Tastoeamsterdam

Hoofddorpplein 1 1059 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-203584987

Over het restaurant Tastoeamsterdam

Heerlijk genieten

Genieten van lekker eten, een goed glas wijn, de beste espresso. Alles vers en huisgemaakt. En dat de hele dag door. In een gezellige, eigentijdse ambiance. Of je laat wilt lunchen, vroeg dineren of zin hebt in een hapje en een drankje, het mag allemaal en kan altijd. TastoeAmsterdam beschikt over een ruim terras waar het heerlijk toeven is. De chef werkt met dagverse producten en maakt alle internationale gerechten zelf. Op de taarten en kroketten na. Die zijn van specialist Holtkamp. Een begrip in Amsterdam en omstreken. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Tastoeamsterdam

Tram 2 (CS naar Nieuw Sloten) halte Hoofddorpplein, Amsterdam
  • Kom je met de auto?
    Hoek Hoofddorpplein - Leimuidenstraat

Maandag Gesloten,
Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:30

WW-Amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het duurde wel even voordat alles kwam (en we hadden trek!), maar uiteindelijk lekker gegeten. Vooral de Thaise curry was erg lekker.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten op de verjaardag van mijn vrouw. Vooraf een heerlijk drankje van het huis gekregen en daarna weer heerlijk gegeten. Vooraf een heerlijke loempia en mijn vrouw de wan tan soep. Als hoofdgerecht namen wij de lekker malse kipsaté van de grill met frietjes en de heilbotfilet. Als nagerecht hebben we de spekkoek en het kaasplankje (met een glaasje port) genomen. Dit alles hebben we met een lekker flesje wijn genuttigd.
Kortom, we hebben heerlijk gegeten in een leuke relaxte sfeer met een prima bediening. Als je een keer lekker wilt eten voor een leuke prijs dan moet je hier zeker naar toe gaan.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk eten, perfecte porties, normale prijzen, prima locatie en goede bediening. De menukaart is prima samengesteld, voor elke smaak zit er een heerlijk gerecht tussen. Een echte aanrader!!
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke zaak met huisgemaakte gerechten. De ontvangst was vriendelijk, drankjes zijn netjes geprijsd en onze gerechten waren vers, huisgemaakt en van goede kwaliteit. De bediening mag nog iets efficiënter, al doet men haar best om je een plezierige avond te bieden.

Een aanrader, zeker om "even een hapje te gaan eten"
Cherissa P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk, erg jammer dat wij 20 min moesten wachten op onze reservering en vervolgens 1,5 uur op het voorgerecht. Bediening was zeer traag.
evriesman .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met AH restaurantactie hier geluncht. Restaurantje ging nét open ( waren wat problemen?),maar wel snel verwarmd. Voorgerechten kwamen snel, loempia en springroll. Beiden super vers bereid en erg smakelijk. Hoofdgerecht kipsaté met rijst, malse kip. En beef kokos rode kerrie, heerlijk van smaak. Wel wat weinig vlees en erg veel bamboescheuten voor dat bedrag. Aardige bediening, fijne muziek. Adresje om nog eens terug te gaan.
Rosanne1511 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Geluncht met de restaurant actie van de AH. Lekker eten, aardige bediening, maar gerechten zijn best prijzig voor de hoeveelheid eten die je krijgt.
Sujonno J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gereserveerd op de dag zelf. Bij binnenkomst werden we niet al te hartelijk ontvangen. Op ons plaats werd er wel direct gevraagd of we wat wilde drinken en kregen ook de kaart. Bestelling werd 10 minuten later opgenomen en toen was het wachten. Ons eenvoudige voorgerecht van brood en carpaccio liet zekers 20 minuten op zich wachten. Toen we dat op hadden was het weer heel lang wachten en dat was 40 minuten. We hadden kipsaté, dit was wel goed bereid maar dan de 15 frietjes in een bakje en 3 plakjes komkommer en 5 snippers uit maakte het voor ons erg teleurstellend. Kinderen waren het behoorlijk zat en toen moesten we nog voor ons nagerecht want anders moet je de volle mep betalen. Bij de bestelling van het nagerecht vroegen we of het wat sneller kon dan de andere gerechten. Toen kregen we als antwoord, dat weet u als u uit eten gaat dat het lang kan duren. Tja met 1 persoon in de bediening is het aanpoten. Wij gaan er niet weer heen!!
Tina R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Twee gerechten waren nog koud van binnen, al was de smaak wel goed. In de sla zat een stuk plastic. We aten aan een tafeltje dat zo weinig ruimte had dat we beiden met de rug tegen de stoel van onze buren zaten.
hansvandijk1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Restaurant TastoeAmsterdam is ronduit slecht! Op mijn commentaar werd de restauranthouder boos en liet mij non-verbaal weten dat ik zijn zaak onmiddellijk diende te verlaten. Uiteraard na het afrekenen.
Dat heb ik in een restaurant nog NOOIT meegemaakt.
Passie-voor-eten .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wat een leuk tentje net buiten het centrum! Volgens mij ook alleen maar Nederlandse gasten, weer eens wat anders in Amsterdam. Heerlijk gegeten en prima service, één kok en één man (eigenaar?) in de bediening maar ze konden het prima aan saampjes! Voordeel is ook dat je met de AHbon gewoon lekker van de hele kaart kan kiezen!
Gonny W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Hier met 4 personen met de AH bon gegeten .Gewoon van de kaart kiezen,(gelukkig geen speciaal AH menu.)
Prima keuze kunnen maken uit diverse voor,hoofd en nagerechten.Heerlijk gegeten,Uitstekende bediening,
Gezellige ambiance,Niet verwachtaan het Hoofddorpplein.Kortom komen hier zeker terug ook zonder AH bon.
Sasa D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vrouw, een aanrader volgens ons.
Alleen de prijs is ietsjes aan de hoge kant, zonder korting ben je 100 met zn 2tjes kwijt.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Altijd voorbij gelopen, maar dat gaat in het vervolg niet meer gebeuren. Met AH restaurant actie hier gegeten en we gaan zeker terug komen. Heerlijk gegeten, prettige sfeer!
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ruime keus aan Aziatisch en Franse gerechten. Erg lekker, goede kwaliteit. Wel een beetje veel boter en vet, het is zoeken naar 'lean' gerechten.
Jesse D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met AH-restaurantactie hier gegeten. Prima gerechten, ontspannen sfeer en snelle bediening. Tempo zat er goed in, had wat meer tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht mogen zitten. Dankzij de actie redelijk voordelig kunnen eten, normaal gesproken Amsterdamse prijzen.
Bedankt voor uw recensie.

Frank W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Kaart is een verrassende mix van (vooral) Franse en Aziatische keuken. Vooral de curry's (zowel vis als kip) waren ontzettend lekker. Sympathieke service, totaal niet pretentieus. Aanrader!
Hartelijk dank voor uw fijne recensie.
Fijn dat u de moeite nam deze te schrijven.

Met vriendelijke groet,

Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier gegeten met de AH-actie. We konden vrij kiezen van de kaart, zeer prettig. Aanbod varieerde nogal van keukens (oosters, frans en eenvoudige biefstukken en burgers) maar dat was niet te merken aan de kwaliteit en smaak van de gerechten. Als voorgerecht hadden we de knoflookgamba's en spring roll met zalm en hoisinsaus, beiden smaakten prima maar de zalm (uit blik?) was niet wat ik ervan verwacht had. De lamssaté als hoofdgerecht met pitjel en rijst was zeer smaakvol, evenals de biefstuk met bimi en rösti. Als toetje een prima chocoladefondant met crème Anglaise en vanille ijs. Service was prima en gerechten kwamen snel op tafel, veel sneller dan aan de tafeltjes om ons heen.
Dank voor uw uitgebreide beschrijving van uw restaurant bezoek en de complimenten die u ons geeft.
De chef wil u graag laten weten dat hij de zalm in de springroll vers bereid heeft door deze in de oven te pocheren.
Fijn dat u ons restaurant bezocht en graag tot een volgende keer.

Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Toen wij aan aperitief zaten stroomde het opeens vol terwijl er maar 1 persoon in de bediening stond. Wonder boven wonder viel de wachttijd heel erg mee. Gezellig leuk restaurantje met een prima prijs/kwaliteit verhouding. We waren met drie personen en hadden allemaal drie verschillende gerechten die stuk voor stuk verzorgd en lekker waren. De lamssate is echt een aanrader! Drie grote stokjes met heerlijk mals vlees!
Fijn te horen dat u het naar uw zin heeft gehad.
Bedankt voor uw enthousiasme over onze lamssate.

Met gastvrije groet,

Bart S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wijn is veeeeeeeel te duur en restaurant mist sfeer...beetje saai...
Bedankt voor uw recensie.
Gelukkig valt er over (de) smaak (van de inrichting) te twisten!

Met vriendelijke groet,