Tastoeamsterdam

Hoofddorpplein 1 1059 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-203584987

Over het restaurant Tastoeamsterdam

Heerlijk genieten

Genieten van lekker eten, een goed glas wijn, de beste espresso. Alles vers en huisgemaakt. En dat de hele dag door. In een gezellige, eigentijdse ambiance. Of je laat wilt lunchen, vroeg dineren of zin hebt in een hapje en een drankje, het mag allemaal en kan altijd. TastoeAmsterdam beschikt over een ruim terras waar het heerlijk toeven is. De chef werkt met dagverse producten en maakt alle internationale gerechten zelf. Op de taarten en kroketten na. Die zijn van specialist Holtkamp. Een begrip in Amsterdam en omstreken. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Tastoeamsterdam

Passie-voor-eten .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gonny W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Hier met 4 personen met de AH bon gegeten .Gewoon van de kaart kiezen,(gelukkig geen speciaal AH menu.)
Prima keuze kunnen maken uit diverse voor,hoofd en nagerechten.Heerlijk gegeten,Uitstekende bediening,
Gezellige ambiance,Niet verwachtaan het Hoofddorpplein.Kortom komen hier zeker terug ook zonder AH bon.
Sasa D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vrouw, een aanrader volgens ons.
Alleen de prijs is ietsjes aan de hoge kant, zonder korting ben je 100 met zn 2tjes kwijt.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Altijd voorbij gelopen, maar dat gaat in het vervolg niet meer gebeuren. Met AH restaurant actie hier gegeten en we gaan zeker terug komen. Heerlijk gegeten, prettige sfeer!
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ruime keus aan Aziatisch en Franse gerechten. Erg lekker, goede kwaliteit. Wel een beetje veel boter en vet, het is zoeken naar 'lean' gerechten.
Jesse D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met AH-restaurantactie hier gegeten. Prima gerechten, ontspannen sfeer en snelle bediening. Tempo zat er goed in, had wat meer tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht mogen zitten. Dankzij de actie redelijk voordelig kunnen eten, normaal gesproken Amsterdamse prijzen.
Bedankt voor uw recensie.

Frank W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Kaart is een verrassende mix van (vooral) Franse en Aziatische keuken. Vooral de curry's (zowel vis als kip) waren ontzettend lekker. Sympathieke service, totaal niet pretentieus. Aanrader!
Hartelijk dank voor uw fijne recensie.
Fijn dat u de moeite nam deze te schrijven.

Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier gegeten met de AH-actie. We konden vrij kiezen van de kaart, zeer prettig. Aanbod varieerde nogal van keukens (oosters, frans en eenvoudige biefstukken en burgers) maar dat was niet te merken aan de kwaliteit en smaak van de gerechten. Als voorgerecht hadden we de knoflookgamba's en spring roll met zalm en hoisinsaus, beiden smaakten prima maar de zalm (uit blik?) was niet wat ik ervan verwacht had. De lamssaté als hoofdgerecht met pitjel en rijst was zeer smaakvol, evenals de biefstuk met bimi en rösti. Als toetje een prima chocoladefondant met crème Anglaise en vanille ijs. Service was prima en gerechten kwamen snel op tafel, veel sneller dan aan de tafeltjes om ons heen.
Dank voor uw uitgebreide beschrijving van uw restaurant bezoek en de complimenten die u ons geeft.
De chef wil u graag laten weten dat hij de zalm in de springroll vers bereid heeft door deze in de oven te pocheren.
Fijn dat u ons restaurant bezocht en graag tot een volgende keer.

Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Toen wij aan aperitief zaten stroomde het opeens vol terwijl er maar 1 persoon in de bediening stond. Wonder boven wonder viel de wachttijd heel erg mee. Gezellig leuk restaurantje met een prima prijs/kwaliteit verhouding. We waren met drie personen en hadden allemaal drie verschillende gerechten die stuk voor stuk verzorgd en lekker waren. De lamssate is echt een aanrader! Drie grote stokjes met heerlijk mals vlees!
Fijn te horen dat u het naar uw zin heeft gehad.
Bedankt voor uw enthousiasme over onze lamssate.

Met gastvrije groet,

Bart S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wijn is veeeeeeeel te duur en restaurant mist sfeer...beetje saai...
Bedankt voor uw recensie.
Gelukkig valt er over (de) smaak (van de inrichting) te twisten!

Ivar M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Met acht personen gegeten met de Albert Heijn actie, met vrije keuze van de kaart. We waren blij verrast door de hoge kwaliteit van de gebruikte ingrediënten en de smaakvolle gerechten, die op originele wijze werden gepresenteerd. De porties waren goed en de bediening was uiterst vriendelijk, correct en snel. Ook de wijn was heerlijk! Het restaurant zelf was tamelijk kleinschalig, gezellig en modern ingericht. Kortom, een ontzettend leuk en gezellig restaurant met spijs en drank van hoge kwaliteit en een vriendelijke bediening: echt een aanrader!
Thomas F.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Goede diverse kaart, fijne ontvangst, goede prijs-kwaliteit. Duurde ietwat lang alvorens onze gerechten opgenomen worden, maar daarna ging alles vlot. Er werd goed meegedacht en alles was lekker.
Bedankt voor uw feedback.
Dat stellen we zeer op prijs.
Graag tot een volgende keer aan het Hoofddorpplein.

Met gastvrije groet,

Shelly M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten (uiensoep, paté, beef curry en dessertjes), goede service en prima ambiance. Alleen de akoestiek zou wat beter kunnen.
Fijn dat u de moeite nam een recensie te schrijven.
Dat stellen wij zeer op prijs.

rosaline S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Ik heb daar gisteren erg lekker gegeten. De man die ons bediende ( ik denk dat dat de eigenaar is) was super vriendelijk en stond in zijn eentje te bedienen. Maar desondanks dat hij in zijn eentje stond hebben wij niet lang moeten wachten. De sfeer was ook heel fijn en het eten smaakte echt uitstekend. Ik zal zeker nog een keer terug komen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De bediening was ondanks de drukte zeer correct en vriendeloijk.Het eten was goed bereid en smaakte .
In vergelijk met de prijs was het eten een uiitschieter Wij kende het restautant niet maar het is wijs daar weer eens heen te gaan Bedankt dus
Sue Ellen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een kaart van de ah actie. We konden gelukkig a la carte bestellen. Lekkere verse oosterse gerechten. De bediening was zeer vriendelijk maar beetje onhandig.
Ik kom hier zeker terug
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik heb hier onlangs gegeten met een Albert Heijn actie. Het was die avond druk en dat kwam de avond niet ten goede. De bediening was niet attent. Alles duurde erg lang en het eten was van wisselende kwaliteit. Met name de lamsspiezen werden droog gevonden en daarom niet opgegeten. De currys waren wel erg lekker.
Er stond de hele avond vrij harde jaren 80 muziek op.
Manita T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, voorgerecht een loempia met kip was echt heerlijk en de kogelbiefstuk kon je snijden met een gewoon mes super mals met truffelsaus en bijpassende groeten.
Flesje Chardonnay erbij besteld en die smaakte heerlijk, alleen jammer dat je er geen karaf water bij kunt krijgen.
Je kan natuurlijk wel een fles kopen maar wij vinden als je een fles besteld geen je er water bij!
Maar dat was wat ons betreft ook het enige min puntje.
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Prima eettent, geen echt bijzondere dingen om te melden. Inrichting en terras zijn leuk gedaan.
Personeel was correct maar ook niet bijzonder.
De buitenkant (terras) was het leukst van deze tent...
C L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Eten ok, niets spectaculairs. Bediening aardig. We hoefden niet lang te wachten. Buiten zitten, is geen aanrader. Je zit in de uitlaatgassen van het drukke verkeer, er komen zwervers bedelen om geld (niet eerder meegemaakt in Nederland) en fruitvliegjes vinden de rode wijn ook erg lekker. De profiteroles waren niet vers en chocolade saus uit flesje. Dat maakt een dessert van € 8,- best duur.