Tastoeamsterdam

31-203584987

Speciale deals

Over het restaurant Tastoeamsterdam

Heerlijk genieten

Genieten van lekker eten, een goed glas wijn, de beste espresso. Alles vers en huisgemaakt. En dat de hele dag door. In een gezellige, eigentijdse ambiance. Of je laat wilt lunchen, vroeg dineren of zin hebt in een hapje en een drankje, het mag allemaal en kan altijd. TastoeAmsterdam beschikt over een ruim terras waar het heerlijk toeven is. De chef werkt met dagverse producten en maakt alle internationale gerechten zelf. Op de taarten en kroketten na. Die zijn van specialist Holtkamp. Een begrip in Amsterdam en omstreken. Kom snel langs!

Tastoeamsterdam
Ook zin om a la carte te kunnen kiezen wat je eet tijdens de kerstdagen?

Meer informatie over restaurant Tastoeamsterdam

Tram 2 (CS naar Nieuw Sloten) halte Hoofddorpplein, Amsterdam
  • Kom je met de auto?
    Hoek Hoofddorpplein - Leimuidenstraat

Maandag Gesloten,
Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Tastoeamsterdam

Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Klein maar gezellig restaurant. Vriendelijke gastheer met voortreffelijke gerechten.
AnneMargaretha R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke kleine maar zeer gevarieerde kaart om uit te kiezen, erg flexibel in het aanpassen naar een vegetarische versie van het gerecht. Fijne volle smaken, mooie ingrediënten en een lekker kruidengebruik. We hebben ontzettend lekker gegeten en komen zeker een keer terug.
cor V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten en goede en gezellige service.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wij konden gebruik maken van de 50% korting ivm Iens festival. Erg prettig!
Het restaurant bestaat uit een voor-en achtergedeelte. Wij zaten achferin en daar was het geluidsniveau prettig.
De bediening was onderbezet maar er werd heel hard gewerkt om het iedereen naar de zin te maken
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We zijn hier geweest met de Iens diner dagen actie. Prima ontvangst, aardige eigenaar en lekker gegeten.
Zeker het terugkomen waard.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een super gezellige sfeer. De service was erg goed en de ober maakte het extra leuk, hij was vrolijk en grappig! Het was een zeer geslaagde avond, zeker leuk om terug te komen.
joke R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben een gezellig avond gehad en het eten was heerlijk !de bediening was vriendelijk !het ziet er gezellig uit en was gezellig druk!
Angelique J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening, gezellige sfeer.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuk restaurant en ruime keus aan gerechten.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellig tentje met veel potentie. Lekker gegeten, ruime keuze uit eenvoudige maar lekkere gerechten. Leuk om kennis te maken middels de 50% actie.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Knus tentje aan het Hoofddorpplein. Vriendelijke ontvangst, prima kaart en gerechten met zorg opgediend (steak met gorgonzolasaus: schaaltje extra saus op je bord). Prijs-kwaliteit verhouding gunstig en met de Iens 50% actie helemaal aantrekkelijk! Bedankt voor een gezellige avond!
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Goede bediening en smaakvolle gerechten,
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima gegeten, er stonden veel lekkere gerechten op het menu. Vooraf een carpaccio gedeeld, deze was nog wat droog (er zat een beetje truffelmayonaise op maar hij mocht nog wel wat sappiger). De hamburger was erg goed en de kipsaté was prima maar viel een beetje zwaar. Het eten was er erg snel de hele tijd en smaakte al met al prima. Ik kom zeker nog een keer de spekkoek proberen (zelfgemaakt)!
Dominique G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke tent en sfeer. Vriendelijke maar terughoudende eigenaar. Als wij vaker in Amsterdam zouden zijn, zouden wij zeker terug komen!
Floris J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Goede Thaise viscurry!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een gezellig eettentje met een uiterst vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker en de porties waren precies goed. Prijzen zeer gunstig. een echte aanrader!
bportengen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was top! Gegeten met AH kaart. We konden een goede keuze maken uit het gebodene.
Vriendelijke bediening. De aanvankelijke schrik (er was niemand toen we om 18.30 aankwamen) was snel verdwenen toen het restaurant vol liep.
Dirk P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
prettige sfeer, muziek mag voor oude oren wel wat zachter.
Aangename ontspannen bediening.
Komen vast nog wel eens terug.
Mayra G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Leek eerst weinig voor ons als flinke eters maar viel reuze mee
Heerlijk
We gaan er zeker nog een keer heen
Remco T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuk klein restaurant, met erg goed bereide gerechten. Geen complexe gerechten, maar wel met perfecte smaak. Aardige eigenaar!