Tasty

Frederik Hendriklaan 58 2582 BD Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tasty

De naam zegt het al: hier kun je lekker eten! Een plek waar je ook voor een uitgebreid ontbijt terecht kunt. Vanaf 8 uur kun je op werkdagen hier al genieten van verse sapjes en baguettes. Alle geserveerde gerechten gaan vooral over smaak en de beleving ervan. Lekker, maar dan in het kwadraat. Vers, biologisch en huisgemaakt. Alles om eten tot een feest te maken! Voor je ontbijt, lunch of diner. Binnen in het stijlvolle restaurant of buiten of één van de twee terrassen.

Meer informatie over restaurant Tasty

Maandag 08.00 - 17.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag 08.00 - 22.00 uur
Zaterdag 09.00 - 22.00 uur
Zondag 10.00 - 17.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Tasty

Kimberley B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten vanmiddag, bedienende jongen denkt erg met ons mee! Lang niet zo tevreden geweest in een restaurant! Bedankt voor het pluspunt van de dag!
José I.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten hier!
Prijs/kwaliteit verhouding is top!
Driegangenmenu gegeten voor maar 19,50, vriendelijk personeel en niet te beroerd een tandje harder te lopen om het je naar je zin te maken
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Onwijs leuke plek!
Ik kom uit Haarlem en moet eerlijk zeggen dat ik het zeker de moeite waard vind om nog eens die kant op te rijden!
Zelf als kok zijnde geweest en gediplomeerd gastvrouw, vind dit echt een top restaurant.
En last but not least, dames, super leuke bar man!
Francisca H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Gelijk een gastvrij ontvangst van de kok. Ook de jongen in de bediening verstond zijn vak goed en dacht gelijk goed met ons mee. Geen moeilijk gedoe als je iets anders wilt dan wat er op de kaart staat maar gewoon maatwerk. En het belangrijkste, het eten was heerlijk!! Lang geleden dat ik zo tevreden was over een restaurant. En ondanks al deze plussen, zeer netjes geprijsd! Een aanrader dus!!!
Franca H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Uitstekend! Heerlijk gegeten, alles uitstekend verzorgd (gerechten, service, alles). Geen enkel probleem om rekening te houden met dieetwensen. Echt SUPER. We komen hier zeker terug!
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten bij Tasty met de AH Bon. Vriendelijk personeel en de gerechten kwamen vrij snel.
vooraf een gerookte kipsalade, hoofdgerecht 3 slibtongetjes met heerlijke rustieke frietjes.
Nagerecht een chef special, ijs/slagroom/cake.
Een gezellig cafe/restaurant waar je geen haute cuisine verwacht maar lekker eten en zeker qua prijs zeer gunstig. Wij komen hier zeker terug voor een lekkere hamburger.

Alice en Hans
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig en aardige bediening maar de kwaliteit vh eten en de prijs vond ik niet in verhouding.
Ik vind het geen aanrader.
marjo M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met de ah restaurant actie hier gegeten. Het was heerlijk!! Mooie ruime porties. Ook erg aardige en attente bediening. Een aanrader, Ook zonder actie , beslist keertje gaan eten.
Studentenmeisje .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed eten met een gezellige service. Heerlijke soepen en het dessert van de chef was heerlijk! De sliptongetjes waren perfect gebakken.
l.nijst .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Je kreeg wel een apart menu. Het was niet druk waardoor de gerechten wel snel achter elkaar kwamen. Maar zeker een aanrader om nog een keer te gaan eten.
anke-sander.dewolff .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Bij binnenkomst welkom geheten, keuze uit tafel ,prettige sfeer, eten ah menu keuze uit 2 gerechten ,prima!! wij hebben genoten.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heel vriendelijke bediening en het eten was prima de mosterdsoep was heerlijk en de burger en de tongetjes waren ook lekker en heerlijke zelfgemaakte patat en de zelfgemaakte cheesecake was ook heerlijk we hebben ervan genoten
echoutmanlimahelu .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Prima gegeten, gebruikmakend van de AH-restaurantactie, dus voor een zeer gunstige prijs met z'n 3-en gegeten. Prettige, vriendelijke en vlotte bediening.
Martin F.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
We aten de Wagyu burger en de tong als hoofdgerecht. Het vlees van de burger had de smaak en de structuur van een frikandel. De tomatensoep vooraf was redelijk. De sla was goed en gelukkig met verse ingrediënten. De frites waren niet knapperig. Prima voor een snelle lunch op het terras, maar dineren zou ik niet aanbevelen.
sonja V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Wezen eten bij tasty . Prima gelegenheid . Heerlijk eten . En goede service.
Echt een aanrader. De burger was goed gaar heerlijk van smaak enmooi opgemaakt
Kick Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Eenvoudig maar leuk en sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Ondanks een hevige regenbui lekker buiten gegeten in de achtertuin onder een grote parasol.
anja B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Beetje kleine zaak, wel nostalgisch. Ventilatie kan beter; want het was er warm en er hing een kooklucht.
Het eten en de bediening was lekker/goed.
Gerben08 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Dit restaurant opgezocht, omdat we in World Forum theater een voorstelling gaan bezoeken. Lekker dichtbij, 400 mtr lopen, goed te doen. "Klein maar fijn..." is wel een goed omschrijving, binnen alles dicht op elkaar, best wel veel geluid om je heen. Prima voorstel van personeel om dagmenu te selecteren i.v.m. theater en bereidingstijd van het eten. Sate en biefstuk geselecteerd, was erg lekker bereid. Wel heel lekker gegeten, erg lang moeten wachten op nagerecht, we hadden het gevoel dat we vergeten waren... :-( Prijs kwaliteit is prima.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Mooi terras en buitenplaats achter. Zaak is netjes maar mist wat sfeer. De kaart is zeer uitgebreid, een beetje te zelfs. Salade met kip was goed gevuld en aardig van smaak. De hamburger zat op een wat droog broodje maar gelukkig samen met zelfgemaakte frieten. Kort samengevat: oké maar niet bijzonder. Een beetje meer liefde in de zaak, het eten, en het personeel zou de boel goed doen.
Vrolijk R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Om te schuilen voor een stortbui hier naar binnen gestapt voor lunch. De zaak oogt rommelig, stoffig en het overdekte terras lijkt wel een camping plaats. Het kleine popperige dametje van de bediening is erg vriendelijk dus dat geeft hoop. Maar als de broodjes arriveren valt mijn broodje erg tegen. Het brood, brie (ijskoud), rucola en tomaatjes zijn vers maar de truffelsaus is er zo dik overheen gespoten dat het een onsmakelijk geheel is geworden.