Over het restaurant Taste!

Taste! in Tilburg is allesbehalve een doorsnee restaurant. Eten bij Taste! is een belevenis, een culinair avontuur! Een avond in dit restaurant betekent optimaal genieten in een trendy, gastvrije omgeving. Iedereen met een voorliefde voor puur eten en drinken voelt zich hier direct thuis. Taste! serveert exclusieve en verfijnde gerechten, waarbij smaak en beleving centraal staan. Het restaurant is zonder twijfel een van de aanvoerders in de Tilburgse horeca. Gelegen in het centrum van Tilburg, is Taste! hét restaurant voor iedereen met een voorliefde voor puur eten en drinken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Taste!

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten was echt verrukkelijk! De koks staan het eten in een open keuken klaar te maken, waardoor je al een beetje kan voorgenieten van wat komen gaat. We werden voor dat we bestelden al verrast met een aantal kleine amuses. Zo lekker, echt kleine smaakexplosies! We hebben uiteindelijk gekozen voor een drie gangen menu, waarbij ook het één nog lekkerder was dan het ander. De presentatie was ook super creatief, waardoor het bijna zonde was om het op te eten. Het enige wat ons erg tegenviel was de wachttijd tussen de gangen. Voor drie gangen hebben we van 19.00 tot 23.30 aan tafel gezeten, waarbij we om 21.30 nog niet het hoofdgerecht hadden. Het was wel erg druk en we hadden het idee dat ze wat bedienend personeel misten. Het was alles bij elkaar echter een topervaring, dus we komen hier zeker terug, maar reserveren dan wat vroeger ;-)
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het de eeste gerechten waren behoorlijk zout, maar nadat we dat hadden aangegeven werd het goed opgepakt en werd het een stuk beter
Hoplahoepla R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten was prima, echter de wachttijden tussen de gangen was veel te lang en we hadden gevraagd (en was toegezegd) bij het toetje op enige wijze aandacht te besteden aan 65 jarige verjaardag. Dat was men bij navraag vergeten en luchtigjes werd gemeld dat die surprise dan wel ergens anders zou liggen. Tevens bob arrangement aanvankelijk als vol arrangement op (niet gespecificeerde) rekening. Gecorrigeerd na vraag hierover.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Met clubje verwende eters voor het eerst bij Taste! geweest. Geweldige keuken, veel aandacht voor smaken tegenover elkaar, knappe, mooi geserveerde creaties, goede porties. Ook weer nieuwigheden gezien, welke zal ik niet verklappen maar het heeft o.a. met een bijzonder kleurtje te maken. Wat wij positief vonden: een grote vierkante tafel waardoor wij elkaar met 8 personen goed konden aankijken. Rustige plek, niet teveel rumoer achterin het restaurantgedeelte. Alle 8 een verrassingsmenu dat goed uitpakte. De grootste verrassing: de prijs. Goed in elkaar gezet arrangement inclusief aperitief en bijpassende wijnen. Een heel gunstige prijs-prestatie verhouding. Bediening: goede mix van concentratie, losse en formele houding, top! Speciale complimenten voor de sommelier / maitre die de avond vriendelijk en aandachtig regisseerde.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Eten echt Top..! Bediening uiterst vriendelijk. Sommelier weet waar hij over praat. Goede kennis. Het duurde alleen een beetje lang maar dat was ivm met drukte op Valentijnsdag denk ik. Komen zeker weten terug.!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Opnieuw geweldige ervaring.
Eten is echt topkwaliteit.
Bediening ontspannen en professioneel.
Mooie portionering.
Brood super.

4-gangen avondvullend.
Graved lachs
Skrei
Kalfszwezerik
Passievrucht

Sterwaardig, maar gelukkig goede portionering en value for money.

We hopen weer terug te komen.
Silvio V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
We moesten erg lang wachten voordat we iets te drinken kregen, pas nadat we er om vroegen werd de bestelling opgenomen. Er is maar één keer gevraagd of alles naar wens was, echt te weinig aandacht.
Het eten is bijzonder en lekker, jammer dat de bediening daar afbreuk aan doet.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een hele fijne avond gehad, mede door de gastvrije bediening en het heerlijke eten. Elk van de 10 gangen was een traktatie :)
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
uiterst attente en enthousiaste bediening
Yolanda D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was geweldig goed. Ondanks de drukte was de service ongekend. Wij hebben heerlijk gegeten..
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Fantastische high wine & high beer! De high beer stond (nog) niet op de kaart maar is speciaal voor ons samen gesteld! De hapjes & dranken waren een super match! Wij zullen nog vaak terugkomen!
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Super goed gegeten! We hadden 6 gangen verrassing en verrast waren we zeker. De wijnen werden gul geschonken en de porties waren ruim en prachtige schilderijtjes. Gezellige sfeer en leuk dat je de keuken in kijkt.
Ook een dikke pluim aan de bediening en gastheer Kees. We hebben een geweldige avond gehad!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Taste doet zijn naam eer aan. Eten en wijnen proeven om vooral de geweldige smaak tot zijn recht te laten komen, Een topper
2 tot 10 gangen met een vrije keuze. Een wijnarragement is aan te raden.
H. P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fantastisch eten, echter mogelijk was het net te druk. De keuken liet je dit keer te lang wachten tussen gangen door...
Arthur E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uitstekende avond gehad. Wij kozen voor een 5-gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement en hebben genoten.
dirkerik V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Door een communicatie stoornis tussen Iens en het restaurant was er geen plaats meer. Was reeds enige dagen volgeboekt. Door de manager werd een zeer goede oplossing gevonden. Hulde.
Dick-E .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten erg vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug.
Goede uitleg over de gerechten deze waren buiten de voortreffelijke smaak ook erg mooi opgemaakt
Corne S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vernieuwende en speciale smaakcombinaties. Proef de kaart us een mooi evenement en we komen zeker snel terug voor de overige gerechten.
Katleen B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Toplocatie!!!! Super bediening. Super gerechten. Alles is zeer bekwaam opgediend en tijd tussen de gerechten zeer goed ingeschat . Zeer vriendelijk! 10/10. Je zal niet teleurgesteld zijn als je cullinair wilt eten.