Over het restaurant Taste!

Taste! in Tilburg is allesbehalve een doorsnee restaurant. Eten bij Taste! is een belevenis, een culinair avontuur! Een avond in dit restaurant betekent optimaal genieten in een trendy, gastvrije omgeving. Iedereen met een voorliefde voor puur eten en drinken voelt zich hier direct thuis. Taste! serveert exclusieve en verfijnde gerechten, waarbij smaak en beleving centraal staan. Het restaurant is zonder twijfel een van de aanvoerders in de Tilburgse horeca. Gelegen in het centrum van Tilburg, is Taste! hét restaurant voor iedereen met een voorliefde voor puur eten en drinken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Taste!

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Taste!

Francina S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Eten was super! Personeel heel vriendelijk en erg kundig! Top.
Koen T.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Voortreffelijk gegeten, wat een smaaksensaties! Dit restaurant doet zijn naam eer aan. Vriendelijk personeel en goede aanpassingen op persoonlijke wensen. Een echte aanrader!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
heerlijke avond gehad in dit restaurant prima gerechten met prima wijnen personeel kwam kundig over, enige minpuntje vind ik dat het in de kelder zit. maar voor de rest heerlijk restaurant met een mooie open keuken
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een aanrader!
Eleonore K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Nico (de jarige) en ik hebben ontzettend genoten. Hele leuke sfeer en prachtige gerechten. Perfecte bediening en leuke verjaardagsschaal. Komen zeker weer terug en laten ons weer de wijn Adviezen tot ons spreken.
Veel dank aan allen.
Hart.groeten Nico en Eleonore Knape
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten. Fijne bediening, die echt de tijd nam om de gerechten en dranken (wijn- en bierarrangement) uit te leggen. Zeker een aanrader.
Manuel D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het eten was echt niet verkeerd. Wel vaak een overmaat aan zout. De bediening lijkt geen plan te hebben. Onverzorgde tafels, niet opruimen van lege glazen, klanten die met lege glazen zitten waarbij geen navraag is of er misschien nog wat gedronken wil worden.
Wachttijd tussen gangen extreem lang. Sommelier die steeds met nieuwe wijn komt, terwijl je nog zeker 20-30 minuten moet wachten op het bijpassende gerecht.
Gabrielle V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijke ervaring met superservice en gerechtjes
De tafel van Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijke smaaksensaties,avondvullend....
Bram S.
Sfeervol restaurant leuke vlotte bediening en heerlijk eten.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Na de recensies gelezen te hebben met hoge verwachtingen hier wezen eten in de restaurantweek. Een beetje zoekend liepen we binnen, waar het even duurde voordat we aangesproken werden. We hadden een beetje pech met de tafel die we kregen. Achter een schot bij de bar waar je een beetje het idee hebt apart te zitten van de rest die zicht hebben op de open keuken. Bediening is erg vriendelijk en het eten heerlijk. Alleen was de eendenborst nèt iets te ver doorbakken naar onze zin waardoor deze een lichte leversmaak kreeg. Jammer, want de rest van het eten was perfect! De witte huiswijn: een verdejo viel me erg tegen. Deze vond ik waterig.
Joan D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima gegeten. Soms duurde het te lang voordat de bediening een drankje bracht.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten was echt verrukkelijk! De koks staan het eten in een open keuken klaar te maken, waardoor je al een beetje kan voorgenieten van wat komen gaat. We werden voor dat we bestelden al verrast met een aantal kleine amuses. Zo lekker, echt kleine smaakexplosies! We hebben uiteindelijk gekozen voor een drie gangen menu, waarbij ook het één nog lekkerder was dan het ander. De presentatie was ook super creatief, waardoor het bijna zonde was om het op te eten. Het enige wat ons erg tegenviel was de wachttijd tussen de gangen. Voor drie gangen hebben we van 19.00 tot 23.30 aan tafel gezeten, waarbij we om 21.30 nog niet het hoofdgerecht hadden. Het was wel erg druk en we hadden het idee dat ze wat bedienend personeel misten. Het was alles bij elkaar echter een topervaring, dus we komen hier zeker terug, maar reserveren dan wat vroeger ;-)
Michiel J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het de eeste gerechten waren behoorlijk zout, maar nadat we dat hadden aangegeven werd het goed opgepakt en werd het een stuk beter
Hoplahoepla R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten was prima, echter de wachttijden tussen de gangen was veel te lang en we hadden gevraagd (en was toegezegd) bij het toetje op enige wijze aandacht te besteden aan 65 jarige verjaardag. Dat was men bij navraag vergeten en luchtigjes werd gemeld dat die surprise dan wel ergens anders zou liggen. Tevens bob arrangement aanvankelijk als vol arrangement op (niet gespecificeerde) rekening. Gecorrigeerd na vraag hierover.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Met clubje verwende eters voor het eerst bij Taste! geweest. Geweldige keuken, veel aandacht voor smaken tegenover elkaar, knappe, mooi geserveerde creaties, goede porties. Ook weer nieuwigheden gezien, welke zal ik niet verklappen maar het heeft o.a. met een bijzonder kleurtje te maken. Wat wij positief vonden: een grote vierkante tafel waardoor wij elkaar met 8 personen goed konden aankijken. Rustige plek, niet teveel rumoer achterin het restaurantgedeelte. Alle 8 een verrassingsmenu dat goed uitpakte. De grootste verrassing: de prijs. Goed in elkaar gezet arrangement inclusief aperitief en bijpassende wijnen. Een heel gunstige prijs-prestatie verhouding. Bediening: goede mix van concentratie, losse en formele houding, top! Speciale complimenten voor de sommelier / maitre die de avond vriendelijk en aandachtig regisseerde.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Eten echt Top..! Bediening uiterst vriendelijk. Sommelier weet waar hij over praat. Goede kennis. Het duurde alleen een beetje lang maar dat was ivm met drukte op Valentijnsdag denk ik. Komen zeker weten terug.!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Opnieuw geweldige ervaring.
Eten is echt topkwaliteit.
Bediening ontspannen en professioneel.
Mooie portionering.
Brood super.

4-gangen avondvullend.
Graved lachs
Skrei
Kalfszwezerik
Passievrucht

Sterwaardig, maar gelukkig goede portionering en value for money.

We hopen weer terug te komen.
Silvio V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
We moesten erg lang wachten voordat we iets te drinken kregen, pas nadat we er om vroegen werd de bestelling opgenomen. Er is maar één keer gevraagd of alles naar wens was, echt te weinig aandacht.
Het eten is bijzonder en lekker, jammer dat de bediening daar afbreuk aan doet.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een hele fijne avond gehad, mede door de gastvrije bediening en het heerlijke eten. Elk van de 10 gangen was een traktatie :)
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
uiterst attente en enthousiaste bediening