Tastoeamsterdam

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Tastoeamsterdam

Heerlijk genieten

Genieten van lekker eten, een goed glas wijn, de beste espresso. Alles vers en huisgemaakt. En dat de hele dag door. In een gezellige, eigentijdse ambiance. Of je laat wilt lunchen, vroeg dineren of zin hebt in een hapje en een drankje, het mag allemaal en kan altijd. TastoeAmsterdam beschikt over een ruim terras waar het heerlijk toeven is. De chef werkt met dagverse producten en maakt alle internationale gerechten zelf. Op de taarten en kroketten na. Die zijn van specialist Holtkamp. Een begrip in Amsterdam en omstreken. Kom snel langs!

Tastoeamsterdam
Ook zin om a la carte te kunnen kiezen wat je eet tijdens de kerstdagen?

Meer informatie over restaurant Tastoeamsterdam

Tram 2 (CS naar Nieuw Sloten) halte Hoofddorpplein, Amsterdam
  • Kom je met de auto?
    Hoek Hoofddorpplein - Leimuidenstraat

Maandag Gesloten,
Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Tastoeamsterdam

Henk D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Leuke twist aan traditionele gerechten, menu wisselt. De ossobucco is vervangen door een Marokkaanse variant van lamsschenkel, ik ben meer een fan van de kalfsschenkel.
Louise W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten is er altijd heel lekker en de menukaart wordt regelmatig vervangen.
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Fijne plek om even iets te gaan eten!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Verrassend lekkere Tom Kha kai, aan alle gerechten was net een andere draai gegevens dan de gebruikelijke en die pakte elke elke keer positief uit.
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk eten en drinken in een informele sfeer.
Elisabeth E.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Gewoon lekker eten. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Attente eigenaar. Goede chef/kok
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Meh!
De tafel van Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Ik ga wat kritiek geven: vooraf de gamba's deze waren zeer zout en geserveerd met een sneetje witbrood (waar krijg je het nog) getoast en doormidden. Het zoutgehalte had ik aan willen geven maar de bediening was niet nieuwsgierig naar onze bevindingen. Als hoofdgerecht Entrecote geserveerd met mosterd, 3 soorten groene groenten erbij, hele zoute spinazie groene asperges en haricot verts gerold in spek. Jammer dat alles de zelfde kleur had. Mijn entrecote was doorgeslagen en er werd meteen een nieuwe geregeld. Als je er friet bij wilt kost dit €3,85 om precies te zijn. Als je er mayonaise bij wilt kost dit 0,70 cent.
Mijn dochter at spaghetti bolognaise en het was mogelijk een kleinere portie te krijgen, goed op smaak. Geen belangstelling bij het afruimen. Mijn dochter wilde ijs als toetje en kreeg dat ; 2 bollen in een glas zonder verdere begeleiding.
Er liggen mijns inziens een aantal verbeter punten, want ik hoop dat ze het lang volhouden en beter worden.
Sabrina F.
Bij zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was teveel zout gebruikt.
Beste mevrouw Frankenhuis, wat jammer dat de gerechten te zout waren. Helaas heeft u het niet tijdens het diner vermeld, zodat wij het niet kunnen corrigeren, Het vleesgerecht van uw man een rib eye steak en niet een entrecote, zie volgende review hebben wij tegelijk vervangen doordat het te gaar was.Hierdoor kunt u dan ook van uitgaan dat wij naar onze gasten luisteren, indien wij een vermelding krijgen van ontevredenheid!!!
mic C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Lekkere lunch gerechten. Vriendelijke bediening
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Klein maar gezellig restaurant. Vriendelijke gastheer met voortreffelijke gerechten.
AnneMargaretha R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke kleine maar zeer gevarieerde kaart om uit te kiezen, erg flexibel in het aanpassen naar een vegetarische versie van het gerecht. Fijne volle smaken, mooie ingrediënten en een lekker kruidengebruik. We hebben ontzettend lekker gegeten en komen zeker een keer terug.
cor V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten en goede en gezellige service.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wij konden gebruik maken van de 50% korting ivm Iens festival. Erg prettig!
Het restaurant bestaat uit een voor-en achtergedeelte. Wij zaten achferin en daar was het geluidsniveau prettig.
De bediening was onderbezet maar er werd heel hard gewerkt om het iedereen naar de zin te maken
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We zijn hier geweest met de Iens diner dagen actie. Prima ontvangst, aardige eigenaar en lekker gegeten.
Zeker het terugkomen waard.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een super gezellige sfeer. De service was erg goed en de ober maakte het extra leuk, hij was vrolijk en grappig! Het was een zeer geslaagde avond, zeker leuk om terug te komen.
joke R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben een gezellig avond gehad en het eten was heerlijk !de bediening was vriendelijk !het ziet er gezellig uit en was gezellig druk!
Angelique J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening, gezellige sfeer.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuk restaurant en ruime keus aan gerechten.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellig tentje met veel potentie. Lekker gegeten, ruime keuze uit eenvoudige maar lekkere gerechten. Leuk om kennis te maken middels de 50% actie.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Knus tentje aan het Hoofddorpplein. Vriendelijke ontvangst, prima kaart en gerechten met zorg opgediend (steak met gorgonzolasaus: schaaltje extra saus op je bord). Prijs-kwaliteit verhouding gunstig en met de Iens 50% actie helemaal aantrekkelijk! Bedankt voor een gezellige avond!