Taveerne De Stoof

9,2

Jouw recensie over het restaurant Taveerne De Stoof

Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zondag heerlijk op het terras gegeten.
We kwamen met 3 honden die nog eerder te drinken hadden dan wij ????
Eten was super en bediening top.
Als wij in Nunspeet komen wij zeker terug
Prijs kwaliteit is prima
Tinka B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Na mis te hebben gegrepen voor de lunch zijn wij hier in de avond teruggekeerd. Een gezellig eetcafe in oude timmerwerkplaats/boerderij. In eerste instantie wel wat donker, maar daar raak je gauw aan gewend. De menukaart. Heerlijke goede gerechten. Deze avond kiezen wij voor Stoofvlees (in Belgisch Bier) en een mixed grill met twee sauzen. Erbij gaan patat en salade. Stoofvlees was echt superzacht gegaard. patat was prima al had het van mij iets krokanter gemogen. salade lekker fris en pittig. Mixed grill heb ik niet geproefd, maar was ook prima. Lekker wit wijntje erbij. Als toe een chocoladedroom. stukje chocoladetaart met bolletje ijs. Dat werd een pittige droom. taartje was stevig, maar wel lekker en in combinatie met het ijs zo op. zondagavond 21 mei zijn wij hier weer beland. Toen buiten op het terras gezeten. Vandaag simpel de kip- en haassate. De eigengemaakte pindasaus is een aanrader. Wat is die lekker. Toe een kopje thee en een goud van oud: de vlavlip. ranja, yoghurt, vla, slagroom en de vlokken. Even terug naar mijn jeugd. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer een hapje eten.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De stoof is echt aan aanrader. Goed eten en drinken hebben ze daar. Zeker voor herhaling vatbaar. Ze hebben zelfs een gezellig terras.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Eten bij de stoof is erg lekker. Echt een aanrader voor diegene die van gezelligheid houdt. Ze hebben ook een gezellig terras buiten.
harmahokke .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten op het mooie nieuwe terras bij de Stoof! Sfeervol en ruim opgezet met comfortabele stoelen, maar het belangrijkste: een uitgebreide kaart met veel variatie en uitstekend eten. Vlotte, vriendelijke, attente bediening. Kortom: topavond gehad, zeker een aanrader!!!

Henk en Harma
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Zaterdag 12 maart gegeten bij "de Stoof" in Nunspeet.
Voor was een snackbar gedeelte en achter het restaurantje met een flinke bar. De bar was dominant geheel gevuld met stamgasten. In het restaurant gedeelte was het stil.
Een stukje brood met smeerseltjes vooraf, als hoofdgerecht hadden we een tournedos. Het vlees was precies bereid zoals wij hadden gevraagd en de kwaliteit was geweldig. De smakelijkste in Nunspeet. De afsluitende koffie was goed. De dame die ons bediende was vriendelijk en attent.
Don C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
We verblijven op de camping Scheepsbel voor tweede keer een lang weekend.Heerlijk genieten van de omgeving.Daar hoort ook Elburg en Nunspeet bij.Wat we ook leuk vinden is lokale eetgelegenheid bezoeken.Zo zijn we bij Buuren geweest wat ook heel goed was en vandaag De Stoof.De Bediening was goed en gezellig....Eten was heerlijk...Zeker komen we hier terug.
Elly_Vos .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Een goede daghap gegeten voor een goede prijs. Carpacciosalade met zelfgemaakte kruidenboter. Er staan ook leuke gerechten op de kaart.Aanrader als je geen zin hebt om te koken.
Barbara1602 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Wij komen hier at en toe wat drinken en/of eten.
Gezellige kroeg/eetcafé waar je eenvoudig maar goed kan eten voor 'n schappelijke prijs. De pannenkoeken vind ik de lekkerste die ik in een eetgelegenheid heb gegeten. Er zou wat meer keus voor vegetariërs kunnen worden aangebracht, nu moet je vragen wat ze kunnen maken..