Tastoe

Smidsbelt 6 7451 BL Holten Nederland Kaart
31-548801931

Meer informatie over restaurant Tastoe

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Tastoe

Vivienne D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk wild gegeten met een lekker glas wijn. En ook nog uitgebreid koffie na. Heel redelijk geprijsd. Als je logeert bij De Lindenberg krijg je 10% korting op de rekening. Dat was een leuke afsluiting!
M. S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Op donderdagavond hier gegeten, dat was niet best. We hebben bijna anderhalf uur moeten wachten op een paar simpele plates, en dat met twee kleine kinderen, waarvoor het veel te laat werd. Het eten op zich was goed, alleen de kangoeroefilet leek wel leer. Daardoor duurde het nog langer, want hier moest je enorm lang op kauwen om het weg te krijgen. De porties lieten te wensen over, deze kunnen best wat royaler. Net als een ander gezin met kleine kinderen, die ook veel te lang moest wachten, zijn we direct na het eten vertrokken en komen ook niet meer terug. De eigenaar vroeg bij het afrekenen niet of het naar wens was geweest. Een pluspuntje: we kregen een gratis tweede drankje voor het ongemak.
wim B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wij hebben gisteren heerlijk gegeten in dit mooie voormalige gemeentehuis van Holten. Wij zijn echt onthaald door een team van mensen die samen met de bezoekers een ontspannen sfeer weten te scheppen. Iedereen heeft er gewoon zin in. Ook voor een bezoeker met (iets teveel ) tijd is er een prachtige expositie beschikbaar. Kortom een aanrader! Het plankje van de chef was een grote en royale verrassing.
MGvanStraalen .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Op maandag 20 maart zijn we 's avonds om 18.30 uur gearriveerd. We hoefden niet lang te wachten op de ober. Bij ons drankje kregen wat te knabbelen en het voorgerecht (champignons in bierbeslag ) stond al snel op tafel. Daarna namen we allemaal een ander hoofdgerecht en die waren stuk voor stuk voortreffelijk. Ook het garnituur was voldoende en er werd gevraagd of we misschien wat meer wilden.
Als toetje hadden we ijs in een weckfles, erg leuk.
De bediening was erg vriendelijk en attent, het eten erg lekker en de prijs viel erg mee. Echt een aanrader. Van ons een 9 Thijs
jodybesten .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Na geinformeerd te hebben na wat "het plankje van de chef" bevatte terecht gevraagd of dit ook kan met een dieet ivm zwangerschap(aangezien ober veel rauw vis en vlees omschreef). Tuurlijk kon dat dan pasten ze het aan. Super!....zou je denken. Toen het plankje gebracht werd bevatte deze voornamelijk rauw vlees(waren) en vis, op wat brood met knoflooksaus en olijfjes na..dit bij ober vermeld en als goedmakertje kreeg ik 4 kleine stukjes meloen met ham en een gratis drankje...karige oplossing. Vooral omdat je 8 euro pp betaalt (voorgerecht voor 2 personen). Hoofdgerecht daarna maar achterwege gelaten...
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Etentje met vrienden op een zonnige dag. Heerlijk een drankje op het terras, vriendelijke bediening, prima. De keuze op de menukaart is niet bijster groot. Maar nadat we onze keuze hadden doorgegeven, duurde het vijf kwartier voordat er iets op tafel stond! Veel te lang, kennelijk kwam men handen tekort nu het dankzij het mooie weer opeens zo druk was. Het eten was redelijk, maar niks bijzonders. Garnituren waren karig, we moesten herhaaldelijk om aanvulling vragen. Die kwam dan wel, maar - mogen de porties als basis alsjeblieft iets royaler zijn? Dan hoeft de klant niet zo vaak om aanvulling te vragen. En natuurlijk, we hadden honger - maar dat kan ook niet anders, wanneer je zo lang op je eten moet wachten. Nee, geen beste beurt voor Tastoe.
Daphne-88 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Veel keuze uit verschillende bieren. De portie was ook precies goed, wij hebben alles opgegeten. Lekkere bijgerechten. Sfeer was ook fijn.
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Eten was goed( pindasoep, biefstuk en een ijsje), niet bijzonder maar gewoon goed te eten en niet duur. Dame die bediende was vriendelijk maar had niet veel verstand van zaken. Toen gevraagd werd naar een buitenlands biertje werd gezegd dat men die niet echt had. later op de kaart stonden toch diverse buitenlandse biertjes. Locatie was druk maar nogal massaal en niet knus, dit is voor de 1 prima maar de ander heeft hier meer problemen mee
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Lekkere maaltijd genoten. Gekozen voor een vegetarische pasta schotel. Die was lekker en gebalanceerd. De bijlage ( friet etc) waren overbodig en deden wat afbreuk.
Met de ober leuk gesproken over het menu en de keuzes.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Twee avonden gegeten, was perfect. Wij werden bediend door Irene en wat een geweldige service. We werden opgehaald door haar met het elektrische autootje en weer terug gebracht. Geweldig!!!!! We hebben zo gelachen het maakte ons bezoek aan Holten zo bijzonder! Tastoe is een heerlijk gezellig restaurant waar je voor een betaalbare prijs prima kunt eten en waar de service perfect is! Bedankt en tot gauw
MiriamKoot K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Op een zonnige zondag bij Tastoe in Holten gegeten, we gingen voor het maandmenu ad € 19,95 per persoon. Je kunt kiezen uit 3 gangen, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Volop keuze in dit menu. Bediening was uitstekend, de ribeye in rode wijnsaus was voortreffelijk.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Bij Tastoe kun je genieten van heerlijke gerechten. De menukaart is compleet, voor iedereen wat wils! En dat alles in een goede prijs / kwaliteit verhouding. Iedere maand een heerlijk 3 gangen menu voor een zeer betaalbare prijs.

De sfeer in het restaurant is gezellig. De service van het personeel is uitstekend. Ook op het terras kun je 's zomers heerlijk genieten van het eten.
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Heerlijk buiten kunnen zitten, gezellig druk. Hond was mee en kon netjes onder de tafel liggen. Erg vriendelijke bediening, drinken werd snel gebracht en attent toen een van ons zijn glas leeg had. Een lekkere amuse gekregen, bij de keuze van het eten werd aangegeven dat dit erg lekker was (vriendelijke gedaan, niet overdreven en het WAS ook erg lekker!