Tasty Comedy

7,2
6,9
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heel gezellige avond gehad. Eten was lekker en voldoende. Comedians (alledrie Nederlands sprekend) waren super leuk! De gastheer deed het ook erg leuk. Erg gelachen. Wij waren met z'n tweeen en kwamen bij 3 andere stellen aan tafel te zitten, ook leuk om zo andere mensen te ontmoeten. Aanrader voor een gezellige avond uit!
Jeremy D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Een onwijs gezellige avond gehad. Ook al wisten we niet precies hoe de avond eruit zou zien, gelukkig werd dit door de gastvrouw al snel duidelijk gemaakt.
De sfeer zit er goed in, o.a. te danken aan de comedians en de band. Ik zat gelukkig met gezellige mensen aan tafel. Wanneer de comedians, tijdens het eten, niet optreden is het lekker rumoerig in het restaurant omdat iedereen het naar zijn zin heeft.
Het restaurant heeft netjes rekening gehouden met de dieet wensen die we van tevoren door hebben gegeven.
Het wijnarrangement is echt een aanrader.
Jeremy D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het wijnarrangement is echt een aanrader.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dit weekend genoten van een avond heerlijk eten en top entertainment! Het eten was echt boven verwachting culinair! Wij zijn in september ook geweest en toen was het concept nog shared diner, ook erg lekker, maar het huidige concept past beter bij de entourage! Echt top!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vorig weekend mogen genieten van van een avond Tasty Comedy. Mijn vriendin en ik hebben het erg naar ons zin gehad. Het restaurant voldoet aan zijn slogan "Lachen, gieren, smullen". Wat ook erg fijn was, is dat er rekening werd gehouden met onze dieet wensen, het vegetarische gerecht was om te smullen!
Zeker voor herhaling vatbaar.
John R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na een zeer frustrerende rit vanuit zaanstad door een ongeluk op de kruising van Wassenaar Aangekomen op de pier van Scheveningen Een geweldige avond gehad veel gelachen en heerlijk gegeten.
Top top top
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ontzettend leuke avond gehad!

Wij hadden dit als cadeau gekregen en wisten daarom niet zo goed wat we konden verwachten. Bij aankomst werd dit gelukkig een stuk duidelijker dankzij onze gastvrouw, die haar werk overigens erg goed deed. Ook het andere personeel was vriendelijk en het zag ernaar uit dat zij hun werk met veel plezier uitvoeren. Het eten was naar mijn mening erg lekker en van goede kwaliteit. Ook heb ik genoten van de verschillende comedians. De ene was leuker dan de ander maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Het enige minpuntje was het geluid. De zangeres kwam af en toe niet boven de muziek uit maar dat mocht de pret niet drukken.

Mocht je een bezoekje gaan brengen vraag je gastvrouw dan naar het wijnarrangement, een echte aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een tijdje geleden hier met collega's geweest. We hebben het onwijs naar ons zin gehad. De service was top, het eten lekker en ik heb me rot gelachen om de comedians. De band was ook klasse waardoor de sfeer er goed in zat. Ik ga zeker nog eens terug!
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vorige week als bedrijfsuitje naar Tasty Comedy geweest. Leuke avond gehad met lekker eten en prima bediening. Ook de comedians vond ik erg goed we hebben veel gelachen. Ik ga zeker nog een keer terug komen. Ik vond het wel ver lopen over de Pier het restaurant bevindt zich helemaal aan het eind dat was wel jammer. Mijn vriendin liep op hoge hakjes. Maar al met al een super leuke en mooie avond gehad
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Afgelopen zaterdag ben ik bij tasty comedy op de pier in scheveningen geweest. Ik moet zeggen dat ik het erg naar mijn zin heb gehad. De locatie is top, het eten smakelijk, de service prima en de comedians erg vermakelijk. Ik zou zeker nog een keer terug gaan. Ik hoorde dat ze ook een soort cafe concept hebben op zondag. Dus comedy onder het genot van een drankje en wat kleine hapjes. Ik heb gelijk geboekt voor volgende week zondag. Ik ben benieuwd! Zin in.
Bries67 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eten was lekker, service van personeel veruit slecht.
Kwetsende opmerking van stand up comedian over mensen met kanker.

Ik ga er nooit meer heen.
Susanna H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben bij Tasty Comedy een zeer gezellige avond gehad! De avond begon al goed met een vriendelijke introductie van onze gastvrouw. Zij stond klaar om al onze vragen te beantwoorden. De comedians waren erg grappig en gevarieerd, 2 Nederlandse en 1 internationale. Wij hebben daarnaast ook kunnen smullen van het 4 gangen menu; zalm met bloemkoolcreme, pompoensoep, sukadelapjes en een soort grand dessert. Tijdens het eten werd de zaal gevuld met de swingende tunes van de Tasty Tunes, vooral de zangers was erg goed!
Kort samengevat kan je een zeer bruisende en plezierige avond verwachten, aanrader!
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik heb hier een absolute topavond beleefd! Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, de comedy was erg gevarieerd en hilarisch en het eten was heerlijk. Dit alles gecombineerd met live muziek creëert een werkelijke aanrader voor jong en oud. Mij zien jullie terug!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijke avond gehad met grappige entertainment. De bediening was erg vriendelijk. De gastheer hield alles in de gaten zonder dat het vervelend was. Ons vier gangen diner was ook een groot succes, zelfs voor mijn kleine broertje. Al met al een aanrader voor een avond vol lol en lekkere versnaperingen!
Myrna D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We zijn er 30 december geweest, het menu zoals op de website al aangekondigd (zalm met bloemkoolmousse, pompoensoep en sucadelappen was lekker, hoewel de aatdappelgratin koud en taai was. Maar wat vooral stoorde was onze gastvrouw die, zodra het glas leeg is, elke 5 minuten komt vragen of we nog wat willen drinken. Dat is echt vervelend, zeker als de comedians aan het woord zijn. Lege glazen worden meteen meegenomen en ze trok zelfs onze fles uit de koeler om te zien of het al leeg is....we hebben een gezellige avond gehad met ons gezelschap maar door deze ervaring hoef ik er niet nog een keer heen.
m K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Slechte bediening. Per tafel horen twee broodmandjes met bakje met mayo en bakje met waterige tapenade te staan. Op onze rafel ontbrak bij een van de broodmandjes de tapenade, alhoewel dat geen verlies was Tot twee keer toe vettig en gevlekt glas gekregen. Vis bij het voorgerecht te koud en op hoop onduidelijke smurrie gelegd, onsmakelijke bouillon, hoofdgerecht veel te zout en de groente dreef onder het draadjesvlees en smaakte navenant, cakejes bij het dessert waren hard en droog. Overigens vergat de staf het dessert aan onze tafel uit te serveren en was te druk met afrekenen om daarna zsm te brengen. Onbegrijpelijk dat een top chef hieraan zijn naam leent. Absolute afrader. Geld niet waard.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Na de slechte recensies waren we huiverig voor hoe het zou zijn, maar wij hebben het echt naar ons zin gehad!
Het eten was prima, keurig verzorgd, geserveerd per persoon en lekker.

De comedie was wisselend , maar vooral 1 dame (Kristel) was enorm grappig.
De bediening was vriendelijk en deed enorm zijn best om het iedereen aan niets te laten ontbreken.

Al met al hebben wij een hele leuke avond gehad!
(Overigens zou ik er niet de volle prijs voor over hebben gehad, maar voor onze vakantieveilingenprijs hebben we meer dan waar voor ons geld gekregen).
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hier op 20 december gegeten als verassing cadeau gekregen van mijn man.
Leuk om zo s'avonds over de vernieuwde pier te lopen. Bij binnenkomst van het restaurant stond een kleine rij die snel weg was. Wij tweeën werden aan een tafel van 4 personen gezet. De ober zei later dat er misschien nog twee andere mensen zouden aanschuiven. Dit gebeurde ook. Ik vond het wel jammer dat dit gebeurde, maar gelukkig waren het leuke meiden en konden we genieten van de show. De caberet voorstelling is wel leuk, krijgt een 6,5 over het algemeen.
Tussendoor kwam het eten. Het voorgerecht met zalm, met een mousse erbij vonden wij erg lekker. Lekkere smaken bij elkaar en het werd snel uitgeserveerd bij de circa 350 man in de tent.
Even later kregen we een pompoensoep die ook erg smakelijk was. Als hoofdgerecht kregen we sucadelappen. Ik vond dat er erg veel vet aan zat dus had ik dit niet opgegeten. Als laatst kreeg je een dessert met drie zelfgemaakt toetsjes. Vooral de chocolade bitterbal was erg lekker!
Na het laatste optreden vormde er al snel een rij voor de kassa om de drankjes af te rekenen. Gelukkig stonden wij in het begin van de rij want het was al rond 23:00 uur.
Ik vind dit restaurant een aanrader, let er wel op als je met 2 personen gaat er een grote kans is dat je er 2 vreemde mensen bij krijgt. Je kunt ook aan grotere tafels zitten en dan deel je de tafel met nog meer personen.
C H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ja, het is druk en rumoerig en ja, tafels staan dicht op elkaar. Maar voor zo'n groot aantal gasten vond ik het eten erg meevallen en ik heb smakelijk gegeten. Vooraf zalm op bloemkoolmousse, daarna pompoensoep, sukade als hoofdgerecht en 3 kleine dessertjes per persoon na. De ene caberetier is leuker dan de ander, maar Jörgen Rayman is een leuke gastheer. Al met al heb ik gewoon een erg gezellige avond uit gehad, met entertainment en smakelijk eten.
Haai88 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een tegenvaller!!! Eten was ronduit slecht. Brood was uitgedroogd, soep (pindasoep) had weinig smaak en het hoofdgerecht was slecht en smakeloos. Heel jammer. De bediening was ook matig (meerdere keren flessen besteld maar niet gekregen); een serveerster sprak geeneens Nederlands. Wij zaten eerste rang, tafels stonden zo dicht op elkaar dat een toiletbezoek best een uitdaging was. Van de comedians was er een leuk, een matig en een niet echt onze humor. Al met al geen aanrader