Tasty World

Antwerpsestraatweg 100 4631 RB Hoogerheide Nederland Kaart
31-164662020

Over het restaurant Tasty World

Duik de wereld in

Tasty World zegt het al: de lekkerste gerechten van over de wereld staan hier op het buffet! In dit moderne all you can eat- restaurant stap je zo de Chinese keuken binnen, of heb je liever Amerikaanse grill? De chocoladefonteinen zal niemand ontgaan. Voor de kinderen is er een speciale Kids World zodat iedereen volop kan genieten.

Meer informatie over restaurant Tasty World

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Tasty World

Janus B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
we komen hier dikwijls terug altijd tot in de puntjes verzorgd
Lolita D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Altyd goed hier en als iets tegenvalt meteen actie ????
Staf P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een zeer goed wok restaurant met leken eten en zeer gevarieerd aanbod. Dessert buffet ook super
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
heden 2e kerstdag prima gegeten , uit lekkere gerechten uitstekende keuze kunnen maken. zag er feestelijk uit.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
alle gerechten zijn heerlijk doch een beetje curry zou het af maken.
cverdult V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten ziet er altijd keurig verzorgd uit en is altijd lekker het personeel is altijd vriendelijk en je heb voor elk wat wils de kleinkinderen gaan ook altijd graag wokken daarom komen we regelmatig terug
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heel lekker allemaal.
Superavond gehad...
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Personeel mag wel wat meer contact met de klant hebben. En niet heel stilletjes de borden glazen en flesjes weghalen.
Felicia M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Super lekker gegeten. Heel veel keus, alles ziet er netjes en schoon uit, de sushi wordt ook iedere keer vers gemaakt. Ik vind dit een van de betere (wok) restaurants waar ik heb gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is ook super. Ga hier zeker terugkomen!
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Wij vonden super..heel.vriendelijke bediening..heel.lekker eten..heel vers...enorme.keuze....top!!!!!!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ik ben samen met mijn echtgenoot en onze kinderen en schoonkinderen de verjaardag komen vieren van de papa. Het was zeer gezellig, lekker en rustig. Dank jullie voor de service.
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Op 4 maart weer in dit restaurant gegeten met mijn familie.
Het was heel lekker, meer variatie met eten, de grill is erbij gekomen.
Ik vind het persoonlijk de lekkerste wokgedeelte die er is.
De toetjesafdeling is mooi en nog uitgebreider geworden.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten van het fantastische aanbod.
amanda D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Was heel lekker eten wel duur maar dat mwg wel voor het eten wat je krijg je ken alles pakken wat je wil echt een aanrader
andre H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Verjaardag feestje met 9 gevierd, hebben ons goed vermaakt en lekker gegeten, de jarige kreeg nadien een goed gevulde ijs coupe met steekvlam, de rookmelder ging gelukkig niet af.
Reeds een tiental keer geweest en blijven nog terug komen.
Familie Hellemans-Piedfort
Boertje2 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Er staat werkelijk voor ieder wat wils en van goede kwaliteit.Ik zou het andere mensen zeker aanraden om er met familie of vrienden naar toe te gaan.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Gewoon een gezellig etentje in een rustgevend decor. Meer dan voldoende keuze om te eten en super vriendelijk personeel. Dit was niet onze eerste keer en we gaan zeker nog terug.
JanWillemHajee .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Op zich is een restaurant langs een doorgaande weg vaak grauwe middelmaat. Dat geldt echter niet voor dit restaurant. Tasty World is werkelijk smakelijk. En dat niet voor het eerst. Tsja, service? De grap van dit type restaurant is nou juist dat al dat lekkers al klaar staat, en dat je dat daarna zelf op je bordje kunt schuiven wat je echt lekker vindt. Als we met service dit keer bedoelen dat al dat lekkere eten ruim voorradig was en op tijd werd aangevuld, dan was dat zeker zo. En het decor? Tsja, je neemt geen heel restaurant op je bult naar een mooiere plek, en gezien de "aard" van de zaak denk ik niet dat de inrichting veel anders kan. Maar dat laatste is ook niet echt belangrijk.
Als je het personeel nodig hebt, dan zijn ze er. En, ze zijn ook voor minder validen goed toegankelijk.
Jordievplateringen .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteren met een groep van 12 personen gegeten bij Tasty World. Wij waren erg te spreken over het aanbod van het eten. Erg gevarieerd en goed van smaak. Het buffet werd continu goed bijgevuld. De sfeer was erg prettig. Ondanks de drukte hebben wij niet het gevoel gehad dat we daar veel van hebben gemerkt. De inrichting is erg warm waardoor je niet het gevoel hebt dat je in een vreetschuur zit. Bij dergelijke concepten is dat namelijk wel vaak het geval. Qua prijs is het zeker de moeite waard geweest. Van begin tot einde was het goed geregeld. Complimenten aan het personeel.
iBV .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Met een klein mannetje van 2,5 uit eten is niet altijd makkelijk. Een all-you-can-eat is dan soms een goede keuze. We hebben er in de afgelopen jaren al wel meer gezien, terwijl Tasty World bij ons om de hoek zit.

Er was een aanbieding, korting en gratis wijn/bier, voor 58 euro, met twee volwassenen en een kind eten is dan een prima prijs.

Eten was erg lekker, alhoewel het niet heel bijzonder uitgebreid is. Enige echte uitbreiding die ik kon ontdekken ten opzichte van een aantal jaar terug was de bbq-grill, de mandjes met chinees eten en de chocoladefonteinen.

Bereiding was erg goed, we hebben verschillende dingen geprobeerd.

Personeel was erg vriendelijk, er werd ook bijzonder leuk gereageerd op onze zoon.

Alles bij elkaar een lekker avondje eten, voor een schappelijke prijs. Wij gaan zeker nog eens terug.

Enig puntje van kritiek, de fauteuils zitten lekker, maar niet aan tafel om te eten. Op andere plaatsen stonden wel normale stoelen.