Taveerne De Stoof

Harderwijkerweg 10 8071 GA Nunspeet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Taveerne De Stoof

Harmahokke .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten op het mooie nieuwe terras bij de Stoof! Sfeervol en ruim opgezet met comfortabele stoelen, maar het belangrijkste: een uitgebreide kaart met veel variatie en uitstekend eten. Vlotte, vriendelijke, attente bediening. Kortom: topavond gehad, zeker een aanrader!!!

Henk en Harma
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Zaterdag 12 maart gegeten bij "de Stoof" in Nunspeet.
Voor was een snackbar gedeelte en achter het restaurantje met een flinke bar. De bar was dominant geheel gevuld met stamgasten. In het restaurant gedeelte was het stil.
Een stukje brood met smeerseltjes vooraf, als hoofdgerecht hadden we een tournedos. Het vlees was precies bereid zoals wij hadden gevraagd en de kwaliteit was geweldig. De smakelijkste in Nunspeet. De afsluitende koffie was goed. De dame die ons bediende was vriendelijk en attent.
Don C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
We verblijven op de camping Scheepsbel voor tweede keer een lang weekend.Heerlijk genieten van de omgeving.Daar hoort ook Elburg en Nunspeet bij.Wat we ook leuk vinden is lokale eetgelegenheid bezoeken.Zo zijn we bij Buuren geweest wat ook heel goed was en vandaag De Stoof.De Bediening was goed en gezellig....Eten was heerlijk...Zeker komen we hier terug.
Elly_Vos .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Een goede daghap gegeten voor een goede prijs. Carpacciosalade met zelfgemaakte kruidenboter. Er staan ook leuke gerechten op de kaart.Aanrader als je geen zin hebt om te koken.
Barbara1602 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Wij komen hier at en toe wat drinken en/of eten.
Gezellige kroeg/eetcafé waar je eenvoudig maar goed kan eten voor 'n schappelijke prijs. De pannenkoeken vind ik de lekkerste die ik in een eetgelegenheid heb gegeten. Er zou wat meer keus voor vegetariërs kunnen worden aangebracht, nu moet je vragen wat ze kunnen maken..