Over het restaurant Taste!

Taste! in Tilburg is allesbehalve een doorsnee restaurant. Eten bij Taste! is een belevenis, een culinair avontuur! Een avond in dit restaurant betekent optimaal genieten in een trendy, gastvrije omgeving. Iedereen met een voorliefde voor puur eten en drinken voelt zich hier direct thuis. Taste! serveert exclusieve en verfijnde gerechten, waarbij smaak en beleving centraal staan. Het restaurant is zonder twijfel een van de aanvoerders in de Tilburgse horeca. Gelegen in het centrum van Tilburg, is Taste! hét restaurant voor iedereen met een voorliefde voor puur eten en drinken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Taste!

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Super goed gegeten! We hadden 6 gangen verrassing en verrast waren we zeker. De wijnen werden gul geschonken en de porties waren ruim en prachtige schilderijtjes. Gezellige sfeer en leuk dat je de keuken in kijkt.
Ook een dikke pluim aan de bediening en gastheer Kees. We hebben een geweldige avond gehad!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Taste doet zijn naam eer aan. Eten en wijnen proeven om vooral de geweldige smaak tot zijn recht te laten komen, Een topper
2 tot 10 gangen met een vrije keuze. Een wijnarragement is aan te raden.
H. P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fantastisch eten, echter mogelijk was het net te druk. De keuken liet je dit keer te lang wachten tussen gangen door...
Arthur E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uitstekende avond gehad. Wij kozen voor een 5-gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement en hebben genoten.
dirkerik V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Door een communicatie stoornis tussen Iens en het restaurant was er geen plaats meer. Was reeds enige dagen volgeboekt. Door de manager werd een zeer goede oplossing gevonden. Hulde.
Dick-E .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten erg vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug.
Goede uitleg over de gerechten deze waren buiten de voortreffelijke smaak ook erg mooi opgemaakt
Corne S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vernieuwende en speciale smaakcombinaties. Proef de kaart us een mooi evenement en we komen zeker snel terug voor de overige gerechten.
Katleen B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Toplocatie!!!! Super bediening. Super gerechten. Alles is zeer bekwaam opgediend en tijd tussen de gerechten zeer goed ingeschat . Zeer vriendelijk! 10/10. Je zal niet teleurgesteld zijn als je cullinair wilt eten.
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
In het kader van de restaurantweken weer eens bij Taste! gegeten. We hadden het 4’gangen arrangement genomen waarbij ipv
Wijn, ook een bierarrangement gekozen kon worden. Een van onze tafelgenoten is bierliefhebber en net zoals de wijnen waren de verschillende biersoorten afgestemd op de gerechten. Verrassend tot zelfs het nagerecht toe. Eten was vanouds zeer tasteful en hebben erg goed gegeten. Bediening soms een beetje vergeetachtig, maar met veel flair en nam de tijd voor een gepassioneerde productomschrijving. Al met al een topavond gehad en wij komen zeker op kortere termijn weer een keer langs
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
lekker gegeten en lekker gekletst. leuke en persoonlijke bediening.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Lekker en prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Super lekker gegeten! We hebben een 6 gangen verrassingsmenu op! Het wijnarrangement paste er ook perfect bij! Hielde ook goed rekening met allergieën!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
I.v.m. het mooie weer werden we op het dakterras verwelkomt, er was namelijk een bbq arrangement. In eerste intentie wist ik niet zo goed wat ik hier van moest verwachten, maar het heeft al mijn verwachtingen overtroffen! In een woord gewoon top!
M A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Uitstekend gegeten, prima smaakcombinaties en mooi gepresenteerd! Personeel was vriendelijk. Inrichting -strak. Had in deze tijd van het jaar wel wat meer Kerstsfeer in gebracht kunnen worden,
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten. Het smaakt ook niet alleen verrukkelijk, maar alles wordt erg mooi opgediend, het oog wil ook wat. Het bijpassende bier arrangement was erg goed en werd ook goed toegelicht. Kortom, als ik weer in de buurt moet zijn, kom ik er zeker weer.
bob D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Een verborgen pareltje (in een kelder onder een hotel) in Tilburg. Tijdens de restaurantweek gegeten en verrast door enkele zeer goede wijn-spijs combinaties. Je zit bijna aan de kachel van de kok en dat straalt enorm vertrouwen uit (je kan tenslotte niet even uit je slof schieten als kok). Het is bijna ongelofelijk wat er uit die keuken komt. De sommelier (Kees Verlaan) weet steeds weer de juiste wijn bij het gerecht te vinden en dat is voor zijn jeugdige leeftijd een compliment waard. Is er dan niks aan te merken? Ja tuurlijk wel wat hele kleine zaken, maar als ik zie dat er met zo veel liefde en passie gewerkt wordt dan vergeet je die al snel en blijft louter de zeer positieve ervaring over.En zo hoort het. Kom ik terug? Met liefde ... zsm
Wogan D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Heerlijke gerechten waarbij je uit 12 gerechte kan kiezen. Goed bereid en prachtig culinair opgemaakte borden. Amuse vooraf en warme brood. Lekkere wijnen ook.
annievan1952 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag een superavond gehad bij Taste! Vanaf het begin tot en met de koffie was het gewoon af. De hele avond komt er van alles op je tafel en geniet je van elk gerecht. Aangekleed als schilderijtjes geeft het al meteen een speciaal gevoel. Maar de smaaksensaties zijn toch het belangrijkste en daar weten ze je bij Taste echt mee te verrassen. De eend met toebehoren, de bisque d Homard, de risotto (jammie) de hert met oa bloedworst, rode kool,peer Shiitake, het waren stuk voor stuk geweldenaars voor je smaakpapillen. Afgerond met de wijn en een heerlijk dessert van appel enz zijn we zeer voldaan naar huis gegaan. Hulde voor Mike, Stivan en hun zeer bekwame hulpbrigade. En lest but not least voor Kees en Daan en hun assistenten die zeer bedreven hun meesterschap in de bediening lieten zien. Bedankt voor dit leuke uitje..
Jeanine Z.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heeeeerlijk gegeten! Entourage kan sfeervoller, maar is gelukkig ook niet te chic. Erg leuk dat je de chef aan het werk ziet. De verhalen van de sommelier maken de toch al lekkere wijnen nog lekkerder. Wijn arrangement is aanrader! Ik had gemaild dat ik graag een extra gerecht vegetarisch zou kunnen bestellen, hadden ze ook geregeld. Wachttijden tussen de gangen mag van ons iets korter, verder is het personeel erg professioneel zonder stijf te zijn. Dat is eigenlijk TASTE in een notendop: Luxe uit eten in je spijkerbroek. Prijs kwaliteit verhouding is in orde. Niet goedkoop, maar je eet echt heel goed.