Taveerne De Danne

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Voordelig
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Vanavond sinds lange tijd bij de Danne gegeten. We waren laat en wilden alleen een hoofdgerecht. Het was heel druk maar de bediening is superalert. We kregen snel ons drankje en ongevraagd een karaf water met 4 glazen. Tóp dat zouden ze overal moeten doen! Eindelijk eens een prima wijn onder de € 20,- (17,50). Waar kom je dat in Nederland nog tegen? We hadden tweemaal mosselen met prima frietjes en bakje sla ( dat kan beter), eenmaal saté van ossenhaas ( was eerst te rauw, werd teruggenomen en kwam in sneltreinvaart een nieuwe, perfecte spies) en een vegetarisch couscousgerecht. Heerlijk van smaak met ras el hanout en lekker veel groente. Daarna koffie, thee en 1 toetje ( vers fruit met ijs) dat zó veel was dat we er met z n allen van hebben gegeten. Al met al hadden we een fijne avond en het eten is gewoon goed.
Roesies .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Zo, dat was weer fijn. Heerlijk gegeten, goed klaargemaakt, prettige service. Zowel de vis ( zalm) als de ossenhaas smaakten ons prima, de sfeer uitstekend. Persoonlijk wil ik geen bord met een vergrootglas en dat hoeft hier niet. Het is rijkelijk gevuld en met genoeg variatie. De ossenhaasspies is met 300 gram vlees ruim voldoende.
De rose prima en het tapbier heerlijk. Het glaasje water gratis, zo hoort het. We kwamen hier eerder en nog geen teleurgesteld.
Als je op de ( dure) fiets komt kun je aan de overkant parkeren, zodat je er een goed zicht op hebt. Per auto is het ook makkelijk om de hoek parkeren.
Het menu is veelzijdig genoeg. En het nagerecht in deze zomerse tijd overheerlijk.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De ambiance was goed maar het eten was matig het voorgerecht van de chef was goed verrassend en uitgebreid maar de hoofdgerechten waren zeer matig de kalfslever was uitgesproken droog , en de Black angus steaks waren met een zeer overheersend kruidenmengsel bestrooid jammer voor dit vlees is peper en zout en een sausje naar keuze zo als vermeld op de kaart is voldoende nu kon het vlees niet meer geproefd worden , na vermelding van deze opmerking vond ik sorry van het bedienend personeel matig, jammer geen aanrader
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
We komen echt al een hele tijd regelmatig met onze kinderen eten bij De Danne, en het eten is eigenlijk altijd prima. De sfeer is ook altijd goed en de bediening snel en adequaat. Vanavond was helaas een uitzondering. De broodjes vooraf waren taai, de hoofdgerechten waren niet helemaal warm, mijn zalm was zelfs koud. Er werden half gevulde schaaltjes neergezet met half verbrande aardappeltjes en sla. De patatjes waren meer brokjes dan patatjes. Het zag er armzalig uit. Ondanks dat we al dagen er voor gereserveerd hadden, zaten we aan een ongelukkige tafel. Het zal helemaal vol en de serveerster liep af en aan langs onze tafel waarbij ze een aantal keer tegen mijn partner aanstootte. De zalm werd omgewisseld, maar het bord werd zonder een woord van sorry of toelichting op tafel gezet, de zalm compleet onopgemaakt. Ondanks dat het grand dessert weer wat goedmaakte vond ik het toch erg jammer en blijft het aan het eind van de avond toch veel geld.
Goedemiddag Brenda,
Ik heb de recensie van uw etentje bij De Danne gelezen. Ik vind het zeer jammer dat jullie een mindere avond bij ons hebben gehad. Bij deze wil ik jullie uitnodigen om op mijn kosten bij De Danne te komen eten om het enigszins goed te maken...
Ik hoop dat jullie willen ingaan op deze uitnodiging!
Jullie kunnen dan rechtstreeks bij mij reserveren.
Mvg Mike (0650510856)
Kai Li L.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een van de hoofdgerechten ontbrak, kwaliteit van de hoofdgerechten was matig tot slecht, er was geen zout en peper op tafel gezet (deze hebben we uiteindelijk van een andere tafel gekregen) en in de ruim twee uur durende zit hebben we slechts 1 maal een ronde drankjes kunnen bestellen want er kwam simpelweg niemand aan tafel. Bij het afrekenen klopte de rekening niet en bleek bovendien de pin niet te werken.

Het enige positieve aan deze avond was dat het eten warm was.
Goedemiddag,
Allereerst mijn welgemeende excuses dat uw ervaring bij Taveerne De Danne beslist niet goed was! Bij deze wil ik u uitnodigen om nogmaals bij ons te komen eten op onze kosten om u te laten zien dat het normaliter anders gaat bij ons... Ik hoop op uw reactie of reservering welke direct gedaan kan worden op 0650510856.
Mvg Mike Lodder
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Op een doordeweekse dag even een hapje gegeten bij De Danne. We kozen vier keer voor de (beroemde?) sate die prima was. Warme broodjes met kruidenboter vooraf en royaal garnituur bij de hoofgerechten. Vriendelijke service en dat alles voor een nette prijs. Helemaal niets mis mee!
Onno S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Beetje jammer. Hoewel bij binnenkomst goed ontvangen liep de rest van de avond slechter af. Te beginnen met locatie: mooie serre met veel licht maar duidelijk sporen van gebruik. Een opknapbeurt zou niet misstaan. Plantjes op tafel hadden hun beste tijd wel gehad. Toilet was niet bepaald fris.

Carpaccio was goed te doen, redelijk fors als voorgerecht maar ook te verwachten voor de prijs. Vanaf het hoofdgerecht ging het mis. Restaurant werd drukker en bediening verloor ons uit het oog. Hoofdgerecht was een teleurstelling. Varkenshaas saté was erg droog, leek voorgegaard. Daarmee een domper. Aanvullende garnituur stelde weinig voor. Wat mij betreft zonde van het geld.

Tijdens hoofdgerecht glas leeg en niemand die meer is komen vragen voor iets te drinken. Verloren kans. Na het hoofdgerecht duurde het 10m voordat borden werden uitgehaald maar daar bleef ook bij. Na 20m maar de rekening gevraagd die we daarna nogmaals hebben moeten vragen.

Bij vertrek werd wel duidelijk dat het restaurant goed vol zat. Wellicht slimmer om meer bediening te organiseren. Ik kom hier in ieder geval niet meer, prijs/kwaliteit is in de nabije regio beter geregeld.
Nicolesd .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Wij komen al jaren bij de Danne. Goed eten, gezellige sfeer voor een eerlijke prijs. Vooral de proeverij vooraf zijn we dol op; en was ook nu weer heerlijk. Gastheren zijn altijd heel vriendelijk en gastvrij.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
We konden direct terecht, mooi plekje bij het raam in de serre. Sfeer van het restaurant is okee maar door de bediening erg gezellig. Voelt echt als een familie restaurant aan. Eten was super lekker! De Japanse eend is zeker een aanrader!
Wijntje .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Kom regelmatig in de Danne voor een diner of borrel. De bediening is altijd alert, aardig en een ieder werkt heel hard. De menukaart is wel erg groot, eigenlijk teveel keus, voor de keuken een hele klus. De gerechten worden snel geserveerd, zijn goed op smaak en voor mij ruim voldoende.
Echt een eetcafé, prijs/kwaliteit klopt. Zou wel reserveren als ik jou was..
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Eten was lekker. Porties echt te groot alleen. Ik had twee voorgerechten en een dessert en zat bomvol. Bediening was snel en aardig. Zaak zat behoorlijk vol en dicht op elkaar maar dat hoort er een beetje bij. Leuke avond gehad!
Wimkooijman .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Heel aardig personeel. Super lekkere ossenhaas saté gegeten met patat gegrilde aardappel schijfjes en salade. Toilet schoon. Lekker druk bezet voor de woensdag. Aardige snelle bediening.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Op een mooie locatie en leuk ingericht. Zeer uitgebreide en gevarieerde kaart (maar zo gevarieerd dat je niet meer weet wat voor type restaurant het nu is) van Peking eend en Japanse loempia's tot lever, spareribs, state enzovoorts. Voor ieder wat wils zeg maar. Het eten was redelijk (pulled pork), de wijnkeus is prima. Heb de afgelopen jaren vaker hier gegeten, viel mij dit keer tegen.
Wolstje .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Altijd zeer gezellig, druk en uitstekende service. Kaart is gevarieerd en uitgebreid, met een goede verhouding prijs-kwaliteit
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Lekker getafeld met ex-collega's, prijs-kwaliteitverhouding klopt ! Vriendelijke en attente bediening. Gebakken mosselen vooraf en als hoofdgerecht Japans Krokant gebakken eend met hoitsun saus leuk geserveerd met pannenkoekjes in een stoommandje om ze zacht te houden en smakelijk bereid, de bij behorende groenten iets te eenvoudig, sla, boontje en komkommer. Een dessert kon er echt niet meer bij. Ik kom zeker nog eens terug om de lams-koteletten of de visschotel te proberen :)
VanKooten .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Samen met een vriendin wezen eten bij de Danne. Ikzelf kom hier vaker om te borrelen maar echt dineren was al weer even geleden. We hadden gekozen voor "Danne's avontuur" Een selectie van de chef van verschillende warme en koude gerechten, hapjes, salades en lekkernijen (minimaal voor 2 personen). Gelukkig achteraf hadden we het hierbij gelaten want het was meer dan genoeg. Wat een feest, wat een smaken. Gezellig eten is het ook, een echte avontuur. Koffie aan de grote gezellige bar waar het personeel ook gezellig mee kletsten... ja een warme opmerkzame bediening, heerlijk eten met een top balans tussen prijs en kwaliteit. Wij komen snel weer terug.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Gisteren heerlijk gegeten met mijn vrouw en 2 vrienden! We komen regelmatig bij De Danne, en worden altijd goed geholpen. Het eten is er heerlijk! En de bediening lekker snel en erg aardig.
Tara B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Ik heb hier erg lekker gegeten op een vrijdagavond. Het was erg druk. Als hoofd had ik eend in een Japans jasje. Erg lekker en op een leuke manier geserveerd. De sfeer was erg ontspannen en gezellig in het restaurant. Wel was de bediening erg druk omdat het zo druk was. Er werd duidelijk antwoord gegeven op de vragen die de stelde en we werden op een prettige manier geholpen.
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
De Taveerne is een kroeg/restaurant met een aangename sfeer. Alleen de gokkast naast de bar doet hier afbreuk aan. Op zondagavond cappucino gedronken met een pecan-pie. Taartje was lekker, mooi opgediend, alleen wel erg zoet. Prima om te borrelen, maar ik zou hier niet uit eten gaan.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Twee weken geleden hier voor het eerst gegeten. Na alle goede recensies waren we zelf wel erg nieuwsgierig geworden.
De ambiance kan sfeervoller, maar het eten is ontzettend goed. Vooral de biefstuk en de steak tartaar vonden we heerlijk. De spareribs mogen wat sterker gemarineerd, maar ook hier was het vlees erg goed.
Op een doordeweekse dag is het hier zelfs vol, dus reserveren is aan te raden. Helaas stonden er maar twee mensen in de bediening en dat was veel te weinig. Tip: doe allemaal dezelfde bedrijfskleding aan, dat staat professioneler.