Over het restaurant Taste!

Taste! in Tilburg is allesbehalve een doorsnee restaurant. Eten bij Taste! is een belevenis, een culinair avontuur! Een avond in dit restaurant betekent optimaal genieten in een trendy, gastvrije omgeving. Iedereen met een voorliefde voor puur eten en drinken voelt zich hier direct thuis. Taste! serveert exclusieve en verfijnde gerechten, waarbij smaak en beleving centraal staan. Het restaurant is zonder twijfel een van de aanvoerders in de Tilburgse horeca. Gelegen in het centrum van Tilburg, is Taste! hét restaurant voor iedereen met een voorliefde voor puur eten en drinken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Taste!

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Opnieuw geweldige ervaring.
Eten is echt topkwaliteit.
Bediening ontspannen en professioneel.
Mooie portionering.
Brood super.

4-gangen avondvullend.
Graved lachs
Skrei
Kalfszwezerik
Passievrucht

Sterwaardig, maar gelukkig goede portionering en value for money.

We hopen weer terug te komen.
Silvio V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
We moesten erg lang wachten voordat we iets te drinken kregen, pas nadat we er om vroegen werd de bestelling opgenomen. Er is maar één keer gevraagd of alles naar wens was, echt te weinig aandacht.
Het eten is bijzonder en lekker, jammer dat de bediening daar afbreuk aan doet.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een hele fijne avond gehad, mede door de gastvrije bediening en het heerlijke eten. Elk van de 10 gangen was een traktatie :)
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
uiterst attente en enthousiaste bediening
Yolanda D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was geweldig goed. Ondanks de drukte was de service ongekend. Wij hebben heerlijk gegeten..
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Fantastische high wine & high beer! De high beer stond (nog) niet op de kaart maar is speciaal voor ons samen gesteld! De hapjes & dranken waren een super match! Wij zullen nog vaak terugkomen!
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Super goed gegeten! We hadden 6 gangen verrassing en verrast waren we zeker. De wijnen werden gul geschonken en de porties waren ruim en prachtige schilderijtjes. Gezellige sfeer en leuk dat je de keuken in kijkt.
Ook een dikke pluim aan de bediening en gastheer Kees. We hebben een geweldige avond gehad!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Taste doet zijn naam eer aan. Eten en wijnen proeven om vooral de geweldige smaak tot zijn recht te laten komen, Een topper
2 tot 10 gangen met een vrije keuze. Een wijnarragement is aan te raden.
H. P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fantastisch eten, echter mogelijk was het net te druk. De keuken liet je dit keer te lang wachten tussen gangen door...
Arthur E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uitstekende avond gehad. Wij kozen voor een 5-gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement en hebben genoten.
dirkerik V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Door een communicatie stoornis tussen Iens en het restaurant was er geen plaats meer. Was reeds enige dagen volgeboekt. Door de manager werd een zeer goede oplossing gevonden. Hulde.
Dick-E .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten erg vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug.
Goede uitleg over de gerechten deze waren buiten de voortreffelijke smaak ook erg mooi opgemaakt
Corne S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vernieuwende en speciale smaakcombinaties. Proef de kaart us een mooi evenement en we komen zeker snel terug voor de overige gerechten.
Katleen B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Toplocatie!!!! Super bediening. Super gerechten. Alles is zeer bekwaam opgediend en tijd tussen de gerechten zeer goed ingeschat . Zeer vriendelijk! 10/10. Je zal niet teleurgesteld zijn als je cullinair wilt eten.
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
In het kader van de restaurantweken weer eens bij Taste! gegeten. We hadden het 4’gangen arrangement genomen waarbij ipv
Wijn, ook een bierarrangement gekozen kon worden. Een van onze tafelgenoten is bierliefhebber en net zoals de wijnen waren de verschillende biersoorten afgestemd op de gerechten. Verrassend tot zelfs het nagerecht toe. Eten was vanouds zeer tasteful en hebben erg goed gegeten. Bediening soms een beetje vergeetachtig, maar met veel flair en nam de tijd voor een gepassioneerde productomschrijving. Al met al een topavond gehad en wij komen zeker op kortere termijn weer een keer langs
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
lekker gegeten en lekker gekletst. leuke en persoonlijke bediening.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Lekker en prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Super lekker gegeten! We hebben een 6 gangen verrassingsmenu op! Het wijnarrangement paste er ook perfect bij! Hielde ook goed rekening met allergieën!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
I.v.m. het mooie weer werden we op het dakterras verwelkomt, er was namelijk een bbq arrangement. In eerste intentie wist ik niet zo goed wat ik hier van moest verwachten, maar het heeft al mijn verwachtingen overtroffen! In een woord gewoon top!