Tastoeamsterdam

Hoofddorpplein 1 1059 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-203584987

Over het restaurant Tastoeamsterdam

Heerlijk genieten

Genieten van lekker eten, een goed glas wijn, de beste espresso. Alles vers en huisgemaakt. En dat de hele dag door. In een gezellige, eigentijdse ambiance. Of je laat wilt lunchen, vroeg dineren of zin hebt in een hapje en een drankje, het mag allemaal en kan altijd. TastoeAmsterdam beschikt over een ruim terras waar het heerlijk toeven is. De chef werkt met dagverse producten en maakt alle internationale gerechten zelf. Op de taarten en kroketten na. Die zijn van specialist Holtkamp. Een begrip in Amsterdam en omstreken. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Tastoeamsterdam

Tram 2 (CS naar Nieuw Sloten) halte Hoofddorpplein, Amsterdam
  • Kom je met de auto?
    Hoek Hoofddorpplein - Leimuidenstraat

Maandag Gesloten,
Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:30

sonjatakes .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was uitstekend ,we zijn begonnen met eerst even op het terras te zitten ,met uitzicht op het gezellige hoofddorpplein,binnen in het restaurant was er een gemoedelijke sfeer met bijpassende achtergrondmuziek hoewel de tafeltjes een beetje kort bijelkaar staan, dat was iets minder, maar het is zeker de moeite waard om daar weer eens terug te komen.
margreet.buwalda .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bonnen. We konden zelfs kiezen tussen verschillende gerechten. De gerechten zagen er verzorgd uit en de bediening was erg vriendelijk.
A S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk eten, een aanrader! Een leuke lokatie aan het Hoofddorpplein, goed te bereiken op de fiets, uit de drukte van de binnenstad.
s B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De drank was veel te duur. Alsof daar de winst weer werd uitgehaald. Heel Jammer, verder aanrader.

Drankprijzen: wijn, rosé en bier EURO omlaag.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Erg lekker eten en prima service.
Gezellig plek.
En niet duur!
Erg lekker........,,,,,,,,,,,,,,..........................
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
we hebben zaterdag heerlijk gegeten vriendelijke bediening genoeg keus uit het keuze menu zeker een aanrader om er nog eens te gaan eten
Bard B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Woordelijke samenvatting van het bovenstaande. Een speciale kaart voor restaurantactie met een mooi divers aanbod. Mijn partner en ik hebben verschillende varianten gekozen die allen goed smaakten. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Eén opmerking. Het chocoladedessert - lekker - kennen wij als magnetrongerecht van AH.
Marlou T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Op 29 juli ging ik bij dit restaurant eten met mijn vriend. Toen we binnen kwamen, kwam de meneer (die in zijn eentje in het restaurant de bediening deed) meteen naar ons toe met de menukaart. Hij gaf ons de kaart en liep weer weg. Hij zei hierbij helemaal niets en vroeg ook niet of wij wat wilden drinken. Een paar minuten later kwam hij terug en wij zeiden wat we wilden eten en drinken. Binnen 5 minuten kwam het drinken en het voorgerecht al. Mijn vriend had geen lepel bij de soep gekregen en moest hier om vragen en mijn vork was vies. De man bood zijn excuses aan en het werd snel opgelost. We hadden nét het voorgerecht op (ik had net de laatste hap in mijn mond gedaan), toen kwam hij om de borden weg te halen, maar vroeg niet of het had gesmaakt. Ook kwam hij niet even tijdens het voorgerecht om te vragen of alles naar wens was. Dit vonden wij een beetje vreemd. 5 minuten na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht al. Toen wij dit op hadden, werden gelijk de borden weer opgehaald en wederom werd er niets gevraagd. Daarna kregen wij ineens weer de menukaart om het dessert uit te zoeken, terwijl wij dit al op het begin hadden aangegeven. Het nagerecht kwam ook al snel. Wij vonden dat de gangen elkaar veel te snel opvolgden en waren dan ook met een uur weer het restaurant uit. Verder was het erg vreemd dat de man niets zij toen hij de borden met eten opdiende of toen hij de borden kwam ophalen. Ook vroeg hij niet aan ons toen we het drinken op hadden of wij nog een drankje wilden. Het eten smaakte goed, maar zonder actie zouden wij het het geld niet waard vinden. Met AH actie was het een leuk restaurant om naartoe te gaan, er hing een gezellige sfeer en je kon er leuk zitten en het eten was lekker. De bediening hadden wij echter nog nooit zo vreemd meegemaakt en het voelde heel vreemd en ongemakkelijk aan.
H.C. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Wow! Wat een heerlijke maaltijd zo op een dinsdagavond. Ik heb gekozen voor versie kabeljauw met garnalen. Geen idee hoe het heet maar lekker!! Mijn dochter kiest voor veilig een sate met frietjes. Ze serveren het echt heel erg leuk en alles maar dan ook alles was lekker! En de hond die we onder tafel weggemoffeld hebben (zitten buiten) krijgt spontaan een bakje water. Ik snap werkelijk niet waaom deze tent niet vol zit. Van mij krijgen ze een dikke vette 9 voor het eten en de servicen. X
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goed frans-aziatisch restaurant, vriendelijke mensen, kwaliteit van de meeste gerechten is goed, alleen de lamssaté kun je beter overslaan.
eline1910 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk buiten gezeten op het kleine terras, maar ook binnen is het geel gezellig. Lekker eten en een goede service. Met de AH restauant actie een aangepast menu, maar alsnog genoeg keus!
antonwithagen .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Bijzonder lekker eten en vriendelijke bediening tegen een redelijke prijs. Wat wil je nog meer?
Locatie eveneens prima en er was een gezellige drukte op het terras.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
het eten was erg goed en we hebben lekker rustig kunnen eten; het was ruime keuze uit voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes!
Wilbert S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima eten, maar niet bijzonder (ah-restaurantactie). De gerookte biefstuk als voorgerecht lijkt gewoon op broodbeleg runder rookvlees. De Hereford biefstuk was precies goed.
Bedankt voor uw recensie.
Op onze menukaart staat inderdaad biefstuk.
Uiteraard serveren wij dit ook en geen rookvlees, dat veel zouter smaakt en over het algemeen veel donkerder van kleur is dan medium gebakken biefstuk.

Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg lekker gegeten. Aangepaste ah kaart. Snelle service. Zeker aan te raden verdient het om elke avond vol te zitten. Komen zeker nog eens terug
Bedankt voor u fijne recensie.

Met vriendelijke groet.

jwessels .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hebben hier gisteravond (met de Albert Heijn (restaurantzegels) gegeten. Het eten was prima, en de bediening was erg vriendelijk. Dit buurtrestaurant is zeker iets om weer naar terug te komen.
Leuk dat u de moeite nam een recensie te schrijven.
We stellen dat zeer op prijs.
Welkom en tot een volgende keer.

Avalon I.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weinig bediening, erg lang wachten, vlees doorbakken ivm medium, eten verbrand, sausen waterig, borden kapot en verbrand
Jammer dat uw bezoek niet voldeed aan uw verwachtingen.
Dit verbaast ons wel, daar u en uw gezelschap de borden helemaal leeg heeft gegeten. Jammer dat u tijdens uw bezoek uw wensen niet kenbaar heeft gemaakt, dan hadden wij hierop kunnen reageren.
Het is inderdaad zo dat er een aantal borden licht beschadigd was (nieuwe afwasser). Deze hebben wij inmiddels vervangen.

Jur S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Ik ben hier voor de 3e geweest afgelopen zondag. Wederom een hartelijke ontvangst. We konden buiten zitten maar het werd al snel koud. Uiteraard was het geen probleem om naar binnen te verhuizen. Wij deden weer eens alles door elkaar buiten de kaart om. Zonder pardon werd dit geregeld. De smaken waren net als de vorige keren. Goede kwaliteit en snelle service. Wij zijn hier zeker niet voor de laatste keer geweest maar we zien graag een wat gezelligere inrichting. Maar absoluut een aanrader voor lekker en eerlijk eten.
Bedank voor uw mooie recensie.
We nemen uw suggestie over de aankleding zeker ter harte.

WW-Amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het duurde wel even voordat alles kwam (en we hadden trek!), maar uiteindelijk lekker gegeten. Vooral de Thaise curry was erg lekker.
Fijn dat u de moeite nam een recensie te schrijven.
Leuk te horen dat u genoten heeft van de Thaise curry.

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten op de verjaardag van mijn vrouw. Vooraf een heerlijk drankje van het huis gekregen en daarna weer heerlijk gegeten. Vooraf een heerlijke loempia en mijn vrouw de wan tan soep. Als hoofdgerecht namen wij de lekker malse kipsaté van de grill met frietjes en de heilbotfilet. Als nagerecht hebben we de spekkoek en het kaasplankje (met een glaasje port) genomen. Dit alles hebben we met een lekker flesje wijn genuttigd.
Kortom, we hebben heerlijk gegeten in een leuke relaxte sfeer met een prima bediening. Als je een keer lekker wilt eten voor een leuke prijs dan moet je hier zeker naar toe gaan.
Hartelijke dank voor uw uitvoerige recensie.
We vinden het altijd heel leuk om te horen wat u van onze gerechten vindt.
Leuk te horen dat uw verjaardagsdiner naar wens is geweest.