Taveerne Gaston

Meer informatie over restaurant Taveerne Gaston

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag
- Diner vanaf 17:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Een leuk concept: 5 kleine gerechtjes naar keuze in elke gewenste volgorde.
De kwaliteit was goed en het eten lekker.
Het kaasplankje had wat spannender gemogen en het zou leuk zijn geweest als de bediening verteld zou hebben welke kazen er op het plankje lagen bij het serveren. Hetzelfde geldt voor de wijnproeverij. De bediening kon wel vertellen van welke druif, maar geen naam of land. Het zou leuk zijn geweest als de wijnen aan tafel ingeschonken zouden worden of als ze er iets meer over had kunnen vertellen. Ook was ze niet op de hoogte van de soep van de dag.
Er was overigens een groot verschil in de kunde en kennis van het bedienend personeel.
Al met al een leuk restaurant dicht bij huis. Ik zal hier zeker terugkeren.
Dwighty .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We hebben hier meermaals gegegeten mar deze reis was het gewoon SLECHT. Kip een eerste keer terug gestuurd omdat het koud was. De volgende kip was lauw. De spare rips daarna waren gewoon koud deze maar zelf in de keuken terug gebracht met de mededeling hoe men dit durft buiten de keuken te brengen. Bediening as overigens correct en behulpzaam en bood meermaals excuses aan. Even niet meer wellicht over een paar maanden nogmaals proberen vroeger was het beter.
Roelie L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Geweldig dit restaurantje! We komen speciaal vanuit Groningen naar Etten-Leur voor een avondje tafelen bij Gaston! Opnieuw heerlijk zitten smikkelen van alle bourgondische proeverijtjes. Opnieuw 5 heerlijke gerechtjes geproefd: carpaccio, runder bierstoof, Belze saté, bonma's gehaktballekes en dan voor de één als toetje een lekkere pannacotta en voor de ander een chocolaterietje. Minpuntjes: de balletjes waren ietwat aan de droge kant en de pannacotta was ongevraagd voorzien van een laagje rabarber. Vandaar de 9. Super pluspunt: als vaste gast werden we vooraf getracteerd op een heerlijk glaasje prosecco van het huis. Net weer terug maar eigenlijk wil ik wel weer rechtsomkeert voor nog een pannetje met van die goddelijke runder bierstoof....
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het eten bij Gaston is fantastisch. We hebben nu inmiddels 4 maal gegeten bij Gaston en ik verheug mij al op de vijfde keer. Helaas wonen wij in Groningen en licht Etten Leur niet echt dichtbij maar als we een excuus kunnen verzinnen gaan we weer overnachten in het Turfschip in Etten Leur en heerlijk eten bij Gaston. Het is elke keer weer een verassing, telkens weer verandering op de kaart. Gewoon fantastisch!
Ampetantje100 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Met niet al te hoge verwachting naar Tarveerne Gaston gegaan. De spareribjes waren flauw en een beetje smaakloos maar voor de rest alles prima en smaakvol! voor ons een plek om terug te komen.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Ondanks de eenvoudige inrichting is het hier prima vertoeven. De sfeer is gemoedelijk, de bediening vriendelijk en behulpzaam. Het eten bruist van eenvoud maar is werkelijk heerlijk van smaak. De kaart wisseld op gezette tijden zodat het niet gaat vervelen. Wat mij betreft een aanrader.