Taveerne Het Wetshuys

• Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Alice .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Als je hier wil dineren is het heerlijk, en als je wil komen lunchen ook. Broodjes zijn altijd voldoende en lekker, alhoewel er nu wel een keer wat nieuws op de kaart mag komen. Ik neem zelf altijd onbeperkt varkenshaas, heerlijk, goede saus en je hoeft niet lang te wachten
Nietthuis .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gezellig in het midden van het centrum van Almelo een broodje gescoord bij Het Wetshuys. Helaas was er volgens de bediening geen Turks brood meer, hoewel we wel de Wetslunch voorbij zagen komen met Turks brood. Gekozen voor bruin brood met rosbief, brie en ananas (warm). De smaak van de rosbief viel door het verwarmen en de overheersende brie en ananas jammer genoeg weg, verder wel te doen. Bediening mag vriendelijker zijn, ze bedoelen het goed maar komen toch kortaf over.
Cynthia C.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten
Bediening erg vriendelijk en de kwaliteit van het eten is super
Heerlijk mals vlees en mooi opgemaakte borden
Ideale locatie voor een heerlijk rustig etentje
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Een gezellig terras in het centrum van Almelo. Zowel in de zomer als in de winter kun je hier uitstekend zitten!
De bediening is vriendelijk, correct en vlot.
Wij strijken er regelmatig neer voor een lunch, zo ook afgelopen zaterdag.
Partner koos voor twee kroketten met bruin brood. Het brood was vers en de kroketten krokant gebakken en warm geserveerd.
Zelf had ik gekozen voor turks brood met carpaccio. In één woord een topper. Wat een heerlijk lunchgerecht. Mooi gereserveerd met wat salade erop, Parmezaanse kaas en heerlijke olijven. Niet geschikt voor een kleine honger want het is een behoorlijke portie.
Twee glaasjes wijn erbij maakte het plaatje compleet. Fijn zo'n zaak in het midden van het centrum van Almelo. Een aanrader.
Elard V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Hier neergestreken voor de lunch. Bediening was vlot en vriendelijk. Locatie in het centrum aan de doorgaande winkelstraat van Almelo is goed en gezellig. Mijn partner had de sandwich met gerookte kip uitgekozen en ik verheugde me op een uitsmijter ham/kaas. Bij het inschenken van mijn drankje zag ik dat er een stukje van mijn glas was. Bij het melden aan de bediening kreeg ik keurig een nieuw glas en drankje. Mag niet gebeuren, maar wel adequaat opgelost. De sandwich was lekker en goed gevuld. De uitsmijter was niet wat ik me ervan had voorgesteld helaas. De ham en kaas werden koud op een gebakken ei geserveerd met een doorsnee boterham. Natuurlijk is het smaak, maar ik had verwacht dat alles tot een mooi geheel was vermengd met gesmolten kaas er over heen. Een verse snee bruin (streek) brood i.p.v. een "gewone" boterham maakt het dan toch wat smaakvoller. Een gemiste kans.
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
De lunch was prima in orde en smaakte heerlijk. Wel wat langer wachten op de bediening, maar dat was niet echt een probleem. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Christel A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Bij het Wetshuys kun je de gehele dag terecht. 's Ochtends voor een kop koffie, tussen de middag een kleine of grote lunch en 's avonds de weekschotel of 3 gangen a la carte. De kaart lijkt echter eindeloos. Ik heb hier voor het aspergemenu gekozen dat ook nog als optie op tafel lag. Prima uitgevoerd!