Tasty Italy

Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Glenda P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Toffe en moderne inrichting.
Francie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mijn vriend en ik hebben écht overheerlijk gegeten, was voor ons de 1e, maar zeker niet de laatste keer! Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding... Personeel is overwegend jong maar zeker vriendelijk, het was op Valentijnsavpnd echt super druk, ze moesten echt flink doorpakken... complimenten!
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Snel en lekker!
Arlette D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten!!! De prijzen zijn echt top.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima prijzen, goede service en goed eten. Jammer dat een kinderportie (halve portie pasta) tegen de prijs is van een hele portie. Dus het eten halveren kan wel maar iets met de prijs niet. Dit was het enige smetje op een prima bezoek
roel B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Zeer lekker gegeten voor een mooi prijsje. Bediening wat onervaren, maar niet storend. Voorgerechten waren heerlijk. En de pizza uit de houtoven was ook erg lekker. Ik had de pizza met gamba's en truffeldressing, aanrader!! Als we weer eens naar de Efteling gaan dan komen we de dag zeker weer bij jullie afsluiten.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Prima restaurant, alleen jammer dat we bij het afrekenen de ober aan de IENS actie (20% korting) moisten herinneren. Ik was hier door de vele recensies al op voorbereid. Toch een beetje jammer/sneaky.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Het eten was prima. Bediening wat traag, maar er liep ook maar 1 meisje op alle tafels. Wat ik heel slecht vond was dat we 1 euro moesten bijbetalen voor een superklein bakje geraspte kaas. Dat zou bij een Italiaans restaurant gewoon standaard op tafel moeten staan!
Martina K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ik heb een recensie geschreven over Tasty Italy en ik wil graag een e-mail sturen als reactie op mijn recensie ik zou nl 20% korting krijgen en dat is mij niet gegeven
Martina K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Van tevoren werd korting beloofd wat ons via Iens beloofd was en achteraf niet is gegeven dat was zeer teleurstellend
Ilze .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten bij Tasty Italy.
De prijzen zijn gunstig en dit in combinatie met de zeer vriendelijke bediening zorgt ervoor dat wij hier zeker weer gaan eten.
Boukje V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Sfeervol restaurant in industriële stijl. Heerlijke pizza’s en pasta’s. Leuke vriendelijke bediening. Kinderen zaten heerlijk op de lange banken. Kortom: we komen terug!!
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Super service! We werden snel en vriendelijk geholpen. We komen hier zeker terug! Het eten was ook erg lekker, we hadden veel keuze.
Lotte L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Lekker en vers eten, hele goede prijs/kwaliteit verhouding, prima bediening. Eten wordt snel geserveerd, er zit weinig tijd tussen voor- en hoofdgerecht. Van mij mag er wel wat meer tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zitten, want je bent heel snel klaar met eten terwijl je een gezellig avondje wil tafelen.
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Mooi restaurant met vlotte bediening en zeer goed eten. Ik had een tagliatelle met zalm en deze smaakte verrukkelijk! Ik hoefde ook niet lang op mijn eten te wachten. Zeker nog eens bezoeken.
aziz T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Gisteren na een bezoek aan de Efteling gegeten met de kinderen. We vinden het heerlijk. Goede bediening. Kinderpizza kon naar wens aangepast worden. Zelf had ik een pasta Siciliana en die smaakte erg goed. Klein minpuntje was wel dat de tafel iets te klein was voor 5 personen, maar verder top!
Pierrette D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het leek alsof er suiker door de pizza zat. De pasta idem. Verder werden we vlot geholpen door aardige mensen. Lekkere huiswijn.
Nora J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Bij Tasty Italy krijg je echt goed eten voor een vriendelijke prijs!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Moderne maar sfeervolle gelegenheid.
Attente en enthousiaste jonge medewerkers.
Vlotte bestelling en -bediening.
Eten uitstekend.