Taveerne Tivoli

Zwolsestraat 63 8101 AB Raalte Nederland Kaart

Over restaurant Taveerne Tivoli

Heerlijk dineren onder de rook van Zwolle

Middenin het kleine dorpje Raalte, onder de rook van Zwolle, vind je Taveerne Tivoli. Dit is een landelijk boerderij-achtig restaurant, gelegen vlakbij een groot sportgebied. Het is een plek waar je kunt genieten van vriendelijke bediening en heerlijk eten. Wat ze op de kaart hebben staan? Lekkere vis- en vleesgerechten maar ook voor de vegetariër is hier genoeg keuze. Neem ook vooral een kijkje in hun prachtig groen beboste tuin, waar je overigens aan de meest romantische tafels kunt dineren.

Meer informatie over restaurant Taveerne Tivoli

Duur
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heel gezellig restaurant. Hebben met 4 personen zeer lekker gegeten. Hertenbiefstuk en de wild-goulash waren zeer goed. Lekker glaasje rode wijn erbij. en als toetje een Creme Brulee en Koffie met diverse lekkernijen. Prijs redelijk. Bediening zeer gastvrij.
Levensgenieter43 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Met ons gezin (4 personen, 2 'kinderen' van 18 en 19 jaar oud) zijn we gisteravond, zonder reservering vooraf, bij Taveerne Tivoli binnengelopen om te dineren. Hoewel er blijkens aangeplakte posters een feestje gaande was, werd ons door het vriendelijke personeel een prima plaats gewezen. We hebben alle vier vanaf de grote kaart verschillende gerechten gekozen en deze werden na niet al te lang te hebben gewacht geserveerd. Het eten was prima! De 'vis van de dag' ('informeer hiervoor bij het personeel' aldus de kaart) was een verrassing en perfect bereid. De ambiance is sfeervol, de geschiedenis van de taveerne gaat eeuwen terug (info achter op het menu). Voor ons een gelukstreffer!! Aan te raden.
Kok.arend .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Beperkt AH-keuzemenu, maar voor elk wat wils. Eten van goede kwaliteit.
Prettige, correcte bediening en een leuk, 'oud' decor.
We komen hier vaker. De 'gewone kaart' is aanzienlijk uitgebreider.
Jokekerkdijk .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hebben bij Tivoli goed kunnen eten. Het personeel was erg vriendelijk. Restaurant was gezellig. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht was erg goed. Iedereen was erg tevreden over alles.
Hendriks1949 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
In een gezellige kerstsfeer lekker gegeten bij taveerne Tivoli.
Wij waren er al om 17.00 uur. Dan weet je van tevoren dat het nog rustig zal zijn.
Maar het was geen enkel probleem voor ons. Het was knus eten in de gezellige ambiance.
Johannaw1949 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
De carpaccio smaakte prima. Evenals de spies. De bediening was heel goed. Vriendelijk, attent.
De sfeer is prima. Voor ons een reden om een keer een feest daar te geven.
Beijltje .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Een tegevaller vonden wij dit restaurant.
Voorgerecht gebakken camembert bleken gefituurde balletje met zachte kaas, geen camembert. Zalmvoorgerecht was lekker, maar meer een aumuse dan voorgerecht. Geen broodje erbij. Hoofdgerecht spies was matig en bij de hazepeper was een stoofpotje ontbrak de typische smaak van wild. Samengevat was het eten vlak van smaak en kleine porties. Ambiance en bediening zijn goed. Maar het eten duur en geen aanrader.
Jm.oortwijn90 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Wij hebben met 4 pers heerlijk gegeeten. Sfeer was heel gezellig, bediening was goed.
Een aanrader om naar toe te gaan.
Willem1803 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Goede sfeer , goede en erg vriendelijke bediening en het eten was zeer goed , kortom was erg gezellig om er te zijn dus een aanrader voor onze vrienden .
Willyenauke .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Wij hebben hier gegeten in het kader van de AH actie. Lekker met z'n tweeën eten en voor één menu betalen.
We hebben vaker met Tivoli gegeten, maar dan altijd vanaf de grote kaart met ruime keuze. In het kader van de AH actie heeft Tivoli echter een aparte AH kaart met beperkte keuze. Dit viel tegen en niet verwacht.
Het eten dat we besteld hebben smaakte goed, maar de porties waren behoorlijk afgemeten in vergelijking met wat je krijgt als je vanaf de grote kaart je maaltijd besteld. Het was jammer dat er die avond maar twee tafeltjes bezet waren. ( in totaal dus maar vier gasten) Het decor wordt mede bepaald door de aanwezige gasten en als die er niet zijn wordt het een beetje triest, ondanks het feit dat Tivoli een leuke tent is en blijft.
J.rijsemus .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
de entree was verrassend decor was aangepast op Halloween erg origineel gedaan .de tafel was gereserveerd ,keurig opgemaakt ,leuk de servetringen zie je niet veel meer. Eten heerlijk , je krijgt de tijd tussen alle gerechten dus tijd genoeg om te kunnen praten en nieuwsgierig naar het volgende gerecht.De 3 gangen zijn mooi opgemaakt en met zorg bereid.Vriendelijke en goede bediening.
Menuutjemanu .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het was super! T was aangekleed met decoratie voor halloween en er liepen theaterfiguren.. prachtig! Het eten was heerlijk! Nergens word er zo netjes bediend als hier denk ik.. de sfeer was super! We hebben heerlijk gegeten en zelfs met lastige allergieen word er meegedacht! We komen zeker terug!
Tgd .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Het was een gezellige avond dankzij het heerlijke eten, de zeer vriendelijke bediening en de gezellige inrichting..
Allemaal top.
Zeker om door te geven aan vrienden en bekenden
Egbert G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Afgelopen vrijdagavond met de AH kaart hier gegeten.
Een prima 3-gangen menu en een zeer vriendelijke bediening!
Een aanrader en we komen zeker terug!
Vhp_boers .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Leuke sfeer Het eten was prima we heb de spies gehad met varkens en rundvlees. Een heerlijke soep en zal vooraf en een heerlijk toetje. We waren zeer tevreden.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We hebben super lekker gegeten. De keuze met de AH actie is niet heel erg groot, toch is er voor iedereen iets bij. Wij hebben alle gerechten gehad en ze waren stuk voor stuk verrukkelijk. Erg goed klaargemaakt en mooi geserveerd.
Ook de porties zijn zeker niet kinderachtig. Ik heb ruim voldoende gegeten en ik ben zeker geen kleine eter.
De 'normale' kaart is (uiteraard) veel uitgebreider en is zeker de moeite waard een keer te proberen.
Het restaurant is uiterst sfeervol ingericht en de bediening is erg vriendelijk en lekker informeel.
Kortom een gezellig restaurant waar je erg lekker en gezellig kan eten!
Janbroekgerrits .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Het is `n gezellig en klassiek restaurant. het decor is zoals vroeger de café - restaurants in deze streek [ landelijk ] waren! Ik voel mij hier direct op mijn gemak!
Het eten is uitstekend, spies onwies met verschillende vleessoorten , en precies zoals vlees hoort te zijn. Hierbij gebakken aardappels en rauwkost. Het voorgerecht carpaggio was zeer goed! het nagerecht, vanilleijs met vruchten en slagroom. Dit alles was zeer lekker en goed bereid! Mijn vrouw dronk zoete witte wijn , en was hierover zeer te spreken! Wat mijzelf aangaat , ik ben `n bierdrinker en de Hertog Jan wat geschonken wordt was goed op temperatuur en lekker!
Mkleinwolthuis .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het eten was goed.
De bediening erg vriendelijk liep goed door.
alles was zeker goed.
echt een aanrader om te gaan eten
Rme .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wij hebben hier ontzettend lekker gegeten, de service was uitstekend en de sfeer was extra gezellig omdat er een bandje aan het spelen was!! Wij raden dit restaurant zeker aan!
John303 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het was ONWIES goed en lekker.
We komen zeker terug
Een leuke sfeer en gezellig om te dineren
De bediening was naar onze mening zeer correct