Tastoe

Smidsbelt 6 7451 BL Holten Nederland Kaart
31-548801931

Meer informatie over restaurant Tastoe

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
7,2
Leo26 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Etentje met vrienden op een zonnige dag. Heerlijk een drankje op het terras, vriendelijke bediening, prima. De keuze op de menukaart is niet bijster groot. Maar nadat we onze keuze hadden doorgegeven, duurde het vijf kwartier voordat er iets op tafel stond! Veel te lang, kennelijk kwam men handen tekort nu het dankzij het mooie weer opeens zo druk was. Het eten was redelijk, maar niks bijzonders. Garnituren waren karig, we moesten herhaaldelijk om aanvulling vragen. Die kwam dan wel, maar - mogen de porties als basis alsjeblieft iets royaler zijn? Dan hoeft de klant niet zo vaak om aanvulling te vragen. En natuurlijk, we hadden honger - maar dat kan ook niet anders, wanneer je zo lang op je eten moet wachten. Nee, geen beste beurt voor Tastoe.
Daphne-88 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Veel keuze uit verschillende bieren. De portie was ook precies goed, wij hebben alles opgegeten. Lekkere bijgerechten. Sfeer was ook fijn.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Eten was goed( pindasoep, biefstuk en een ijsje), niet bijzonder maar gewoon goed te eten en niet duur. Dame die bediende was vriendelijk maar had niet veel verstand van zaken. Toen gevraagd werd naar een buitenlands biertje werd gezegd dat men die niet echt had. later op de kaart stonden toch diverse buitenlandse biertjes. Locatie was druk maar nogal massaal en niet knus, dit is voor de 1 prima maar de ander heeft hier meer problemen mee
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Lekkere maaltijd genoten. Gekozen voor een vegetarische pasta schotel. Die was lekker en gebalanceerd. De bijlage ( friet etc) waren overbodig en deden wat afbreuk.
Met de ober leuk gesproken over het menu en de keuzes.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Twee avonden gegeten, was perfect. Wij werden bediend door Irene en wat een geweldige service. We werden opgehaald door haar met het elektrische autootje en weer terug gebracht. Geweldig!!!!! We hebben zo gelachen het maakte ons bezoek aan Holten zo bijzonder! Tastoe is een heerlijk gezellig restaurant waar je voor een betaalbare prijs prima kunt eten en waar de service perfect is! Bedankt en tot gauw
Raimon81 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
laatst heerlijk gegeten bij Tastoe. De T Bone van Kalf was heerlijk. En een Franse vissoep op de kaart!! Waar zie je dat nog. Bediening was leuk en ook erg spontaan iets wat je niet veel meer ziet. Als extra heeft een jongeman in de bediening ons ook nog naar huis gebracht met hun elektrische wagentje. Dat was echt super zeker na een dag wandelen. Tastoe bedankt voor een super avond bij jullie????
Mingetje15 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Op de website staat het maandmenu van maart, het is al mei. Op het bord voor de ingang worden asperges vermeld. Daarom gaan we naar binnen. We krijgen de menukaart, de speciale aspergekaart wordt vergeten. Na lang wachten komen de te ver doorgekookte asperges. Dit wordt wel goed door de bediening opgelost, ik krijg nieuwe asperges die wat beter zijn. Het lamshaasje is wel goed gebakken en lekker. Toch zijn we al met al teleurgesteld . Jammer, het kan zoveel beter.

Beste Mingetje15,

Wat vervelend dat u teleurgesteld was na een bezoekje aan Tastoe. Goede tip van het maandmenu op de website, dat zal worden aangepast. Bedankt voor uw opbouwende kritiek, we gaan er zeker wat mee doen.

We zien u graag nog eens terug en we hopen dat uw ervaring dan beter is.

Met vriendelijke groeten,
Team Tastoe
MiriamKoot .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Op een zonnige zondag bij Tastoe in Holten gegeten, we gingen voor het maandmenu ad € 19,95 per persoon. Je kunt kiezen uit 3 gangen, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Volop keuze in dit menu. Bediening was uitstekend, de ribeye in rode wijnsaus was voortreffelijk.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Bij Tastoe kun je genieten van heerlijke gerechten. De menukaart is compleet, voor iedereen wat wils! En dat alles in een goede prijs / kwaliteit verhouding. Iedere maand een heerlijk 3 gangen menu voor een zeer betaalbare prijs.

De sfeer in het restaurant is gezellig. De service van het personeel is uitstekend. Ook op het terras kun je 's zomers heerlijk genieten van het eten.
JProever .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Prima locatie aan het dorpsplein in Holten. Verwacht geen culinaire hoogvliegers, lekkere salade, broodjes en smakelijke warme gerechten. Soms te lang wachten en bediening mag attenter zijn.
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Heerlijk buiten kunnen zitten, gezellig druk. Hond was mee en kon netjes onder de tafel liggen. Erg vriendelijke bediening, drinken werd snel gebracht en attent toen een van ons zijn glas leeg had. Een lekkere amuse gekregen, bij de keuze van het eten werd aangegeven dat dit erg lekker was (vriendelijke gedaan, niet overdreven en het WAS ook erg lekker!
Haras .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Jammer dat we vreselijk lang moesten wachten op ons eten. Wel excuses gekregen van de bediening, zijn konden er niets aan doen tenslotte. Kwaliteit van het eten viel ons tegen, de asperges waren houterig en het gerecht karig.jammer aan de ambiance en bediening ligt het zeker niet
Dolopeten2 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Super lekker gegeten! Geitenkaas als voorgerecht mmm, dat was echt smullen. Als hoofdgerecht een wildtrio besteld van de wildkaart. Helemaal top! En als nagerecht de cheesecake. Die heb ik nog nooit zo lekker gehad. Bediening gastvrij en representatief.
Het was een perfecte avond. Bedankt!
Redhead .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Kwaliteit van het eten matig: zeentjes in de lamshaasjes en flauwe champignons in bierbeslag. Onhygienisch: een hond in het restaurant, die gevoerd werd met eten van tafel en geaaid door de serveerster die daarna weer ging serveren...
Eb D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Na enkele dagen geleden een lunch bij dit restaurant te hebben genuttigd was het de hoogste tijd om vandaag samen een diner te ervaren.
Complete kaart, zeer attente bedieding, afwijkingen op de menukaart totaal geen probleem. Prijs/kwaliteit uitstekend. Op deze zomerse avond zat het terras helemaal vol en wij weten nu waarom.
Eb D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Geweldige bediening, goede keus uit menukaart. Ook bier advies bij het eten. Eten voortreffelijk. Een aanrader voor alle leeftijden.