Tasty Thai

6,8
Duur
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gisteren Donderdag geen tasty maaltijd genoten. Ontvangst van gasten is beneden een normaal te verwachten Niveau, onpersoonlijk en afstandelijk. Zoek Maar een plekkie. Zonderwelkom het notitieblokje....en Maar schrijven. Dan zonder woorden de bestelling.
De Tom Kha...een zoute kokosoplossing....absoluut geen topper. Dan de Phad Med Ma Moeang....kleurloos, ook weer alleen Maar zout zout en zout. Geen aandacht voor de tafel of navraag of alles smaakt. Afrekenen...ja Loop Maar ff naar de kassa. Afscheid zonder dankjewel of tot ziens....In welke wereld leven deze mensen ??
Absoluut ondermaats op gastgerichtheid, niet alleen bediening Maar ook leiding en maaltijden echt zwaar onder Niveau.
Paprikapunt P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Met 3 personen lekker gegeten voor slechts 33 euro. De inrichting is niet heel gezellig: ik had het idee in de wachtruimte van een afhaalrestaurant te zitten. De bediening was wel snel en vriendelijk.
Rogeke .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Pad Thai = kom noedels die enkel zoet smaakt, de andere smaken ontbraken. Kortom zeer saai, met één overheersende smaak ipv tasty.Voor de rest minimale hoeveelheid groenten en kip. Typische verse koriander ontbrak helemaal. In alle geval viel het zwaar tegen en ligt het even zwaar op de maag. Niemand vraagt "heefgesmaak" . Nul beenruimte aan kant van zitbank. Soep eigenlijk oneetbaar wegens spicy.Lekkerste waren de pepermuntjes.
Beste Rogeke, niet fijn om te horen dat het je niet gesmaakt heeft, Pad Thai is toch het meest gegeten gerecht in ons restauarant, maar ook het gerecht dat het moeilijks is om te maken, we vinden het dan ook heel vervelend dat het gerecht niet aan je verwachting voldeed. verder zit er in ieder gerecht evenveel vlees en de groente is afhankelijk van het gerecht. Wanneer je extra koriander had willen hebben, had je dat even kunnen melden.
beenruimte? ja onze bank zit vast aan de muur, maar het tafeltje kun je gewoon verschuiven.
we zijn wel blij dat je de pepermuntjes lekker vond.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Prima Thais eten met goede verse producten.
Lokaliteit heeft een simpele inrichting en is tevens afhaal-restaurant.
Bediening uiterst vriendelijk met oosterse glimlach.
Op prijs/kwaliteitsverhouding is niets aan te merken.
Rolph B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Lekker thaise masaman curry met rundvlees gegeten bij dit thaise restaurant. Ben al vaker wezen eten in dit restaurantje in het centrum van Maastricht. Ook de groene curry is een aanrader hier. Snelle service en vriendelijk personeel.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Zelf ben ik meerdere keren in Thailand geweest en ik kan dus met een gerust hart zeggen dat het eten hier de smaak van het Thaise street food benadert. Eenvoudige inrichting. Erg vriendelijke bediening die ook mee denkt over lekkere combinaties. Fantastisch eten: curry's, viskoekjes, pad Thai.....alles even lekker en vers. Op loopafstand van het centrum en vlakbij het (trein)station. Oh ja, en absoluut niet duur, zeer goed waar voor je geld!
StJakob .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Na het slenteren door de stad hadden we zin in een 'snelle', makkelijke maar pittige hap. We kwamen uit bij Tasty Thai. Naast restaurant is het ook afhaal en daar is de inrichting ook een beetje naar. Niet speciaal of gezellig maar dat is de echte Thai in Thailand ook niet.
We werden aangenaam verrast omdat er ook gekookt wordt als bij de echte Thai in Thailand. Niet zozeer de toeristen-Thai maar de Thai waar wat grover en boerser gekookt wordt. Flink scheutig met ingrediënten als knoflook en koriander maar als een kok weet wat die doet pakt dat niet verkeerd uit. Ik zeg: een volgende keer weer!
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
geweldig lekker, ga minstens een keer per week gerechten afhalen. Aanrader is de Laap Kai als je daar eet ( zit sla in dus niet zo geschikt voor take away) maar eigenlijk smaakt alles super, de beste Thai van Limburg voor weinig geld!
Gaby P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Prima Thai voor afhalen of thuisbezorgen, ik heb hier al vaker wat online besteld. Lekkere gerechten en volop vegetarische keuze, daar benig blij mee! Bezorger is altijd op tijd en vriendelijk.
Berculez .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2013
We hebben hier op een maandag gegeten, rond 18:00 uur. Het was niet druk, dus we konden direct bestellen: spring rolls, tom yam en pad thai. De gerechten werden snel geserveerd. De smaak van de gerechten komt vrijwel in de buurt van de authentieke thaise smaak. Iets minder scherp, dus aangepast aan de nederlandse standaard.
De prijs is redelijk. De verhouding prijs/kwaliteit is zondermeer 'goed'.
Het personeel is zeer vriendelijk.
' aanrader'
Nouwens01 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
We zijn hier afgelopen zaterdag wezen eten. De voorgerechten zijn redelijk goed , maar de hoofdgerechten zijn matig. De Massaman curry was redelijk , maar de padthai garnalen waren niet lekker. Het leek wel een bak noodle soep. Deze hebben we dan ook na 1 hap onmiddelijk laten staan. Met het afrekenen klaagde ik hierover , en kreeg te horen dat ze zelf de padthai ook droger eten , maar op verzoek van klanten , die waarschijnelijk graag noodle soep eten zijn ze hier in meegegaan. Kortom weer een verhollandste Thai. We moesten het gerecht gewoon afrekenen. We komen zeker niet meer terug in dit restaurant
BasJansen .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Deze nieuwe toko in de Rechtstraat is onlangs geopend en was gelijk gaan proberen. De zaak ziet er fris en vernieuwend uit en hetzelfde kan gezegd worden over de menukaart. De prijzen zijn laag, want je kan voor minder dan 10 euro hier eten. Ik had een soort glas noodle gerecht met thaise saus erin en vlees. Dit viel jammer genoeg tegen vanwege de grote hoeveelheid olie die erin zat. De onderste helft van mijn kom had ik niet eens aangeraakt, want het eten droop in de olie. Je moet zelf aan de balie bestellen en betalen, wat ik niet wist, waarna het eten wordt gebracht. Wellicht hadden ze nog een extra puntje verdiend als ze ook de bestelling kwamen opnemen, ipv zelf naar de balie lopen.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
leuke nieuwe aanwinst voor Wijck, afhaal Thai waar je ook kunt zitten als je het eten bij de balie afhaalt. Inrichting simpel, fastfood achtig, maar eten is prima! Succes dames!