Tastoeamsterdam

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Tastoeamsterdam

Heerlijk genieten

Genieten van lekker eten, een goed glas wijn, de beste espresso. Alles vers en huisgemaakt. En dat de hele dag door. In een gezellige, eigentijdse ambiance. Of je laat wilt lunchen, vroeg dineren of zin hebt in een hapje en een drankje, het mag allemaal en kan altijd. TastoeAmsterdam beschikt over een ruim terras waar het heerlijk toeven is. De chef werkt met dagverse producten en maakt alle internationale gerechten zelf. Op de taarten en kroketten na. Die zijn van specialist Holtkamp. Een begrip in Amsterdam en omstreken. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Tastoeamsterdam

Tram 2 (CS naar Nieuw Sloten) halte Hoofddorpplein, Amsterdam
  • Kom je met de auto?
    Hoek Hoofddorpplein - Leimuidenstraat

Maandag Gesloten,
Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Tastoeamsterdam

Remco T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuk klein restaurant, met erg goed bereide gerechten. Geen complexe gerechten, maar wel met perfecte smaak. Aardige eigenaar!
gwelderenbosch .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Biefstuk was precies zoals we bedoelde, zo rood mogelijk. TOP.
Bediening maakte veel fouten maar door de vriendelijkheid ben je dat zo weer vergeten.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk restaurant, vriendelijk personeel. Het eten was lekker en ze hebben erg goed rekening gehouden met de allergieën die ik heb. Wij komen zeker een keer terug!
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij hebben er goed gegeten, fijne bediening, moeten alleen iets meer op de gasten letten.
zeker een aanrader komen er zeker terug. Hou rekening met hoge parkeer kosten en weinig parkeer mogelijkheden helaas.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
prima restaurant, erg lekker en verrassende smaak combinaties. De eigenaar is er vriendelijk. We komen zeer zeker nog eens terug, en dat meer dan eens.
P. W. Z.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben hier lekker gegeten. De Tastoeamsterdamburger was erg lekker. Het visgerecht iets te pittig. Verder werden we vriendelijk bediend. Zeker een bezoekje waard!
Saskia C.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk! Ontvangst was heel hartelijk en gastvrij. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. Het tempo en de tijd tussen de gerechten door was perfect. De sfeer was heel relaxed. Kortom een zeer goede ervaring. Ik kom zeker nog eens terug!
Tinke .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
vriendelijk geholpen we waren een half uur te vroeg maar dat was geen probleem. Het eten was lekker . De inrichting mag wat mij betreft iets warmer aangekleed. Voor de rest niets op aan te merken
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij hebben allemaal heerlijk gegeten het voorafje van gerookte biefstuk was erg lekker . De biefstuk met gorgonzola saus ook . De toetjes ook hherlijk
sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was uitstekend ,we zijn begonnen met eerst even op het terras te zitten ,met uitzicht op het gezellige hoofddorpplein,binnen in het restaurant was er een gemoedelijke sfeer met bijpassende achtergrondmuziek hoewel de tafeltjes een beetje kort bijelkaar staan, dat was iets minder, maar het is zeker de moeite waard om daar weer eens terug te komen.
Bedankt voor uw recensie. Fijn te horen dat u het naar uw zin heeft gehad.

margreet.buwalda .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bonnen. We konden zelfs kiezen tussen verschillende gerechten. De gerechten zagen er verzorgd uit en de bediening was erg vriendelijk.
Bedankt voor uw recensie.
Leuk om te horen dat het u bevallen is met de AH actie.
We zouden het leuk vinden u een volgende keer te mogen begroeten in ons restaurant.

A S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk eten, een aanrader! Een leuke lokatie aan het Hoofddorpplein, goed te bereiken op de fiets, uit de drukte van de binnenstad.
Fijn dat u de moeite nam een recensie te schrijven.
Hartelijk dank hiervoor.
Graag tot een volgende keer in Amsterdam Zuid.

s B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De drank was veel te duur. Alsof daar de winst weer werd uitgehaald. Heel Jammer, verder aanrader.

Drankprijzen: wijn, rosé en bier EURO omlaag.
Bedankt voor uw recensie.
Graag tot de volgende keer.

Johan D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Erg lekker eten en prima service.
Gezellig plek.
En niet duur!
Erg lekker........,,,,,,,,,,,,,,..........................
Bedank voor uw fijne recensie. Dat stellen we zeer op prijs.
We zien u graag een volgende keer in het restaurant.

Linda S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
we hebben zaterdag heerlijk gegeten vriendelijke bediening genoeg keus uit het keuze menu zeker een aanrader om er nog eens te gaan eten
Fijn dat u genoten heeft en dat u genoeg keuze had uit de menukaart.

Tot gauw!

Bard B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Woordelijke samenvatting van het bovenstaande. Een speciale kaart voor restaurantactie met een mooi divers aanbod. Mijn partner en ik hebben verschillende varianten gekozen die allen goed smaakten. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Eén opmerking. Het chocoladedessert - lekker - kennen wij als magnetrongerecht van AH.
Marlou T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Op 29 juli ging ik bij dit restaurant eten met mijn vriend. Toen we binnen kwamen, kwam de meneer (die in zijn eentje in het restaurant de bediening deed) meteen naar ons toe met de menukaart. Hij gaf ons de kaart en liep weer weg. Hij zei hierbij helemaal niets en vroeg ook niet of wij wat wilden drinken. Een paar minuten later kwam hij terug en wij zeiden wat we wilden eten en drinken. Binnen 5 minuten kwam het drinken en het voorgerecht al. Mijn vriend had geen lepel bij de soep gekregen en moest hier om vragen en mijn vork was vies. De man bood zijn excuses aan en het werd snel opgelost. We hadden nét het voorgerecht op (ik had net de laatste hap in mijn mond gedaan), toen kwam hij om de borden weg te halen, maar vroeg niet of het had gesmaakt. Ook kwam hij niet even tijdens het voorgerecht om te vragen of alles naar wens was. Dit vonden wij een beetje vreemd. 5 minuten na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht al. Toen wij dit op hadden, werden gelijk de borden weer opgehaald en wederom werd er niets gevraagd. Daarna kregen wij ineens weer de menukaart om het dessert uit te zoeken, terwijl wij dit al op het begin hadden aangegeven. Het nagerecht kwam ook al snel. Wij vonden dat de gangen elkaar veel te snel opvolgden en waren dan ook met een uur weer het restaurant uit. Verder was het erg vreemd dat de man niets zij toen hij de borden met eten opdiende of toen hij de borden kwam ophalen. Ook vroeg hij niet aan ons toen we het drinken op hadden of wij nog een drankje wilden. Het eten smaakte goed, maar zonder actie zouden wij het het geld niet waard vinden. Met AH actie was het een leuk restaurant om naartoe te gaan, er hing een gezellige sfeer en je kon er leuk zitten en het eten was lekker. De bediening hadden wij echter nog nooit zo vreemd meegemaakt en het voelde heel vreemd en ongemakkelijk aan.
Bedankt voor uw uitgebreide recensie.
Jammer dat u tijdens uw bezoek niet aangaf dat u liever wat wilde wachten tussen de gangen. Dat is geen enkel probleem. Elke gast vind immers een ander tempo prettig.
Fijn te horen dat u genoten heeft van het eten en de sfeer.
Graag tot een volgende keer met meer conversatie.

H.C. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wow! Wat een heerlijke maaltijd zo op een dinsdagavond. Ik heb gekozen voor versie kabeljauw met garnalen. Geen idee hoe het heet maar lekker!! Mijn dochter kiest voor veilig een sate met frietjes. Ze serveren het echt heel erg leuk en alles maar dan ook alles was lekker! En de hond die we onder tafel weggemoffeld hebben (zitten buiten) krijgt spontaan een bakje water. Ik snap werkelijk niet waaom deze tent niet vol zit. Van mij krijgen ze een dikke vette 9 voor het eten en de servicen. X
Wat een heerlijke recensie. Hier doen we het voor.
Fijn te horen dat u onze inzet waardeert.

Luc B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goed frans-aziatisch restaurant, vriendelijke mensen, kwaliteit van de meeste gerechten is goed, alleen de lamssaté kun je beter overslaan.
Bedankt dat u de moeite nam een recensie over TastoeAmsterdam te schrijven.
We begrijpen niet zo goed wat u niet aanspreekt in de lamssate. Maar smaken verschillen nu eenmaal. Lamsvlees heeft natuurlijk een uitgesproken smaak.
Graag tot een volgende keer in de zaak. Misschien kunt u dan ons dan vertellen wat u bedoelt.

eline1910 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk buiten gezeten op het kleine terras, maar ook binnen is het geel gezellig. Lekker eten en een goede service. Met de AH restauant actie een aangepast menu, maar alsnog genoeg keus!
Fijn dat u genoten heeft ons het terras.
En bedankt voor uw bezoek en recensie.