Tasty Comedy

6,6
Levendig
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ontzettend leuke avond gehad!

Wij hadden dit als cadeau gekregen en wisten daarom niet zo goed wat we konden verwachten. Bij aankomst werd dit gelukkig een stuk duidelijker dankzij onze gastvrouw, die haar werk overigens erg goed deed. Ook het andere personeel was vriendelijk en het zag ernaar uit dat zij hun werk met veel plezier uitvoeren. Het eten was naar mijn mening erg lekker en van goede kwaliteit. Ook heb ik genoten van de verschillende comedians. De ene was leuker dan de ander maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Het enige minpuntje was het geluid. De zangeres kwam af en toe niet boven de muziek uit maar dat mocht de pret niet drukken.

Mocht je een bezoekje gaan brengen vraag je gastvrouw dan naar het wijnarrangement, een echte aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een tijdje geleden hier met collega's geweest. We hebben het onwijs naar ons zin gehad. De service was top, het eten lekker en ik heb me rot gelachen om de comedians. De band was ook klasse waardoor de sfeer er goed in zat. Ik ga zeker nog eens terug!
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vorige week als bedrijfsuitje naar Tasty Comedy geweest. Leuke avond gehad met lekker eten en prima bediening. Ook de comedians vond ik erg goed we hebben veel gelachen. Ik ga zeker nog een keer terug komen. Ik vond het wel ver lopen over de Pier het restaurant bevindt zich helemaal aan het eind dat was wel jammer. Mijn vriendin liep op hoge hakjes. Maar al met al een super leuke en mooie avond gehad
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Afgelopen zaterdag ben ik bij tasty comedy op de pier in scheveningen geweest. Ik moet zeggen dat ik het erg naar mijn zin heb gehad. De locatie is top, het eten smakelijk, de service prima en de comedians erg vermakelijk. Ik zou zeker nog een keer terug gaan. Ik hoorde dat ze ook een soort cafe concept hebben op zondag. Dus comedy onder het genot van een drankje en wat kleine hapjes. Ik heb gelijk geboekt voor volgende week zondag. Ik ben benieuwd! Zin in.
Bries67 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eten was lekker, service van personeel veruit slecht.
Kwetsende opmerking van stand up comedian over mensen met kanker.

Ik ga er nooit meer heen.
Susanna H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben bij Tasty Comedy een zeer gezellige avond gehad! De avond begon al goed met een vriendelijke introductie van onze gastvrouw. Zij stond klaar om al onze vragen te beantwoorden. De comedians waren erg grappig en gevarieerd, 2 Nederlandse en 1 internationale. Wij hebben daarnaast ook kunnen smullen van het 4 gangen menu; zalm met bloemkoolcreme, pompoensoep, sukadelapjes en een soort grand dessert. Tijdens het eten werd de zaal gevuld met de swingende tunes van de Tasty Tunes, vooral de zangers was erg goed!
Kort samengevat kan je een zeer bruisende en plezierige avond verwachten, aanrader!
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik heb hier een absolute topavond beleefd! Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, de comedy was erg gevarieerd en hilarisch en het eten was heerlijk. Dit alles gecombineerd met live muziek creëert een werkelijke aanrader voor jong en oud. Mij zien jullie terug!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijke avond gehad met grappige entertainment. De bediening was erg vriendelijk. De gastheer hield alles in de gaten zonder dat het vervelend was. Ons vier gangen diner was ook een groot succes, zelfs voor mijn kleine broertje. Al met al een aanrader voor een avond vol lol en lekkere versnaperingen!
Myrna D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We zijn er 30 december geweest, het menu zoals op de website al aangekondigd (zalm met bloemkoolmousse, pompoensoep en sucadelappen was lekker, hoewel de aatdappelgratin koud en taai was. Maar wat vooral stoorde was onze gastvrouw die, zodra het glas leeg is, elke 5 minuten komt vragen of we nog wat willen drinken. Dat is echt vervelend, zeker als de comedians aan het woord zijn. Lege glazen worden meteen meegenomen en ze trok zelfs onze fles uit de koeler om te zien of het al leeg is....we hebben een gezellige avond gehad met ons gezelschap maar door deze ervaring hoef ik er niet nog een keer heen.
m K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Slechte bediening. Per tafel horen twee broodmandjes met bakje met mayo en bakje met waterige tapenade te staan. Op onze rafel ontbrak bij een van de broodmandjes de tapenade, alhoewel dat geen verlies was Tot twee keer toe vettig en gevlekt glas gekregen. Vis bij het voorgerecht te koud en op hoop onduidelijke smurrie gelegd, onsmakelijke bouillon, hoofdgerecht veel te zout en de groente dreef onder het draadjesvlees en smaakte navenant, cakejes bij het dessert waren hard en droog. Overigens vergat de staf het dessert aan onze tafel uit te serveren en was te druk met afrekenen om daarna zsm te brengen. Onbegrijpelijk dat een top chef hieraan zijn naam leent. Absolute afrader. Geld niet waard.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Na de slechte recensies waren we huiverig voor hoe het zou zijn, maar wij hebben het echt naar ons zin gehad!
Het eten was prima, keurig verzorgd, geserveerd per persoon en lekker.

De comedie was wisselend , maar vooral 1 dame (Kristel) was enorm grappig.
De bediening was vriendelijk en deed enorm zijn best om het iedereen aan niets te laten ontbreken.

Al met al hebben wij een hele leuke avond gehad!
(Overigens zou ik er niet de volle prijs voor over hebben gehad, maar voor onze vakantieveilingenprijs hebben we meer dan waar voor ons geld gekregen).
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Hier op 20 december gegeten als verassing cadeau gekregen van mijn man.
Leuk om zo s'avonds over de vernieuwde pier te lopen. Bij binnenkomst van het restaurant stond een kleine rij die snel weg was. Wij tweeën werden aan een tafel van 4 personen gezet. De ober zei later dat er misschien nog twee andere mensen zouden aanschuiven. Dit gebeurde ook. Ik vond het wel jammer dat dit gebeurde, maar gelukkig waren het leuke meiden en konden we genieten van de show. De caberet voorstelling is wel leuk, krijgt een 6,5 over het algemeen.
Tussendoor kwam het eten. Het voorgerecht met zalm, met een mousse erbij vonden wij erg lekker. Lekkere smaken bij elkaar en het werd snel uitgeserveerd bij de circa 350 man in de tent.
Even later kregen we een pompoensoep die ook erg smakelijk was. Als hoofdgerecht kregen we sucadelappen. Ik vond dat er erg veel vet aan zat dus had ik dit niet opgegeten. Als laatst kreeg je een dessert met drie zelfgemaakt toetsjes. Vooral de chocolade bitterbal was erg lekker!
Na het laatste optreden vormde er al snel een rij voor de kassa om de drankjes af te rekenen. Gelukkig stonden wij in het begin van de rij want het was al rond 23:00 uur.
Ik vind dit restaurant een aanrader, let er wel op als je met 2 personen gaat er een grote kans is dat je er 2 vreemde mensen bij krijgt. Je kunt ook aan grotere tafels zitten en dan deel je de tafel met nog meer personen.
C H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ja, het is druk en rumoerig en ja, tafels staan dicht op elkaar. Maar voor zo'n groot aantal gasten vond ik het eten erg meevallen en ik heb smakelijk gegeten. Vooraf zalm op bloemkoolmousse, daarna pompoensoep, sukade als hoofdgerecht en 3 kleine dessertjes per persoon na. De ene caberetier is leuker dan de ander, maar Jörgen Rayman is een leuke gastheer. Al met al heb ik gewoon een erg gezellige avond uit gehad, met entertainment en smakelijk eten.
Haai88 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een tegenvaller!!! Eten was ronduit slecht. Brood was uitgedroogd, soep (pindasoep) had weinig smaak en het hoofdgerecht was slecht en smakeloos. Heel jammer. De bediening was ook matig (meerdere keren flessen besteld maar niet gekregen); een serveerster sprak geeneens Nederlands. Wij zaten eerste rang, tafels stonden zo dicht op elkaar dat een toiletbezoek best een uitdaging was. Van de comedians was er een leuk, een matig en een niet echt onze humor. Al met al geen aanrader
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zonde van je avond, wij vonden het niet de moeite waard. Het eten viel erg tegen, weinig smaak, bijna geen kruiden en groente. Als je voor het vegatarische menu gaat blijft er helemaal weinig over. De bediening was bot en weinig geïnteresseerd, met name het afrekenen was een hele opgave. Dit zouden ze beter kunnen organiseren. Oftewel niet doen.
sandera1970 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Te veel tafels en stoelen gepropt in een kleine ruimte. Concept is met 8 personen het eten delen. We waren met 4 dus 4 vreemde saaie mensen aaan de tafel. Met zn allen uit 1 pan eten is niks. Het eten is erg weinig voor 8 personen. Soep was erf lauw en flauw zoals wij zeggen goedkope lawaai soep. Meer water dan smaak. Prijs is te veel voor hetgeen je krijgt. Wij zaten 1e rang wat ook niks voorstelde. 3 soorten comedians. 2 leuke 1 gewoon niet en die tradt 2x op!!! We waren ff uit dat was leuk maar hadden er meer van verwacht. Geen 2e keer voor ons. Denk dat er meer zo over dachten wat we hoorden. Zal mss een jaar bestaan maar echt niet langer denk ik.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
De foto geeft een totaal verkeerde voorstelling voor wat het is. Ik wil dit niet naar Surinaams tillen, maar ik ga mij er wel voor schamen. De werkelijkheid is dat wij als haringen in een ton zaten op de zaterdag. Zelfs voor de nooduitgangen waren er tafels en stoelen. Desondanks was de bediening wel snel. Het eten vond ik matig. Stellig is onze smaak van Surinaams eten niet goed genoeg voor vermeende topkok Beuk, maar dit zgn haute cuisine vind ik 3 keer niets op het aubergine gerecht na. De standup comedians moet je van houden. Ik ga vaak naar het theater. Ik kon de helft niet verstaan. Te rumoerig. Al met al voor mijn vrouw en ik geen al te beste avond. De avond hadden we cadeau van onze kinderen. Vaderdag/Moederdag. Natuurlijk niet verteld dat we een mindere avond hadden gehad. wil je continuiteit, probeer dan over alle facetten top te verkopen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Concept comedy + dinner prima. Dinner was helaas niet aan de maat.
Aangeprezen als 4-gangendinner van een topkok, bleek de werkelijkheid nogal bedroevend : smakeloos ( broodjes met smeersels), lauw (soep), te weinig(eenpanskip) en droog (cake/dessert). Bediening kon drukte ( 300 bezoekers) amper aan. Enorme herrie. Geen herhaling waard, afgezien van een prima Britse comedian en een fantastische zangeres.
Mmandy .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Gisteravond geweest via VakantieVeilingen. Concept is erg leuk, comedians zijn wisselend goed, 1 vond ik minder. Bediening was prima, deed erg zijn best. Wij zate met 4 koppels, kenden elkaar niet, aan engeltje ronde tafel, wel wat krap, kon je stoel niet goed draaien om naar het podium te kijken. Band die tusse door speelde , vond ik goed. Het eten was minder, vooral veel te weinig voor een groep van 8 personen. De smaken zijn wel goed. Vooral het hoofdgerecht ging mis, een klein pannetje met wat kip, ieder had nog geen 50 gram, de rijst was Genoeg voor 2 personen en het bakje groente nog niet voor 1 persoon. Wij hadden dus nog veel trek en hebben 3x moeten aangeven dat het erg weinig was, andere kleine tafels kregen hetzelfde. Uiteindelijk gaf de manager toe en kregen wij een extra pannetje., nadat de andere tafels waren afgeruimd. Mijn tip voor het restaurant: het hoofdgerecht per persoon op een bord serveren en niet shared. En ruimere hoeveelheden, ik vind het de volle prijs niet waard. Wel een leuke avond gehad het getroffen met de aardige tafelgenoten. Opvallend vond ik dat de meeste mensen direkt in derij gingen staan om af te rekenen en weinig bleven zitten toe de dj kwam. Tip : voor leukere sfeer zou afrekenen buiten het restaurantgedeelte gezelliger zijn.
Tanya T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik ging samen met mijn moeder naar Tasty Comedy, ik had kaartjes gewonnen bij een veiling. Vooraf hadden we wat recensies gelezen, niet allemaal even goed.
Gelukkig was onze avond helemaal top! Er waren 3 comedians, waarvan 1 amerikaan die physical comedy deed. Dit was echt van hoge klasse! Tussendoor werd je vermaakt door de 'Tasty Tunes' band, ook heel leuk.

Het eten was prima, er was (meer dan) genoeg en er was niks wat niet lekker smaakte.

Al met al hebben we een hele leuke avond gehad, en ik zou het iedereen aanraden!