Tastoeamsterdam

Hoofddorpplein 1 1059 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-203584987

Over restaurant Tastoeamsterdam

Heerlijk genieten

Genieten van lekker eten, een goed glas wijn, de beste espresso. Alles vers en huisgemaakt. En dat de hele dag door. In een gezellige, eigentijdse ambiance. Of je laat wilt lunchen, vroeg dineren of zin hebt in een hapje en een drankje, het mag allemaal en kan altijd. TastoeAmsterdam beschikt over een ruim terras waar het heerlijk toeven is. De chef werkt met dagverse producten en maakt alle internationale gerechten zelf. Op de taarten en kroketten na. Die zijn van specialist Holtkamp. Een begrip in Amsterdam en omstreken. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Tastoeamsterdam

Bart S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ivar M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met acht personen gegeten met de Albert Heijn actie, met vrije keuze van de kaart. We waren blij verrast door de hoge kwaliteit van de gebruikte ingrediënten en de smaakvolle gerechten, die op originele wijze werden gepresenteerd. De porties waren goed en de bediening was uiterst vriendelijk, correct en snel. Ook de wijn was heerlijk! Het restaurant zelf was tamelijk kleinschalig, gezellig en modern ingericht. Kortom, een ontzettend leuk en gezellig restaurant met spijs en drank van hoge kwaliteit en een vriendelijke bediening: echt een aanrader!
Thomas F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Goede diverse kaart, fijne ontvangst, goede prijs-kwaliteit. Duurde ietwat lang alvorens onze gerechten opgenomen worden, maar daarna ging alles vlot. Er werd goed meegedacht en alles was lekker.
Shelly M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten (uiensoep, paté, beef curry en dessertjes), goede service en prima ambiance. Alleen de akoestiek zou wat beter kunnen.
Rosaline S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Ik heb daar gisteren erg lekker gegeten. De man die ons bediende ( ik denk dat dat de eigenaar is) was super vriendelijk en stond in zijn eentje te bedienen. Maar desondanks dat hij in zijn eentje stond hebben wij niet lang moeten wachten. De sfeer was ook heel fijn en het eten smaakte echt uitstekend. Ik zal zeker nog een keer terug komen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De bediening was ondanks de drukte zeer correct en vriendeloijk.Het eten was goed bereid en smaakte .
In vergelijk met de prijs was het eten een uiitschieter Wij kende het restautant niet maar het is wijs daar weer eens heen te gaan Bedankt dus
Sue Ellen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een kaart van de ah actie. We konden gelukkig a la carte bestellen. Lekkere verse oosterse gerechten. De bediening was zeer vriendelijk maar beetje onhandig.
Ik kom hier zeker terug
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik heb hier onlangs gegeten met een Albert Heijn actie. Het was die avond druk en dat kwam de avond niet ten goede. De bediening was niet attent. Alles duurde erg lang en het eten was van wisselende kwaliteit. Met name de lamsspiezen werden droog gevonden en daarom niet opgegeten. De currys waren wel erg lekker.
Er stond de hele avond vrij harde jaren 80 muziek op.
Manita T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, voorgerecht een loempia met kip was echt heerlijk en de kogelbiefstuk kon je snijden met een gewoon mes super mals met truffelsaus en bijpassende groeten.
Flesje Chardonnay erbij besteld en die smaakte heerlijk, alleen jammer dat je er geen karaf water bij kunt krijgen.
Je kan natuurlijk wel een fles kopen maar wij vinden als je een fles besteld geen je er water bij!
Maar dat was wat ons betreft ook het enige min puntje.
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Prima eettent, geen echt bijzondere dingen om te melden. Inrichting en terras zijn leuk gedaan.
Personeel was correct maar ook niet bijzonder.
De buitenkant (terras) was het leukst van deze tent...
C L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Eten ok, niets spectaculairs. Bediening aardig. We hoefden niet lang te wachten. Buiten zitten, is geen aanrader. Je zit in de uitlaatgassen van het drukke verkeer, er komen zwervers bedelen om geld (niet eerder meegemaakt in Nederland) en fruitvliegjes vinden de rode wijn ook erg lekker. De profiteroles waren niet vers en chocolade saus uit flesje. Dat maakt een dessert van € 8,- best duur.
M O.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Vanavond (voor het eerst) heerlijk gegeten bij TastoeAmsterdam. Erg lekker voorgerecht, de springroll. Even wennen dat deze koud geserveerd werd maar wat een smaaksensatie, heerlijk, met goede saus erbij in los klein bakje zodat het zelf gedoseerd kan worden. Echt heerlijk. Hoofdgerecht rodecurry beef, daar was ik wel even stil van, ook al zo heerlijk! Het eten is absoluut goedgekeurd hier. Nagerecht cheescake, ook helemaal prima. De koffie verkeerd was helaas een fikse tegenvaller; serveer dan liever alleen gewone koffie als het niet goed lukt een verkeerde te maken. Prettige ambiance, je kan gewoon goed een gesprek voeren, er staat zacht muziek op precies goed. Achterin een prettig afgeschermd deel. Schone wc's. Vrouw die ons bediende leek wat onwennig, niet echt toegankelijk. Duurde erg lang voordat de lege borden weggehaald werden. Maar echt een aanrader qua eten hier, verrassend goed! We waren nu met de AH-restaurantactie, een goede deal want je mag hier gewoon kiezen van de kaart. Kom vast nog eens terug.
Ted W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Een verrassing op het Hoofddorpplein. Nu pas 1 keer gegeten maar wij komen zeker terug. Die ene keer is in zoverre belangrijk dat wij alleen het Aziatische deel van de kaart geproeft hebben en de rest van de internationale gerechten nog niet. Vooraf een geweldige verse springroll met Noorse zalm, precies voldoende gegaard en met beetgare groenten. De hoisin saus erbij was goed en gelukkig apart in een bakje want veel te veel (er schijnen mensen te zijn die dat er allemaal over heen doen, zonde/schande) . Daarna vis (kabeljauw en grote garnalen) in Thaise kokos saus met rodekerrie en Thaise aubergine. Ook hier weer de juiste 'bite' van de vis en de groenten (ook Chinese kool) die in de precies pittig genoeg zijnde kokossaus zaten. Lijkt een makkelijk gerecht om te maken maar juist om die verschillende 'bites' in een schaal bij elkaar goed te houden is moeilijk. Dus toch een 9 (8,5) voor het eten (en die geef ik niet snel), denk daarbij wel aan het type restaurant. Service ook prima, ondanks dat wij pas na 2100 kwamen was er geen haast, wat in andere restaurants nog wel eens voorkomt, zeker als je de laatste gasten gaat 'dreigen te zijn' .
Hartelijk dank voor het uitgebreid beschrijven van uw ervaring ons restaurant. Bedankt voor het complimenten over de bediening, de wachttijd en het eten.
Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Martine.vdhulst .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Vooral de carpaccio was erg lekker, de sate was ook lekker, de patatjes vond ik niet zo lekker.
Bediening was erg vriendelijk.
F.hopman .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Wij hebben met z'n zessen gegeten via AH restaurant actie. Er werden diverse gerechten besteld en allen waren smakelijk en goed bereidt. De bediening was aardig, vriendelijk en meedenkend. Het menu is zo samengesteld dat er voor ieders wel wat tussen zit, heel handig. Wij waren tevreden!!
Marieke.vanderholst .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Geweldige ervaring! We wonen in de buurt maar hadden hier nog nooit gegeten. Vanaf nu gaan we er vaker eten want super ervaring. Hele leuke en super vriendelijke bediening en geweldig gegeten. De springrolls en rundvleessalade waren goddelijk!
Megan_talboom .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Uitgebreide kaart, erg lekker gegeten! Uitstraling komt niet echt in de buurt van een hip Amsterdams restaurant, maar eten en bediening maken dit meer dan goed.
Tjebbegalama .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk gezeten en gegeten. Lekkere fles wijn, de wan tan soep was goed. De kipsate was verrukkelijk, lekker gegrilde kip met heerlijke saus. Ook de chocofondant was heerlijk. We verlieten iets te vol het restaurant, maar konden het ook niet laten staan. Bediending was erg vriendelijk.
Fia V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Drie van ons hadden de viscurry gekozen, erg lekker, er zou iets meer vocht bij de saus mogen, werd nu vrij droog als je de rijst toevoegde.
Biefstuk smaakte ook goed.
Flexibele, sympathieke bediening.
Bedankt voor uw recensie.
Fijn dat u genoten heeft van de biefstuk en de onze bediening.
Mocht u de volgende keer de saus anders wensen, dan nodigen wij u graag uit dat tijdens uw bezoek door te geven. Dan veranderen wij dat natuurlijk graag voor u.
Graag tot een volgende keer!

Jjzuidema .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met z'n vieren heerlijk op het terras gegeten. Drie gangen menu, iedereen zeer tevreden met de gerechten. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Fijn dat u de moeite nam een recensie over uw bezoek te schrijven.
Heel prettig te vernemen dat u tevreden bent met de gerechten en de bediening.
Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,