Tati

Koolemans Beynenstraat 80 6521 EW Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Tati

Irene S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
De koffie en taartjes bij Tati zijn echt ongeëvenaard. En dat in een geweldig gezellige setting. Minder enthousiast ben ik over avondeten en lunch. De porties zijn (erg) klein; ook voor de lunch, waardoor meerdere gerechten bestellen een 'must' is, maar op de menukaart is dat niet heel duidelijk. Wachttijd is soms heel lang, en kritiek op deze punten wordt vooral niet heel opbouwend ontvangen ('ja, sorry, het is nu eenmaal druk' en 'andere mensen vinden deze portie wel genoeg, je kunt altijd bijbestellen'). Het blijft een favoriete plek, maar vooral met bezoek houd ik 't op koffie en taart.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Deze week bij Tati gelunched. Op een lokatie waar je het niet verwacht vind je deze super mooie tent. Binnen hangt een goede sfeer en de bediening was erg goed. We kozen een gezellig plekje en hebben een lunch besteld. Ik koos voor een Thaise mango salade, die helaas totaal niet pittig was terwijl dit wel werd vermeld op de kaart. Maar goed pittig kan een kwestie van smaak zijn natuurlijk. De salade was lekker, maar het was zeker niet genoeg om een volwaardige lunch te zijn, en dat voor €8,-. En nee ik ben geen grote eter. Ook mijn vriendin had een niet al te groot broodje voor dezelfde prijs. Daarna nog taart op, de keuze was reuze en onze keuze, cheesecake, erg lekker. Ik kom hier zeker nog ns terug voor de heerlijke taart en chai latte en uiteraard de goede sfeer, maar voor de lunch zijn mijns inziens de porties echt te klein.
Nijmo .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
We aten afgelopen donderdag na het werk bij Tati. Het was prettig toeven in de avondzon op het terras met een goed glas witte huiswijn, een Trappist van de tap en verse broodjes als voorafje. Het werd wat frisser en de hoofdschotel gebruikten we binnen. Er was een mooi plekje vrij gehouden voor ons. Het Turks lamsgehakt op een speltsalade was lekker. En na een espresso rekenden we af. Een prijs waar je zelf bijna niet tegen op kunt koken! Gaan we vaker doen als we geen zin meer hebben om nog snel even naar de winkel te moeten.
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Tati is een restaurantje waar je je gelijk thuis voelt. Ze hebben heerlijke koffie en taart en om de zoveel tijd wisselen ze de dinerkaart. Wij komen in ieder geval elke 2 maanden en dan is er altijd een nieuwe kaart met 4-5 nieuwe gerechtjes. Tot nu toe altijd lekker en goed geprijsd.
Pinkipinkie .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
We komen nu n paar jaar hier. Voor de koffie en taartjes. De koffie blijft goed, maar de taart is af en toe beneden verkoop-peil. Het spijt me, maar ondanks dat ze er geweldig uitzien, slaan ze vaak de plank mis. Net na de opening was het echt lekker! En veel trouwens. De dadel/haverkoek is nogsteeds erg lekker, maar was vorige maand nog 2(!) x zo groot. De appeltaart heb ik al n jaar niet meer geprobeerd, omdat het, echt waar, de slechtste was die ik ooit heb besteld. (Zelf maken mislukt ook wel eens) Jammer, want ik blijf hopen op verbetering. Het dineren daar is overigens wel aan te raden.
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Met een groepje gegeten bij Tati. Samengevat: erg lekker en een heel ongedwongen sfeer. Allerlei verschillende gerechten besteld en gedeeld. Daardoor blijkt dat er goed gekookt wordt. de gerechten zijn allemaal bijzonder, van de bietenburger tot de tunesische stoofschotel. Het dessertgebak was erg goed. Allemaal biologische producten, ook vegetarische en veganistische gerechten. De bediening was erg goed. Ongedwongen en gastvrij. Alleszins aantrekkelijk geprijsd. Kortom: een aanrader.
Ilva V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Tati is echt een ware verwennerij. Je Hoewel je er van alles kan eten (ontbijt, lunch, diner) ben ik op de taartjes afgekomen. Alles is zelfgebakken en even heerlijk! Verder is het er ook gezellig zitten. Hoewel de ruimte best klein is en aan veel mensen plek biedt, stoort niemand zich aan spelende kinderen op de grond. Lekker ongedwongen genieten dus!
Ellenb74 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Hier al vaker geweest maar nooit een recensie geschreven maar nu toch maar eens want is er altijd lekker en wat ik zo geweldig vind een high tea hoef je niet te bestellen van te voren nee dat kan gewoon als je met twee man bent! Heerlijke verse producten, ambachtelijk brood met diverse beleg van vlees en vis en kaas, een brownie om eeuwig gelukkig van te worden dus Ja als je een mooie dag wilt genieten dan moet je hier zijn. En onbeperkt thee leuten heerlijk voor een lazy sunday
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Leuk hoor in de categorie vintage, ongedwongen, biologische verse producten. Wat een prettige plek en leuke opzet. Ik zou willen dat er in Haarlem iets dergelijks was! Het doet een beetje aan als Berlijn hier. Op een onverwachte plek op een hoekje in een woonwijk. We waren er rond lunchtijd. De kwaliteit van de dagsalade was bijzonder goed en ook de hartige taart van de dag goed klaargemaakt fijn op smaak. Goed gekruid en je proeft de heerlijke verse ingrediënten maar bovenal dat het met liefde is klaar gemaakt. De linzensoep van een van de tafelgenoten was wat minder geslaagd qua smaak, niet bijzonder. Het broodje met makreelrillette een aanrader. Heerlijke verse sappen. Prijs kwaliteit prima in orde.
THEJANS .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Afgelopen vrijdagavond met mijn zus wezen eten, heerlijk gedined en gewined en bijgepraat in een prettige en ontspannen omgeving, vintage meubelen, mooie spulletjes, verse bloemen.
Een gevarieerde en gezonde kaart met allerhande, originele, heerlijke kleine gerechtjes.
Met de lunch, topkoffie en zelfgemaakte taarten was ik al vertrouwd, avondeten blijkt een welkome aanvulling. Bediening was uiterst vriendelijk en attent na het eten werden we warempel nog verrast door een sing & songwriter die ze blijkbaar elke vrijdagavond hebben.
Leuk n gezellig tentje, ik kan het een ieder aanraden.
Mariecke O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Van het weekend kennis mogen maken met Tati! Ik was door vriendinnen getipt. Een leuk klein vintage eetcafé.

Samen met een vriendin gekozen voor de ta-tea! Onbeperkt thee en overheerlijke home made hartige en zoete hapjes.

Bediening is erg vriendelijk, maar mist misschien nog een beetje ervaring.

Voor wie van vintage houdt: aanrader!
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Heerlijk lenteweer en dus een terras gezocht. Een goede brunch genoten bij dit nieuwe eetcafe in Nijmegen-Oost. Lekker vers bruin brood van goede kwaliteit met rucola, rauwe ham en oude kaas. Diverse koffies geprobeerd en een smoothie mango. De bediening moet nog leren wat efficienter te werken want je moet wel erg lang wachten op een simpele kop koffie, maar dit komt vast wel goed. Het décor is vintage, zowel in meubilair als serviesgoed. Origineel gedaan!