Glas champagne

Meer informatie over restaurant Taste!

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Taste!

H. P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fantastisch eten, echter mogelijk was het net te druk. De keuken liet je dit keer te lang wachten tussen gangen door...
Arthur E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uitstekende avond gehad. Wij kozen voor een 5-gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement en hebben genoten.
dirkerik V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Door een communicatie stoornis tussen Iens en het restaurant was er geen plaats meer. Was reeds enige dagen volgeboekt. Door de manager werd een zeer goede oplossing gevonden. Hulde.
Dick-E .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten erg vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug.
Goede uitleg over de gerechten deze waren buiten de voortreffelijke smaak ook erg mooi opgemaakt
Corne S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vernieuwende en speciale smaakcombinaties. Proef de kaart us een mooi evenement en we komen zeker snel terug voor de overige gerechten.
Katleen B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Toplocatie!!!! Super bediening. Super gerechten. Alles is zeer bekwaam opgediend en tijd tussen de gerechten zeer goed ingeschat . Zeer vriendelijk! 10/10. Je zal niet teleurgesteld zijn als je cullinair wilt eten.
Bram P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
In het kader van de restaurantweken weer eens bij Taste! gegeten. We hadden het 4’gangen arrangement genomen waarbij ipv
Wijn, ook een bierarrangement gekozen kon worden. Een van onze tafelgenoten is bierliefhebber en net zoals de wijnen waren de verschillende biersoorten afgestemd op de gerechten. Verrassend tot zelfs het nagerecht toe. Eten was vanouds zeer tasteful en hebben erg goed gegeten. Bediening soms een beetje vergeetachtig, maar met veel flair en nam de tijd voor een gepassioneerde productomschrijving. Al met al een topavond gehad en wij komen zeker op kortere termijn weer een keer langs
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
lekker gegeten en lekker gekletst. leuke en persoonlijke bediening.
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Lekker en prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Super lekker gegeten! We hebben een 6 gangen verrassingsmenu op! Het wijnarrangement paste er ook perfect bij! Hielde ook goed rekening met allergieën!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
I.v.m. het mooie weer werden we op het dakterras verwelkomt, er was namelijk een bbq arrangement. In eerste intentie wist ik niet zo goed wat ik hier van moest verwachten, maar het heeft al mijn verwachtingen overtroffen! In een woord gewoon top!
M A.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Uitstekend gegeten, prima smaakcombinaties en mooi gepresenteerd! Personeel was vriendelijk. Inrichting -strak. Had in deze tijd van het jaar wel wat meer Kerstsfeer in gebracht kunnen worden,
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten. Het smaakt ook niet alleen verrukkelijk, maar alles wordt erg mooi opgediend, het oog wil ook wat. Het bijpassende bier arrangement was erg goed en werd ook goed toegelicht. Kortom, als ik weer in de buurt moet zijn, kom ik er zeker weer.
bob D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Een verborgen pareltje (in een kelder onder een hotel) in Tilburg. Tijdens de restaurantweek gegeten en verrast door enkele zeer goede wijn-spijs combinaties. Je zit bijna aan de kachel van de kok en dat straalt enorm vertrouwen uit (je kan tenslotte niet even uit je slof schieten als kok). Het is bijna ongelofelijk wat er uit die keuken komt. De sommelier (Kees Verlaan) weet steeds weer de juiste wijn bij het gerecht te vinden en dat is voor zijn jeugdige leeftijd een compliment waard. Is er dan niks aan te merken? Ja tuurlijk wel wat hele kleine zaken, maar als ik zie dat er met zo veel liefde en passie gewerkt wordt dan vergeet je die al snel en blijft louter de zeer positieve ervaring over.En zo hoort het. Kom ik terug? Met liefde ... zsm
Wogan D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Heerlijke gerechten waarbij je uit 12 gerechte kan kiezen. Goed bereid en prachtig culinair opgemaakte borden. Amuse vooraf en warme brood. Lekkere wijnen ook.
annievan1952 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag een superavond gehad bij Taste! Vanaf het begin tot en met de koffie was het gewoon af. De hele avond komt er van alles op je tafel en geniet je van elk gerecht. Aangekleed als schilderijtjes geeft het al meteen een speciaal gevoel. Maar de smaaksensaties zijn toch het belangrijkste en daar weten ze je bij Taste echt mee te verrassen. De eend met toebehoren, de bisque d Homard, de risotto (jammie) de hert met oa bloedworst, rode kool,peer Shiitake, het waren stuk voor stuk geweldenaars voor je smaakpapillen. Afgerond met de wijn en een heerlijk dessert van appel enz zijn we zeer voldaan naar huis gegaan. Hulde voor Mike, Stivan en hun zeer bekwame hulpbrigade. En lest but not least voor Kees en Daan en hun assistenten die zeer bedreven hun meesterschap in de bediening lieten zien. Bedankt voor dit leuke uitje..
Jeanine Z.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heeeeerlijk gegeten! Entourage kan sfeervoller, maar is gelukkig ook niet te chic. Erg leuk dat je de chef aan het werk ziet. De verhalen van de sommelier maken de toch al lekkere wijnen nog lekkerder. Wijn arrangement is aanrader! Ik had gemaild dat ik graag een extra gerecht vegetarisch zou kunnen bestellen, hadden ze ook geregeld. Wachttijden tussen de gangen mag van ons iets korter, verder is het personeel erg professioneel zonder stijf te zijn. Dat is eigenlijk TASTE in een notendop: Luxe uit eten in je spijkerbroek. Prijs kwaliteit verhouding is in orde. Niet goedkoop, maar je eet echt heel goed.
Ferdian S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Vrijdag J.L bij Taste wezen eten.

Taste vind ik voor een restaurant voor centrum Tilburg onderin de kelder van een hotel een leuke tent om een hapje te gaan eten. Niet te stijf, gerechten bieden voldoende afwisseling en p/k verhouding vind ik altijd aan de goede kant daar.

Hadden gekozen voor het 3 gangen menu omdat we daarna nog verder zouden gaan borrelen elders.

Wat simpele amuses van safraankroepoek, zeer lichte smaak. Wat worstjes in een glaasje niks bijzonders. Ook standaard daar de gezouten amandelen en taglia olijven. mi een redelijk hevige overgang van taglia olijven en spaanse worst en dan iets subtiels als safraankroepoek. Kans dat de smaak wegvalt is dan groot.

Vooralf beiden rouleau van koude kalfslende. Een mooie gruner v, werd hierbij gekozen welke juist niet de appelzuren had welke ik daar normaal in aantref. Dat zorgde ervoor dat de wijn mooi aanvullend was ipv dat zurgen gingen overheersen bij een zacht gerecht als kalf. Een leuk keuze.

Hoofd was hert met een jus van Isi'd or. Een uiters krachtige combi maar zonder de echte sterke wildsmaak want daar ben ik niet echt fan van. Op verzoek een Amarone erbij. Relatief jong, maar wel met de uitgesproken Amarone smaak. Opvallend detail was een weke shit take dit was beter geweest als hier een krokantje van gemaakt was. De glibbering ervan was geen prettig mondgevoel.

Nagerecht waren beriedingen van chocolade en banaan. Ik vond dat een iets tegenvallend gerecht. De smaak van de banaan parfait vond ik deels wat blend en melig smaken. De chocolade was voor mijn gevoel meer opgestijfde chocolademelk dan echte chocoladesmaak. Mijn tafel genote had hetzelfde. De ganache had een wegvallende smaak.
Erbij werd een sherry geserveerd, deze was erg lekker met een milde zoetheid. Zelf zie ik bij nagerechten van chocolade graag sauternes of moscatel.

Over de gehele lijn vind ik taste een mooie p/k verhouding krijgen. Personeel is attent portionering altijd voldoende en de gerechten zijn over het algemaak goed van smaak.
Sommelier Verlaan maakt leuk keuzes, voor de doorgewinterde bezoeker zullen die keuzes wel al snel veilige keuzes zijn.

Irene M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Ook al waren de Kerstdagen voorbij werd ons toch nog een Kerstdiner aangeboden. En wat voor een!!! 4 gangen met een amuse vooraf en voor mijn man een bijpassend wijnarrangement. Alles was echt heerlijk. Je kreeg leuk uitleg bij alle gangen en ook bij de wijn. Aangezien wij in het hotel logeerden konden we na afloop zo ons bed inrollen. Echt een aanrader. Jammer dat het ver van huis is maar mochten we weer eens richting Tilburg gaan, dan herhalen we dit dinertje vast en zeker.
jgls .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Het was voor het eerst dat we dit restaurant bezochten. Toen ik enige uren eerder binnenliep om mijn reservering te verifiëren werd ik niet echt beleefd en gastvrij te woord gestaan: "zeg het maar…" en nog eens: "zeg het maar". Ik vroeg me toen even af of het wel zo'n goed idee was om daar te gaan eten.
Het was een goed besluit om tóch te gaan eten daar.
De ambiance was modern,gezellig, mooi verzorgd in kerstsfeer aangekleed.
Het restaurant heeft geen ramen, dit is in de avond mooi weggewerkt met indirecte verlichting boven de lambrisering.
De bediening was erg aardig, soms nét iets te amicaal, 'n praatje maken waar wij geen behoefte hadden aan een praatje.
De kaart is klein gehouden, maar geeft voldoende keus.
De amuse was verrassend lekker: Mooie ham in een glaasje, met warme zalmhapjes ernaast.
Het brood was heerlijk en werd leuk opgediend met boter, olie, peper en zoutkorrels.
De vissoep was voortreffelijk, evenals het voorgerecht van beef-tartaar met paling.
Als hoofdgerecht kozen we eendenborst en dorade vis. Perfect van smaak en samenstelling.
Het dessert van spekkoek met peer was heerlijk.
We hebben een glaasje witte huiswijn gedronken. Het had een puntje gescheeld als voor het inschenken verteld was om welke wijn het ging. Nu moest ik er zelf om vragen toen er al geschonken was. De wijn was overigens prima.
We moesten op tijd weer weg, er werd ruim rekening gehouden met de tijd.
De rekening van ruim 90 Euro viel alleszins mee voor hetgeen werd geboden.
Ik ben enthousiast over dit restaurant en ik zal hier beslist vaker terugkomen.