Tasty Comedy

7,2

Jouw recensie over het restaurant Tasty Comedy

WendyW .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Leuke en gezellige avond gehad met 2 personen. Het eten was heerlijk en warm uitgeserveerd. Knap voor zo veel mensen. Comedianten zijn grappig maar ik heb niet dubbel gelegen. Mooie locatie maar erg op elkaar gepropt. Bediening moest vragen erlangs te mogen om uit te serveren. Al met al een leuke avond, lekker eten en een top locatie!
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Als je een leuke avond wilt hebben moet je eens naar deze show gaan. Je maakt kennis met andere gasten omdat je een tafel deelt. Buiten de ticketprijzen om zijn de consumptieprijzen redelijk (flesje wijn 25 Euro). De optredens zijn goed en mooi verdeelt over de avond tussen de gangen door. Het eten is gewoon goed te noemen en wij zijn het niet eens met enkele andere recensies die het eten niet afkeuren. Een lekker voorgerecht, pompoensoep smaakte voortreffelijk, de tournados als hoofdgerecht was perfect en het nagerecht "schattig". Kortom : wij hebben genoten van deze avond.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijke tournedos! Alles verliep vlot en soepel. Drie superleuke comedians. Hele leuke avond zonder minpunten.
We waren wel via vakantieveilingen, normale tarief wel prijzig.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We waren wel via vakantieveilingen, normale tarief wel prijzig.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij zijn hier geweest op zaterdag met 4 personen. Ik heb er maar 1 woord voor. Ronduit slecht. Slecht eten, alleen het voorgerecht en dessert waren wel aardig. Pompoensoep had een rare zure smaak en de tournedos was zo klein dat je een vergrootglas nodig hebt. Droge smakeloze groente erbij en een nog smakelozer stukje aardappelgratin. De bediening is maar met 1 ding bezig, je zoveel mogelijk drinken laten bestellen. Speciaal bier kost 6 euro, net als de huiswijn waar ik nu nog hoofdpijn van heb. De entertainment waar je voor komt is ronduit slecht. Ik heb er niet om kunnen lachen. Grappen over ziektes vallen bij mij niet zo in goede aard. De dame die alles aan elkaar praat vind zichzelf erg leuk , maar ik denk dan ook dat ze de enige is die dat vindt. Eens maar nooit meer.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gisteravond daar geweest. Ondanks de leuke en vlotte bediening niet ons ding. Een Nieuw Zeelandse comedian die voor mijn vrouw moeilijk te begrijpen was in het engels. Bleek achteraf echter nog de leukste te zijn. Het eten was goed en voldoende. Jammer dat je het hoofdgerecht pas rond 22:00 uur krijgt voorgeschoteld. Normaal gesproken voor mij bijna bedtijd (Ja, ik ben een slaapkop). De tijden tussen de gerechten zijn veel te lang. Tussen de comedians door wordt er monotoon gezongen door een band, die je amper kan verstaan door het gekrakeel van 350 mensen in de zaal. Wij hebben het nu met zijn vieren een keer meegemaakt. Daar blijft het wat ons betreft wel bij.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heel gezellige avond gehad. Eten was lekker en voldoende. Comedians (alledrie Nederlands sprekend) waren super leuk! De gastheer deed het ook erg leuk. Erg gelachen. Wij waren met z'n tweeen en kwamen bij 3 andere stellen aan tafel te zitten, ook leuk om zo andere mensen te ontmoeten. Aanrader voor een gezellige avond uit!
Jeremy D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Een onwijs gezellige avond gehad. Ook al wisten we niet precies hoe de avond eruit zou zien, gelukkig werd dit door de gastvrouw al snel duidelijk gemaakt.
De sfeer zit er goed in, o.a. te danken aan de comedians en de band. Ik zat gelukkig met gezellige mensen aan tafel. Wanneer de comedians, tijdens het eten, niet optreden is het lekker rumoerig in het restaurant omdat iedereen het naar zijn zin heeft.
Het restaurant heeft netjes rekening gehouden met de dieet wensen die we van tevoren door hebben gegeven.
Het wijnarrangement is echt een aanrader.
Jeremy D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het wijnarrangement is echt een aanrader.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dit weekend genoten van een avond heerlijk eten en top entertainment! Het eten was echt boven verwachting culinair! Wij zijn in september ook geweest en toen was het concept nog shared diner, ook erg lekker, maar het huidige concept past beter bij de entourage! Echt top!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vorig weekend mogen genieten van van een avond Tasty Comedy. Mijn vriendin en ik hebben het erg naar ons zin gehad. Het restaurant voldoet aan zijn slogan "Lachen, gieren, smullen". Wat ook erg fijn was, is dat er rekening werd gehouden met onze dieet wensen, het vegetarische gerecht was om te smullen!
Zeker voor herhaling vatbaar.
John R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na een zeer frustrerende rit vanuit zaanstad door een ongeluk op de kruising van Wassenaar Aangekomen op de pier van Scheveningen Een geweldige avond gehad veel gelachen en heerlijk gegeten.
Top top top
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ontzettend leuke avond gehad!

Wij hadden dit als cadeau gekregen en wisten daarom niet zo goed wat we konden verwachten. Bij aankomst werd dit gelukkig een stuk duidelijker dankzij onze gastvrouw, die haar werk overigens erg goed deed. Ook het andere personeel was vriendelijk en het zag ernaar uit dat zij hun werk met veel plezier uitvoeren. Het eten was naar mijn mening erg lekker en van goede kwaliteit. Ook heb ik genoten van de verschillende comedians. De ene was leuker dan de ander maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Het enige minpuntje was het geluid. De zangeres kwam af en toe niet boven de muziek uit maar dat mocht de pret niet drukken.

Mocht je een bezoekje gaan brengen vraag je gastvrouw dan naar het wijnarrangement, een echte aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een tijdje geleden hier met collega's geweest. We hebben het onwijs naar ons zin gehad. De service was top, het eten lekker en ik heb me rot gelachen om de comedians. De band was ook klasse waardoor de sfeer er goed in zat. Ik ga zeker nog eens terug!
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vorige week als bedrijfsuitje naar Tasty Comedy geweest. Leuke avond gehad met lekker eten en prima bediening. Ook de comedians vond ik erg goed we hebben veel gelachen. Ik ga zeker nog een keer terug komen. Ik vond het wel ver lopen over de Pier het restaurant bevindt zich helemaal aan het eind dat was wel jammer. Mijn vriendin liep op hoge hakjes. Maar al met al een super leuke en mooie avond gehad
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Afgelopen zaterdag ben ik bij tasty comedy op de pier in scheveningen geweest. Ik moet zeggen dat ik het erg naar mijn zin heb gehad. De locatie is top, het eten smakelijk, de service prima en de comedians erg vermakelijk. Ik zou zeker nog een keer terug gaan. Ik hoorde dat ze ook een soort cafe concept hebben op zondag. Dus comedy onder het genot van een drankje en wat kleine hapjes. Ik heb gelijk geboekt voor volgende week zondag. Ik ben benieuwd! Zin in.
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eten was lekker, service van personeel veruit slecht.
Kwetsende opmerking van stand up comedian over mensen met kanker.

Ik ga er nooit meer heen.
Susanna H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben bij Tasty Comedy een zeer gezellige avond gehad! De avond begon al goed met een vriendelijke introductie van onze gastvrouw. Zij stond klaar om al onze vragen te beantwoorden. De comedians waren erg grappig en gevarieerd, 2 Nederlandse en 1 internationale. Wij hebben daarnaast ook kunnen smullen van het 4 gangen menu; zalm met bloemkoolcreme, pompoensoep, sukadelapjes en een soort grand dessert. Tijdens het eten werd de zaal gevuld met de swingende tunes van de Tasty Tunes, vooral de zangers was erg goed!
Kort samengevat kan je een zeer bruisende en plezierige avond verwachten, aanrader!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijke avond gehad met grappige entertainment. De bediening was erg vriendelijk. De gastheer hield alles in de gaten zonder dat het vervelend was. Ons vier gangen diner was ook een groot succes, zelfs voor mijn kleine broertje. Al met al een aanrader voor een avond vol lol en lekkere versnaperingen!
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik heb hier een absolute topavond beleefd! Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, de comedy was erg gevarieerd en hilarisch en het eten was heerlijk. Dit alles gecombineerd met live muziek creëert een werkelijke aanrader voor jong en oud. Mij zien jullie terug!