsterdam.
Visserg .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijke avond gehad met mijn moeder en zusje en vervolgens meteen door naar de filmzaal. Er hing zoals altijd een fijne sfeer en we hebben heerlijk gegeten!
Pieter W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Twijfelde vooraf een beetje vanwege wisselende recensies, maar ben aangenaam verrast. Heerlijk gegeten, attente en vriendelijke bediening ondanks de drukte. Ideaal voor als je later naar de film gaat.
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Aan de dure kant. De cheesecake was echt niet te eten. De bediening was zonder overdrijven slecht. Leuke atmosfeer voor de film maar beslist geen aanrader. Het was ook ongezellig koud in het restaurant.
Claudia E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Sfeervol restaurant, zeer vriendelijke medewerkers, beperkte kaart, voorgerecht was goed, hoofdgerecht was redelijk. Ik zou er weer gaan eten.
Jan Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Vriendelijke bediening, goed eten. Prijs wel wat aan de hoge kant. Lekkere gerechten zonder eindeloze kaart. Aandachtspunt is de wat rommelige bedieningssystematiek. Maar de sympathieke houding van deze mensen maakt een hoop goed.
pat H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten en aardige bediening De inruchting is oud maar dat hoort zo bij het pand Als het moden was zou dat niet kloppen
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vroeger had The Movies een Frans restaurant; tegenwoordig is het Oosters. De keuze van gerechten is wel een stuk kleiner geworden. De kwaliteit van het eten is aardig; de prijs-kwaliteit-verhouding goed. De viskoekjes (voorgerecht) waren erg vet, maar de mosselen waren heerlijk. Mijn tafelgenoot at pangsit (goed) en saté (prima), maar de rijst bij de saté was lauw, bijna koud. Groente heb ik niet gezien.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
lekker eten in goede ambiance. Leuk in combinatie met film. Oosterse keuken is prima, bediening vriendelijk. Hoofdgerecht duurde beetje lang.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Pas op, het eten is heel erg pittig, je moet er maar van houden. Ik vond de milde gerechten al heel erg pittig !! Iets te ...
ATroost .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Viskoekjes smaakten door overdosis koriander naar zeepsop en de pangsit was zurig en muf en te heet (zelf Indo, ben wel wat gewend). Saté ayam was ok, pindasaus had een vreemde bijsmaak en was te dik. Kabeljauw was lekker, met lekkere groente en mooie rijst.
Bediening was heel vriendelijk en na een slow start erg attent.
Ik zou hier zelf niet nog eens gaan eten.