Tastoeamsterdam

Hoofddorpplein 1 1059 CV Amsterdam Nederland Kaart
31-203584987

Over het restaurant Tastoeamsterdam

Heerlijk genieten

Genieten van lekker eten, een goed glas wijn, de beste espresso. Alles vers en huisgemaakt. En dat de hele dag door. In een gezellige, eigentijdse ambiance. Of je laat wilt lunchen, vroeg dineren of zin hebt in een hapje en een drankje, het mag allemaal en kan altijd. TastoeAmsterdam beschikt over een ruim terras waar het heerlijk toeven is. De chef werkt met dagverse producten en maakt alle internationale gerechten zelf. Op de taarten en kroketten na. Die zijn van specialist Holtkamp. Een begrip in Amsterdam en omstreken. Kom snel langs!

Meer informatie over restaurant Tastoeamsterdam

Tram 2 (CS naar Nieuw Sloten) halte Hoofddorpplein, Amsterdam
  • Kom je met de auto?
    Hoek Hoofddorpplein - Leimuidenstraat

Maandag Gesloten,
Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:30

• Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
het eten was erg goed en we hebben lekker rustig kunnen eten; het was ruime keuze uit voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes!
Wilbert S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima eten, maar niet bijzonder (ah-restaurantactie). De gerookte biefstuk als voorgerecht lijkt gewoon op broodbeleg runder rookvlees. De Hereford biefstuk was precies goed.
Bedankt voor uw recensie.
Op onze menukaart staat inderdaad biefstuk.
Uiteraard serveren wij dit ook en geen rookvlees, dat veel zouter smaakt en over het algemeen veel donkerder van kleur is dan medium gebakken biefstuk.

Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg lekker gegeten. Aangepaste ah kaart. Snelle service. Zeker aan te raden verdient het om elke avond vol te zitten. Komen zeker nog eens terug
Bedankt voor u fijne recensie.

Met vriendelijke groet.

jwessels .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wij hebben hier gisteravond (met de Albert Heijn (restaurantzegels) gegeten. Het eten was prima, en de bediening was erg vriendelijk. Dit buurtrestaurant is zeker iets om weer naar terug te komen.
Leuk dat u de moeite nam een recensie te schrijven.
We stellen dat zeer op prijs.
Welkom en tot een volgende keer.

Avalon I.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weinig bediening, erg lang wachten, vlees doorbakken ivm medium, eten verbrand, sausen waterig, borden kapot en verbrand
Jammer dat uw bezoek niet voldeed aan uw verwachtingen.
Dit verbaast ons wel, daar u en uw gezelschap de borden helemaal leeg heeft gegeten. Jammer dat u tijdens uw bezoek uw wensen niet kenbaar heeft gemaakt, dan hadden wij hierop kunnen reageren.
Het is inderdaad zo dat er een aantal borden licht beschadigd was (nieuwe afwasser). Deze hebben wij inmiddels vervangen.

Jur S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Ik ben hier voor de 3e geweest afgelopen zondag. Wederom een hartelijke ontvangst. We konden buiten zitten maar het werd al snel koud. Uiteraard was het geen probleem om naar binnen te verhuizen. Wij deden weer eens alles door elkaar buiten de kaart om. Zonder pardon werd dit geregeld. De smaken waren net als de vorige keren. Goede kwaliteit en snelle service. Wij zijn hier zeker niet voor de laatste keer geweest maar we zien graag een wat gezelligere inrichting. Maar absoluut een aanrader voor lekker en eerlijk eten.
Bedank voor uw mooie recensie.
We nemen uw suggestie over de aankleding zeker ter harte.

WW-Amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het duurde wel even voordat alles kwam (en we hadden trek!), maar uiteindelijk lekker gegeten. Vooral de Thaise curry was erg lekker.
Fijn dat u de moeite nam een recensie te schrijven.
Leuk te horen dat u genoten heeft van de Thaise curry.

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten op de verjaardag van mijn vrouw. Vooraf een heerlijk drankje van het huis gekregen en daarna weer heerlijk gegeten. Vooraf een heerlijke loempia en mijn vrouw de wan tan soep. Als hoofdgerecht namen wij de lekker malse kipsaté van de grill met frietjes en de heilbotfilet. Als nagerecht hebben we de spekkoek en het kaasplankje (met een glaasje port) genomen. Dit alles hebben we met een lekker flesje wijn genuttigd.
Kortom, we hebben heerlijk gegeten in een leuke relaxte sfeer met een prima bediening. Als je een keer lekker wilt eten voor een leuke prijs dan moet je hier zeker naar toe gaan.
Hartelijke dank voor uw uitvoerige recensie.
We vinden het altijd heel leuk om te horen wat u van onze gerechten vindt.
Leuk te horen dat uw verjaardagsdiner naar wens is geweest.

Frans K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk eten, perfecte porties, normale prijzen, prima locatie en goede bediening. De menukaart is prima samengesteld, voor elke smaak zit er een heerlijk gerecht tussen. Een echte aanrader!!
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke zaak met huisgemaakte gerechten. De ontvangst was vriendelijk, drankjes zijn netjes geprijsd en onze gerechten waren vers, huisgemaakt en van goede kwaliteit. De bediening mag nog iets efficiënter, al doet men haar best om je een plezierige avond te bieden.

Een aanrader, zeker om "even een hapje te gaan eten"
Cherissa P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk, erg jammer dat wij 20 min moesten wachten op onze reservering en vervolgens 1,5 uur op het voorgerecht. Bediening was zeer traag.
evriesman .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met AH restaurantactie hier geluncht. Restaurantje ging nét open ( waren wat problemen?),maar wel snel verwarmd. Voorgerechten kwamen snel, loempia en springroll. Beiden super vers bereid en erg smakelijk. Hoofdgerecht kipsaté met rijst, malse kip. En beef kokos rode kerrie, heerlijk van smaak. Wel wat weinig vlees en erg veel bamboescheuten voor dat bedrag. Aardige bediening, fijne muziek. Adresje om nog eens terug te gaan.
Rosanne1511 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Geluncht met de restaurant actie van de AH. Lekker eten, aardige bediening, maar gerechten zijn best prijzig voor de hoeveelheid eten die je krijgt.
Sujonno J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gereserveerd op de dag zelf. Bij binnenkomst werden we niet al te hartelijk ontvangen. Op ons plaats werd er wel direct gevraagd of we wat wilde drinken en kregen ook de kaart. Bestelling werd 10 minuten later opgenomen en toen was het wachten. Ons eenvoudige voorgerecht van brood en carpaccio liet zekers 20 minuten op zich wachten. Toen we dat op hadden was het weer heel lang wachten en dat was 40 minuten. We hadden kipsaté, dit was wel goed bereid maar dan de 15 frietjes in een bakje en 3 plakjes komkommer en 5 snippers uit maakte het voor ons erg teleurstellend. Kinderen waren het behoorlijk zat en toen moesten we nog voor ons nagerecht want anders moet je de volle mep betalen. Bij de bestelling van het nagerecht vroegen we of het wat sneller kon dan de andere gerechten. Toen kregen we als antwoord, dat weet u als u uit eten gaat dat het lang kan duren. Tja met 1 persoon in de bediening is het aanpoten. Wij gaan er niet weer heen!!
Tina R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Twee gerechten waren nog koud van binnen, al was de smaak wel goed. In de sla zat een stuk plastic. We aten aan een tafeltje dat zo weinig ruimte had dat we beiden met de rug tegen de stoel van onze buren zaten.
hansvandijk1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Restaurant TastoeAmsterdam is ronduit slecht! Op mijn commentaar werd de restauranthouder boos en liet mij non-verbaal weten dat ik zijn zaak onmiddellijk diende te verlaten. Uiteraard na het afrekenen.
Dat heb ik in een restaurant nog NOOIT meegemaakt.
Passie-voor-eten .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wat een leuk tentje net buiten het centrum! Volgens mij ook alleen maar Nederlandse gasten, weer eens wat anders in Amsterdam. Heerlijk gegeten en prima service, één kok en één man (eigenaar?) in de bediening maar ze konden het prima aan saampjes! Voordeel is ook dat je met de AHbon gewoon lekker van de hele kaart kan kiezen!
Gonny W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Hier met 4 personen met de AH bon gegeten .Gewoon van de kaart kiezen,(gelukkig geen speciaal AH menu.)
Prima keuze kunnen maken uit diverse voor,hoofd en nagerechten.Heerlijk gegeten,Uitstekende bediening,
Gezellige ambiance,Niet verwachtaan het Hoofddorpplein.Kortom komen hier zeker terug ook zonder AH bon.
Sasa D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vrouw, een aanrader volgens ons.
Alleen de prijs is ietsjes aan de hoge kant, zonder korting ben je 100 met zn 2tjes kwijt.
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Altijd voorbij gelopen, maar dat gaat in het vervolg niet meer gebeuren. Met AH restaurant actie hier gegeten en we gaan zeker terug komen. Heerlijk gegeten, prettige sfeer!