Tasty Wok

Erg rustig
Erg kort
Marja_gal .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Waren er met 14 personen, moet eerlijk bekennen, dat het niet mijn ding is het concept, all you can eat! Maar eerlijkheidheidshalve moet ik bekennen dat de dingen die ik geproefd heb, heerlijk vers en goed van smaak waren, het eten ziet er perfect uit.
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk een avondje wokken met een aantal vrienden. De lamskotelet op de grill heb ik voor het eerst geprobeerd hier. Die is het noemen waard. Verder veel verse vis, alles is smaakvol. Je kunt helaas niet alles proeven, er is gewoon teveel keus.

Goede kwaliteit en heel redelijke prijs. Aanrader!
Nicole M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben vaker in all you can eat restaurants gegeten, maar deze staat per direct met stip op nummer 1!
Echt supergoed. Alles is vers. Ze hebben een énorm gevarieerd aanbod.
Soep, salades, carpaccio, gravad lax, sushi, sashimi, tepanyaki, chinese gerechten, maar ook allerlei soorten kaas en noten. En dan de keuze aan desserts! 2 kleuren chocoladefonteinen, van alles aan fruit, koek en andere lekkernijen om erin te dopen. Allerlei soorten mousse, gebakjes, ijs met enorm veel versiersels! Echt téveel om allemaal op te noemen en alles is van een zeer goede kwaliteit.
Wij worden hier vaste klant!
Jaap A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Een groot, misschien wel iets te groot geheel met een heel erg door klinkende akoestiek waardoor het al snel erg luidruchtig over komt.
Een perfect buffet dat voor ieder wat wils heeft. Kortom als men iets aan het geluid zou doen een perfecte locatie voor een lekker hapje eten.
Annie1990 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Bij binnen komst werden we naar ons tafel gewezen. Door de tussen muurtjes en decoratie heb ke niet door dat de ruimte heel groot is. Veel keuze bij het buffet en korte wachttijden bij het wokken en grillen zelf. Wij hebben erg genoten.
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Niet echt blij van een eetcafe in een wokrestaurant, maar we gingen wel blij weg! Groot van opzet, maar door de "muurtjes" tussen de tafels is de ruimte in meerdere hoekjes verdeeld, waardoor het massale niet echt opvalt. Jammer genoeg is de accoestiek niet echt goed. Het concept is "al-in", eten en drinken en je mag alles zelf pakken. Een groot koud buffet met koude vlees- en visgerechten en heerlijke sushi! Voor warm gerecht heb je keuze uit wokken, grillen en bakplaat en de gerechten worden klaargemaakt terwijl je erop staat te wachten. Ook al is het druk (woensdag en alles zat vol!) de wachttijden zijn niet dramatisch. Er zijn ook kant-en-klaar gerechten en snacks, die je ook kunt pakken. Als dessert heb je de keuze uit twee chocoladefonteinen, waar je fruit, koekjes en ander lekkers in kunt dippen. Ook keuze genoeg uit desserts als tiramisu, panda cotta en ijs. Ook voor kids een echt walhalla. Dit heeft de verwachtingen echt overtroffen! Zeker met groepen is dit een prima restaurant voor een leuke prijs.
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Tasty Wok is gebruikt het zelfbedieningsconcept waarbij je voor een vast bedrag een bepaalde tijd onbeperkt mag eten en drinken. Wanneer je daar geen moeite mee hebt is dit een erg goede plaats om heen te gaan. Ze zijn het wok concept ontgroeit en ik durf haast wel te zeggen dat iedereen hier terecht kan: soepen, Wok, hete plaat, bbq/grill, warm buffet (voornamelijk 'chinees') zeer uitgebreid koud buffet van oesters, sushi, kazen vleeswaren tot salade buffet en alles er omheen en ertussen om over het zeer uitgebreide dessertbuffet maar te zwijgen, ook wordt alles geregeld bijgevuld, is overduidelijk vers en van zeer goede kwaliteit. ook het drank buffet geeft meer als voldoende keus. Het is ook knap hoe ze van zo een grote ruimte toch een gezellig geheel hebben weten te maken. Personeel is vriendelijk en de vuile vaat wordt vlot van de tafels geruimd. enig minpuntje is wellicht dat je verzocht wordt bij binnenkomst te betalen.
W.S. W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Met ons taalklasje gaan we hier eten. Het is vrij massaal en niet echt gezellig, maar wel lekker.
Ik heb onder andere oester en zalm. Het eten is vrij zwaar qua smaak maar je kunt volop kiezen waar je zin in hebt. Daardoor kun je goed genieten van je gezelschap. Het is verder niet duur, zeker omdat we nu op maandagavond hier zitten. Het is een prima adres om te eten.
Wendelijn_ .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Pluspunten:
- Het eten is geweldig! Zeer goede kwaliteit en een overweldigende keuze aan vis en vlees en warme en koude gerechten.
- Drank inclusief (wijn, bier, frisdranken, koffie en thee).
- Geweldig dessert buffet.

Minpunten:
- De tafels staan in een vrij grote open ruimte waardoor het wat lawaaierig is.
- De bediening is aardig maar soms te gretig met weghalen van borden en glazen. Ik was vaak nog niet klaar met eten op het moment dat een bord werd weg gehaald.
Becky V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
heerlijk gegeten ,alles vers en uitgebreide keuze's ga er binnenkort weer naar toe het lekkerste wat ik gegeten heb zijn de garnalen en gamba's becky
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Zijn daar met 10 personen geweest. Ouders samen met 6 kinderen tussen 18 en 23 jaar. Grote honger en die mag je hier hebben. Kwaliteit buffet diner uitstekend. Fris van vis tot vlees en groenten. Voor elk wat wils. Met zo'n groep het beste wat je je kan wensen. Onbekende wijn uit een vaatje is het enige kleine kritiekpunt, hoewel de wijn een redelijke kwaliteit bezit.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Heerlijk eten voor weinig geld, uitstekende kwaliteit, personeel is zeer attent, en staat direct klaar om te helpen.
Enig minpuntje zijn de toiletten die in de hal van het gebouw zijn, dus buiten het restaurant.
MissTeSs .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Ik ben hier met mijn vriend wezen eten en man man man.. Wat een keus! Maar wel ontzettend lekker zeg! Alleen is wel heel snel heel druk waardoor personeel soms even geen tijd heeft om je te helpen maar dat is niet erg, als ze er zijn doen ze het goed, netjes vragen of je bord weg mag halen etc. Dingen laten vallen, kan gebeuren. Alleen wel 1 puntje: we werden op 1 grote bank gezet waaraan meerdere 2 persoons tafels stonden. Daardoor kreeg je het idee dat je met meerdere mensen uit eten ging in plaats van met zn 2en. De mensen zaten nauwelijks een armlengte van je af, beetje -hutjemutje- idee en dat is niet erg gezellig of sfeervol als je met zn 2en bent en rustig wilt eten.
Silvia T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Je weet gewoon niet wat je wil eten...ziet er allemaal heerlijk uit!! En smaakt ook heerlijk!!
Mijn kleinzoon van bijna 2 maanden was ook mee, in de wagen. Hij stond naast de tafel. De dame vond dat ie daar gevaarlijk stond, en gaaf ons een ronde tafel, zodat ie in de hork kon staan, TOP
We gaan zeker nog eens terug
Yuna .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Van te voren wist ik niet wat ik kon verwachten. Ik had eerlijk gezegd mijn bedenkingen omdat het zo massaal oogt vanaf buiten. Gelukkig was het binnen minder ongezellig dan het van buiten leek.
Er is érg veel keus, ook voor kinderen. Het eten is lekker en wordt snel bereidt. Dit alles voor een goede prijs.

Het afrekenen ging wat minder soepel. Mensen die binnenkomen, wij die willen betalen en een meisje achter de kassa die naar eigen zeggen 'niet mag afrekenen'.

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Tasty Wok heeft een positieve verandering doorstaan. Hierdoor is de ruimte verkleind. Echter is het een aanbeveling om iets te doen aan geluidsabsorptie. Dit is ruim mogelijk met decoratieve vormen.
Het eten en drinken is in ruime mate aanwezig. Er is voor een ieder wat wils. Ook voor de kleintjes.
Het personeel is echter niet in staat om klantgericht te functioneren. Dan heb ik het niet over de scholieren. Klanten worden eruit geschopt als men iets over de 2 uur heen gaat. Men komt om te genieten van het eten en elkaar. Niet om op de tijd te letten. Het is geen bus of trein die vertrekt.
Er word te kort op elkaar reserveringen geboekt. Omzet belust. Geen klantenbinding maar massa consumptie.
Decor. Dit is voor een ieder anders. Persoonlijke smaak.
Elwin A.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Wij hadden een tafeltje aan het raam gereserveerd. Bij aankomst wordt je een tafeltje toegewezen en daarna staan alle buffetten voor je open.

Een enorme keuze in voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Kortom, waar je ook liefhebber van bent, je vindt het bij Tasty Wok, zelfs als je helemaal niet van wokken houdt. Voor slechts € 27,00 (in het weekend) kun je, onbeperkt en twee uur lang, genieten van vele heerlijke gerechten, inclusief drankjes (fris, wijn en bier, alle van prima kwaliteit).
Met een werkelijk heerlijke kop koffie, indien gewenst met allerlei lekkers, kun je het diner afsluiten.

Zelf heb ik voornamelijk genoten van visgerechten, met name de sushi’s en oesters. Mijn tafelgenoten hadden hun keuze vooral op vleesgerechten laten vallen. Wij waren allemaal overtuigd van de geweldige kwaliteit en service, zeker als je dit afzet tegen de kosten. De service is echt top, lege bordjes worden regelmatig opgehaald door heel vriendelijk personeel.

Wij komen hier binnenkort zeker weer een keer terug, een echte aanrader voor iedereen. Vanaf nu mijn favoriete toprestaurant in Lelystad e.o., zeker voor wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding.

Veel beter ook dan andere sushi- en wok-restaurants die meestal met briefjes per ronde werken!

Wel één punt van aandacht zijn de toiletten, weliswaar onderdeel van het Apollo hotel, maar deze zouden wat vaker gecontroleerd en schoongemaakt kunnen worden.
René D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Wanneer je naar een wokrestaurant gaat weet je wat je kan verwachten. Een grote ruimte die zich niet leent voor een intiem diner. Waarmee dit wokrestaurant zich onderscheid is de diversiteit en de kwaliteit van de ingrediënten. Van garnalen, mosselen, oesters tot veel verschillende vleessoorten. Mogelijkheid om te wokken, bakplaat en grill.
Ook een uitgebreid dessertbuffet. Formule inclusief de drankjes. Kost je perp persoon door de weeks 22,50 en in het weekend 25,50.
Absoluut veel en kwalitatieve goede waar voor je geld.
Naomi E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Het is echt heerlijk eten en een groot assortiment voor degene die van wok houden en ook als je er niet van houdt. Ook een uitgebreidt dessertbuffet. Je zou drie keer moeten gaan om alle lekkere dingen geproeft te hebben. Ze hebben vriendelijk en net personeel, het is alleen erg jammer dat er geen sushi meer besteld kan worden. De entree is erg mooi en de rest van re inrichting is ook heel kunstig gedaan. Er is echter één verbeter puntje, de muur achter de entree waar je zitplaatsen hebt, op die plaats is de muur nog een beetje kaal. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en na de heropening is het assortiment uitgebreidt en de inrichting is erg mooi geworden. Het is één van de beste of het beste restaurant uit de omgeving.
PieterBas020 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
De verbouwing heeft deze toko veel goeds gedaan. Het is ruimer van opzet, je hoeft je drankjes niet meer te bestellen, maar je kan zelf tappen.

Het eten is zoals je verwacht. Af en toe een lange rij bij de wok, maar de diversiteit is zo gigantisch, en het personeel is goed en professioneel. Zeker met een grote groep leuk om te doen.