Tasty Comedy

6,7
Duur
C H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ja, het is druk en rumoerig en ja, tafels staan dicht op elkaar. Maar voor zo'n groot aantal gasten vond ik het eten erg meevallen en ik heb smakelijk gegeten. Vooraf zalm op bloemkoolmousse, daarna pompoensoep, sukade als hoofdgerecht en 3 kleine dessertjes per persoon na. De ene caberetier is leuker dan de ander, maar Jörgen Rayman is een leuke gastheer. Al met al heb ik gewoon een erg gezellige avond uit gehad, met entertainment en smakelijk eten.
Haai88 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een tegenvaller!!! Eten was ronduit slecht. Brood was uitgedroogd, soep (pindasoep) had weinig smaak en het hoofdgerecht was slecht en smakeloos. Heel jammer. De bediening was ook matig (meerdere keren flessen besteld maar niet gekregen); een serveerster sprak geeneens Nederlands. Wij zaten eerste rang, tafels stonden zo dicht op elkaar dat een toiletbezoek best een uitdaging was. Van de comedians was er een leuk, een matig en een niet echt onze humor. Al met al geen aanrader
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zonde van je avond, wij vonden het niet de moeite waard. Het eten viel erg tegen, weinig smaak, bijna geen kruiden en groente. Als je voor het vegatarische menu gaat blijft er helemaal weinig over. De bediening was bot en weinig geïnteresseerd, met name het afrekenen was een hele opgave. Dit zouden ze beter kunnen organiseren. Oftewel niet doen.
Sandera1970 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Te veel tafels en stoelen gepropt in een kleine ruimte. Concept is met 8 personen het eten delen. We waren met 4 dus 4 vreemde saaie mensen aaan de tafel. Met zn allen uit 1 pan eten is niks. Het eten is erg weinig voor 8 personen. Soep was erf lauw en flauw zoals wij zeggen goedkope lawaai soep. Meer water dan smaak. Prijs is te veel voor hetgeen je krijgt. Wij zaten 1e rang wat ook niks voorstelde. 3 soorten comedians. 2 leuke 1 gewoon niet en die tradt 2x op!!! We waren ff uit dat was leuk maar hadden er meer van verwacht. Geen 2e keer voor ons. Denk dat er meer zo over dachten wat we hoorden. Zal mss een jaar bestaan maar echt niet langer denk ik.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
De foto geeft een totaal verkeerde voorstelling voor wat het is. Ik wil dit niet naar Surinaams tillen, maar ik ga mij er wel voor schamen. De werkelijkheid is dat wij als haringen in een ton zaten op de zaterdag. Zelfs voor de nooduitgangen waren er tafels en stoelen. Desondanks was de bediening wel snel. Het eten vond ik matig. Stellig is onze smaak van Surinaams eten niet goed genoeg voor vermeende topkok Beuk, maar dit zgn haute cuisine vind ik 3 keer niets op het aubergine gerecht na. De standup comedians moet je van houden. Ik ga vaak naar het theater. Ik kon de helft niet verstaan. Te rumoerig. Al met al voor mijn vrouw en ik geen al te beste avond. De avond hadden we cadeau van onze kinderen. Vaderdag/Moederdag. Natuurlijk niet verteld dat we een mindere avond hadden gehad. wil je continuiteit, probeer dan over alle facetten top te verkopen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Concept comedy + dinner prima. Dinner was helaas niet aan de maat.
Aangeprezen als 4-gangendinner van een topkok, bleek de werkelijkheid nogal bedroevend : smakeloos ( broodjes met smeersels), lauw (soep), te weinig(eenpanskip) en droog (cake/dessert). Bediening kon drukte ( 300 bezoekers) amper aan. Enorme herrie. Geen herhaling waard, afgezien van een prima Britse comedian en een fantastische zangeres.
Mmandy .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Gisteravond geweest via VakantieVeilingen. Concept is erg leuk, comedians zijn wisselend goed, 1 vond ik minder. Bediening was prima, deed erg zijn best. Wij zate met 4 koppels, kenden elkaar niet, aan engeltje ronde tafel, wel wat krap, kon je stoel niet goed draaien om naar het podium te kijken. Band die tusse door speelde , vond ik goed. Het eten was minder, vooral veel te weinig voor een groep van 8 personen. De smaken zijn wel goed. Vooral het hoofdgerecht ging mis, een klein pannetje met wat kip, ieder had nog geen 50 gram, de rijst was Genoeg voor 2 personen en het bakje groente nog niet voor 1 persoon. Wij hadden dus nog veel trek en hebben 3x moeten aangeven dat het erg weinig was, andere kleine tafels kregen hetzelfde. Uiteindelijk gaf de manager toe en kregen wij een extra pannetje., nadat de andere tafels waren afgeruimd. Mijn tip voor het restaurant: het hoofdgerecht per persoon op een bord serveren en niet shared. En ruimere hoeveelheden, ik vind het de volle prijs niet waard. Wel een leuke avond gehad het getroffen met de aardige tafelgenoten. Opvallend vond ik dat de meeste mensen direkt in derij gingen staan om af te rekenen en weinig bleven zitten toe de dj kwam. Tip : voor leukere sfeer zou afrekenen buiten het restaurantgedeelte gezelliger zijn.
Tanya T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ik ging samen met mijn moeder naar Tasty Comedy, ik had kaartjes gewonnen bij een veiling. Vooraf hadden we wat recensies gelezen, niet allemaal even goed.
Gelukkig was onze avond helemaal top! Er waren 3 comedians, waarvan 1 amerikaan die physical comedy deed. Dit was echt van hoge klasse! Tussendoor werd je vermaakt door de 'Tasty Tunes' band, ook heel leuk.

Het eten was prima, er was (meer dan) genoeg en er was niks wat niet lekker smaakte.

Al met al hebben we een hele leuke avond gehad, en ik zou het iedereen aanraden!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Via vakantieveiling bij Tasty Comedy gegeten. Eten verrassend en ERG GOED. We hadden aangegeven 1 couvert zonder vis te willen, dit was ook doorgekomen.
We zaten eerst aan een tafel waarbij we bijna geen zicht hadden op het podium maar de manager heeft ons na het voorgerecht op de eerste rang geplaatst inclusief een gratis drankje. Erg goed geregeld. Voldoende personeel om je van drankjes te voorzien. Hoofdgerecht (kip) wat erg lekker was.
Comedy was uitstekend. Als je via vakantieveiling boekt heb je voor een redelijke prijs een ontzettend leuke avond. Eten kun je verder niet kiezen, dus moet je toevallig lekker vinden. Wij hadden een goede avond.
Sandrine99 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Via gereduceerd tarief naar de Tasty comedy. Vooraf hoge verwachtingen van het eten daar Ramon Beuk als chef stond vermeld. Eerder bij hem gegeten in zijn pop up restaurant wat fantastisch was. Het eten nu middelmatig, ontsteeg het niveau van een eetcafe niet. Twee kleine schaaltjes rijst voor 6 personen wat veel te weinig was en toen we bij wilden bestellen kregen we de boodschap dat de rijst op was... Inkoopbeleid? Hadden een Grand Reserva wijnarrangement besteld maar moesten zelf de wijnen kiezen van de kaart. Het meisje dat ons bediende aan de tafel kon ons hierin helaas niet adviseren.... Comedy was ok. Geen grote namen, maar wel leuk. Echter niet zoals vermeld op de website twee stand up comédienne maar 1 die twee keer op kwam. 70 euro p.p wat de reguliere prijs is, is echter te veel betaald voor dit avondje uit....
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Sfeer, comediens, shared dining, decor, bediening top!! Temperatuur binnen heet!! Trek wat luchtigs aan!
Wij waren vrij laat door het verkeer. Onze zes onbekende tafelgenoten nog net twee stukjes brood hadden overgelaten voor ons.... Voorafje met kleine hapjes waren lekker. Daarna de lichte soep was eenvoudig, iets van een broccoli/asperge bouillon. Aan tafel kon je er nog croutons, gebakken spekjes en een ander goedje indoen naar keuze. Hoofdgerecht was een lachertje en erg goedkoop en weinig. Grote stoofpan met kipgerechtt op tafel met 2 kleine stukjes kip (100gr) per persoon iedereen. Hierin zaten nog meer goedkope groente (oa wortel) en aardappel. Hierbij geserveerd kommetjes rijst, sambal (erg lekker) en zure ingemaakte groente. Toen we om meer kip vroegen omdat iedereen aan tafel nog wel trek had kregen we te horen dat het op was. Jammer want het was erg karig.
Dessert met kleine hapjes was lekker, geen aanmerkingen. Blij dat wij dit gekregen hebben via familie die het op vakantieveiling had gekocht. Qua komedie is het leuk, heb gelachen maar voor het zogenaamde hoogstaande eten hoef je het niet te doen. Zonde van je geld.
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het idee is leuk, maar jammer van de uitvoering. Aan de dure kant.

Erg leuk dat Jörgen Raymann een rondje langs de tafels heeft gemaakt.
De Comedy gedeelte viel helaas tegen. 2 clown acts en 1 stand up(Deze moest zelfs 2x optreden. Gebrek aan keus?? ).

Het eten had surinaamse invloeden, maar was erg matig, vrij vlak van smaak. Wanneer de host het een leuk verhaal vertelt over pinda soep dan valt het erg tegen dat je dan een prei soepje voorgeschotelt krijgt. Voorgerecht was wel lekker. Het is wel een lange zit, half 8 start korte intro en eerste gang en de laatste gang werd om 11 geserveerd.

Wij zaten aan een ronde tafel en als je beetje pech hebt zit je met je rug naar het podium. Bestek is aan de kleine kant(kinder/dessert bestek). Gelukkig wel aardige mensen aan tafel die alles lusten waardoor het shared dinning geen probleem was.

Personeel is erg onervaren en onoplettend. Een voorbeeld hiervan is het hoofdgerecht serveren terwijl er borden ontbraken. Spreken niet allemaal Nederlands.

Tussen het eten door was er live muziek. Zangeres op piano en band.

Tip: Wacht met toilet bezoek totdat degene op het podium klaar is. Ja ook de host. Anders maak je kans om onderdeel te worden van de act.
Mippie73 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Via vakantieveiling bij Tasty Comedy gegeten. Eten verrassend en niet standaard. We hadden aangegeven 1 couvert zonder vis te willen, dit was niet door gekomen, maar werd meteen geregeld. Voldoende personeel om je van drankjes te voorzien. Hoofdgerecht (kip) wat teleurstellend gezien de prijs die je normaal gesproken betaalt.
Wij hadden een goede plaats. Comedy was in orde, geen hoogstandjes. Als je speciaal voor het eten of de comedy gaat is het waarschijnlijk een teleurstelling, als je het volle pond betaalt, ook. Als je via vakantieveiling boekt heb je voor een redelijke prijs een leuke avond. Eten kun je verder niet kiezen, dus moet je toevallig lekker vinden. Wij hadden een goede avond, maar als we de originele prijs betaald hadden had ik me bekocht gevoeld. Ook bij ons beide bekende namen niet aanwezig, maar op zich verwachtte ik dat ook niet.
SVANDESANDE .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
J. Raymann en R. Beuk hebben wellicht hun naam er aan gehangen maar deze waren niet te zien en had er meer van verwacht. Shared Dining betekent alles centraal op tafel en pak maar. Geen opmaak van borden of luxe verwachten dan komt het goed.
Kwaliteit was goed, comedy...tjah, moet je van houden maar zaten aardige stukjes tussen.
Erg druk / rumoer maar je gaat ook niet naar zoiets voor je rust. Ik adviseer via een actie of vakantieveiling tickets te scoren en dan voor max 5 tientjes met 2 te gaan. maar om 2x 69 euro betalen + ca. 40 euro aan drankjes vind ik het niet waard.
Chefhans .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Een ontzettende teleurstelling.

Wil je leuke standup comedy a la Comedy Factory?Blijf dan weg! Wil je een culinaire hoogstandje van een echte topkok? Blijf dan weg!

De comedy acts waren 3 verschillende artiesten waarvan 2 clowns(type circue du soleil). De enige standup comedian die er was moest zelfs 2x optreden omdat ze blijkbaar niemand anders hadden.

Het eten is ontzettend karig en in deze prijscategorie mag je toch wel meer verwachten dan een simpel kippie als hoofdgerecht waarbij je met de hele tafel nog moet zoeken naar de stukjes kip in de pan, die op tafel wordt gezet. Alhoewel, gezet... ze waren onze tafel simpelweg vergeten bij het serveren en we moesten er zelf 2 keer om vragen totdat wij wat kregen. De halve zaal was op dat moment al uitgegeten.

De bediening is sowieso erg slecht, type studenten die misschien in een kroeg mee kunnen draaien maar van echte horeca geen kaas hebben gegeten.

Om een drankje te bestellen zat je soms wel een half uur te wachten voordat er iemand van de bediening langs kwam die daadwerkelijk een bestelling kwam opnemen.

Overigens de kritische reacties op de FB pagina worden zonder pardon verwijderd. Ik had bij een bericht van iemand (die ontevreden was)gereageerd dat ik de bediening tenenkrommend vond en dat werd verwijderd en ik werd meteen geblockt waardoor ik geen recensie kon schrijven op de pagina.

Eten was dus erg gierig, simpele ingredienten, als je pech hebt zit je met je rug naar het podium, wij hadden eerste rang kaartjes maar zat 'gewoon' aan de rand van de zaal..
Prijs-kwaliteit verhouding is hier helemaal zoek.

Blijf hier weg en ga lekker ergens anders eten voor dit geld waar je wel waar voor je geld krijgt.

Ps. Bij ons was Ramon Beuk er ook niet ;-)
Lo V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vreselijke tafel. .share diner. ..gedwongen zitten met 4 mensen die urenlang negatief over het eten zaten tepraten ivb halal vlees. ..nee het was niet halal. .
Rayman was er niet... nee een flauwe clown &flauwe comedians niet hoogstaande comedians mag niets kosten ...hoofdgerecht 2 kleine stukjes kip in een pannetje. ...maar goed via vakantieveilingen. .was ik 5 tientjes kwijt met drinken erbij voor 2p
Meer is het niet waard want het is best prijzig pp €59 90 ...niet doen
Vakantieveilingen of via Groupon
Arvid B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Top-avond gehad op deze nieuwe locatie. We zaten aan tafel 27, met uitzicht op zee. Een prachtig menu van chef Ramon Beuk, met o.a. voorgerechten pallet (de Bara was goddelijk), prima soepje, zeer smaakvol (en pittig) hoofdgerecht en een pallet met prachtige desserts. Dit in combinatie met comedy was voor mij echt uniek en bijzonder. Aanrader ! Is een shared dining concept, dus gezellig met andere delen, proeven en genieten. Vond het leuk.