Tasty Comedy

7,2

Jouw recensie over het restaurant Tasty Comedy

Monique R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Een avondje uit met vriendinnen. Het eten was niet culinair, maar prima. De serveersters was erg leuk. Echter had ze ons het drankarrangement aangeboden voor 17.50. Toen de rekening gepresenteerd werd bleek dit 24.50 te zijn. De manager wilde ons dit bedrag ook laten betalen. We bleven volhouden dat de fout bij hub lag. Erg jammer dat een avond moet eindigen met een discussie. De comedianten waren matig. De mevrouw die alles aan elkaar sprak was nog de beste eruit. Ik zal hier niet snel nog eens teruggaan
Suat K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Dinner with the stars: Leuke avond uit, je wordt leuk geholpen en goed verzorgd door een tafel-gastheer of -vrouw.
Lekker eten!
Daniëlle H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
We hebben twee keer geboekt en zijn twee keer een paar dagen vantevoren afgebeld. Dan doe je moeite om iets leuks te gaan doen met een grote groep en dan wordt het risico van een gevulde zaal bij ons gelegd ipv bij de ondernemer. Slechte zaak! Als je hier iets boekt, wordt je iets toegezegd en trekken ze zich terug wanneer het hun belieft. Niet heen gaan dus!
Mcthijssen T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Met partner hier gegeten. Leuke avond gehad, organisatie loopt op rolletjes. Ontvangst was netjes, dieetwensen waren goed overgekomen. Je zit minimaal aan een 4 persoontafel dus als je met z’n tweeen bent, zit je altijd met vreemden aan tafel. Voor ons geen probleem. We hadden leuke tafelgenoten. Eten viel wat tegen. Het was te weinig, soms lauw. Drankjes werden vlot geserveerd. Drank best aan de prijs. Een fles water kost b.v €5,50. De 4 stand-upcomedians waren goed. Scherp en humoristisch. We hadden dit etentje geboekt via de AHactie en hebben dus voor half geld gegeten. Betaal je het volle pond dan is het eten echt onder maat. Komen we terug .......? Waarschijnlijk alleen als we weer met een actie mee kunnen doen.
Myrdian M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
concept erg leuk, goede comedians, goede service en leuke sfeer. Wij vonden het eten alleen echt tegenvallen, de gerechten smaakten simpel en goedkoop, niet wat je verwacht bij de prijs en het concept
Seline R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het eten was redelijk. Niks speciaals en wat zout.

Komedianten: Berit Companjen was echt verschrikkelijk grof wat gewoon ordinair was ipv grappig. Iemand uitmaken voor teringlijer bij tegengas is wel erg fout. Jammer van de scheldwoorden constant ipv scherpheid.

Er was een Engels komediant welke de gehele avond weer top maakte.

Muziek was erg goed alleen het geluid zowel van de show als muziek stond bizar hard.

Personeel was echt top en razend vlug! Petje af voor hun!!
WendyW .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Leuke en gezellige avond gehad met 2 personen. Het eten was heerlijk en warm uitgeserveerd. Knap voor zo veel mensen. Comedianten zijn grappig maar ik heb niet dubbel gelegen. Mooie locatie maar erg op elkaar gepropt. Bediening moest vragen erlangs te mogen om uit te serveren. Al met al een leuke avond, lekker eten en een top locatie!
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Als je een leuke avond wilt hebben moet je eens naar deze show gaan. Je maakt kennis met andere gasten omdat je een tafel deelt. Buiten de ticketprijzen om zijn de consumptieprijzen redelijk (flesje wijn 25 Euro). De optredens zijn goed en mooi verdeelt over de avond tussen de gangen door. Het eten is gewoon goed te noemen en wij zijn het niet eens met enkele andere recensies die het eten niet afkeuren. Een lekker voorgerecht, pompoensoep smaakte voortreffelijk, de tournados als hoofdgerecht was perfect en het nagerecht "schattig". Kortom : wij hebben genoten van deze avond.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijke tournedos! Alles verliep vlot en soepel. Drie superleuke comedians. Hele leuke avond zonder minpunten.
We waren wel via vakantieveilingen, normale tarief wel prijzig.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We waren wel via vakantieveilingen, normale tarief wel prijzig.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wij zijn hier geweest op zaterdag met 4 personen. Ik heb er maar 1 woord voor. Ronduit slecht. Slecht eten, alleen het voorgerecht en dessert waren wel aardig. Pompoensoep had een rare zure smaak en de tournedos was zo klein dat je een vergrootglas nodig hebt. Droge smakeloze groente erbij en een nog smakelozer stukje aardappelgratin. De bediening is maar met 1 ding bezig, je zoveel mogelijk drinken laten bestellen. Speciaal bier kost 6 euro, net als de huiswijn waar ik nu nog hoofdpijn van heb. De entertainment waar je voor komt is ronduit slecht. Ik heb er niet om kunnen lachen. Grappen over ziektes vallen bij mij niet zo in goede aard. De dame die alles aan elkaar praat vind zichzelf erg leuk , maar ik denk dan ook dat ze de enige is die dat vindt. Eens maar nooit meer.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gisteravond daar geweest. Ondanks de leuke en vlotte bediening niet ons ding. Een Nieuw Zeelandse comedian die voor mijn vrouw moeilijk te begrijpen was in het engels. Bleek achteraf echter nog de leukste te zijn. Het eten was goed en voldoende. Jammer dat je het hoofdgerecht pas rond 22:00 uur krijgt voorgeschoteld. Normaal gesproken voor mij bijna bedtijd (Ja, ik ben een slaapkop). De tijden tussen de gerechten zijn veel te lang. Tussen de comedians door wordt er monotoon gezongen door een band, die je amper kan verstaan door het gekrakeel van 350 mensen in de zaal. Wij hebben het nu met zijn vieren een keer meegemaakt. Daar blijft het wat ons betreft wel bij.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heel gezellige avond gehad. Eten was lekker en voldoende. Comedians (alledrie Nederlands sprekend) waren super leuk! De gastheer deed het ook erg leuk. Erg gelachen. Wij waren met z'n tweeen en kwamen bij 3 andere stellen aan tafel te zitten, ook leuk om zo andere mensen te ontmoeten. Aanrader voor een gezellige avond uit!
Jeremy D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Een onwijs gezellige avond gehad. Ook al wisten we niet precies hoe de avond eruit zou zien, gelukkig werd dit door de gastvrouw al snel duidelijk gemaakt.
De sfeer zit er goed in, o.a. te danken aan de comedians en de band. Ik zat gelukkig met gezellige mensen aan tafel. Wanneer de comedians, tijdens het eten, niet optreden is het lekker rumoerig in het restaurant omdat iedereen het naar zijn zin heeft.
Het restaurant heeft netjes rekening gehouden met de dieet wensen die we van tevoren door hebben gegeven.
Het wijnarrangement is echt een aanrader.
Jeremy D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het wijnarrangement is echt een aanrader.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dit weekend genoten van een avond heerlijk eten en top entertainment! Het eten was echt boven verwachting culinair! Wij zijn in september ook geweest en toen was het concept nog shared diner, ook erg lekker, maar het huidige concept past beter bij de entourage! Echt top!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vorig weekend mogen genieten van van een avond Tasty Comedy. Mijn vriendin en ik hebben het erg naar ons zin gehad. Het restaurant voldoet aan zijn slogan "Lachen, gieren, smullen". Wat ook erg fijn was, is dat er rekening werd gehouden met onze dieet wensen, het vegetarische gerecht was om te smullen!
Zeker voor herhaling vatbaar.
John R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na een zeer frustrerende rit vanuit zaanstad door een ongeluk op de kruising van Wassenaar Aangekomen op de pier van Scheveningen Een geweldige avond gehad veel gelachen en heerlijk gegeten.
Top top top
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ontzettend leuke avond gehad!

Wij hadden dit als cadeau gekregen en wisten daarom niet zo goed wat we konden verwachten. Bij aankomst werd dit gelukkig een stuk duidelijker dankzij onze gastvrouw, die haar werk overigens erg goed deed. Ook het andere personeel was vriendelijk en het zag ernaar uit dat zij hun werk met veel plezier uitvoeren. Het eten was naar mijn mening erg lekker en van goede kwaliteit. Ook heb ik genoten van de verschillende comedians. De ene was leuker dan de ander maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Het enige minpuntje was het geluid. De zangeres kwam af en toe niet boven de muziek uit maar dat mocht de pret niet drukken.

Mocht je een bezoekje gaan brengen vraag je gastvrouw dan naar het wijnarrangement, een echte aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een tijdje geleden hier met collega's geweest. We hebben het onwijs naar ons zin gehad. De service was top, het eten lekker en ik heb me rot gelachen om de comedians. De band was ook klasse waardoor de sfeer er goed in zat. Ik ga zeker nog eens terug!