Tasty World

Antwerpsestraatweg 100 4631 RB Hoogerheide Nederland Kaart
31-164662020

Over restaurant Tasty World

Duik de wereld in

Tasty World zegt het al: de lekkerste gerechten van over de wereld staan hier op het buffet! In dit moderne all you can eat- restaurant stap je zo de Chinese keuken binnen, of heb je liever Amerikaanse grill? De chocoladefonteinen zal niemand ontgaan. Voor de kinderen is er een speciale Kids World zodat iedereen volop kan genieten.

Meer informatie over restaurant Tasty World

Voordelig
Erg kort
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Was heel lekker eten wel duur maar dat mwg wel voor het eten wat je krijg je ken alles pakken wat je wil echt een aanrader
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Verjaardag feestje met 9 gevierd, hebben ons goed vermaakt en lekker gegeten, de jarige kreeg nadien een goed gevulde ijs coupe met steekvlam, de rookmelder ging gelukkig niet af.
Reeds een tiental keer geweest en blijven nog terug komen.
Familie Hellemans-Piedfort
Boertje2 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Er staat werkelijk voor ieder wat wils en van goede kwaliteit.Ik zou het andere mensen zeker aanraden om er met familie of vrienden naar toe te gaan.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Gewoon een gezellig etentje in een rustgevend decor. Meer dan voldoende keuze om te eten en super vriendelijk personeel. Dit was niet onze eerste keer en we gaan zeker nog terug.
JanWillemHajee .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Op zich is een restaurant langs een doorgaande weg vaak grauwe middelmaat. Dat geldt echter niet voor dit restaurant. Tasty World is werkelijk smakelijk. En dat niet voor het eerst. Tsja, service? De grap van dit type restaurant is nou juist dat al dat lekkers al klaar staat, en dat je dat daarna zelf op je bordje kunt schuiven wat je echt lekker vindt. Als we met service dit keer bedoelen dat al dat lekkere eten ruim voorradig was en op tijd werd aangevuld, dan was dat zeker zo. En het decor? Tsja, je neemt geen heel restaurant op je bult naar een mooiere plek, en gezien de "aard" van de zaak denk ik niet dat de inrichting veel anders kan. Maar dat laatste is ook niet echt belangrijk.
Als je het personeel nodig hebt, dan zijn ze er. En, ze zijn ook voor minder validen goed toegankelijk.
Jordievplateringen .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteren met een groep van 12 personen gegeten bij Tasty World. Wij waren erg te spreken over het aanbod van het eten. Erg gevarieerd en goed van smaak. Het buffet werd continu goed bijgevuld. De sfeer was erg prettig. Ondanks de drukte hebben wij niet het gevoel gehad dat we daar veel van hebben gemerkt. De inrichting is erg warm waardoor je niet het gevoel hebt dat je in een vreetschuur zit. Bij dergelijke concepten is dat namelijk wel vaak het geval. Qua prijs is het zeker de moeite waard geweest. Van begin tot einde was het goed geregeld. Complimenten aan het personeel.
IBV .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Met een klein mannetje van 2,5 uit eten is niet altijd makkelijk. Een all-you-can-eat is dan soms een goede keuze. We hebben er in de afgelopen jaren al wel meer gezien, terwijl Tasty World bij ons om de hoek zit.

Er was een aanbieding, korting en gratis wijn/bier, voor 58 euro, met twee volwassenen en een kind eten is dan een prima prijs.

Eten was erg lekker, alhoewel het niet heel bijzonder uitgebreid is. Enige echte uitbreiding die ik kon ontdekken ten opzichte van een aantal jaar terug was de bbq-grill, de mandjes met chinees eten en de chocoladefonteinen.

Bereiding was erg goed, we hebben verschillende dingen geprobeerd.

Personeel was erg vriendelijk, er werd ook bijzonder leuk gereageerd op onze zoon.

Alles bij elkaar een lekker avondje eten, voor een schappelijke prijs. Wij gaan zeker nog eens terug.

Enig puntje van kritiek, de fauteuils zitten lekker, maar niet aan tafel om te eten. Op andere plaatsen stonden wel normale stoelen.
Vanbeeck .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Vanwege de heropening van Tasty World waren we benieuwd naar de vernieuwde "keuken" en d.m.v. een actie hadden we de mogelijkheid om dit uit te proberen. Naast de gebruikelijke gerechten van een wokrestaurant heeft Tasty World een ruime keuze aan dim sum en wat "luxere" vleesgerechten zoals peking eend en cha sieuw. Ook redelijk veel verschillende sushi's maar kwaliteit daarvan kan beter. Minpunt: er werd slecht aangevuld, verschillende keren zelf om gevraagd. Wellicht omdat wij op een doordeweekse rustige dag kwamen? Maar toch jammer. Bediening was beneden maat, ik heb er alle begrip voor als je pas net in de horeca werkt als bijbaantje maar enige kennis van het bedrijf zou op zijn plek zijn. Geïnformeerd naar de actie waarvan het personeel geen enkel idee had wat dat inhield, werd (op ons verzoek) nagevraagd en uiteindelijk een vaag antwoord als reactie. De kant en klare gerechten laat ik persoonlijk liever staan maar de verse gerechten van de grill en wok waren lekker voor een keer. Interieur is erg mooi en sfeervol geworden! Kortom: leuk om hier een keer te gaan eten als je gebruik kunt maken van een gereduceerd tarief van een actie, normale tarief is prijs-kwaliteit gezien niet echt in verhouding.
W. S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Ik at hier met een groep en had zeer goede ervaringen in dit voor mij onbekende en veraf gelegen wok-restaurant. Voldoende keus zowel wok als niet wok. Drankjes en koffie zijn ook zelf te halen. Ook voor groepen uitstekend restaurant met voldoende zitmogelijkheden.
LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Tasty World heeft een internationale keuken, dus veel meer extra’s dan de gebruikelijke Chinese ingrediënten. Hier is voor ieder wat wils en zeker voor grote groepen is dit de ideale plek. We hebben met “The Cruise Brothers” na afloop van de rondrit met 35 man gegeten voor 28,75 euro p.p
Ik vond de Carpaccio op kleine schaaltjes opgemaakt erg lekker. Voorts sushi zeer vers en zo gevarieerd ben ik nog niet eerder tegengekomen. Wat een keuze. Dim Sum gerechtjes waren ook prima (maar miste hier de garnalen dim sum). Daarnaast heb ik de lamskoteletten op de BBQ grill genomen (je kon ze ook op de platte plaat laten grillen). Deze waren heerlijk! Er is heel veel variatie in vlees, vis en groenten, dat je onmogelijk in 1 avond alles kan hebben geproefd. Mijn tafelgenoot nam o.a. Babi Pangang Spek van het buffet en deze was heerlijk krokant zoals het moet zijn.
Niet alcoholische dranken kan je zelf pakken uit de koelvitrines of tapmachines. Er is ook verse sinaasappelsap. Pils en wijn aan de bar verkrijgbaar. Belgische biertjes en alcoholische "plus" drankjes zijn tegen een kleine meerprijs (1-2 euro) aan de bar verkrijgbaar. Omdat je aan de bar niet kan afrekenen, ben je verplicht eerst een credit card te kopen, waarmee je deze meerprijzen kan betalen. Maar als je 1 of 2 simpele Palm biertjes wilt hebben, dan is dit wel een gedoe voor 2 euro extra te betalen.
Het nagerechten buffet verdient ook een pluim. Verse aardbeien, verse kersen en overheerlijke taartjes, muffins en andere lekkernijen. Houd genoeg ruimte over voor de toetjes, sla dit beslist niet over.
Minpuntje de krappe tafel opstelling voor een groep van 35 man. Maar het was Pinkster zondag, dus er werden extra veel gasten verwacht. Maar bij dit soort restaurants ga je een paar keer van tafel, en daar moet met de ruimte tussen de tafels toch wel rekening mee worden gehouden.
Al met al een aanrader. Komen terug.
Lina Geeve
Lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Na een grondige verbouwing heet het restaurant tegenwoordig heet het restaurant Tasty World. De Chinese invloeden zijn vrijwel verdwenen. De entourage is nu strak en modern. Toch zijn er wel speelse details zoals nisjes waar je met de familie met enige privacy kunt eten. Je zit niet boven op elkaar maar de opstelling van de tafels in rijen doet zakelijk aan. Het is een restaurant waar je in 2,5 uur onbeperkt kunt eten en drinken voor een vaste prijs, vooraf te betalen. De kwaliteit van het eten laat absoluut niets te wensen over. Heel veel variatie in vlees en vis maar ook voldoende groenten. De koks achter de wok, American grill en Tepaniyaki zijn vriendelijk en klantgericht. Het buffet is heel uitgebreid en prima van kwaliteit. Ook voor kleinere kinderen is er volop om van te genieten. Drinken kun je zelf nemen uit de koelvitrines maar ook thee en veel koffiesoorten zijn inclusief. Bier en wijn tegen een kleine meerprijs aan de bar. Het bedienend personeel brengt je naar je tafeltje en lege borden worden vlot weggenomen. Er is ruimte voor een paar honderd mensen maar dat valt door de verschillende scheidingswanden niet op. Parkeren is geen probleem. Wij hebben er lekker en gezellig gegeten en gaan zeker nog eens terug. Pas alleen op dat je niet teveel eet want alles is gewoon heel lekker.
Steve T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Bij een wok restaurant verwacht je iets oosters en dat is hier niet het geval. Het is pas vernieuwd en dus mooi en netjes maar heeft niks te maken van een Chinees restaurant. Zeker als er een Europees persoon achter de wok en bakplaat staat. Verder onbeperkt kunnen eten en drinken voor een vast bedrag. Jammer dat je continue je eigen drinken zelf moet halen, met een grote groep is dat lastig. Ook worden de dingen die op zijn, in dit geval de schotse zalm, niet aangevuld. Al met al redelijk gegeten maar niet geweldig.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Wij gaan altijd en scherpenisse wokken voor 30€. De tasty wok was voor 20€ een grote positieve verrassing. De voorgerechten en salades zijn perfect. Alles ruim en meer dan genoeg keus. Vooral de ruimte en t vrindelijke personeel viel ons op en nog maals de ruimte, als je je stoel verplaatst zit je niet bij iemand anders op schoot. Echt n dikke 9 en wij gaan zeker nog eens terug.
Dirk Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2013
Op een doordeweekse avond op uitnodiging in dit restaurant gegeten.
Opvallend was het geringe aantal gasten; maar wellicht is het in het weekend drukker.
Het eten is goed maar niet bijzonder, de bediening kan echter een stuk attenter.
Een gerecht van de grill werd bij mij wel aan tafel gebracht, terwijl dit voor een tafelgenoot niet gebeurde. Dat kan echt beter.